Concept ZT, koji je Mitsubishi izložio na prošlogodišnjem Salonu automobila u Tokiju, ipak neće stići na proizvodne trake, budući da su čelnici japanske kompanije po poslednjim informacijama otkazali planove za njegovu serijsku proizvodnju.
Concept ZT je klasična limuzina sa četiri vrata (i to prilično smirenog i neupadljivog dizajna), pod čijom haubom se krije 2,2 litarski common-rail turbo-dizel motor, uparenim sa Mitsubishijevom Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission) transmisijom sa duplim kvačilom. Motor raspolaže snagom od 140kW/190KS i 400Nm obrtnog momenta, turbinom promenljive geometrije i direktnim ubrizgavanjem goriva. Concept ZT ima elektronski kontrolisani pogon na sva četiri točka (veličine 20 inča) i S-AWC sistem dinamičke kontrole vozila.
Auto je inače dugačak 4950 mm, širok 1820 mm, visok 1440 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2815 mm. Mitsubishi napominje da se Concept ZT odlikuje visokim stepenom aktivne i pasivne bezbednosti, što je zasluga sistema kao što su Pre-crash Safety System (radar upozorava vozača o mogućnosti sudara sa drugim vozilom i, ako je potrebno, sam počinje da koči i zateže sigurnosne pojaseve), Lanne-Drift Warning System (uz pomoć kamere na prednjem delu automobila i senzora upozorava vozača da je prešao liniju na putu bez uključivanja žmigavaca), a tu je i Parking Assistance system koji, uz pomoć senzora u branicima, procenjuje da li ima dovoljno mesta za parkiranje vozila. Ukoliko je parkiranje izvodljivo, sistem automatski preuzima manevrisanje točkovima, odnosno volanom, dok vozač treba samo da kontroliše kočenje.