home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
DMC Lamborghini Huracan EVO3

DMC Germany je renomirano ime u svetu doterivanja i modifikacija Lamborghinija već više od jedne decenije. Osnovana 2009. godine, kompanija je dosledno pomerala granice dizajna, inženjeringa i performansi. Sa timom visokokvalifikovanih inženjera i dizajnera, DMC Germany je odgovoran za neke od najizuzetnijih modifikacija Lamborghinija ikada viđenih.

DMC Lamborghini Huracan EVO3

A sada, DMC Germany sa ponosom predstavlja svoju najnoviju kreaciju – Lamborghini Huracan EVO3: Lamborghini Huracan EVO3 je najnovija ponuda nemačkih inženjera i jedan je od najimpresivnijih automobila koji je do sada izašao iz ove kompanije. Automobil je prošao niz modifikacija kako bi poboljšao svoje performanse, stil i aerodinamiku.

DMC Lamborghini Huracan EVO3

Pogledajmo bliže neke od istaknutih karakteristika Huracan EVO3.

Huracan EVO3 pokreće 5,2 litarski V10 motor koji je modifikovan od strane DMC Germany da proizvodi impresivnih 700 konjskih snaga. Ovo je postignuto modifikacijama ECU-a i dodatkom novog titanijumskog izduvnog sistema. Novi izduvni sistem ne samo da poboljšava performanse, već i proizvodi jedinstvenu i agresivnu notu.

DMC je dizajnirao novu prednju haubu od ugljeničnih vlakana za Huracan EVO3, inspirisanu Huracanom STO. Nova hauba nije samo lakša od standardne, već ima i zatvoreni dizajn koji sprečava kišnicu da uđe u područje ispod. Dizajn nije samo praktičan, već i izgleda neverovatno, dajući Huracanu EVO3 agresivan i sportski izgled.

Huracan EVO3 takođe ima nove otvore za vazduh od ugljeničnih vlakana. Oni nisu samo zbog drugačijeg izgleda, već služe i u praktičnu svrhu. Dizajnirani su da usisavaju vazduh u motorni prostor, poboljšavajući hlađenje time poboljšavajući performanse.

Tjuner je pripremio i novi spojler od ugljeničnih vlakana po uzoru na Huracan EVO2, ali ga je malo redizajnirao kako bi odgovarao običnoj širini karoserije Huracana. Ovo je urađeno u skladu sa FIA propisima koji kažu da krilo može biti široko samo do 92% ukupne širine automobila. Novi spojler ne samo da izgleda neverovatno, već i poboljšava potisnu silu i stabilnost pri velikim brzinama.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 329



Komentari