
Nemački Brabus sem ekstremnog E V12 Coupea sa 800KS (predstavljen na ovogodišnjem Salonu u Ženevi), u svojoj ponudi ima i skromniju E klasu Coupe, što podrazumeva vizuelne promene, kao i pojačanje nekoliko motora iz njegove palete.
Izgled u osnovi nije drastično izmenjen; novost su agresivnije stlizovani prednji branik sa LED svetlima, modifikovani zadnji branik sa četiri završetka novog izduvnog sistema, set pragova i komplet atraktivnijih alu točkova od 17, 18, 19 ili 20 inča (ovi poslednji sa Pirelli ili Yokohama gumama 235/30 ZR 20 napred i 265/25 ZR 20 pozadi), pa više pažnje privlači ono što se krije pod haubom.

A to je Brabusov V8 agregat sa zapreminom od 6,1 litar, koji raspolaže sa snagom od 340kW/462KS i 615 Nm obrtnog momenta pri 3100 o/min. Dovoljno za sprint do stotke za 4,7 sekunde i najveću brzinu od 315 km/h, ali ovo zadovoljstvo Brabus naplaćuje 29.000 evra.
Daleko pristupačniji je Brabusov tjuning dizel motora. Tako kod modela E250 CDI porast snage sa 150kW/204KS na 173kW/235KS i 560 Nm staje 1.390 evra, dok je model E350 CDI pojačan na 200kW/272KS i 590 Nm.

Sem svega navedenog, Brabus za svoju E klasu Coupe nudi i pojačni kočioni sistem (diskovi od 360 mm), doterano sportsko ogibljenje i unapređeni enterijer (ergonomski oblikovan Brabus sportski volan, Brabus Mastik koža i alkantara, pragovi sa Brabus logom...)