
Američki GWA Tuning je najavio novi prototip Ciento Once, za čiju inspiraciju je poslužio Mercedesov C111.
Tjuner iz Teksasa je za pogon svog novog sportiste sa vratima koja se otvaraju u vis odabrao Mercedesov M120 V12 motor sa 304 kW/414KS, u paru sa šestostepenim menjačem.


Međuosovinsko rastojanje je sa 2616 mm nešto kraće od originalnog C111, dok težina iznosi 1400 kg (korišćeni su aluminijum, ugljenična vlakna...).

Što se ostalih detalja tiče, GWA Ciento Once ima kočnice od Mercedesa S55, alu točkove od 19 inča (9 x 19 sa gumama 265/35/19 napred i 11 x 20 sa gumama 295/30/20 pozadi), podešavajući zadnji spojler, retro izgled unutrašnjosti, sedišta od ugljeničnih vlakana, aluminijumske pedale...


Ivan Mitić – Autoblog.rs
Haha,jedino sto lici na Mercedesa su galebova krila (vrata) i znak. :)
@Pitbull,
Sve je isto sem svetala napred,pogledaj: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_C111
Kako je to bio lep prototip svojevremeno.Tad je Mecka isprobavala Vankel motor u njemu.Secam se da sam kao klinac imao njega kao igracku 1:24...
Lepo izgleda ali nema nikakve veze sa mercedesom. Više me podseća na Forda GT.
Sto sam ga video pomislih na C111. :) Imao je i C112 koji je razvijao 400 km/h. :D
p.s.
Molim vas pogledajte unutrasnjost Mercedesovog protopa C111 koji je bio pravljen tokom 1960-1970!!!!
Jednom recju, uzimajuci u obzir vreme o kojem govorimo-ovo je PERVERZIJA.
http://s2.desktopmachine.com/pics/MB_C112_01-1024.jpg
McLaren
Tvoja mašta opet može svašta. Do 400 km/h mu fali samo 90.
1991 Mercedes-Benz C112 Concept Specifications - Specs
price Prototype
engine V12
valvetrain DOHC 4 Valves / Cyl
displacement 5987 cc / 365.3 cu in
power 304.3 kw / 408.0 bhp @ 5200 rpm
bhp/weight
torque 580.0 nm / 427.8 ft lbs @ 3800 rpm
transmission 6-Speed Manual
top speed 310.0 kph / 192.6 mph
0 - 60 mph 4.9 seconds
Uros Cuore Sportivo,
upravo tako, više liči na Mercedes tip C111, nego Mini ili Fijat 500 na svoje prethodnike.
Mehanotehnika iz Izole je pravila model sa upravljanjem na baterije sedamdesetih godina prošlog veka.
@yamaha de bre otkida vidis li samo onu armaturu od menjaca,,,a sedista su mu jos gora....
Hehe to je bila posebna verzija, posebni uslovi, pa C 111 je razvijao toliko, C 112 je pisalo 400 kmh. Taj casopis ima 15 god, sto ga ne mogu naci, poslao bih ti ga expresom. :) Znam da je bio najbrzi auto Calaway Corvete Sledge Hamer sa 408, a C 112 sa 400.
McLaren
U tvojoj glavi kada je Mercedes u pitanju uvek su posebni uslovi. Podaci koje sam naveo se odnose na koncept verziju koja nije bila limitirana na 250 km/h kao što navodi "Carfolio" za tzv. "drumsku" verziju.
Predobar, sto se mene tice bolji od SLS-a, samo su trebali staviti jaci motor... Stari C111 sa 500 konja je obrnuo krug na Nardu prosecnom brzinom od 403 km/h '79 godine, a Veyron to nemoze sada sa 1000 :)
ljudi znate gde mi zivimo......znate i kakvi su nam putevi razbijaci bubrega....nama trba nesto udobno...a ne c111 koji juri kolud.....po meni je c111 onako prosecan....na njega bi ko malo paznje i posvetio.....to danasnji narod neinteresuje....tu su modernije i jace masine....a ovaj kao novi c mi je bas nikakav....