
Dok kupci na Starom kontinentu još uvek čekaju na evropsku premijeru nove Honde CR-Z (o tome više OVDE), u Japanu se već pojavila i tjunirana verzija ovog hibrida.
Za to se pobrinuo fabrički tjuner Mugen, koji je i ovoga puta pripremio agresivniji aero body sa standardnim elementima poput drugačijeg prednjeg branika sa spojlerom, seta pragova, modifikovanog zadnjeg branika i difuzora, velikog zadnjeg krila, kao i LED dnevnih svetala napred i više kompleta alu točkova od 17 inča.


To nije sve, pa Mugen u svojoj ponudi ima i sportski podešeno ogibljenje, novi izduvni sistem, sportski filter za vazduh, kao i nove detalje u enterijeru (vrh ručice menjača, dodatni instrumenti, detalji od karbona, nove patosnice...).

Mogu samo da zamislim koliko je ovo cudo nepregledno pozadi, pogotovo sa ovim spojlerom...ali i pored toga bi voleo da ga vozim ;-)
Lepo, samo ne znam sta su mu ovi "taksimetri" na sredisnjoj konzoli (212 212 200...)