
Mercedes je novu generaciju S klase (W222) predstavio pre nešto više od dva meseca, a u međuvremenu je već stigao i prvi tjuning paket za ovu limuzinu.
Za to se pobrinuo Race Tools koji je za verzije S350 BlueTEC i S500 pripremio ECU pakete za pojačanje snage motora.
Tako je S350 BlueTEC (ima 3,0 litarski V6 dizelaš) pojačan na 220 kW/300KS i 670 Nm obrtnog moemnta, što je za 30 kW/42KS i 50 Nm više od fabričkog.
Mercedes S500 (ima 4,7 litarski V8 benzinac) je dostupan sa dva Race Tools paketa pojačanja: prvi podrazumeva snagu od 361 kW/ 491KS i 780 Nm (pojačanje od 26 kW/35KS i 80 Nm), a drugi pojačanje na 379 kW/516KS i 800 Nm (rast od 44 kW/60KS i 100 Nm, najveća brzina povećana na 297 km/h).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@Pit,
Jesu ovo iste one felne od pre neki dan?
Da l' zato sto je auto iskosa pa deluju deblje, ili je do crne boje, izgledaju mnogo bolje.
UCS
Nisu, druge su. ;)
Ima nekoliko modela u izboru. ;)
Možeš da vidiš na konfiguratoru.
I boje, sve mi se više svidja ona kraljevsko plava. :)
Ova:
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/MERCEDES-BENZ-S-class--W222--4853_43.jpg
I ova kombinacija boja enterijera :
http://www.automotiveaddicts.com/wp-content/uploads/2013/05/2014-mercedes-s-class-32.jpg
UCS
Ono je bio S63 AMG , a AMG ima drugačije felne, kao i optiku.
Nije isto AMG stajling, i pravi AMG. Tako i felne. Meni se recimo svidjaju ove felne od standardnih :
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/spyshots-2014-w222-mercedes-benz-s-class-almost-undisguised_3.jpg
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/spyshots-2014-w222-mercedes-benz-s-class-almost-undisguised_8.jpg
A od AMG-ovih samo petokrake. ;)
Da, ta plava je sjajna. Voleo bi da ga vidim u onoj, kako je ja zovem, penzionersko braon boji. Ili bakarna. To mi je nekako sinonim za veliki Mercedes. I cini mi se da je do pocetka 90-ih, uz belu boju, bio najcesci izbor velikih Mercedesa. Nije iskljuceno da gresim... :D
NemanjaBB
Iskreno, malo sam vidjao 420 cdi.
Uglavnom su 320 tj 350 cdi svi.
420-450 su retko ko AMG. :)
Vrv su videli da je slaba potražnja pa su ukinuli.
Ali slažem se da bi trebali da ponude makar biturbo 3,0 dizel.
A i taj jači 4,2 pa ko voli nek izvoli.
Pretpostavljam da su bazirali strategiju na 350, a ko oće jače 500 benzin itd. ;)
@Pit
Nema, samo je par GL 420 koje sam ja video. S klasu samo jednu i to pre par god. Biturbo dizeli su buducnost.. :)
UCS
Ima bordo :
http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/s-class/w222/configurator/configurator_v222.html?tp_ccci=/dsc_de/globalsessionid/DSC_de697D3D306B333B33FF32380600025600/dsc_locale/de_DE/appId/DSC_de/siteLocale/de_DE/P3501ViewBean.jam1%3bjsessionid=00000KNqdqznleagrOBpxPGn1nX:16p745nj2#specialEdition_tag
Nisam siguran jel to ona "čokoladna" što je bila predstavljena sa E klasom W212.
Uglavnom, sad videh dva noviteta, prvo piše 9G ! Al vrv je greška pošto piše samo za 350 dizela.
Malo su požurili.
A novost je crvena !
Plus za to. :)
http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/e-class/_w212/configurator/configurator_w212.html?tp_ccci=/dsc_de/globalsessionid/DSC_de697D3D306B333B33FF666F0600025600/dsc_locale/de_DE/appId/DSC_de/siteLocale/de_DE/P3501ViewBean.jam1%3bjsessionid=00000KNqdqznleagrOBpxPGn1nX:16p745nj2#paint_rims_tag
NemanjaBB
Video sam i ja GL-a 420 ( najviše njega u toj verziji ), jednog ML-a čini mi se i jednu S klasu, retki su.
Mada za GL-a, G klasu, pa i S klasu, 420 je pravi agregat.
" Biturbo dizeli su buducnost.. :)"
Slažem se.
Немања
За неког је битурбо будућност, за неког је тритурбо садашњост! ;))
Свеједно опасно изгледа ова Меца на фотки! Прави "Геншеровац"! :)
Gagiba
http://www.bhtuning.com/nadimci-i-lokalni-nazivi-automobila-t-43238.html
; )
Пит
:)))
Само бих додао за В-210 популарнији назив "Буљавко"!
Ал' "Геншеровац" је убедљиво најјачи назив!! А вероватно и најупечатљивија мечка свих времена... :)
Genser je W126, a W140 je Slon (mada se moze i prenijeti na novije modele).
хх
Мени су све С-класе Слонови и Геншеровци, па и ова најновија. :)
Чисто сумњам да ће икада више заживети неки други надимак.
Gagiba
"Slon" je bez konkurencije. :)
Inače, neko se fokusira na dizele, neko na benzince. ;)
Mercedesu su nekako zanimljiviji S63 i S65 AMG od biturbo dizela. :''')))
https://www.youtube.com/watch?v=zjJ60gmiYNc
Uživajte. :)
Kad već vaš miljenik nema tako nešto, ni M7, a kamoli nešto jače kao S65. :)))
Standardni 760i je do pre nekoliko meseci imao vise snage od tog S63. Merc se savrseno fokusira na benzince. Prave sportski benzinac koji maksimalnu snagu postize na 4800 obrtaja u minuti (S65). Uuuuuuu, bas su se fokusirali. Jos malo da se fokusiraju i imace najvecu snagu na leru:)
Svako pritiskanje papucice gasa cinice ga slabijim:) A i ne secam se kada je neki Mercedesov benzinac osvojio neku nagradu u izboru najboljih motora. Ja priznajem da je za budzovane koji hoce da budu vozeni pozadi S klasa bolja od sedmice, ali kada ce doci do otreznjenja nekih, i da shvate da treba da beze sto dalje kad se pomenu motori. Pa zna se valjda ko pravi najbolje motore. Nebitno, dizel, benzin. Uskoro ce biti predvodnici i kad su elektricni automobili u pitanju. Dakle, neko o 1936. godini non stop, a neko o buducnosti. A i razlika u prodaji se non stop povecava. Trziste se izjasnilo!
A u sledecoj generaciji ce biti M7. A kad bude stigla M7-ica (standardni 760i ce imati oko 580ks) sa 650ks i masom ispod 1900kg, sto bi gagiba rekao "pocece ceskanje po glavi". Osim toga, trenutno S65 ne postoji. S trenutno ne postoji ni sa bilo kakvim V12 motorom. Kad ga predstave pricacemo o njemu. Ali tada ce vec biti vreme za pricu o necem drugom u tom segmentu.
@toma
@Pitbull
Sta vam je, sta se raspravljate o brzini i snazi, pa zna se ko je trenutno najjaca i najmocnija, najbrza limuzina, Audi S8 ;)
Занимљиво је да рапидно пада просечно годиште купца премијума. Мерцу је неопходно да што више "проспортски" свој имиџ, јер пензионери дефинитивно више не могу више да га држе у игри са Фолциком (о индустрији да не причам) ;)
У том смислу оно моторче 2.0 од 360 коњића је искорак од седам миља у односу на остатак гаме. Сад, да се осврнем на томину опсервацију, треба хитно да подигну радни такт агрегата бар хиљаду две обртаја увис, по цену обртног момента, јер дефинитивно млађим купцима није задовољство да их "шоферирају".
Све у свему, почео сам по мало да навијам за Мерцедеса (ваљда ме гађао онај синдром кад нпр- Ноле игра против неког анонимуса, па негде при 6:0, 4:0 почињем да га бодрим онако спортски) ;))
520 vs 585 ks awd borba. :)
Ne znam kako je to 520 moćnije od 585, ali ajd ako Duka tako kaže. :DDD
Plus je teži S8 5kg od S63 4 matic-a.
Nije bitno tih 5 kg, ali nije lakši 200-300 kg pa da se dovodi u pitanje razlika u snazi.
S63 4-matic je trenutno bez premca.
Šteta samo što ne ubace opciono 4 matic i za S65, to bi tek bilo ludilo. :)))