
Iz Opela su saopštili da su na evropskom tržištu za novu Astru već dobili više od 100.000 narudžbina.
U Opelu napominju da je ovaj novi kompaktni model već nadmašio njihova prvobitna očekivanja (i to za 10 odsto), dok je u Nemačkoj za prva dva meseca ove godine nova Astra povećala prodaju za 38% u poređenju sa istim periodom 2009. i da je tamo zauzela drugo mesto u kompakt klasi.
Ovaj hatchback sa petora vrata (kasnije naravno slede i druge karoserijske verzije, među njima su i karavan i trovratni model) je inače premijerno predstavljen na poslednjem Salonu automobila u Frankfurtu, a u Srbiji trenutno sa popustom startuje od 13.999 evra.
U Nemačkoj se Astra nudi sa izborom od devet motora (pet benzinaca i četiri dizelaša), sa rasponom snage od 64kW/87KS do 132kW/180KS (uključujući i Astru 1.3 CDTI ecoFLEX sa 95KS, koji po fabričkim podacima na 100 km u proseku troši 4,2 litra goriva i emituje 109 grama CO2 po kilometru).
Sem toga, Astra je dobila i AutoBildovu nagradu "Zlatni volan", a na izboru za 2010 Evropski auto godine je završila na visokom trećem mestu. Na sve to ide i maksimalna ocena od pet zvezdica za bezbednost, koju je Astri dodelila organizacija EuroNCAP.
14.000 EUR-a za atmosferski motor od 1,4 litra?
Cudi me da za te pare za trziste Srbije nisu stavili neki stari motor od 1,2 litra...
Pa, nisam ja hvalio golf i njegov vremesni motor 1,4 od "cak" 80 ks ... Prava "makina".
Nisam ni ja hvalio astru, samo sam hteo da kazem da i od goreg ima gori :D
Ali je Astra ipak ultramoderan i siguran automobil, kao i Megane!