
Kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora d.o.o je 10. marta isporučila 15 smart vozila kompaniji GOODYEAR.
Kupovina smart vozila označava početak saradnje između kompanije Mercedes-Benz i kompanije GoodYear u Srbiji, koja je veoma značajna zbog činjenice da je u pitanju najveći svetski proizvođač pneumatika sa preko 28 fabrika i 80 000 zaposlenih širom sveta i da uspešno posluje i na našem tržištu. U Srbiji posluje preko svoje fabrike Sava Tires, Kranj-Slovenija.
“Iako Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora postoji na našem tržištu više od 13
godina, najmlađi brend - smart, uveden je tek 2009 godine, na salonu automobila
u Beogradu.
Drago nam je što su kompanija Goodyear i njeni VULCO parteri prepoznali
mogućnost ne samo praktične i štedljive upotrebe smart vozila, već i atraktivne
promocije kroz novi, inovativni mladi brend koji sve snaznije zauzima
čvrstu poziciju u svesti potrošača.
Uvereni smo da je ovo početak odlične saradnje između dve uspešne komanije i
ovih izuzetnih brendova.“ rekao je Milovan Dević, direktor prodaje i marketinga
putničkih vozila Mercedes-Benz SCG.
„Mi želimo da idemo korak dalje. Želimo da se razlikujemo od ostalih servisa. Želimo da se razlikujemo po kvalitetu proizvoda i kvalitetu pruženih usluga. To je jedino moguće trajnim opredeljenjem uvođenja i poštovanja visokog kvaliteta standarda u Vulco servisu. Svaki Vulco servis jednako predstavlja lanac i na taj način učvršćujemo robnu marku Vulco na sve konkurentnijem tržištu. A suštinski to je ono po čemu želimo da nas prepoznaju krajnji korisnici.
Odlučili smo se za promotivno zamensko vozilo koje podrazumeva jedinstveno
oglašavanje celokupnog Vulco lanca kao i oglašavanje samog Vulco servisa koje
ga čini prepoznatljivim u svom neposrednom okruženju.
Osnovna zamisao zamenskog vozila je da bude na usluzi našem krajnjem korisniku
za vreme koje njegov automobil provede u Vulco servisu.
Opredeli smo se za vozilo smart jer smatramo da je optimalna kombinacija
modernog, ekonomičnog i promotivnog vozila.
Smart vozila su najbolja mobilna reklama, omogućuju kvalitetniji odnos s
krajnjim kupcima. Nadam se da ćemo ovom akcijom postići kumulativan efekat za
nas i naše partnere.
Zamensko-promotivno vozilo smart je brendirano u kombinaciju prepoznatljivih
Vulco-vih boja. Svaki naš Vulco partner dobio je mogućnost da učestvuje u ovoj
akciji.
Primopredaja vozila je danas i mi smo veoma srećni i zadovoljni jer smo uspeli
da realizujemo akciju koja je dugo najavljivana. ” izjavio je Vlastimir Bukvić,
specijalista za razvoj maloprodaje kompanije Goodyear za tržište Srbije.
PR Mercedes-Benz SCG