Nemačka tjuning kuća GeigerCars (najpoznatija po svojim obradama različitih verzija Corvette, Mustanga i Hummera) je pod svoje uzela još jedan novi američki automobil – Dodge Challenger.
Nemcima su bazni Challenger SE sa 250 konja i jači Challenger R/T sa 375KS očigledno bili nedovoljno atraktivni, pa je kao baza za njihov novi projekat poslužio najsnažniji Challenger SRT8, koji u fabričkom izdanju inače raspolaže sa 425KS i 570 Nm obrtnog momenta.
Rezultat Geigerove obrade je Challenger SRT8, koji uz pomoć kompresora i novog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika (ovaj potonji košta 1990 evra) razvija svih 424kW/569KS pri 6300 o/min. i skoro 680 Nm, koji se na podlogu prenose preko zadnjih točkova od 22 inča.
U paketu su i jači kočioni sistem (diskovi od 380 mm napred i 355 mm pozadi) i podešavajuće H&R ogibljenje za koje je potrebno izdvojiti 1529 evra.
Napred izgleda kao stara BMW trojka, tzv."kockica".
Doduse i dizajn je kao da je iz osamdesetih....
Opet ti sa dizajnom iz 1980ih ...
Dizajn je retro sa 1970-1974 Challengera.
RETRO?!?! Pa i Mini i Buba su retro automobili pa izgledaju moderno, a ne staromodno! Dal je moguce da se Ameri loze na ovako ruzne automobile i dosadne?
Ovo je tebi ruzan automobil????????????????????????????????????????????????? Challenger izgleda bolje od 80% Evropskih automobila. Dosadan? Provozaj samo jednom muscle car i zaboravices na sve ostale automobile.
Challenger i te kako izgleda moderno, i retro i moderno u isto vreme. Vidjam ga cesto uzivo i mene je auto odusevio dizajnom.