
MTM-ova nadogradnja za R8 ima za cilj da maksimizuje pun potencijal Audijeve aluminijumske karoserije sa motorom ispred zadnje osovine kako u Spider tako i Coupe varijanti.
V10 motor od 5.2 litre koji deli sa Lamborghini Gallardom je u Audiju dosta prigušen. MTM oslobadja snagu sa reprogramacijom elektronike i sportskim izduvnim sistemom. Pored toga što se dobija slabiji pritisak u izduvnom sistemu, izduvni sistem od nerđajućeg čelika daruje MTM R8 V10 dublji i zahtevniji glas.

Ove izmene podižu snagu sa 525ks na 606ks pri urlajućim 8.000 obrtaja, dok obrtni moment skače sa 530Nm na 560Nm pri 6.500rpm. Vreme od 0-100km/h pada sa 3,9 sekunde na 3,5 s kod kupea i sa 4,1s na 3,7s kod teže Spyder varijante. Krajnja brzina kod obe varijate se podiže sa 313km/h na 322km/h.

Prednje kočnice sa MTM diskovima 380 x 34mm sa lakoćom spuštaju brzinu. Zadnje serijske kočnice ostaju nedirnute.

Iako je povećanje snage uvek dobar način da se steknu vrhunske performanse, MTM ide korak dalje i uklanja višak kilograma. Najveći deo težine je smanjen ugradnjom RECARO sportih sedišta sa karbonskim vlaknima. Ova sedišta su lakša za čitavih 40kg i pride omogućavaju bolje držanje u krivinama dok R8 sa lakoćom istražuje lateralne G-sile.

Prepravljanje vešanja automobila kod MTM-a znači poboljšanje amortizera, federa kao i felni. KW je napravio poseban setup za Variant 3 coil-over vešanje, tako da automobil može da se spusti čak za 60mm. Iako je MTM izabrao samo 20mm kako bi olakšao dnevnu vožnju, postoji i Front Lift opcija koja služi za lako prelaženje preko ivičnjaka i ulazak u garaže.
Egzaktnim podešavanjem parametara, vešanja se vrte uvek i oko izbora guma i felni. MTM bira Bimoto kovane aluminijumske felne u veličini 9x20'' i 11x20'' sa 245/30ZR20 i 315/25ZR20 Michelin Pilot Sport Cup gumama.
Iako kombinacija felni/pneumatika znatno povećavaju upravljivost i prianjanje, širi pneumatik i spuštena karoserija daju odlučniji stav automobilu na koji se nadovezuje i Aero Body Kit. Novi prednji spojler, bočne lajsne i zadnji spojler su dodatni delovi i ne zamenjuju druge aluminijumske delove karoserije.
Finalni vizuelni identitet upotpunjava ekstrovertna MTM Decal nalepnica sa dinamičkom pobedničkom zastavom u bojama po izboru.
Izvor: Sworks.rs