home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Američka automobilska kompanija "Dženeral motors" (General Motors Corp, GM) u cilju povećanja prodaje najavila je veliku promotivnu kampanju za američko tržište koja uključuje popuste za zaposlene za skoro sva "Ševrolet" vozila i pikapove. Popust stupa na snagu u sredu i označava povratak GM strategiji koju je napustio pre dve godine u nastojanju da politiku cena učini transparentnijom, ali i odvikne američke kupce od velikih rasprodaja.

Pad prodaje američkih vozila na domaćem tržištu teško je pogodio GM - prodaja u julu opala je za skoro 18 odsto, a ta kompanija je pod pritiskom da smanji troškove usled predviđanja da će prodaja i u avgustu biti manja iako je gorivo pojeftinilo.
"Očajna vremena traže očajničke mere i to je ono što vidimo kod GM", rekao je analitičar Džesi Toprak.
GM će ponuditi popust zaposlenima na sve modele "Ševroleta" iz ove godine pored dodatnih popusta za modele koji se slabije prodaju, rekao je jedan od prodavaca. On je dodao da će popust važiti i za neke modele iz 2009. godine.
Kupci "Silverada" dobiće povraćaj od 5.000 dolara pored popusta na zaposlene od 3.000 dolara, dok će "Taho SUV" kupci moći da kupe za čak 10.000 dolara manje.
GM ima ukupno 284.000 zaposlenih u 35 zemalja, i proizvodi 12 marki automobila. Prihod GM je 2007. godine iznosio 181 milijardi dolara što je 38 milijardi manje nego prethodne godine.        

Izvor : Beta-Rojters



čitanja : 897



Komentari