
BMW Group je saopštio da je u februaru ove godine prodao ukupno 91.758 automobila (BMW, Mini i Rolls-Royce), odnosno za 14% više nego u februaru 2009. (tada je plasirano 80.474 vozila).
Pored rasta u SAD (+16.3%), Nemačkoj (+6.8%), u februaru je veliki skok BMW Group zabeležio u Kini, i to čak 96.7 odsto.
Za prva dva meseca 2010. prodato je 173.911 automobila BMW Groupe (rast od 15.5%), u poređenju sa 150.893 u istom periodu prošle godine.
Sam BMW je u februaru prodao 78.248 automobila (plus od 13.7% u poređenju sa istim mesecom 2009.), a za dva meseca 2010. plasirano je 148.112 BMW-a (+14.7%).
Mini je prošlog meseca širom sveta prodao 13.443 automobila (plus od 16%), a Rolls-Royce 67 komada (toliko je RR prodao i u februaru 2009.).
Za prva dva meseca 2010. Mini je inače našao 25.645 kupaca (+18.2%), a Rolls-Royce 154 (+48.1%).