Stiže električni MG 2

Nazvan MG 2, novi električni automobil će se u gami naći ispod MG 4 EV kao početni model u MG-ovoj liniji od sedam električnih vozila, koja je nedavno pojačana modelima S5 EV i S6 EV.
Šef MG Motor UK, Dejvid Alison, rekao je za Autocar da je kineski brend verovatno još uvek više od godinu dana udaljen od premijere“, sugerišući da je lansiranje 2027. godine održivo.
Na pitanje o cenama, Alison je rekao da će se MG 2 fokusirati na vrednost, a ne samo na primamljivu cenu. Dodao je: „Mislim da smo krenuli dalje. Ne svesno, ali su se pojavili drugi brendovi i drugi proizvodi koji su najjeftiniji. Ako pogledate cenu Dacije Spring i pogledate cenu Leapmotora, to nije prostor koji zauzimamo. I ne mislim nužno da će to biti prostor koji možemo da zauzmemo. Mislim da je naš etos uvek bio vezan za vrednost. Znate, nije nužno bilo važno biti najjeftiniji; bilo je važno pružiti najviše što možemo za najbolji odnos cene i kvaliteta. ZS je veličine Qashqaija, ali za cenu modela Juke. I usuđujem se reći da ćemo videti nešto slično sa modelom 2.“
Tehnički detalji su oskudni, ali Autocar razume da će "dvojka" koristiti istu SAIC modularnu skalabilnu platformu kao i "četvorka."
Što se tiče dizajna, Alison nije otkrio nikakve detalje, ali je potvrdio da su „prilično napredni“ koncepti već napravljeni, što sugeriše da bi testiranje uskoro moglo da počne.
Alison je rekao da je prodaja Renaulta 5 pokazala da je tržište malih, pristupačnih električnih vozila mnogo veće nego što se ranije očekivalo i stoga je ključno da MG lansira takav model što je pre moguće.
„Renault 5 je učinio posao mnogo važnijim“, rekao je. „Oduvek sam smatrao da je to sledeće važno tržište, jer kako Evropa prelazi na električna vozila, neizbežno je da ih učinimo pristupačnijim.“
Alison je takođe rekao da će tim MG Motor UK imati veliku ulogu u njegovom stvaranju: „Imati londonski dizajnerski studio je veoma korisno. Video sam neke koncepte i crteže automobila. To me ispunjava velikim samopouzdanjem da će biti zaista, zaista uspešan u tom prostoru.“
MG-ov inženjerski centar u Longbridžu, koji usavršava globalne proizvode za evropsko tržište, takođe će igrati ulogu u testiranju i konfigurisanju modela 2.
Alison je rekao da bi model 2 mogao da bude veliki igrač za MG na drugim tržištima gde brend još uvek nije uspeo. „Uzmite Italiju, na primer: udeo električnih vozila je ispod 4%“, rekao je. „To je zato što mnogi [električni] automobili nisu baš prilagođeni [uskim] italijanskim putevima.“
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs