
Vest iz naslova u stvari i ne predstavlja neko iznenađenje (budući da se o tome govori već duže vreme), a poslednje vesti kažu da vodeći ljudi Daimlera planiraju da posle manjeg redizajna postepeno ugase ovaj luksuzni brend, koji se ponovo pojavio na tržištu 2002. godine.
Prodaja Maybacha jednostavno nije dostigla planirane ciljeve, a ekonomska kriza je samo pogoršala stanje.
Kako bilo, blago doterana verzija Maybacha imaće premijeru sledećeg meseca na Salonu automobila u Pekingu.
2011 Maybach donosi samo vizuelne promene, bez izmena u paleti motora (mada sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2), pa se sve svodi na redizajnirani prednji deo.
To u praksi znači restilizovani branik, gril, svetla i haubu, dok će zadnji deo pretrpeti samo minimalne izmene.
Zvanične slike i detalji o 2011 Maybachu će biti objavljeni naknadno, odnosno neposredno pre premijere u Pekingu.
Evo tugujem ne znam kako cemo dalje bez Maybacha...
Jos jedna neuspela reinkarnacija nekada popularnog brenda...
Izbacite super luksuzni mali automobil i ne morate da ga gasite. U tom segmentu imamo mini-ja, audi a1 i alfu mito. Jedan burzuj koji se vozi u ovakvom autu nece cerki/sinu da kupi pezo 206 za po grad.
Mislim... da nece burzuja zanimati prednji gril, svetla i hauba... nego sta ima novo u unutrasnjosti u opremi... da li su pored viski bara na zadnjem sedistu, stavili i votka bar ili tekila bar...
i ostale zaje*ancije...
Zna se sta se ocekuje od ovakvog automobila, sigurno ne redizajniran prednji gril i svetla...