home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia C-Meo
 
Foto: Worldscoop.forumpro.fr

Dacia planira da sledeće godine predstavi novi karavan robusnog izgleda, pokretan benzinskim motorom i spreman za lakši off-road teren, saznaje britanski Autocar (njihov render ovog modela možete pogledati OVDE).

Novi model, čije je interno ime C-Neo, trebalo bi da bude predstavljen u narednim mesecima, a imaće važnu ulogu u širenju Dacijine ponude u C-segmentu, najpopularnijem tržišnom razredu u Evropi. Taj segment već sada čini petinu Dacijine prodaje, zahvaljujući modelu Bigster.

Nova izvršna direktorka Dacije, Katrin Adt, izjavila je za Autocar da je uspeh Bigstera dao brendu dodatno samopouzdanje da se širi u zahtevniji C-segment.

"Naša glavna tržišna zona trenutno je B-segment, ali sada imamo i ponudu u A-segmentu te smo zakoračili u C-segment, i to vrlo uspešno s Bigsterom", rekla je Adt. U julu je Bigster u nekim ključnim evropskim državama, poput Francuske i Nemačke, bio među deset najprodavanijih automobila.

Ipak, Adt je naglasila da "svaki model mora da ima svoje mesto i svrhu unutar segmenta" te da će novi karavan biti potpuno drugačija ponuda od Bigstera.

Prema prvim špijunskim fotografijama, C-Neo izgleda poput povišenog i produženog Sandera, u obliku kompaktnog karavana dugog oko 4,6 metara, navodi Index.hr.

Šef Dacijinog odeljenja za razvoj proizvoda Patrice Lévy-Bencheton objašnjava da postoji značajan broj kupaca u C-segmentu koji ne žele SUV, već traže niži, efikasniji i suptilniji automobil.

"Za mnoge je SUV previše upadljiv. Mnogi kupci žele performanse i udobnost većeg automobila, ali ne i SUV oblik. Žele efikasan, elegantniji proizvod", rekao je Lévy-Bencheton.

Direktor prodaje i marketinga Frank Marotte je dodao da povlačenje Ford Focusa i rast cena modela poput Volkswagena Golfa, Opela Astre i Toyote Corolle otvaraju priliku za Daciju. Rumunska marka ima priliku da se istakne u ovom segmentu s nižom cenom od svih glavnih konkurenata, kao što je to već učinila s Bigsterom.

"C-segment, a posebno C-hatch, najviše je poskupeo u poslednjih pet godina. Mesečne rate i ukupne cene su porasle drastično", istakao je Marotte.

Dacia će se, kao i do sada, držati svoje strategije pristupačne cene, zadržavajući samo ono što smatra "neophodnom" opremom. Za poređenje, Bigster je na tržište stigao osetno jeftiniji od etabliranih modela kao što su Nissan Qashqai, Ford Kuga i Škoda Karoq.

Novi C-Neo bi trebalo da košta oko 23.000 evra, što je skuplje od Sandera, ali i dalje povoljnije od Opel Astre i Škode Octavije.

Model će biti baziran na poznatoj platformi CMF-B, s izborom blagog i punog hibridnog benzinskog pogona snage do 155 KS. Još nije poznato da li će biti dostupan i pogon na sve točkove. Zato će u skladu s Dacijinom filozofijom "robustne jednostavnosti", C-Neo imati povišeno oslanjanje i zaštitne obloge karoserije, slično kao kod Sandera Stepwaya.

Izvor: Index.hr / Autocar.co.uk



čitanja : 131



Komentari