
"Pežo 206" proglašen je danas za automobil decenije na Beogradskom sajmu "Delta đenerali BG kar šou", na osnovu glasova čitalaca dnevnog poslovnog lista "Privredni pregled" , novinara, članova Automobilskog foruma i Asocijacije automobilskih novinara.
Priznanje je kompaniji "Verano motors" uručio glavni i odgovorni urednik lista "Privredni pregled" Slobodan Kljajić, koji je istakao da je nagrađeni model dobio 76.234 glasa.
Elegantna limuzina 206 sedan ima četvora vrata i motor snage od 75 konjskih snaga, a cena osnovnog modela sa sajamskim popustom je 7.990 evra.
Osnovna verzija je restilizovana nedavno u "206+" .
Za automobil godine proglašen je "mercedes E klase", koji je prema rečima direktora predstavništva "Mercedes benca" za putnička vozila Milovana Devića najbolje prodavan model te kompanije.

Model je pobedio u konkurenciji 30 vozila, a cena na sajmu uz popust je 32.990 evra.
To je bio 40. put da se organizuje izbor za najbolji automobil godine, dok je nagrada za auto decenije dodeljena četvrti put.
Nagrada "Auto decenije" dodeljuje se četvrti put na osnovu glasova čitalaca "Privrednog pregleda", eminentnih novinara, članova Automobilskog foruma i Asocijacije automobilskih novinara Srbije. Ovu titulu prvi put je dobila Zastava 101 1980. godine, zatim Fiat Uno 1990. godine, a 2000. godine nagradu je osvojio Fiat Punto.
Uručujući priznanje za "Auto decenije", Slobodan Kljajić, glavni i odgovorni urednik "Privrednog pregleda", slikovito je rekao da je na svakom koraku, od njegove ulice pa do Sajma, "pežo 206" prisutan i vidljiv, što znači da je i mnogo tražen i vožen. To je i najbolja potvrda da je odluka da "pežo 206" bude proglašen autom decenije - opravdana.
-Od kako se pojavio 1998. godine na tržištu, ovaj mali gradski automobil, snažnog i dinamičnog karaktera i visokog faktora sigurnosti, zavladao je Evropom i pronašao više od šest miliona kupaca, rekao je Milan Vukasović. –"Pežo 206" je postao evropski bestseler i model koji je sa trona zbacio mnoge konkurente i više od jedne decenije praktično izdržao bez dizajnerskih izmena, što je na tržištu prava retkost, objasnio je Vukasović.
Izvor : Tanjug.rs i Sajam.co.rs
Foto : Peugeot i Mercedes
Za 206+ se odlucila moja sestra birajuci izmedju fieste, corse, yarisa i fabie.
@ Petar
Izabrala je ubedljivo najgori auto od svih koje si naveo, po svim kriterijumima.
E klasa naravno,kakav Audi A6 i BMW 5,nisu dorasli E klasi niti ce ikad dorasti...
E klasa najbolja? Pa naravno kad je novi model, u odnosu na postojece konkurente. Prethodni model je bio lep, ovaj kockasti je bas bezveze, pogotovo zadnji deo i unutrasnjost. Nova Bmw 5 je sledece nivo u odnosu na E klasu, a i dolazeci A7 ce da j..e kevu!
E klasa je verovatno pobedila zato sto ih je u Srbiji prodato 13 ili 14...
Cekajte...
Jel to hoce da kazu da je auto godine u Srbiji E klasa ili...?
Ako je tako, onda bas nema nekih kvalitetnih kriterijuma za odabir.
Kako moze neki auto da bude auto godine u nekoj zemlji, a da u njoj samo 0,001 promil stanovnistva moze da ga priusti?!?!?!
Ako je to auto godine u Evropi, onda povlacim pricu.
vidi se da su samo izabrali koji im najvise odgovara, najace je da je neko glasao za 206cu kanu od auta.
Pa mogli su da iyaberu onda Juga ili Stojadina, oni su se prodavali pitaj Boga u koliko primeraka ako se po tome gleda!
Ja nebi glasao za 206.
Nego neznam stvarno kao što Mikelangelo reče naravno da je sada E klasa bolja od konkurencije kad je nova. Čekaj da izađu novi A6 i BMW 5, mada on će skoro.
Čovek koji je vozio 206 u autoškoli rekao je "Hvala bogu da ne moram više da ga vozim " kad je položio vozački.
Prvo E class je tehnicki najbolji auto koji je izasao u prosloj godini, a ovaj izbor nije za najpristupacniji auto, vec za najbolji auto godine...tako da E-class opravdano pobedjuje...e sad to sto nas jebe standard pa veci deo stanovnistva ne moze da je priusti to je vec druga prica...
@ Mikelangelo
ostavljas komentar na auto forumu, trebalo bi onda da se razumes u kola...prvo novi BMW 5 je vec u Nemackoj proglasen za promasaj, jer je radjen na platformi sedmice, zato se ocajno ponasa na putu, zanosi u krivinama, jednostavno izgleda kao kompromisno resenje i u svim dosadasnjim testovima je gubio od E clase(potrazi testove na YouTube-u)...a sto kazes za A7...bolje nemoj da se brukas i da ga poredis sa BMW 5 i E class, on uopste nije u toj klasi...vec je u klasi sa CLS-om...pozdrav! :-)
@ DaMir
nisam znao da su nemci isprozivali seriju 5, to prvi put čujem! gde si to pročitao?
:) Damir je sve objasnio... Mikelangelo
Hvala na komentaru da je prethodni model bas lep,posto posedujem takav,ali nikako ne mogu da se slozim da je novi model ruzan unutra i spolja... Imao sam priliku da vozim novu E 350 CDI u AMG paketu opreme (spolja i unutra) Auto jednostavno kida... Po svakom parametru je bolji od svih i to u tolikoj meri da je to za konkurenciju nemoguc zadatak... Unutrasnjost je savrsena,ima ksenonsko osvetljenje unutrasnjosti,onda ambijetalno osvetljenje (preuzeto iz S klase) vozne osobine su fascinantne,auto je toliko stabilan i upravljiv,sportski,kao da je rec o sportskom automobilu a ne direktorskoj limuzini... Stopaljke mnogo lepo sijaju,a prednji deo izgleda kao da ce da ujede,ili ukratko Auto je spejs-satl...
Zaboravio sam da dodam ali to se podrazumeva,opet je naravno najudobniji u klasi...
Ima 7G-tronic automatski menjac sa 7 brzina,brz je kao metak a trosi smesno,8 litara prosecno... Gore na slici je auto u AMG paketu...
Da zaboravio sam da istaknem jednu vaznu prednost nove E klase,opet nedostiznu za knkurenciju,koef. otpora vazduha od samo 0.25,najnizi ikad od svih serijskih kola,manji od nego kod super-sportskih modela,ipak je Mercedes broj jedan...
@ logan
evo jedan od testova nove bmw 5 serije...pa pogledaj...ovde ga je testirao Autocar i ocajno je prosao...a i vecina drugih auto magazina se slaze...jednostavno ne moze auto iz E segmenta da se radi na platformi luksuzne limuzine
https://www.youtube.com/watch?v=PoxCKO7Xflc
Da ne pominjem sve napredne sisteme u novoj E klasi,sve sto ima S klasa pa i jos vise... Upozorava vozaca kad je umoran da napravi pauzu (preko 80 parametara meri) hauba koja si izdize u slucaju udesa da sto manje povredi pesaka itd,itd... Dovoljno je reci da je Mercedes od kad postoji najvise paznje,istrazivanja i truda posvetio bas ovom modelu,jer je E klasa najvazniji model za Mercedes (kao sto je rekao direktor Mercedesa)... A ja bih rekao i da je E klasa najbolji mercedes uzimajuci u obzir ono sto pruza i cenu... Naravno da je S klasa udobnija,ali ja licno bih pre vozio novu e klasu nego S klasu,zato sto je mnogo bolja za voznju (nije penzionerska kao S klasa) lepsa je,jeftinija,jeftinije odrzavanje itd...
@ Aleksandar
volis mercedes...shvatili smo :-PppPpP hahahah salim se malo...slazem se sa tobom...ja sam vozio E 220 CDI i mogu da kazem je sasvim dovoljno za gradske uslove...jedino sto se ne slazem sa tobom je komentar o S class...ipak je ona vrh...jeste E class tehnicki savrsenija jer je skoro izasla...ali S je S...BEZ PREMCA!
Stvar je afiniteta,jeste S klasa dobra,ali nezgrapna je,ljulja se mnogo,ne svidja mi se za voznju... Vozio sam je,udobna je ,lep enterijier,lepa je i spolja,ali mi je nekako za matorce,nije sportska uopste,a ja volim kad je auto sportski,kad lezi na putu,ne naginje se,da moze da se vozi sportski (brzo) a da pri tom ti ne bude muka i da ne bezis sa sedista levo-desno,S klasa je za nekog ko hoce da uziva,da vozi lagano tj. za starije,mozda ce te zacuditi ali Audi A8 ima bolje vozne osobine i od S-a i od BMW-a 7-ce... Sportski je,neverovatno kompaktan kao da je rec o srednjoj klasi a ne visokoj,pri tom je neverovatno udoban i po meni bolji izbor,svaki A8 3.0tdi je i Quattro dok je to kod Bmw-a i Mercedesa prava retkost a takvi modeli su mnogo skuplji (kao polovni),jedino kada je bolji izbor S je kada je dugacki,4-matic,beli sa ful opremom,ali tada kosta kao 3 Audija :)
@ Aleksandar
ne znam sta da ti kazem...sve je to do ukusa...ja prvo nisam za benzinske motore...za sebe bi najpre uzeo S 350 4Matic sa AMG opremom...jer sam se vozio u takvom autu i ostao sam bez texta, ne slazem se da A8 ima bolje vozne osobine jer sam ga vozio, jeste dobar, ali je po meni S class za nijansu bolja i ne znam o kakvom ljuljanju i bezanju po sedistima pricas, to stvarno nisam primetio...a sto se E class tice i njenih sportskih osobina, ja bi licno uzeo E 350 CGI Coupe...mnogo lepsu liniju mi ima nego limuzinska verzija...a evo jos jedan podatak za ove gore koji se protive sto je e class auto godine...pa taj auto je uradjen u 4 verzije: Limuzina, Kupe, Karavan i Kabrio...pa sta hoce vise...i svaki od njih je VRH!
**** ISPRAVKA...rekao sam da nisam za benzinske motore, a hteo sam da kazem da nisam za dizele...vise volim benzince...****
Nisam rekao za S klasu da bezis levo-desno sa sedista,nego uopsteno,ali da se naginje to je tacno i da nema sportske vozne osobine... Slazem se da je E Coupe lepsi,jedino se ne slzemo oko izbora motora,po meni jedino dizel dolazi u obzir,duplo manje trosi,odlicno ide,manja je registracija i najvaznija stvar je kvalitet goriva,eurodizel je dobrog kvailteta a benzin ocajnog,benzinci trose mnogo vise nego sto bi trebali,trose ulje,a zbog toga cesto "odlazi" motor,naravno to je samo kod nas slucaj,zato sto imamo "evropsko" gorivo,jedino je kvalitet Eurodizela dobar,zato sto je iz uvoza,nije domaci,zato po meni samo dizel dolazi u obzir,sem AMG modela i drugih jakih benzinaca...
Naravno ni oni nisu postedjeni "terora" kvaliteta ( a i cene) benzina,ali sta da radis,kad vozis AMG ili neku jaku masinu nemas izbora nego da sipas ovu domacu limunadu od goriva,zali boze za te motore...
ma AMG je druga prica...to je skroz drugaciji auto...S65 AMG ima ubrzanje 0-100 km/h kao F430 i po meni je najbolji i najkompletniji auto na svetu...e sad...druga je prica sto nije za nase uslove...nase puteve, nase gorivo...ne znam...kod nas mora covek debelo da razmisli pri kupovini nekog luksuznijeg auta...ja sam generalno vise za benzince i to po mogucstvu turbo benzince...a sto se dizelasa tice, samo SUV bi uzeo dizel i to BMW X5...vozio sam mnogo SUV-a ali X5 je VRH, odusevio me je i niko ne moze da me uveri u suprotno...vozio sam se u Cayennu S, vozio sam ML, GL, Q7...ali nista nije kao novi X5!
@ DaMir - Kupe i Kabrio su vrh, a limuzina i karavan su pravi gastarbajterski mercedesi.
X5 je extra stvarno,ja sam imao prosli mod. 3.0d 2001 god... Stvarno je auto vrh,malo je tvrdji ali to je cena sportskog vesanja,zato vozne osobine objasnjavaju za dzipa,ponasa se kao limuzina,skoro da se ne naginje,luksuzan je ekstra i lep,nisam vozio novi model ali mogu da pretpostavim da je ekstra,mada bih u to slucaju pre uzeo X6... Slazem se da je S65AMG verovatno najkompletniji auto na svetu,pogotovo sto mocno-brutalno izgleda...
I po meni je dizel bolji izbor i za limuzinu npr S 320 cdi ili E 350 cdi,kao i za ML-a,X5,X6,530d,A6 3.0tdi,730d,A8 3.0tdi itd... Mislim da je 3.0 dizel najbolji motor kod svih marki i najprodavaniji takodje...
@ Aleksandar
Vozio sam stari X5 3.0D i svideo mi se, dobro ubrzanje, sportsko ogibljenje, odlicne kocnice...i uz sve to fenomenalno niska potrosnja...a veruj mi na rec za novi X5...perverzija je od auta...jos uzmes onaj 35D...boli glava...a pre bi uzeo bilo sta drugo(ML, Q7, GL, Cayenne) nego X6...uopste mi se nije svideo...nisam ga vozio, ali sam vozio u njemu...totalno nedefinisan auto...unutra enterijer od X5, prednja maska od X5...a pozadi ne mogu sednu osobe visocije od 180cm, ocajna preglednost na zadnjem staklu...da ne pominjem katastrofalnu bocnu liniju :-(
a sto se S65 AMG tice...ma ne vredi trosit reci...jednostavno VRH...ko ima 250.000e da potrosi na auto...sigurno najbolji izbor!
P.S. mada ni CL65 AMG nije los izbor :P
Mikelangelo ne slazem se da je limuzina gastarbajterska,ne znam da li si je video uzivo,vozio se u njoj ili vozio,to se nikako ne moze reci za E klasu pa cak ni za karavana,nisam video karavana uzivo ali mi je majstor iz Mercedesa rekao da vrhunski izgleda,naravno opet bih pre uzeo limuzinu,karavana ne,ali ima onih kojima karavan treba... E klasa fascinantno izgleda uzivo,kao spejs-satl,pogotovo sve one obline po boku automobila i uopste,izleda kao pravo umetnicko delo,pogotovo ako je gledate od pozadi,a zadnji gepek ide u spic sa stopova ka sredini je zasiljen kao trougao...
Aleksandre za te dizele sto pricas donekle si u pravu...mozes da mi hvalis mercedesov 320 CDI, mozes da mi hvalis BMW-ov 3.0d ali MOLIM TE ne pominji tu i audijev 3.0D...to je ubedljivo najgori motor koji sam video u zadnje vreme...vozio sam A6 3.0TDI i Q7 3.0TDI...brate trosi minimum 18 litara na 100km (mislim na gradsku voznju), i to A6...a Q7 se ne spusta ispod 20litara...bruka kad uzmes u obzir da ML 320CDI i X5 3.0D trose izmedju 10 i 13 litara, a 530d i E320 CDI ispod 10 litara...znam jer sam sve navedene automobile vozio ili sam se vozio u njima...mocan je audijev motor...ali trosi u p.m. i los je sto se odrzavanja tice...kad predje 100.000km stalno moras kod majstora...a odrzavanje za njega je preskupo
Damire
Verujem da je novi X vrh,a tek 35d to mi je licno omiljeni motor kod BMW-a :) ista kubikaza kao 3.0 a jaci 286 konja cini mi se... Ne znam,meni je i X6 extra mada to znam da visoke osobe nazad nemaju mesta i sve,ali svidja mi se :) Cudi me samo da ti nije bolji izbor dizel i u drugim modelima,jer ima prednosti upravo te sto si naveo,plus jos registracija,duplo jeftinija,dizel je do 3000 a benzinci uglavnom preko 3000,350 kod Mercedesa,735BMW,A8 3.2 FSi itd... A sto se tice CL65 AMG tu nema greske...:)
To za Audijev motor 3.0tdi stvarno ne znam,prvi put cujem,cudi me da toliko trosi,to mi ne ide u glavu,kako to? Ako je tako to je stvarno ne-prihvatljivo,ali kazem to me zaista cudi,ne mogu da poverujem da toliko trose,sigurno trose vise od BMW-a i Mecke zbog Quattro pogona,ali toliko...
pa znas kako...moras da se provozas u S500 pa da vidis sto vise volim benzince...naravno...nisu oni za nase uslove i nase puteve...ali kad vec covek uzima S class od 100 i kusur hiljada evra i jos uzme dizela...ne znam...stvarno je to za mene glupost, kad vec imas para da vozis auto od 100k onda ti registracija i potrosnja nisu problem...sto se bmw-a tice moze da dodje u obzir 735d ili 740d a A8 nikad ne bi uzeo...tako da o njemu ne razmisljam :-)
Za mecku znam,ja imam E320 cdi,trosi mi prosecno 10 lit. (u gradu) a 12.8 kad je vozim brzo,sto je zaista smesno,taj auto ide ko metak,204 konja,ide 250km/h,nije skup za odrzavanje,extra pouzdan,imam ga vec tri godine i prezadovoljan sam autom,vozim ga sa istim uzivanjem kao i kad sam ga uzeo,pregledan,praktican,brz,lep,siguran,za svaku prporuku...
pa nema veze za Quattro pogon...i BMW X5 ima Xdrive i Mercedes ML ima 4Matic, pa im potrosnja ne prelazi 13 litara...ali audi je zlo...jedini komercijalni model audija koji mi se svidja je A5 i to sa 2.0 TFSI Quattro motorom...bruka od auta...ne svidja mi se ono sranje A5 Sportback sto su uradili...samo su upropastili auto, dodali kupeu jos 2 vrata...niko ga i ne kupuje...videli su sta su uradili...al sad je kasno! Ne pominjem R8 jer nema sanse da ga kupim...a inace to bi uzeo od Audija... :-)))))))))))))
Sedeo sam u novom S500 2007 god,full oprema sve ekstra,ali radi kao traktor,trese se,presao svega 30 000km,zbog ocajnog goriva,nekoliko slonova je crklo (motor) zbog uzasnog goriva,to su jako moderni i osetljivi motori ne trpe vodu u gorivu,tako da kod nas places kad vozis takav auto,gresis da nije bitno nekom potrosnja i reg. Ne kupuju svi nove iz salona,a pogledaj na slonovima i dzipovima sta pise nazad,najcesce ces primetiti 320cdi...
Da ok,ML trosi do 13 lit,pogon na sva cetiri podize potrosnju za litar-litar i po,ali toliko da trose stvarno mi je tesko da poverujem...
Da R8 je extra,za njega nije vazno sto trosi i sto je reg skupa... Ali za auto koji vozis svaki dan S,E,ML i drugi,veruj mi da je i te kako vazno i jedno i drugo...
pa jeste...slazem se...ali ja sam se odma ogradio da takva kola nisu za nase puteve i za nasu zemlju...ne kazem da je moje misljenje ispravno, ali dosta ljudi se slaze samnom...prvo S class se ne kupuje polovna...ko ima potrebu da kupi i vozi takav auto, onda sigurno nece da ide da je trazi po auto placevima vec je uzima novu u salonu, a zna se da uz kvalitetno gorivo benzinski motor moze duplo vise da predje nego dizel i da se mnogoooo manje kvari, pitaj bilo kog majstora to ce ti reci...a za dzipove se slazem...to sam jos pre rekao...SUV samo dizel...nista drugo...benzinci dzipovi su dobri, ali trose i do 3x vise nego dizeli...i brzo stradaju zbog lose kvaliteta goriva...moj drug je imao ML 350 i trosio mu je prosecno 25 litara po gradu...da je ovo Amerika pa da se vozi V8 benzinac...ali s obzirom na nasu situaciju sestaci dizeli su najvise sto moze normalno da vozi ovde...
pa ja sam ti rekao...da imam dovoljno novca da kupim auto po izboru, samo X5 35d ili 30d...nista drugo...slazem se za gorivo i za registraciju...jbg...losa situacija u jos goroj zemlji...
Znas kako,boj se vuka boj se zeca nikad u shumi,nisu za nase puteve ali ne mozes cekati sto god da sve bude kako treba pa da onda kupis,pogotovo sto se sve vise ide na hibride i elektro vozila... Treba izabrati pravu soluciju. A to je neki dobar auto dizel po mom misljenju ili top benzinac AMG... Nikad ne bih uzeo 350 benzinca,kao taj Ml trosi 25 lit,2000 eur svake god za registraciju,a sve to imas jos i bolje sa 320cdi,10-12 lit.1000eur reg... isto ti vazi i za slona,sedmicu,X-a...
sad je najbolje da se uzme ovaj S400 Hybrid...imas olaksice pri kupovini...ne placas porez, jeftinija registracija...a trosi ispod 10 litara...
To sto kazes da se S clas ne kupuje polovna,to ne mogu da se slozim sa tobom,moj prijatelj je kupio polovnu a fakticki novu S klasu 2008god staru (tada) samo par meseci sa 3000km na satu,jer cim je isteras iz salona gubis 30 000... Takodje drugi covek koga poznajem je isto kupio polovnog slona,oba su 320 cdi zaboravio sam da napomenem,zato se ne slazem da ga svi kupuju novog,ja pri ne bih sem da imam toliko da mi 150 000 nista ne znaci,a onda bih uzeo S65AMg... Danas Luksuzna kola gube mnogo-mnogo svake godine,pa za tri godine bukvalno mozes da ga uzmes za pola cene... A opet to je nov auto,nista mu ne fali...
Ne verujem da je za njega registracija jeftinija,mozda jeste ne znam,mada poznavajuci ove bandite ne verujem,a sto se tice polovnih skupih kola pogledaj na sajtu MOJAUTO Audi R8 2007 full oprema na nase table 69 900eur,presao svega 34 000km,a nov kosta 112 000 bez opreme! Ovakav kosta bar 130 000,pa proceni sam,ovo je stvarno extra ponuda (za onog ko ima) jer u Nemackoj takav kosta 60 000 eur,dok platis dazbine i ostalo izadje preko 80 000...
NOV JE NOV...ali kazem ti...ljudi koji bas imaju potrebu za takvim autom, jaki poslovni ljudi...oni ga uzimaju nov...ja znam 6-7 ljudi koji su u zadnje 2-3 godine uzeli nove S klase...i niko se ne zali,a drugo su ljudi koji se furaju u biznismene i mafijasi kojima je bitno samo da su vidjeni u takvom automobilu...nasi realni uslovi su drugo...ja sad za sebe gledam jedan dobar Golf 5 GTI da uzmem...toliko mogu da se ispruzim...izvanredan auto za relativno male pare...daleko sam od S class i X5 :-PpPp
To ti je gubitak za dve i nesto god od 60 000eur ! Pa ti vidi,jedan dobar stan... A sada da ti ga neko da nema nikakve razlike od novog,jel se slazes?:)
pa pazi...ne razmisljam o takvim automobilima jer su mi trenutno van domasaja...onaj R8 sam sad gledao i ono bi uzeo...extra je...ali da imam novca i da hocu za sebe luksuzan auto da uzmem onda samo nov!
Pazi,po meni je najbolja kupovina polovnog auta do 30 000... Vec mu je pala cena,manje ces gubiti,pristupacno je kolko-tolko u odnosu na 2,3,4 puta skuplji nov takav... Npr,Audi A8 3.0 tdi,moze da se nadje za te pare (meni je to ekstra auto za te pare,lep,udoban,pogon na sva cetiri) a nov je npr 90 000 sa opremom,vozis ga par godina i prodas za 20,a kupis ga novog vozis 3 god i prodas za oko 40... Iskreno nikad ne bih kupio nov auto (luksuzan) sem da imam toliko da mi 100-150 hiljda ne znaci nista,a posto nisam Miskovic ne razmisljam tako :) Onda Ml 320 cdi ima da se nadje za oko 30 000 itd... To je najbolj kupovina,plafon jos nekoliko hiljada vise u zavisnosti od modela,ali bih zato uzeo odma da imam ovaj R8 jer je stvarno vrh a ispod cene !
E da Damire,pogledaj isto oglas BMW 730D 2004 god,ful oprema,15900 eur,pa mi reci da nisam u pravu,a taj auto je nekad kostao 100 000... Pa mi reci da je bolje kupiti novu kiu ili reno Fluence...:)
Za te pare ne mozes da kupis luksuzniji auto ni bolji,uvek bih pre njega kupio nego bilo sta novo za te pare...
Vidim da neki 206-icu smatraju za smece. Pa,neka je u vreme njene pojave uporede sa kolima te klase. Bar nije imala u baznoj verziji motor sa 3 cilindra (kao 'neki'). HDi je tada bio zastareo,a SDi napredan? Nece biti...Nije to bez razloga prodato u toliko miliona primeraka,prì cemu oni uopste nisu 'sabirali' razlicite modele (kao 'nekì').Mozda ne zasluzuje tu titulu,ali svakako jeste dobar,mada vise ne i lep kao nekad.
pa sve je to dobro...ali znas li koliko kosta odrzavanje bmw 730D ili A8 3.0D, jedan od razloga sto im pada cena je to sto su preskupi za odrzavanje, sto je skupa registracija i sto trose mnogo...uzeo bi takav polovan auto od 30.000e da imam pored toga jos 100.000e kesa ili da imam mesecnu platu 1000e...ja ti rekoh pre...sad gledam neki Golf 5 GTI...moze da se nadje za 12-13000e ako se malo potrazi...a izvanredan je auto...trenutno mi nista vise ne treba...
Jesi siguran da ima za te pare GTI? Mislim da su skuplji al nisam gledao...
I slazem se sa ovim sto si gore naveo,da su skupi za odrzavanje,registraciju itd,a sto se tice potrosnje mislim da malo trose,jer toliki auto da trosi oko 10 lit nije uopste puno,prijateljev S320cdi 08 trosi prosecno 9 lit. na predjenih 70 000km,to je zaista smesno za takav auto,kod nas benzinci od 1400ccm trose 10lit u gradu i glof5 gti sigurno trosi vise od njih a manji je laksi i ima slabiji motor 200ks ako se ne varam...
pa da...ali na njegovu kilazu 200KS je i vise nego dovoljno...brate ide ko lud...ne znam dal si imao priliku da ga vozis...a ako izlete neke pare mozda uzmem i polovnog passata b7 1.8T ili mozda 2.0T zavisi od cene...nemam pojma...kao sto rekoh...trenutno sam daleko od BMW-a i Mercedesa...jer mozes da skupis pare nekako...ali kad dodje vreme za prvi servis vidis sta si uradio...
Nisam,ali verujem da ide ko lud,lep je jako,crveni pogotovo,kolko trosi jel znas? u gradu ne verujem da silazi ispod 12 pa do 15 ako ga vozis brze...
Samo vi lupajte, Audi je zakon!
I pričajte usvoje ime, ako vam je sranje, A5 Sportback, meni nije, meni se ona najviše sviđa od Audija. Da imama para dovumio bi se između A5 Sportback i A1, ali ipak dmislim da bi uzeo onaj A1. kada izađe naravno. Što ste vi opasni momci, svi bre vozite neka super auta, sve neke limuzine boli glava pa vam je Audi ispod ranga.
Internet je čudo, svi su na pričanje najbolji! Svi voze premijum automobile. Ja koliko pratim onaj Turbo, tamo su sve obično najprodavaniji najjeftiniji automobili kod 90% od svih marki, a kada vidim komentare ovde na blogu, svi voze limuzine i neke rasne sportiste, još im i smetaju premijum automobili, jadni su, ne valjaju ništa. Hmm.. interesantno
Masterhaosis
Pricaj u svoje ime,ja nisam ni jednom rekao da je Audi sranje,tako da nema potrebe da napadas,a ako vec imas zamerke onda ih uputi koknretno onome kome mislis da treba,a ne da napadas bez veze sve redom...
Aleksandre nisam nigde tebe napao, čitaj malo negde da vidiš da li sam pomenuo tvoje ime.
,,bruka od auta...ne svidja mi se ono sranje A5 Sportback sto su uradili...samo su upropastili auto, dodali kupeu jos 2 vrata...niko ga i ne kupuje...videli su sta su uradili...al sad je kasno!"
E na to se odnosilo.
I ja jesam pričao u svoje ime.
@DaMir - majstore, posto si daleko od Mercedesa i Bmw-a nemoj mnogo da pametujes jer lupas kao otvoren prozor. BMW 5 nove serije je generaciju ispred E-klase kad je u pitanju voznja. A mercedes je ulozio u ovu generaciju E klase sve sto zna i ume jer su sa prethodnom imali toliko kikseva da jednostavno nisu smeli da naprave tehnoloski los auto. I nije los, naravno. Dizajnerski, zadnji kraj je kao prethodna generacija lexusa i honde, da ne kazem da lici na rusku volgu. Nema nista lose sto se lozis na golfa 5 gti, ali mojne da pricas o necemu sto ne poznajes. A o testu Bmw 5, pogledaj i ovo, i vidi sta je donela sasija sedmice
https://www.youtube.com/watch?v=XBd0RdoMfhQ
To Mikelangelo!
Aleksandre, hehe ma samo kul i opušteno brate!
@ MasterHaosis
ti ako mislis da gresim i ako se ne slazes reci tako, obrati se meni...stojim iza svega sto sam rekao...za mene je A5 najlepsi kupe na trzistu, vozio sam ga i samo najbolje mogu da kazem za njega...ali po meni a i vecini ljudi sa kojima sam pricao Sportback je sranje, jer su upropastili liniju kupea...a pogledaj malo po netu pa ces videt da se skroz slabo prodaje i proglasen je za promasaj audija 2009...
i kritikovao sam audijev 3.0TDI motor jer nenormalno mnogo trosi...to je cinjenica...ima fenomenalno ubrzanje ali brate bolje ti je da se pucas u nogu nego da uzmes 3.0 TDI Quattro...
@ Mikelangelo
ja sam rekao da sam daleko od Mercedesa i Bmw-a sto se kupovine tice i tu mislim na najnovije modele, a promenio sam dosta dobrih kola...sad sam prodao A6 2003.godiste i narucio GTI, stize mi za 2 nedelje...tako da znam sta radim i pricam, ne lozim se ko ti vec kupujem...a vozio sam i staru i novu E class kao i prosli BMW 5...nova E class je tehnicki najsavrseniji auto...jedini automobil koji je tehnicki bolje uradjen je Lexus LS460, ali on je u klasi sa S a ne sa E...novi BMW 5 je naisao na gomilu kritika u Nemackoj jer se mnogo ocekuje od njega, bas zbog platforme od sedmice...polako, dok prodje malo vremena pa ces videt sta je i kako je...a nemoj ti govorit meni da lupam, ti koji si stavio BMW5 i E class u klasu sa A7 hahahahahahahha i ti da mi pricas o kolima...hahahahahha
nemam nameru da se raspravljam sa bilo kim, ali ljudi ako vec ulazite u raspravu morate da raspolazete sa cinjenicama, jedno je sto volite neki auto i sto bi ga kupili kad bi imali para, a drugo je objektivno misljenje...pozz
Damire, e to je nešto drugo, to je okej. Tvoj je ukus takav i ukus ljudi sa kojima si ti razgovarao a ukus ljudi sa kojima sam ja razgovarao je drugčiji. Nama se sviđa Sportback, i bio je glavna zvezda na salonu u Nišu, ljudi su se leili za njega samo tako. A ovde u naselju ga ima jedan lik tako da kad god neko prođe pored njega nema ko se ne okrene da zagleda auto