
RR1 je baziran na 992-generaciji Porschea 911, a nudi se u verzijama RR1 600 i RR1 750.

RR1 600 je baziran na Porscheu 911 Carrera T i namenjen je entuzijastima. Ima pogon na zadnje točkove i 3,0 litarski šestocilindrični motor sa dva turbo punjača koji razvija 447 kW/608 KS. Može da bude uparen sa manuelnim ili PDK menjačem.
RR1 750 je baziran na Porscheu 911 Turbo S i poseduje 3,8 litarski šestocilindrični motor sa 559 kW/760 KS. Povezan je sa PDK menjačem i sistemom pogona na sva četiri točka, što mu omogućava da od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrza za dve sekunde.

Rezvani je 4700 mm dugački RR1 opremio panelima karoserije od ugljeničnih vlakana koji podsećaju na legendarne trkačke automobile.
Tu su i opciona Martini grafika, točkovi od 20 i 21 inča, Brembo kočnice, zaštitni kavez, polikarbonatna stakla...


Kompanija takođe nudi podešavanje oslanjanja specijalno za drum ili stazu, u zavisnosti od potreba kupaca.

Rezvani planira da napravi samo 50 primeraka, sa cenama od 195.000 dolara pa naviše, ali to ne uključuje donatorski automobil. Prve isporuke se najavljuju za leto.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs