
Land Rover jeste predstavio Defender druge generacije, ali u nekoliko kompanija koje se bave restauracijom i modifikacijom smatraju da i dalje ima mnogo potencijalnih kupaca koji bi u svoje "off road“ avanture radije išli s legendarnim Defenderom prve generacije koji LR više ne proizvodi.
Među kompanijama koje ne odustaju od starog Defendera je i specijalizovana kompanija Himalaya sa sedištem u ostrvskom gradiću Nantucket (Massachusetts, SAD) u kojoj se već dugo vremena bave restauracijom i modifikacijom jednog od najpoznatijih terenskih automobila svih vremena.

Crveni Defender 90 (kraće međuosovinsko rastojanje) s mekim pomičnim krovom spada među poslednje završene projekte entuzijaste iz Nantucketa, a temeljito dorađeni automobil pokreće GM-ov V8 motor koji je Chevrolet godinama ugrađivao u Corvette. Motor razvija nešto više od 530 KS i 577 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prenos snage na obe osovine je u ovom slučaju poveren 6-stepenom automatskom menjaču, a za zvučnu kulisu brine Magnaflow izduvni sistem.

Pored zanimljive pogonske opcije, modifikacije u duhu sadašnjeg vremena sa sobom su donele LED svetla u tradicionalnim kućištima, a iza novih 18-inčnih aluminijumskih felni na kojima su gume koje su optimizovane za neasfaltirane podloge krije se temeljito dorađeno oslanjanje.

Za poboljšanu krutost karoserije i sigurnost putnika u kožom obloženoj dvobojnoj kabini se brinu cevi sigurnosnog kaveza, a Defender je opremljen i novim kočnicama. U Himalayi nisu otkrili koliko košta njihova kreacija za čiju je inspiraciju poslužio Defender s V8 motorom kojim su u Land Roveru pre dve godine obeležili 70. rođendan svoje ikone.
Izvor: Klix.ba
Foto: Himalaya