home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora d.o.o je 10. marta isporučila 15 smart vozila kompaniji GOODYEAR.

Kupovina smart vozila označava početak saradnje između kompanije Mercedes-Benz i kompanije GoodYear u Srbiji, koja je veoma značajna zbog činjenice da je u pitanju najveći svetski proizvođač pneumatika sa preko 28 fabrika i 80 000 zaposlenih širom sveta i da uspešno posluje i na našem tržištu. U Srbiji posluje preko svoje fabrike Sava Tires, Kranj-Slovenija.

“Iako Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora postoji na našem tržištu više od 13 godina, najmlađi brend - smart, uveden je tek 2009 godine, na salonu automobila u Beogradu.
 
Drago nam je što su kompanija Goodyear i njeni VULCO parteri prepoznali mogućnost ne samo praktične i štedljive upotrebe smart vozila, već i atraktivne promocije  kroz novi, inovativni mladi brend koji sve snaznije zauzima čvrstu poziciju u svesti potrošača.
 
Uvereni smo da je ovo početak odlične saradnje između dve uspešne komanije i ovih izuzetnih brendova.“ rekao je Milovan Dević, direktor prodaje i marketinga putničkih vozila Mercedes-Benz SCG.

„Mi želimo da idemo korak dalje. Želimo da se razlikujemo od ostalih servisa. Želimo da se razlikujemo po kvalitetu proizvoda i kvalitetu pruženih usluga. To je jedino moguće trajnim opredeljenjem uvođenja i poštovanja visokog kvaliteta standarda u Vulco servisu. Svaki Vulco servis jednako predstavlja lanac i na taj način učvršćujemo robnu marku Vulco na sve konkurentnijem tržištu. A suštinski to je ono po čemu želimo da nas prepoznaju krajnji korisnici.

Odlučili smo se za promotivno zamensko vozilo koje podrazumeva jedinstveno oglašavanje celokupnog Vulco lanca kao i oglašavanje samog Vulco servisa koje ga čini prepoznatljivim u svom neposrednom okruženju.
Osnovna zamisao zamenskog vozila je da bude na usluzi našem krajnjem korisniku za vreme koje njegov automobil provede u Vulco servisu.

Opredeli smo se za vozilo smart jer smatramo da je optimalna kombinacija modernog, ekonomičnog i promotivnog vozila.
Smart vozila su najbolja mobilna reklama, omogućuju kvalitetniji odnos s krajnjim kupcima. Nadam se da ćemo ovom akcijom postići kumulativan efekat za nas i naše partnere.
Zamensko-promotivno vozilo smart je brendirano u kombinaciju prepoznatljivih Vulco-vih boja. Svaki naš Vulco partner dobio je mogućnost da učestvuje u ovoj akciji.
Primopredaja vozila je danas i mi smo veoma srećni i zadovoljni jer smo uspeli da realizujemo akciju koja je dugo najavljivana. ” izjavio je Vlastimir Bukvić, specijalista za razvoj maloprodaje kompanije Goodyear za tržište Srbije.

PR Mercedes-Benz SCG



čitanja : 1072



Komentari