I francuski Peugeot se pridružio onim proizvođačima, koji svoje ekološki najpodobnije automobile u ponudi (sa najmanjom emisijom CO2) obeležavaju posebnom oznakom; u ovom slučaju to je Blue Lion.
Drugim rečima, Peugeotov Blue Lion je odgovor na Volkswagenov BlueMotion, Seatov Ecomotive, Fordov ECOnetic, Citroenov Airdream, Škodin GreenLine, Renaultov Eco2, BMW-ov EfficientDynamics, Mercedesov BlueEFFICIENCY, Hyundaijev iBlue...
Da bi neki Peugeotov model mogao da ponese novi Blue Lion logo mora da zadovolji nekoliko zahteva, od kojih su najvažniji:
1. - mora da emituje manje od 130 grama CO2 po kilometru
2. - 95 % delova mora da bude ponovo upotrebljivo
U trenutnoj paleti francuske kompanije ove kriterijume zadovoljava tačno 50 automobila, od kojih 33 emituju i manje od 120 grama CO2 po km.