
Nakon prošlogodišnje promocije Audija R8 Spyder sa V10 motorom, Nemci planiraju još nekoliko novih verzija R8-ice.
Pre svega, u planu je slabiji ali i pristupačniji R8 Spyder sa 4,2 litarskim V8 agregatom od 420 konja, ali i ojačani i olakšani R8 RS inspirisan trkačkim R8 LMS modelom.
Uz veću upotrebu karbon fibera, ovaj sportski R8 RS će odlikovati i jači 5.2 FSI V10 motor.
Kada ovaj potonji R8 stiže na tržište još nije poznato, mada pojedini izvori navode da na njega neće biti potrebno još mnogo da se čeka.
Što se e-tron concepta tiče stvari stoje ovako.
Audijev e-tron concept je bio jedan od zanimljivih noviteta poslednjeg Salona automobila u Frankfurtu i, mada su mnogi mislili da se to nikada neće desiti, ovaj sportista na elektropogon će se naći i u serijskoj proizvodnji.
To je najavljeno još početkom oktobra prošle godine, a u međuvremenu su stigle i nove informacije.
e-tron će se naime u prodaji naći od 2012. godine, ali samo u limitiranoj seriji od 1.000 komada. Cena još nije poznata, ali je sigurno da će biti iznad modela R8.
Audi e-tron u koncept formi inače raspolaže sa snagom od 230kW/313KS, može do elektronski ograničenih 200 km/h, ubrzanje do 100 km/h savladava za 4,8 sekunde, a autonomija sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija iznosi 248 km.