

Predstavljen na Sajmu automobila u Frankfurtu u jesen 1955. godine, MG-ov dvosed MGA koji je nasledio model TF Midget nudio se u kombinaciji s tvrdim (Coupé) i mekim sklopivim krovom, a pokretali su ga 1,5 i 1,6 litarski četvorocilindarski motori s rasponom snage od 68 do 109 KS. MG je do jula 1962. godine napravio 101.476 primeraka od kojih je samo 5.869 primeraka ostalo u Velikoj Britaniji.

Kako navodi Klix.ba, proces restauracije nakon koje slede modifikacije jednog od najomiljenijih britanskih klasičnih automobila traje desetak meseci. Najznačajnija novost koja se tiče modifikovanja se krije ispod prednjeg poklopca Roadstera gde se umesto nekog od originalnih motora sada krije dvolitarski četvorocilindarski motor iz treće generacije Mazde MX-5 koji je kombinovan s ručnim 5-stepenim menjačem, takođe iz MX-5.

Dorađen i olakšan motor razvija 228 konjskih snaga i 240 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se distribuira na zadnju osovinu kojoj asistira mehanička ograničena blokada diferencijala. S masom koja iznosi samo 815 kilograma, MGA iz mesta do „stotke“ stiže za 4,8 sekundi. Pored guma, u prilog vrhunskoj upravljivosti idu i elementi vešanja u duhu današnjeg vremena.

Minimalne promene na izgledu niske karoserije uključuju uklanjanje produžetaka na hromiranim branicima i LED tehnologiju u originalnim kućištima svetala, a u kožom obloženom putničkom prostoru ističu se izrazito profilisana (i grejana) sedišta, aluminijumski trokraki volan obložen drvetom i analogni instrumenti. Izbor boja karoserije i kabine ostaje na kupcima.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com