home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

 

Italijanski „Fijat” ugasiće 5.000 radnih mesta u okviru svog novog strateškog plana, piše rimska „Republika”.

U fabrici Teremini na Siciliji, koja iduće godine prestaje da radi, biće otpušteno 1.500 radnika. Preostala otpuštanja će obuhvatiti 15 odsto od 30.000 radnika na proizvodnim linijama.

„Republika” dodaje da „Fijat” planira da smanji broj modela sa 12 na osam, ali da poveća produkciju u Italiji za 50 procenata.

Italijanski proizvođač, koji je prošle godine ušao u savez sa američkim „Krajzlerom”, namerava da lansira i proizvodi sedam modela u SAD pod markama „Fijat”, „Lančija” i „Alfa Romeo”.

Autor : Beta.rs



čitanja : 4069



Komentari

Kako će da puknu! Jedva čekama :))

Autor Predrag 24 Mar 2010, 17:17

Pardon, čekam :))

Autor Predrag 24 Mar 2010, 17:18

@Predrag
"Da komšiji krava bude ko čivava"

Autor Sram te bilo 24 Mar 2010, 18:40

Ma, da li je moguce? Fiat? Ne zelim da verujem da ce da puknu ...

Autor Moron 24 Mar 2010, 20:22

Da me neko ne bi shvatio pogrešno, reći ću i ovo: NIKADA se ne radujem tuđoj nesreći, ali Fiat je po tom pitanju izuzetak.

Autor Predrag 24 Mar 2010, 20:30

Posto vidim da cekate da se javim , evo me!
Odakle vam ideja da ce da "pukne" ? Prevideli ste ove podatke? :

"Italijanski „Fijat” ugasiće 5.000 radnih mesta u okviru svog NOVOG STRATESKOG PLANA"

"Fijat” PLANIRA DA SMANJI broj modela sa 12 na osam, ali da POVECA produkciju u Italiji za 50 procenata."

Tako da - dzabe se radujete! :)))

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 20:42

Mozda bi vam " gospodo " folksvagina vise legla.

Autor gospodin 24 Mar 2010, 20:43

@Predrag
samo da te podsetim da si zaboravio da ostavis komentar na vest:

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2010/03/22/zarada-skode-manja-za-68-odsto

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 20:45

Evo nesto posebno za ljude bogate duhom a za one koji to nisu mozda nesto i nauce.

Uzivaj carobnjak!

https://www.youtube.com/watch?v=E2SUFluEBLY

Autor gospodin 24 Mar 2010, 21:15

Uz neke minuse koje poseduje, FIAT ima mnogo ozbiljnu tradiciju da bi mu se nesto ozbiljno desilo...
A za Skodu nisam siguran... :)

Autor Panchev9 24 Mar 2010, 21:44

@carobnjak

Nemoj biti zločest :)) Škodita je otpustila oko 500 radnika, a Fiat "u okviru svog novog strateškog plana" otpušta 5.000 radnika.Škodita stalno izbacuje nove modele, a Fiat povlači svoje "uspehe" iz proizvodnje. Mislim da nema ni 5 modela koji valjaju. I da, Škoditi stalno raste prodaja, a profit se smanjio zbog porasta plata u Češkoj, sa jedne strane, i zbog proizvodnje sve kvalitetnijih automobila uz zadržavanje što niže prodajne cene, sa druge strane.

P.S. Vozio sam juče iza Brava. Moron je potpuno u pravu, ne znam šta im bi da naprave onu šestougaonu špijunku, na petim vratima?

Autor Predrag 24 Mar 2010, 21:46

@ Panchev9

Škoda ima ozbiljniju!! Ako nisi znao, jedan je od najstarijih proizvođača automobila na svetu. Ako nije propala za 115 godina, neće ni sada :))

P.S. Škoda je osnovana 1895. a Fiat 1899. godine.

Autor Predrag 24 Mar 2010, 21:54

@Predrag
to su posledice krize! Fiat ima mnogo vise radnika od Skode pa vise mora i da otpusti a ovo je tek pocetak, pa i za Skodu!
Koliko znam Skoda ima bas PUNO modela i svi su JAKO NOVI ?!?
Ti toliko subjektivno tumacis stvari da me zabrinjavas...
Ocigledno ti je ona desetka udarila u glavu pa si postao jos gori...

Bas zadnji deo Bravo-a izgleda savrseno! Kad vozim gledam napred a ne NAZAD, za to sluze retrovozori!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 21:54

P.S.da, bas tako , jel mogu Skode da se nabroje na jednu ruku? haha!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 21:56

@gospodin
hvala puno za video!

@Predrag i ostali:
slobodno pogledajte i vi da vidite sta su automobili i bogata istorija...:)))

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:04

@carobnjak

hahahahahahah ovakav sam zbog 33 desetki :))

A ti nisi subjektivan hahahahaha... Zadnji deo na Bravu izgleda savršeno hahahahah

P.S. Škodita ima 9 modela (bez sportskih i 4x4 verzija, a sa njima ima 14) i svi su ili novi ili skoro redizajnirani :))

Autor Predrag 24 Mar 2010, 22:04

@Predrag
Vratio si se u svom stilu :).
Nije najvaznije kada je neko osnovan vec sta ima iza sebe. Fiat i kad bi dosao u neke ozbiljne probleme ne bi bankrotirao jer bi se nasao neki zaludjenuk da isto ne dozvoli dok bi Skoda 3 dana bila u vestima i idemo dalje...
Skoda zadnjuh 20 godina nista sama nije uradila nego pod menadzmentom VW-a...
Motor nisu napravili 15 godina...
Ajde Skodislave reci...

Autor Panchev9 24 Mar 2010, 22:05

@Panchev9

Fiat se proširio kao zarazna bolest, pa ima veće šanse da propadne nego Škoda i većina drugih, manjih proizvođača.

P.S. Škodini inženjeri sami projektuju svoja vozila, a motore, menjače i ostale sisteme na vozilu, proizvode za svoje potrebe i delom za potrebe VW-a (to se posebno odnosi na menjače, jer su po njima oduvek bili poznati). Možda zvuči smešno ali je tako :)))

Autor Predrag 24 Mar 2010, 22:11

Automobili godine u Evropi:
1967: Fiat 124
1970: Fiat 128
1972: Fiat 127
1984: Fiat Uno
1989: Fiat Tipo
1995: Fiat Punto
1996: Fiat Bravo/Brava
2004: Fiat Panda
2008: Fiat 500
Da nema neko vise mozda?
Najtrofejniji motor u istoriji WRC je fiatov twin cam, za one koji ne znaju u pitanju su dve bregaste. Ima toga jos.

Autor gospodin 24 Mar 2010, 22:12

@Predrag
pricas gluposti! Skode su obicne i jeftinije kopije VW-a!
Molim te da nabrojis modele Skode!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:13

@Predrag
A zato su tako ruzne...

Autor Panchev9 24 Mar 2010, 22:23

Veceras je vrlo zanimljivo i nekako drugacije, ovog puta nisam sam za razliku od Predraga, nema njegovog drvenog advokata Morona da mu pomogne, haha...:)))

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:26

"Bogata i samostalna" istorija Skode:

"Фолксвагенове инвестиције у стил и механику нових модела, отворило је нову страницу у историји Шкоде. Модел Фелиција из 1996. се и даље базирао на Фавориту, али је квалитет добио потпуно нову димензију. У Чешкој, као и у осталим земљама у транзицији, Фелиција је постала врло популаран аутомобил, који се могао купити по повољним условима. Следећи модели: Октавија и Фабија, су коначно испунили услове тржишта Европске уније. Октавија је прављена по узору на Фолксвагенов Голф. Вероватно, следећи изазов Шкоде, је да произведе аутомобил, независан од матичне Фолксваген групе..."

Smeshno!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:28

@Carobnjak
Drago mi je da si tu. Iskreno. Znao sam da neces izdrzati onako niske pocetne udarce na temu Fiata :)))
Ali, nisam dobro razumeo tvoj komentar na ono sto je i Predrag primeto... Onako mali zadnji vetrobran na bravu, ona "spijunka" ( vise estetski detalj, nego neki funkciolani deo vozila ), to je u smislu proprocija posledica krize? Gadna neka kriza, kao da su vec bankrotirali :)))

Autor Moron 24 Mar 2010, 22:31

@carobnjak

1)Fabia
2)Fabia Combi
3)Fabia RS
4)Fabia Scout
5)Roomster
6)Roomster Scout
7)Praktik
8)Yeti
9)Yeti 4x4
10)Octavia
11)Octavia Combi
12)Octavia 4x4
13)Octavia Scout
14)Octavia RS
15)Superb
16)Superb Combi
17)Superb 4x4

P.S. Sada sam ih bolje prebrojao. Hajde sada ti popiši Fiatove.

P.S. Nisam navodio starije modele, koji se još uvek proizvode za neka tržišta: Octavia A5, prethodni Superb...

Autor Predrag 24 Mar 2010, 22:33

@Moron
drago mi je da si razumeo da nisi dobro razumeo! :)))
Pozdrav drvenom advokatu!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:34

Ma nisi sam nego me mrzi ponekada da pisem ovim " strucnjacima ". DAJ BOZE da znaju da drze volan u rukama. Automobili su mi hobi i ceo sam zivot njima posvetio pa me ne prosveceni komentari nerviraju.

Autor gospodin 24 Mar 2010, 22:35

@Gospodin
Znam da ce Carobni da se smeje, ali moram da pitam ( posto ne znam, jer ja sam samo "drveni advokat" ), taj "fiatov twin cam", u sta se to i kada ugradijivalo?

Autor Moron 24 Mar 2010, 22:37

@Predrag
Ne ide to tako brate! To su samo Fabia, Octavia, Roomster, Superb i Yeti! Ono sto si naveo su posebne verzije a ne modeli.
Practic je dostavna verzija Roomstera...
Kao sto se ne razumes u klase tako se ne razumes ni u modele! Puna ti je glava tih silnih Skoda...:)))
Fiat u svojoj istoriji ima toliko modela da bih morao sat vremena pisati, to i ti znas samo se pravis lud...

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:38

@Moron

Tako je Moron-u!!!! Oni misli da sam ja sam. E pa nisam, tu si ti!! :))))) Ja sam započeo diskusiju, a ti je molim te dovrši na pravi način. Moram da radim proračun kočnica. Uključiću se kasnije da ti pomognem, ako to uopšte bude bilo potrebno :))

P.S. Reci mi molim te svoje ime, jer mi je glupo da te zovem Moronu. Ozbiljno.

Autor Predrag 24 Mar 2010, 22:41

@Predrag
Radnaskela

Autor Moron 24 Mar 2010, 22:43

1899 Fiat 3.5 CV
1900 Fiat 6 HP
1901 Fiat 10 HP
1901 Fiat 12 HP
1901 Fiat 8 HP
1902 Fiat 24-32 HP
1903 Fiat 16-20 HP
1903 Fiat 16-24 HP
1905 Fiat 16 HP
1905 Fiat 24-32 HP
1905 Fiat Brevetti
1907 Fiat 35-45 hp
1909 Fiat Brevetti tipo
1912 Fiat 12-15 HP Model Zero
1912 Fiat 2B 15-20 HP
1912 Fiat 3 A
1912 Fiat 3 TER
1915 Fiat 70
1919 Fiat 501
1919 Fiat 505
1919 Fiat 507
1920 Fiat 1 T Taxi
1921 Fiat 520 Superfiat
1922 Fiat 501 S
1922 Fiat 519
1925 Fiat 509
1926 Fiat 502
1926 Fiat 503
1927 Fiat 520
1928 Fiat 521
1928 Fiat 525
1929 Fiat 514
1931 Fiat 522
1931 Fiat 524
1932 Fiat 508
1933 Fiat 518
1933 Fiat 518 Ardita
1934 Fiat 527
1934 Fiat 508S Balilla
1936 Fiat 1500
1937 Fiat 10-12
1937 Fiat 500 'Topolino'
1938 Fiat Twelve Saloon
1938 Fiat 2800
1939 Fiat 25
1939 Fiat 1100
1948-1965
Fiat 1100
Fiat 500
Fiat 1500
Fiat 850
1948 Fiat 1100 S Coupé
1948 Fiat 500
1949 Fiat 1500
1950 Fiat 1400
1952 Fiat 1900
1952 Fiat 8V Coupé
1953 Fiat 1100
1954 Fiat 1900 Diesel
1955 Fiat 1100 TV Spider
1955 Fiat 600
1955 Fiat 600 Multipla
1956 Fiat 600D Multipla
1957 Fiat 1200 Spyder
1959 Fiat 1100
1959 Fiat 1200 Spyder
1959 Fiat 1400B
1959 Fiat 1500S
1959 Fiat 1800
1959 Fiat 2100 Coupé Vignale
1959 Fiat 750 Berlina Abarth
1959 Fiat Nuova 500 Sport
1960 Fiat 1500 Cabriolet
1960 Fiat 2100
1960 Fiat 500 Giardiniera
1961 Fiat 2300 Berlina
1961 Fiat 2300 Coupé
1961 Fiat 2300S Coupé
1961 Fiat 850 TC Berlina Abarth
1962 Fiat 1300
1962 Fiat 1500
1962 Fiat 1500S Berlina Abarth
1963 Fiat 1600 Cabriolet
1963 Fiat 1600S Coupé
1963 Fiat 2300 Berlina Speciale
1963 Fiat 600
1963 Fiat 600 D Multipla
1964 Fiat 850
1965 Fiat 850 Coupé
1965 Fiat 850 Spider
1965 Fiat OT 1000 Coupé Abarth
1965 Fiat OTS 1000 Coupé Abarth
A Fiat 124
Fiat 125
Fiat Dino Coupé
1966 Fiat 124 1200
1966 Fiat 124 Coupé 1400
1966 Fiat 124
1966 Fiat 124 Spider 1400
1966 Fiat 2300 B Familiare
1966 Fiat 850 Vanessa
1966 Fiat OT 1300/124 Coupé Abarth
1967 Fiat 1100 R
1967 Fiat 125
1967 Fiat 125 Special Berlina
1967 Fiat 1500 Cabriolet
1967 Fiat Dino Coupé 2.0
1967 Fiat Dino Spider 2.0
1968 Fiat 1500 L Berlina
1968 Fiat 850 Sport Coupé
1968 Fiat 850 Sport Spider
1968 Fiat 850 Super Berlina
1969 Fiat 124 Coupé 1600
1969 Fiat 124 Spider 1600
1969 Fiat 128 Estate
1969 Fiat 128 Saloon
1969 Fiat 130 Saloon
1969 Fiat Dino 2.4 Coupé
1969 Fiat Dino 2.4 Spider
1970 Fiat 124 Special T
1970 Fiat 418 urban bus
1971 Fiat 127
1971 Fiat 128 1100SL Coupé
1971 Fiat 128 1300SL Coupé
1971 Fiat 128 Rally
1973 Fiat 314/3 urban/intercity bus
1971 Fiat 130 Coupé
1971 Fiat 130 Coupé Automatic
1972 Fiat 124 Abarth Rallye
1972 Fiat 124 Coupé 1800
1972 Fiat 124 Spider 1800
1972 Fiat 127 L
1972 Fiat 421 city/urban bus
1972 Fiat 500L
1972 Fiat 500L Berlina
1972 Fiat 850 Familiare
1972 Fiat X1/9
1973 Fiat 126
1973 Fiat 132
1974 Fiat 133
1975 Fiat 130 Opera
1975 Fiat Mirafiori 1600 CL
1976 Fiat 131 Abarth
1976 Fiat 132 1800 ES
1977 Fiat 132 2000 GLS
1977 Fiat Fiorino
1976 Fiat 370.12.26 coach
1978 Fiat 128
1978 Fiat Ritmo
1978 Fiat Mirafiori Sport
1979 Fiat 124 Spider 2000
1979 Fiat 132 Diesel
1979 Fiat Campagnola
1979 Fiat Campagnola Lunga
1979 Fiat Mirafiori 1300 CL
1979 Fiat Supermirafiori
1980 Fiat Panda 750
1980 Fiat Strada 75 CL
1980 Fiat Supermirafiori
1980 Fiat 126
1981 Fiat 131 Mirafiori 1300 L
1981 Fiat 131 Racing
1981 Fiat Strada Abarth 125 TC
1982 Fiat 127 1300 Sport
1982 Fiat Abarth Volumetrico 131
1982 Fiat Argenta
1982 Fiat Campagnola Diesel
1982 Fiat Panda 30
1982 Fiat Strada 105 TC
1982 Fiat X1/9
1983 Fiat Regata
1983 Fiat Uno
1984 Fiat Panda 4X4
1984 Fiat Strada Abarth 130 TC
1984 Fiat Fiorino
1985 Fiat 127 Diesel Panorama
1985 Fiat 127 Panorama
1985 Fiat Argenta SX
1985 Fiat Panda 45 Super
1985 Fiat Uno Turbo ie
1986 Fiat Croma
1986 Fiat Panda 1300D
1987 Fiat 126 BIS
1988 Fiat Tipo
1989 Fiat Croma Diesel
Fiat Cinquecento Sporting
1990-1999
1990 Fiat Tempra
1992 Fiat Cinquecento
1994 Fiat Punto
1994 Fiat Fiorino
1995 Fiat Barchetta
1995 Fiat Brava
1995 Fiat Bravo
1995 Fiat Cinquecento Sporting
1995 Fiat Coupé 16v Turbo
1995 Fiat Coupé 1.8 16v
1995 Fiat Ulysse
1996 Fiat Palio
1996 Fiat Coupé 2.0 20v
1996 Fiat Marea 1.4 12v
1998 Fiat Marea 155 20v
1998 Fiat Marea Weekend 155 20v
1998 Fiat Multipla
1998 Fiat Seicento
1999 Fiat Punto
1980 FIAT 132L
2001 Fiat Doblo
2001 Fiat Stilo
2002 Fiat Ulysse
2003 Fiat Idea
2003 Fiat Panda
2003 Fiat Punto
2004 Fiat Panda 4x4
2005 Fiat Panda Alessi
2005 Fiat Panda Cross
2005 Fiat Croma
2005 Fiat Sedici
2005 Fiat Grande Punto
2006 Fiat Panda 100HP
2007 Fiat Linea
2007 Fiat Bravo
2007 Fiat Nuova 500
2008 Fiat Fiorino Qubo
2009 Fiat 500C (cabrio)
2009 Fiat Punto Evo
FORCA FIAT

Autor gospodin 24 Mar 2010, 22:44

@ carobnjak

Bolje je imati manje dobrih modela, nego gomilu promašaja.

Autor Predrag 24 Mar 2010, 22:45

@gospodin
au brate, svaka cast!

Predrag sada nece moci da spava...:)))
A Moron ce mozda duboko da preispita svoje stavove, mozda...:)))

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:48

Evo spiska za twin cam. Inace dizajner motora je cuveni Aurelio Lampredi.
A1972-1976 Fiat 124 Abarth
1966-1985 Fiat 124 Saloon/Spider/Coupe
1967-1972 Fiat 125
1972-1984 Fiat 132/Argenta
1972-1984 Lancia Beta Saloon/Coupe/Spider/HPE
1977-1980 Fiat 131 Abarth
1974-1984 Fiat 131/Mirafiori
1975-1984 Lancia Monte Carlo
1981-1985 Morgan 4/4
1978-1988 Fiat Ritmo/Strada
1980-1994 Lancia Delta/HF/Integrale Alfa Romeo 155 Q4
1981-1984 Lancia Trevi
1982-1983 Lancia Rally
1984-1990 Fiat Regata
1985-1990 Fiat Regata Weekend
1985-1996 Fiat Croma
1985-1994 Lancia Thema
1994-1998 Lancia Kappa
1989-2000 Lancia Dedra
1989-1995 Fiat TempraFiat Tipo
1994-2000 Fiat Coupé
1999-2006 Fiat Punto Hgt Abarth

Autor gospodin 24 Mar 2010, 22:50

@Predrag
nijedan Fiatov model nije bio promasaj! Jedini o kome mozemo raspravljati je Multipla ali samo sa dizajnerskog aspekta...

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:51

@ carobnjak

Molim te obuči gospodina šta je model a šta posebna verzija, da ne bi pisao gluposti. Nemam nameru da vadim Škode iz naftalina, već sam samo popisao tekuće modele. Gospodin je počeo da popisuje i motore...

Fiat 126 BIS hahahahahahaha. To im je najbolji model hahahahah

Autor Predrag 24 Mar 2010, 22:52

Nijedan seljak ne bi bio vidjen ni mrtav u Multipli

Autor gospodin 24 Mar 2010, 22:53

@Carobnjak
Znas sta mislim da je zajednicko svim onim gore pobrojanim fiatima sto su bili proglaseni za vozila godine?
Sto su bili toliko kvalitetni da vecina njih nije mnogo pozivela. Recimo, danas jos uvek mozes da nadjes po BGD obicne mazde 1800 iz 1968 godine sa 104 ks, ali onaj fiat 124 ( npr."sport" sa 94 ks ), 127 ili 128, bas i ne mozes. To je fiat!
Pa, nedavno u reviji SAT, kada su pominjali najcescee probleme savremenih dizela, izabrali su bas dva fiatova dizela, a u vezi sa njihovim losim resenjema filtera za cestice cadji ( pa na slabijem dizelu fiat 500 moras da menjas ulje na svakih 3.000 km ). Strasno.

Autor Moron 24 Mar 2010, 22:56

Koji je ovo stepen ludila?

@ carobnjak

Našao si pravog druga :)

Autor Predrag 24 Mar 2010, 22:56

@Predrag
zar ti je to jedini komentar?!? Nesto si ostao bez teksta, ili mi se samo cini? :)))

@gospodin
nisam te bas razumeo u ovoj trostrukoj negaciji?

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 22:56

@Moron
ne bih se slozio za stare modele! Ne pamtim kad sam video bilo koji automobil iz tog perioda...Svi su oni imali los i nezasticen lim i istruli su, osim ako su stalno garazirani i malo vozeni!
Logicno je da italijanski casopis uzme za primer svoje motore koji je inace najbolji mali dizel na svetu! Ako si pazljivo citao tekst samo odredjene varijante tog motora imaju taj problem, takodje Fiat uveliko radi na poboljsanju istog...
Ipak su priznali problem, zar to nije pohvalno i za nauk?

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:01

@carobnjak

Nemam šta drugo da pitam, osim toga koji je stadijum.

Autor Predrag 24 Mar 2010, 23:01

Odoh da spavam. Probacu da ne sanjam sve one silne fiate. Pozdrav svima ...
p.s. Ja mislim da je multipla jedini zaista dobar fiat. Barem su imali dovoljno novca za staklene povrsine.

Autor Moron 24 Mar 2010, 23:03

@Moron
@Predrag
svi junaci pobegose...Bravo!
Tako sam i mislio da ce biti!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:05

Pozdrav i od mene. Odoh da učim.

Autor Predrag 24 Mar 2010, 23:06

P.S.
@Moron
ovaj poslednji komentar ti je najbolji dosad, pravi pokazatelj tvoje psihe...Cestitam!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:09

@Carobnjak
Pre nego zaspem...
Vecim delom si u pravu. Ali, sta da rade oni koji su bili verni svom brendu, kupili taj fiat 500 i sada se ispostavilo da je primenjvano tehnicko resenje bilo pogresno? Da "ubiju" sebe ili nekog drugog? I koga? A fiat je bio tako korektan da, iako je uocio gresku, nju je za ubuduce ispravio samo na jacoj verziji dizela. A slabija? Ona ce i dalje imati isti problem. Strasno.
P.s. ni mazda 1800 nije bila galvanizirana, pa je ipak "ziva", kao i mnoga kola iz tog doba. Samo tih fiata vise nigde nema ...

Autor Moron 24 Mar 2010, 23:09

@Moron
1 mazda ili stotine? A gde su Citroeni, Renoi , Pezoi, Fordovi, Opeli, Audi?!? Nema cak ni Bube koja je imali debeli lim!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:14

Evo malo i mog ludila :))

* Laurin & Klement A
* Laurin & Klement B
* Laurin & Klement C
* Laurin & Klement D
* Laurin & Klement E
* Laurin & Klement B2
* Laurin & Klement C2
* Laurin & Klement F
* Laurin & Klement FF
* Laurin & Klement FC
* Laurin & Klement HO/ HL/HLb
* Laurin & Klement BS
* Laurin & Klement FCS
* Laurin & Klement G
* Laurin & Klement DO/DL
* Laurin & Klement FDO/FDL
* Laurin & Klement EN
* Laurin & Klement FN/GDV/RC
* Laurin & Klement FCR
* Laurin & Klement L/LO
* Laurin & Klement ENS
* Laurin & Klement K/Kb/LOKb
* Laurin & Klement LK
* Laurin & Klement S/Sa
* Laurin & Klement DN
* Laurin & Klement RK
* Laurin & Klement Sb/Sc
* Laurin & Klement M/Mb/MO
* Laurin & Klement MK/400
* Laurin & Klement O/OK
* Laurin & Klement Se/Sg/Sk
* Laurin & Klement Ms
* Laurin & Klement Sh/Sk
* Laurin & Klement T/Ta
* Laurin & Klement Si/Sl/Smo/200/205
* Laurin & Klement Md/Me/Mf/Mg/Mh/Mi/Ml/300/305
* Laurin & Klement MS/540/545
* Laurin & Klement – Škoda 420
* Škoda 422
* Škoda 633
* Škoda Popular
* Škoda Rapid
* Škoda Tudor
* Škoda Superb 4000
* Škoda 1200
* Škoda 440/445
* Škoda 1201
* Škoda Octavia
* Škoda Felicia Convertible
* Škoda Octavia Combi
* Škoda 1202 Combi
* Skoda Felicia convertible
* Škoda MB1000/1100
* Škoda 1203
* Škoda Winnetou
* Škoda 100/110
* Škoda 110R Coupé
* Škoda 1100 GT
* Škoda Super Sport 'Ferat Vampir RSR'
* Škoda 120S Rallye
* Škoda 105/120/125
* Škoda 130 RS
* Škoda Garde
* Škoda 130/135/136
* Škoda Rapid
* Škoda Favorit
* Škoda Felicia
* Škoda Octavia first generation (Tour 2004-)
* Škoda Fabia first generation
* Škoda Superb first generation
* Škoda Octavia second generation
* Škoda Roomster
* Škoda Fabia second generation
* Škoda Superb second generation
* Škoda Yeti

Autor Predrag 24 Mar 2010, 23:17

@Predrag
mala ispravka: Zadnje staklo na Bravo-u nije sestougaono nego cetvorougaono, gornji uglovi su zaobljeni!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:18

Ziveo FIAT 1300 od miloste nam zvan TRISTAC !!! Since 1961 u pm...

Autor Panchev9 24 Mar 2010, 23:20

Iz tog doba je kod nas malo bilo tih automobila, cak ako si imao novca to nije bilo dovoljno, secam se da je neki calov prijatelj, bio je general vozio 125 specijal i on ga je uz tesku muku kupio a ja sam imao cast i zadovoljstvo da se kao klinac vozim sa 132. Objektivno je imao i vrlina i mana moj matori to vrlo dobro zna ali na putu mu nije bilo ravnog.
Japanska prevozna sredstva su odlicna svakome bi ih preporucio.

Autor gospodin 24 Mar 2010, 23:21

P.S. haha, spisak ti je 4 puta kraci! A ti L&K se ne racunaju, tako da je 8:1 za Fiat!!! :)))

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:21

@Carobnjak

Naravno da je kraći, jer nisu popisivani motori, 4x4 verzije, i ostale varijacije na temu :))

P.S. Hoćeš da kažeš da je Fiat izmislio i novi geometrijski oblik? Srednji uglovi su zaobljeni, ali je to i dalje šestougao :))

Autor Predrag 24 Mar 2010, 23:26

@Predrag
imam ga na desktopu tako da ne lupetaj

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:28

Jel sam vam rekao da Predrag nece moci da spava? :)))

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:30

Fiat je izmislio poprecno smesten motor i menjac sa bregastom na glavi, prenos kaisem, resenje koje je 1969 bilo revolucionarno i danas je definicija svih malih automobila. Da ne pominjem prvi dizel sa direktnim ubrizgavanjem pa common rail, multiair...

Autor gospodin 24 Mar 2010, 23:36

@Predrag
Onaj 120 je bio ludnica ... hehehe
Kako se bese hauba otvarala sa suvozacke strane na vozacku...
Sa desne na levu...
Ili obrnuto :)

Autor Panchev9 24 Mar 2010, 23:37

@Moron
u vezi teksta o Fiatovom dizelu:
ti ocigledno ne citas do kraja posto je navedeno resenje problema : filter za chadj sa aditivom sto vec koriste dizeli PSA grupacije...
Inace se ti problemi javljaju samo kod voznji na pretezno kratkim relacijama.

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:37

@gospodin
to sam im i ja :"crtao" pre neki dan ali su toliko ograniceni i zaslepljeni da je dzabe! A kad bolje razmislim boli me uvo...
Razumem da se nekome nesto ne svidja ali izvrtati cinjenice i pravu istinu je nekultura!

Autor carobnjak 24 Mar 2010, 23:39

Cesi su veliki majstori i Skoda je trebala da postane veliko ime u automobilskoj industriji ali su dosli Predragovi istomisljenici i na zasedanju partije komunci su im j..... mater.

Autor gospodin 24 Mar 2010, 23:43

@Carobnjak
Nedostaje jak i ozbiljan uvoznik za nase trziste kada je u pitanju FIAT...
Pretpostavljam da si optimista. Ako je tako ja ipak ne delim tvoje misljenje...
Kod kod nas recimo na netu jos nema EVO( podaci itd.)...

Autor Panchev9 24 Mar 2010, 23:56

Ma odlican je Miskovic, da ga covek na ranu privije rak bi dobio.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 00:01

@gospodin
Miskovicu je ostalo da prodaje samo Punto KG...
Deltu vise ne racunam...
Ali ne bi valjalo da za BG bude AK Vozdovac posto prodaju 10 brendova...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 00:04

@Panchev9
naravno da sam optimista ali za Fiat! Za nase bedne dilere me bas briga, to je toliko sitna prodaja da nisu vredni pomena, vazi za celo auto trziste u Srbiji!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 00:11

@Panchev9

Tu Škodu je imao otac od mog druga iz osnovne škole, tako da znam da se otvara sa suvozačke strane na vozačku.

P.S. Već danima hoću da te pitam odakle si, jer znam jednog Pancheva iz Jajinaca. Išao je sa mnom u osnovnu školu, i družio se sa pomenutim drugom, koji je imao pomenutu Škodu. Ne verujem da si ti taj, ali...

@gospodin

Ako sam dobro shvatio, nisam komunista, koji je prekinuo razvoj Škode, koji je zatim nastavljen sredinom devedesetih godina!?!

P.S. Čaki, ne brini se. Spavaću :))

Autor Predrag 25 Mar 2010, 00:14

Dobar nastup, dobra cenovna politika...
Nadam se da cemo svi mi u buducnosti imati prilike da biramo ono sto volimo. Naravno mislim na novac.

Zelim vam svima da u zdravlju cepate svoje ljubimce.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 00:15

Ne bih rekao da je 2008g. bila mnogo bedna...
I to sa manjom prodajom automobila iz KG-a pa je i broj prodatih bio realniji...
Vecina uvoznika jeste zalutala u taj posao ali ima svetlih primera...
A ovo gasenje... Jel to misle na modele Multipla, Idea, Ulysse ili ce biti neki drugi (Panda, Croma...)...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 00:16

@Predrag
BG

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 00:17

Panchev9
nase trziste je bedno u odnosu na drzave u okruzenju, na to sam mislio...
Ne znam za modele, Pandu sigurno nece ugasiti jer je jedan od najuspesnijih, bazirace se verovatno na manjim modelima sa kojima je uvek i bio najbolji! :)
Verovatno i Croma otpada a Multipla je vec proslost ( srecom)...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 00:24

2008g. je bili kao HR...
Ako mislimo na zemlje exYu jer su ove druge mnogo vece...
Koliko para toliko muzike tj.( automobila)...
Punto Van 1.9D 2003g.(2004g.) oko 3.000E...
Vredi li toliko?
Ako znas da neko ima iskustva sa istim...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 00:30

Vredi ako je dobro odrzavan. Ali zasto van? Motor je d2 ali pouzdan. Kod nas je bolje koristiti eurodizel. Ja licno imam benzinca a drug dizela. prema fabrickim podacima isto trose.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 00:39

@gospodin
vozimo isti model ?!?
Koje godiste?

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 00:40

@Panchev9
Hrvatska ima duplo manje stanovnika a Slovenija 4 puta manje, a obe su prodale vise automobila od nas! O zapadnoj Evropi ne bih ovoga puta...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 00:43

Znas istoriju Srbije zadnjih 20g...
ZAto nije broj stanovnika uvek merodavan jer je za nas koliko to paradoksalno zvucalo prodaja od 80.000 vozila bio odlican rezultat...
Neki Van ce verpvatno biti sluzbenjak (u opciji je Punto)...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 00:48

2000. 1.2 8v vozim ga od 2004. Tada je mahom bilo dizela ali slabo benzinaca i igrom slucaja jedan drug ima sestru u Italiji i ona mu kupi auto i ja posle kupim od njega, prvi benzinac u mom mestu. Sad patim za 1.2 16v superfire, ide kao metak.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 00:48

@gospodin
Pa jel ovaj 1.9D koristi obican diesel( a ne EURO) ?

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 00:50

Da koristi D2, ali je bolje koristiti eurodizel zbog nize tacke mrznjenja. D2 je kod nas los. Menjanje filtera i ulja na vreme i sipanje goriva na jugopetrolovim pumpama i nema problema. Moj drug je presao za 13 meseci 50000 bez problema. Do kraja godine moraju da odobre uvoz naftnih derivata, pa kad stigne shell bice jo bolje u njihovo gorivu se nalaze preparati koji cuvaju brizgaljke.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 00:58

@gospodin
Ok. Hvala na odgovoru

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 00:59

@Panchev9
kad je prodato 80 000 vozila ?!?

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 01:07

Zaj...o s.. s.
Sad gledah nekih 55.000...
Prevideo sam da je veliki pad poceo u drugoj polovini 2008g...
Na pocetku iste godine pretpostavka je bila oko 80.000, obzirom na tadasnje trendove...
Ali stojim da se ne moze generalno porediti SRB i HR...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 01:16

@gospodin
Nije jos sigurno da li ce se od 2011g. ukinuti monopol ali koliko vec neko vreme moze da se uvozi Euro dizel... Sto nije slucaj sa ostalim derivatima.
Kod nas ti je jedino sigurno da nista nije sigurno...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 01:19

Sanjam kad cu da sipam shell optimax. A kad pocne matori da mi prica kako je kad sipa shell u Nemackoj 132 isla 200km na sat

Autor gospodin 25 Mar 2010, 01:33

@gospodin
Sve to stoji.
Ljudi koji imaju prilike da sipaju u Madjarskoj, kazu da sa gorivom mogu vecu kilometrazu da dosegnu i vecu brzinu da dostignu...
Samo da ne dodje pre naftna kriza nego kvalitetno gorivo...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 01:38

Danasnji motori se konstruisu da rade sa najboljim kvalitetom goriva jer sa dobrim gorivom dolaze i najbolje performanse a posto smo i mi valjda deo savremenog sveta nadam se da nas nece mimoici ti trendovi.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 01:48

Da li smo deo savremenog sveta? :)

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 01:52

Nemojte ubuduce neposredno pred spavanje da pisete toliko o fiatu... Imao sam kosmare, sanjao sam koroziju, da je svuda oko mene... Nije nu cudo obzirom na temu.
U skoli sam davno ucio da 1/3 godisnje produkcije gvozdja "potrosi" korozija. U proslosti, kada sam ja bio dete ( a to je period pre i posle fiata 132 ) nazasluzniji za tu pojavu je svakako bio fiat. Trebalo je da dobije neku "plaketu". Steta sto se u to vreme nije ugledao na skodu, imao je sta da nauci :)))

Autor Moron 25 Mar 2010, 08:00

@Moron
Problem je sto u pogresno vreme spavas... :)
Zasto se toliko "nerviras" oko Fiat-a ukoliko ga ne postujes...
I tvoj Skodilak je takodje svojevremeno imao velike probleme sa korozijom jer je komsija imao istu kao pola belu-pola braon...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 11:16

@Panchev9
Nekada mora i da se spava, a kako radim danju, noc mi nekako za spavanje dodje najpodesnija :)))
Po meni, Fiat danas nije osetno ni bolji, no losiji od ostalih. Tek "prosek", kao i svi ostali.
Cinjenica je da ima bogatu tradiciju i da su mnoga njegova vozila ostala kod nas upamcena ( pretezno po dobru, jer se svi radije secaju samo lepih stvari, a lose "potiskuju" ). Ali, isto je tako cinjenica da je nekada natprosecno korodirao. Koliko je mogao da potraje jedan 132 ili argenta pre nego se na sve strane pojave rupe( bio je neki "sa pragovima" ili bez rupa na dnu vrata, haubama, rubovima blatobrana, veznih limova ... )? 132 je za ono vreme svakako bio limuzina, ali ostale limuzine te klase iz tog vremena nisu tako brzo rdjale kao 132. On je bio pravi "sprinter" u tom "poslu", kao i svaki drugi fiat tog vremena. Ja to ( takav kvalitet ) nikada ne mogu da zaboravim. Jedini svetao izuzetak u toj "brzini" je mozda bio fiat 126, ali samo onaj iz Poljske ...
Pamtim ja i skode iz tog doba - za Fiat su one bile kao da su "galvanizirane" :)))
Srecom, danas je i Fiat galvaniziran, sto ne znaci da nema neke druge "veverice" koje ga grickaju.

Autor Moron 25 Mar 2010, 11:35

@Moron
Citam da si u ozbiljnim godinama kad vec pamtis te starije modele...
Ja pamtim Fiat Tipo pa na ovamo... Ali poznanik je imao tada Fiat 1300 od nekih 15 godina i bio je nekako zanimljiv.
Nije mi namera da branim Fiat ali mi nije ni prijatno kada se poredi sa Skodom...
Meni je to smesno...
A sa ovom tezom se mogu sloziti :"Po meni, Fiat danas nije osetno ni bolji, no losiji od ostalih."

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 12:04

@Panchev9
Ja sam "berba" 1969, poslednji dan ...
Nisam zaista mislio da omalovazim fiat iz onih vremena generalnim poredjenjem sa tadasnjom skodom ( osim po antikorozivnoj zastiti ). Ali, ako sam nesto zaista mrzeo u zivotu, iz dna duse sam mrzeo koroziju i kada sam prvi put kupio galvaniziran auto, niko od mene na svetu srecniji bio nije. Mene je "tehnicki" odusevljavao fiat 131, 132, argenta ... ali svaka pomisao na ta vozila je odmah vodila i do "korozije" ... Mogao si fiatova kola od "rodjenja" da drzis u vakuumu, ali ona bi cini mi se i tada jednako rdjala.

Autor Moron 25 Mar 2010, 12:56

Tacno je ovo sto pise Aleksandar, inace moj imenjak. Otac je imao prvi fiat 126 pgl u nasem mestu u crvenoj boji. Mislim da se boja zvala koralno roze ili tako nesto. Bio je ko nas 8 godina i 8 puta isao za Grcku, kada ga je matori prodao zakivala je 120 km na sat i bila trula ko mozak. Imali smo i Skodu 12o ls onu sa 4 fara i obrtaljkom i ona je videla Paraliju i Asprovaltu i od nje nije ostalo nista. Inace problemi sa limarijom i Italiji se vezuju za prodaju jedne fabrike Rusima za koju su u fiatu dobili limove, koji su bili losi.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 12:58

Velika vecina proizvodjaca iz tog vremean je imao problem sa zastitom karoserije...
Dosta kasnije je resen taj problem...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 13:34

@Gospodin
Imenjace, vidim da ti glava ne sluzi samo za sisanje... Mora da sii ti neka starija berba.
P.s. imao je i moj cale 126 P, mada joj se motor bas i nije pokazao. Zimi je vozio Stomil zimke gume, u svakoj po 360 "eksera". Cuo se po asfaltu kao B52... A kada eventualno pocne da "slajfuje", iz pogonskih tockova bi mu leteli "ekseri" kao da je "sacmarica", tako da smo pred svaku zimu ( dok smo ga imali ) dopunjavali gume sa nedostajucim "ekserima".

Autor Moron 25 Mar 2010, 13:44

Ziva istina! Matori je imao miselinke sa belim obodom, nesto kao one diplomat gume,
. Jedne godine u Grckoj zakuje. Rasturi je matori i uradi generalnu u Paraliji i pocne da je gazi a njegov brat vice nemoj buraz sva ce da se raspadne, ma nek se raspadne ovde gde ima delova necu da me zeza usput kaze moj matori. Ipak je to neko osmislio da se zuji po gradu. Matori je tada hteo da kupi 127 ali je do njega bilo teze doci. 1978. sam godiste tako da nisam bas iskusan kao vi imenjace.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 14:53

@Gospodin
Eh, te godine kada si se ti rodio, mom caletu je "zaribala" prva peglica ( u Jajcu ). Druga se malo "zapalila" ( srecom, bez posledica po "zivu silu" ). Posle ih vise nije uzimao ( cudi me ).
Ta vozila su u coveku zaista izazivala dosta jake emocije ...

Autor Moron 25 Mar 2010, 15:29

@Moron
cini mi se da ti imas vise kosmara danju nego nocu...:)))
Cak si promenio i pravac u komentarima:
"Po meni, Fiat danas nije osetno ni bolji, no losiji od ostalih. Tek "prosek", kao i svi ostali."
Nije lose, ona Fiatova lista je izgleda vrlo efektna! :)

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 15:43

Emocije su ono sto me tera na tu stranu ali postoji jos jedna velika istina. Kada se sklope kockice u Italiji nastaju legende i niko ih nema vise.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 15:49

P.S. sto se tice starih modela nije samo korozija problem. Uglavnom su to motori vece zapremine a male snage, potrosnja je ogromna, rezervnih delova sve manje, previse zagadjuju okolinu, slaba je bezbednost i jednostavno ne isplati se ulagati u njih...
Ne znam da li ste videli fotke ovih nasih reciklaznih centara, automobili koji idu pod presu imaju i "samo" petnaestak godina a kamoli 30 ili 40!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 15:49

@gospodin
slazem se, a ko ne veruje neka pogleda onaj video na Youtube pa ce se uveriti...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 15:51

@Panchev9

Ne vidim razlog zbog čega bi ti bilo neprijatno, kada se današnje Škode uporede sa današnjim Fiatima. Svaka današnja Škoda je bolja od svakog današnjeg Fiata u odgovarajućem segmentu, što ne znači da to nije bio slučaj i ranije, u pojedinim razdobljima.

@ Moron

Da dodam, da me Lade i dan danas fasciniraju po brzini "napadanja" korozije sa svih strana. Prosto im se divim kako to uspevaju. Ili koriste već korodirali lim, ili ne koriste proces kataforeze (što je verovatnije). Lade su po pitanju korozije neprikosnovene.

P.S.1 Svaka čast, odlično me menjaš :))

P.S.2 Znam da voliš Nivu, ali ovo sa korozijom je živa istina.

Fiati pre Tipa su bili katastrofa, a probleme su do skoro imali Opel i Ford, a Dacia i Lada (naročito!!!) ih imaju još uvek.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 16:07

@Predrag
ne postoji bas nijedan realni argument za ovu tvoju recenicu:

"Svaka današnja Škoda je bolja od svakog današnjeg Fiata u odgovarajućem segmentu"

Tvrdnja je u najmanju ruku smesna! Ali, lepo je ziveti u zabludi, iluzije nas drze...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:11

"Carobnjak
Ne treba meni "lista" da bih formirao misljenje o fiatu ( mada za onaj 126 BIS ni ja nisam znao ), ali jesam pogledao listu skode ( jer za one prve modele zaista nisam znao ).
Ja ti i dalje zaista dobronamerno savetujem da se manis novog "Brava" zbog onog zadnjeg stakla, jer ti ni senzori, ni retrovizori nece pomoci da pri voznji unazad ne "skines" pesaka. A kada ga "skines", tada je kasno. Kraj...
Sto se "kosmara" tice, da budem kskren, imam dva tipa.
Jedan je kako neki covek stoji pored ruba provalije,klati se i pruza mi ruku da ga zadrzim, ja mu kao zelim pomoci, a nesvesno ga gurnem ...
Drugi je da me ubedjuju da uzmem fiat jer je kao dobar. Opirem se, vičem NEEEEE, da li ste normalni, ali oni ne postupaju ... Posebna podverzija ovog kosmara je zardjali fiat.
Ne znam sta je razlog, ali znam da kada me nocu spopadne ovaj drugi kosmar, celi naredni dan mi ide naopako ...

Autor Moron 25 Mar 2010, 16:19

@Moron
taj 126 koji spominjes je minimum koji je Fiat dao trzistu a opet se pokazao odlicnim u praksi. Sredinom osamdesetih sa njim su Poljaci dolazili u SFRJ pa cak i na Jadransko more, ti izracunaj kooiko je to kilometra ovam i nazad...
Sto se tice tvojih kosmara, ti generalno imas jedan vrlo izrazen problem u komunikaciji, ako smem da primetim: NEMA ovde nikakvog ubedjivanja!!!
Ja cu da kupim ono sto se MENI svidja a ti ono sto TEBI, vrlo prosto!
Znaci, niko tebe ne ubedjuje da kupis Fiat, niti ti treba nekoga da odvracas. Lepo si malopre rekao, sto sam te i citirao, da su sve te marke prosek i jednaki. To je to sto sam ranije definisao "da se podrazumeva"...
Samo nijanse odlucuju, meni se svidja ovo, tebi ono itd.
Da nije tako, bilo bi mnogo manje marki i modela na trzistu...
Inace je Punto koji vozim vrlo nepregledan pozadi pa sam se navikao...
I ja tebi porucujem da se manis "savetovanja" drugih jer apsolutno nisi kompetentan, sto si vise puta i dokazao ( samo ovde). Uzivaj!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:28

@Predrag
Poenta i jeste u razlicitom misljenju po pitanju Skode i Fiata...
Ne mislim da je kopija VW-a(Skoda) bolja od originala Fiat-a...
A NAJBOLJA JE HONDA...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 16:29

@Predrag
Pa, cim je moja "niva" dosla, ja sam u licnoj reziji na nju nabacio jedno 10-15 kila plastike, bitumena i voska (pa i u svaku supljinu). Ta je kasnije "u vodi spavala", ali rdju nikada nije videla ...

Autor Moron 25 Mar 2010, 16:29

Evo ime nesto da lakse spavas nocu. Lancia+FIAT+Abarth
http://cornerbalance.wordpress.com/2009/05/31/bellissimo-animale/lancia037/

Autor gospodin 25 Mar 2010, 16:30

@carobnjak

Auto Bild sigurno nije, već praksa.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 16:32

Misljenje o FIATu se formira za volanom.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 16:33

@Predrag
@Moron

da bi vas razuverio i informisao koliko nas ima "sa ove strane", dodjite u goste na forum:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?act=idx

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:35

@carobnjak

Ponekad je i kopija bolja od originala, a naročito lošeg, kao što je Fiat. Rekao sam "kopija" iako ne mislim da Škoda može tako da se nazove.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 16:36

@Predrag
"Auto Bild sigurno nije, već praksa"
upravo tako ali u korist
Fiat-a!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:36

P.S. nego sta je nego kopija i to jeftina?!? Kad Skoda napravi 1 model onda se javi!... Ja cu prvi da ti se poklonim!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:37

Vozio sam više Fiata. Neka hvala, ni drugi put!

Mislim da se bolje mišljenje o Fiatu, formira pri prevremenom odlasku u servis.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 16:39

Joj Predraze mali vraze!

Autor gospodin 25 Mar 2010, 16:40

@Predrag
P.S. ako si me pazljivo pratio, a ocigledno da nisi, moje misljenje o italijanskim vozilima je formirano jos pre desetak godina kada Autobild nije ni postojao ( kod nas). Ovaj poslednji broj je samo potvrda mog izbora i to od strane najsurovijih i najpristrasnijih automobilskih novinara- Nemaca!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:42

Del boy, have a lovely skoda for you!

Autor gospodin 25 Mar 2010, 16:43

@Carobnjak
Hvala, ali ne bih, jer "nisam kompetentan"... Pretpostavljam da ti, obzirom na svoju struku, svakako jesi. A izgleda da je Predrag na kraju ipak upisao pogresnu skolu :))) Crni Predraze ...

Autor Moron 25 Mar 2010, 16:44

Ma prosto kada udjes u Skodu, ona je toliko hladna napravljena da se osecas kao u zamrzivacu ( sanducaru)...
Zato i prave kocke (Fabia, Yeti, Roomster...)
Ali ako tebe ne zaposle, napravice veliku gresku...
Mada ako si na smeru kojem jesi, samo ces ici do VW da preuzimas motore... :)

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 16:44

@Predrag
P.S. 2

"Vozio sam više Fiata. Neka hvala, ni drugi put!"

I u cemu je problem? Ko te tera da ga vozis ponovo, ne svidja ti se i tacka. Ne razumem sto si toliko opsednut time i sto ti toliko smeta sto ih neko voli i sto ostali misle DRUGACIJE ?!?
Pa ja recimo, Skodu uopste i ne primecujem, toliko je bitna...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:45

@Predrag
Ti imas FA(O)BIJU od Fiata...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 16:46

Ma nije u pitanju fiat , Predrag ima problem sa tim da ljudi misle drugacije.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 16:48

@Moron
ja nigde nisam tvrdio da sam kompetentan niti je to iko ovde!
No, siguran sam da se od tebe vise razumem u automobile, moji komentari to dokazuju.
Kao drugo nikada te nisam ubedjivao u nesto niti savetovao sta da kupis, tako da skini me se!
Razumevanje u atomobile je stvar opste kulture i ljubavi prema njima, nije potrebna struka...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:48

@carobnjak

Fiat je inače vrlo skup!!! hahahahaha

Nijedan auto mu ne prelazi 25.000 eura. hahahah

Kada Fiat bude napravio auto u klasi Superba, pokloniću se i ja tebi. Do tada se klanjaj svakoj Škodi pored koje prođeš.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 16:50

Predrag
opet si neupucen!
Fiat je zaduzen za gradska i jeftinija vozila, Lancia za lux a Alfa Romeo za sportske limuzine i kupee. Pa nije moguce da ni to ne znas??? Boze, sa kim se ja raspravljam...

Skoda je jeftina u odnosu na VW, nisam mislio da je jeftina sto se tice cene ili da je losa!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 16:52

Vizionari protiv prepisivaca.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 16:53

@carobnjak

Postaješ vrlo neprijatan! Ne treba ti to!

@ gospodin i Panchev9

Link na kome možete pronaći moje komentare u vezi moje "fobije" - šteta što nije kolektivna:

https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2010/03/25/zastava-kamioni-na-salonu-privrednih-vozila-beotruck#533414

@ Panchev9

Pošto već pričaš o zamrzivačima, samo da te podsetim na ručku za peta vrata na Stilu karavanu, izrađenu u maniru ručki na zamrzivačima sandučarima?

Autor Predrag 25 Mar 2010, 17:03

@Predrag
Gde kazes na kojoj Hondi?

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 17:06

Moram nesto do Zlatibora sa burazerovim Stilom, vracam se veceras.
Al cu da ga ganjam.
Pozdrav za sve fanove umetnosti u pokretu.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 17:08

@Predrag
uopste ne smatram da sam neprijatan vec realan, nego si ti toliko tvrdoglav, subjjektivan i uvredljiv, a svoje mane pripisujes drugima. e, to je problem, burazeru!
P.S. na sajmu sam detaljno pregledao unutrasnjost Fabie, novog Pola, Golfa 6, sve je na isti fazon i tvrdim da ne postoji ruznija, jadnija i jeftinija unutrasnjost! Bravo je za njih Jaguar!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 17:08

@carobnjak

Lancia Alfa romeo i Fiat su isto s.... samo drugo pakovanje. Mada, moram da priznam da su ta pakovanja ponekad toliko lepa (na pr. nova Delta), da mogu da privuku dosta ljudi. Međutim, ne mogu baš sve, jer ne padaju svi na istu foru. Neki padnu na dizajn, a neki na kvalitet, pouzdanost, praktičnost, upotrebljivost, komfor... Ko šta voli neka izvoli :)) Ja ipak mnogo više cenim ovo drugo :))

Autor Predrag 25 Mar 2010, 17:11

Bravo okrece glave.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 17:11

@Predrag
jao, ne mogu da verujem da si izvalio ovakvu GLUPOST!!! Bas si me razocarao svojim neznanjem i malicioznoscu... Da je to rekao Moron, razumeo bih i oprostio ali ti...?!?
Uzas!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 17:17

@carobnjak

Ovo su bile uvrede na moj račun:

...Ja nigde nisam tvrdio da sam kompetentan niti je to iko ovde!...Razumevanje u atomobile je stvar opste kulture i ljubavi prema njima, nije potrebna struka...

Ovo je ključni problem!!! Većina u ovoj zemlji misli da sve zna!!! Zato smo tu gde jesmo!!!

Budi ti dobar internista ili kardiolog, ali nemoj biti istovremeno i dobar advokat ili inženjer. To jednostavno nije moguće, i nije potrebno.

Ako misliš da si u pravu, hajde mi onda molim te, IZ LJUBAVI I NA OSNOVU OPŠTE KULTURE, uradi projektne zadatke iz: spojnice, menjača, pogonskog mosta... Bio bih ti vrlo zahvalan.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 17:21

@gospodin

Dokle god Bravo bude okretao glave, biće i onih koji ga kupuju, jer svakim svojim okretom glave, "uklješte" arterije koje vode krv do mozga, pa im se sve više smanjuje mogućnost pravilnog rasuđivanja :))

@carobnjak

Moram da priznam da sam se i ja razočarao. Bolje bi bilo da diskusiju nastavimo neki drugi put.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 17:27

@Predrag
to je bilo upuceno Moronu a ne tebi!
Problem je sto izjednacavas razumevanje u atomobile sa automobilskom tehnikom sto uopste nije isto! Ti jesi dobar za tehniku ali za ostalo...ne bih da komentarisem. Uopste mi nije namera da nekoga vredjam, ali si ti recimo vrlo iritantan. Ok?

P.S. i dalje nastavljas da izvrces moje reci i stavove i da svoje mane prepisujes drugima, to vise necu tolerisati!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 17:28

Posto svaka civilizacija dozivljava svoje uspone i padove, kada ova propadne i vratimo se drvetu i kamenu iskoristicemo Predragovo znanje da napravimo taljige.

Autor gospodin 25 Mar 2010, 17:30

@Predrag
Pa ako cemo da radimo zadatke iz spojnica... onda da zatrvaramo radnju...
Ali nije tako inzinjeru...
Moraces da osetis nekad i EMOCIJU prema automobilu...
Samo ces onda skociti do Torina( a moja ti je zelja da odes do Marinela)...
Ili kod planine Fuji...

Autor Panchev9 25 Mar 2010, 17:34

@carobnjak

Znam da čitam i nisam blesav, tako da mi je jasno kome je upućeno.

@gospodin

Pošto sam seronja, ostaću dosledan tome, i u tom slučaju, taljige bih napravio samo za svoje potrebe. Verovatno da ne bih mogao da dočaram Fiatov dizajn, pa ne bi bile interesantne ljubiteljima istog.

Autor Predrag 25 Mar 2010, 17:40

Bio sam odsutan neko vreme...
Mogu samo da kazem da mi nije zao sto nemam "opstu kulturu" u obliku kako je gore dosla do izrazaja.
p.s. Moracu ubuduce da istovremeno nastupam sa jos 2-3 imena ( bar neko vreme ), inace ne znam ko ce prihvatiti moje "moronske" stavove. Zvacu se ...

Autor Moron 25 Mar 2010, 18:08

@Moron

Hajde mi molim te odgovori, zašto nas ovoliko ispljuvaše?

P.S. Ja prihvatam tvoje stavove kako god da se zoveš :))

Autor Predrag 25 Mar 2010, 18:40

@Predrag
Veruj mi da ni meni jasno nije. To svakako vise govori o onome ko je sve to izgovorio nego o onome kome je bilo namenjeno. Ali, nema veze, sve je to "ljudski", odnosno, svojstveno ljudima. Cuo sam da je neko jednom rekao "Bolje je ulagati u konje, nego u ljude, jer kada ulazes o coveka lako moze da ti se vrati konj, dok konji uvek samo ostaju konji".
P.s. Cim vidis da se onaj sto pise "muci dok razmislja", lako ces ga prepoznati moronski oblik licnosti :))

Autor Moron 25 Mar 2010, 20:43

@Moron
sudeci po vasem nacinu razmisljanja najvise se isplati ulagati u morone, posebno kad podviju rep! :)))

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 21:11

@Carobnjak
Gresis. Ja sam za "diskusiju" uvek dok samo na terenu objektivno proverljivih cinjenica. Ali, kada prestaje takva vrsta argumenataa, tj. "prica" skrene u oblast subjektivnog ( gde je i dizajn ), a posebno u oblast emocija ( kada neki postaju "slepi" i/ili gube razum u postupanju )(, zaista mislim da je to samo gubitak vremena za sve nas.

Autor Moron 25 Mar 2010, 21:24

@Moron
sve sto si ti dosad navodio je potpuno subjektivno, bez ikakvih argumenata, puno neznanja i lupetanja, iskreno! :))) Jedino sto umes je da omalovazavas druge...

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 21:27

P.S.
"a koja klasa ono bese Alfa 156 ?!?"
Katastrofa! Za kaznu pretvoricu te u Fiat Multiplu...:)))

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 21:35

@Carobnjak
Molim te da me pretvoris u Multiplu...
p.s. Ono pitanje za Alfu 156 je bilo iskreno. Jer, pricao si da klase stalno "rastu". To je tacno, znam i sam. Ali, ako je, recimo, volvo serije 240 ili 260 ( koji je pripadao D segmentu ) imao jos daleke 1976. godine razmak osovina 260, a sve kazes "raste", kako je onda alfa 156 sa svojih 259 cm razmaka osovina 20 godina kasnije mogla da "ostane" u toj ( D ) klasi?

Autor Moron 25 Mar 2010, 21:46

@Moron
evo jos jedan primer koliko si tvrdoglav i koliko NECES da shvatis!!!
Objasnio sam ranije da nema NIKAKVIH merljivih granica izmedju pojedinih klasa nego se novi model svrstava tamo gde mu je bio prethodnik a ukoliko ga nije imao onda prema slicnim konkurentima...
Predrag je izneo te granice u dimenzijama, kubikazi i snazi sto nema veze sa realnoscu i prestani slepo da ga sledis!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 21:50

P.S. misli malo svojom glavom i pusti da tvoja licnost dodje do izrazaja...:)))
Mozda te pretvorim u Renault Megane 2 ako budes dobar, haha!

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 21:52

@Carobnjak
Reno Megane 2? Moze i to, problem nije.
Pa, reci ti meni u koju je klasu spadao volvo serije 240 i 260 kada se pojavio preko oko 35 godina? I sta je jos tada spadalo u tu ili te klase?

Autor Moron 25 Mar 2010, 21:59

@Moron
Citroen CX, NSU RO 80, Peugeot 604, Renault 30, BMW 5

E klasa

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 22:03

P.S 260 je bila lux verzija sa 6-cilindricnim motorom.
Naslednik je bio 740/760, a zatim 850

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 22:06

Carobnjak
240 i 260 su bili istih dimenzija, a klasa?
Jeste 260 imao "sestake", ali je bilo sestaka i u 240, pri cemu je bilo i 4. cil.u 240 jacih od "sestaka" iz 260! I, sta mislis?
A sta je po Tebi onda te 1975 spadalo u D klasu?

Autor Moron 25 Mar 2010, 22:30

@Carobnjak
Nista od onih klasa? Steta. Odoh da spavam ...

Autor Moron 25 Mar 2010, 22:55

Bmw 315, Opel Ascona, Peugeot 504, VW Passat, Ford Taunus, Audi 80

Autor carobnjak 25 Mar 2010, 22:59

,,Mozda te pretvorim u Renault Megane 2 ako budes dobar, haha!"

čarobnjak, hahahaha
A mene u šta ćeš da pretvoriš?

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 03:08

@Carobnjak
Ne razumem, ako su ti volvo serije 240 i 260 ista i to E klasa ( tj. ovaj drugi je samo "de luxe" onog prvog ), kako ti onda reno 20 i reno 30 nisu ista klasa ( tj. bazicar i "de luxe" ).
Takodje, gde bi ti bili opel senator i rekord ( oba iz 78.) i commodore ( iz 80. )?

Autor Moron 26 Mar 2010, 10:55

@MasterHaosis
ti imas pravo da biras: Audi A1 ili A5? :)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 15:24

@Moron
240/260, R20/30 i Opel Record/Commodore su svi ista klasa, tzv. "E" ili visa klasa.
Senator je vec nesto drugo on je "F" klasa ili visoka lux klasa, kao recimo BMW 7 ili Mercedes S klase...

Evo malo i dokaza...:)))
Izvor: Jugoslovenski katalog automobila i pratece autoindustrije, X izdanje 1982.godina

"Renault 20 je nastao 1976.godine od velikog i luksuznog tipa "30", kao njegova ekonomicnija verzija, jer je u istu karoseriju ugradjen motor od 1650 ccm iz modela "16". Oprema je siromasnija ali je Reno 20 zadrzao osobine pravog porodicnog vozila, udobnog i dovoljno prostranog..."

"Reno 30 se pojavio pocetkom 1975.godine sa V6 motorom koji su zajedno proizveli Reno , Pezo i Volvo. To je najvisa klasa Renoa i namenjen je za duga i udobna putovanja. DIREKTAN je KONKURENT Pezou 604 i Volvou 264..."

"Opel Commodore je tradicionalan tip koji u stopu prati Rekord, od koga se razlikuje najvise po vecoj snazi motora a oprema je bogatija..."

"Opel Senator je
najluksuznije i najreprezentativnije vozilo Opela. Ima vise motora na raspolaganju i veoma bogatu standardnu opremu. Ima odlike visokog americkog komfora mada je napravljen za evropsko trziste. Namera je bila da konkurise Mercedesima, BMW-ima..."

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 15:40

P.S.
da se ispravim , jesu ista klasa u tehnickom smislu i po velicini ali ne i po cenovnoj politici kuce, ako me razumes. Nekad se 1 model koristio za 2 klase, danas je to retko. Koristi se zajednicka platforma ali su modeli nezavisni...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 15:49

P.S.2
evo ti odlican tekst na b92 o Puntu 1.3 multijet. Motor koji smo komentarisali...

http://www.b92.net/automobili/vozili_smo.php?nav_id=420156

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 16:05

@Carobnjak
Ne kazem da gresis, ali pogledaj ovako
"Tih godina" razlika izmedju cena Volva serije 240 i 260 ili renoa 20 i 30 ili rekorda i comodorea su bile ogromne ( zaista ogromne ) i ja ne vidim kako je sve to bila ista E klasa. U pravilu, 240, reno 20 i rekord su ti ( opremom ) bili "spartanci" u odnosu na seriju 260, reno 30 ili commodore ( Senator je, naravno, bio prica za sebe - sto se cene tice, pa i onaj "nas" iz Kikinde ). A ja ti ponavljam, popitanju motora, mada je 260 koristio "sestake" ( ocajnih perfomansi ), neki motori iz serije 240 su bili "bolji" od njih ...
Sa druge strane, ako ti je ascona bila D klasa, a rekord i commodore E klasa, ko je danas njihov naslednik kod opela?
Ili, ako je 1974. volvo 240 bio E klasa, a pravio se do 1993 ( tada kao "klasik" ), koja klasa je tada ( 1993. )bio? Ostao je E ( a bio je tada manji i od nekih iz D )? Ja nekako mislim da on nikada nije bio E klasa, tako da ne znam ni kako da prihvatim ono sto gore naveo. Mada mi se dopada na neki nacin

Autor Moron 26 Mar 2010, 16:07

@Moron
opet me ne pratis, ti kao da citas svaku drugu recenicu! :(((
Odgovor na tvoje pitanje se krije u mojoj recenici pod
"P.S. da se ispravim , jesu ista klasa u tehnickom smislu i po velicini ali ne i po cenovnoj politici kuce, ako me razumes. Nekad se 1 model koristio za 2 klase, danas je to retko. Koristi se zajednicka platforma ali su modeli nezavisni...'

Naslednici Ascone i Recorda su Vectra i Omega. Naslednik Vectre je Insignia. Zbog nerentabilnosti i zestoke konkurencije u E klasi ( A6, BMW 5, Mercedes E klase) Opel odustaje od modela u toj klasi i Omega se gasi...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 16:17

Volvo 240/260 su zamenenjeni sa 740/760 a oni zatim sa 850. druga je stvar sto se model 240 nastavio proizvoditi zbog dobre prodaje i nostalgije...
To je ono kad sam pisao da se jedan model moze porediti samo sa konkurentima iz istog perioda a ne sa danasnjim modelima jer klase se "krecu kroz vreme"... to je ta dinamika i fleksibilnost.

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 16:21

240 je imao 4, 5 i 6-cilindricne motore a 260 samo sa 6!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 16:23

Kako to mislis da je bio manji od D klase? Duzina je 4823mm sto je vise od BMW 5!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 16:28

@Carobnjak
Ako pogledas gore oznaceno "vreme" postova, tada ti jejasno da si ispravku svoje greske ( ono PS ) pisao u vreme dok sam ti ja odgovarao u vezi te tvoje prvobitne greske : ))) Dakle, citam ja sve, ne brini ...
Nego, velis commodore E, a senator F? Pa, vidi ovo, bili su skoro istih dimenzija ( razmak osovina je kod "seratora" bio veci za 1 cm ), koristili su delom iste motore ( recimo, onaj od 2,5 ), pa ipak kazes da su dve posebne klase - i to samo zbog razlika cena i opreme. Pa, ipak, kada takvu istu razliku imas kod volva 240/260 ( jer su i oni delom koristili iste motore ), onda su ti oni ista klasa? Pri tome, imao si modele 260 koji su opremom,luksuzom ( i snagom ) bili "mocniji" od senatora ( a senator ti je bio klasa iznad )?
Zaista ne kontam ...

Autor Moron 26 Mar 2010, 16:35

@Moron
record+240+ R 20 =ista klasa
commodore+ 260+ R 30=ista klasa
senator je iznad njih...
jel ti sad jasnije?

da, razlika je mu ceni i opremi...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 16:41

@ AKI

Čaki je razvio svoju teoriju segmenata do besvesti, tako da uvek ima neki razlog, zbog kojeg je to baš tako kako on kaže.

Autor Predrag 26 Mar 2010, 16:47

@Predrag
naveo sam sta pise u katalogu!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 16:57

čarobnjak, pa kako ti kažeš, oba Audija su super, samo ja sam skroman čovek, bolje A1, najjeftiniji (mada realno gledano ni on se ne isplati za te pare, a pitanje je kolko će da košta kod nas)
Nego, svaka ti čast tebi i Predragu na ovim tekstovima, kako vas ne mrzi da pišete sve ovo!

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 16:58

@MasterHaosis
ne mrzi me posto volim automobile kao i da "razmenjujem misljenja" a uvek jos nesto radim a ovaj blog koristim kao osvezenje...:)))

p.s. zelja ce ti biti ispunjena, samo da nadjem carobni stapic, sad je bio tu blizu...:)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 17:01

čarobnjak, lele pazi nemoj da ti ukradu taj čarobni štapić da počnu da ostvaruju svoje želje. ne želimo da se slupaju i Ferarijima zar ne? haha
Nego, dobro ti je ovo za razmenu mišljenja i osveženje. Bar izbaciš negativnu energiju iz sebe, pa što da ne.
Vidim da i Predrag i još neki isto se osveže ovde na blogu.
Samo ljudi, bacite se malo i na ribe a ne samo po ceo dan na kola, inače one misice Beotrucka ima da ostanu nevine hahahahaahahaah (jao što sam kvaran)

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 17:13

@Carobnjak
Tek te sada nista ne razumem kada sam procitao sve sto si napisao.
Ascona ti je bila D, rekord E, comodore je iznad rekorda ( F? ), a senator iznad commodorea ( koje slovo? ). Pa, gore si bio jednom napisao da je senator F, a sada je "slovo iznad".
I ispade da je mecka 280 SEL u istoj klasi kao reno 30 ...
Uh, nista ne kotnam

Autor Moron 26 Mar 2010, 17:23

@MasterHaosis
nemam ja negativnosti, mozda se nekima ucini ali grese... Znam ko sam, sta sam i gde sam!
Ima vremena i za ribe, ne brini...:)))
aAposebno za stapic ne brini, nece znati da ga koriste, haha!

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 17:24

@Moron
ne ne , sve si pomesao a i ja sam vec... :)))
U visokoj lux klasi ( F ) su samo senator, BMW 7 i Mercedes S-classe.
Visa ( E ) klasa: BMW 5, Mercedes 200/300, record/commodore, R20/30, 240/260, audi 100, Ford Granada, Citroen CX
Visa srednja ( D ) klasa: Ascona, BMW 3, Passat, Audi 80, Reno 18, Ford Taunus.
Jasnije ili...? :)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 17:35

P.S.
Objasnio sam ti vec taj model blizanaca kao sto su R20/30...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 17:37

@Carobnjak
Da, ja cesto mesam :)))
A, onaj predak, kako se zvase ... Opel Admiral? Ko je njega nasledio i koja je on klasa u svoje vreme bio?
Sta o tome pise u tvojim knjigama?

Autor Moron 26 Mar 2010, 17:45

@Moron
cuo sam za taj model ali to bese jako davno, ne znam skoro nista o njemu ali ako te zanima ovde imas sve:

http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Admiral

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:01

P.S.
Senator ga je nasledio...

Secas se da sam ranije pisao da pojedini modeli iskacu iz okvira i da su u nekim medjuklasama?
Dobar primer iz tog vremena su Citroen GS i Peugeot 305! Duzine oko 4,2 metra nisu se uklapala ni u tadasnju C klasu ( Golf I je bio duzine samo 3,82m) niti u D klasu ciji modeli su bili znatno veci od njih. Takodje su i cenovno bili negde izmedju...

Octavia I generacije je slican primer: bazirana na Golfu IV dimenzijama se priblizila D klasi, ali je cak jeftinija od Golfa! Ima svakakvih primera...:)

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:09

Ti me fasciniraš sa tvojim znanjem. I Predrag.

Autor MasterHaosis 26 Mar 2010, 18:21

@MasterHaosis
hvala puno, drago mi je jer znam da si iskren :)

Mozda te pretvorim u Gallardo...? :)))

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:26

@CArobnjak
Svakako nisam mislio na onaj admiral iz 1937, vec iz 1969 ( model B )... Taj sam gledao u naravi. Strava.
Sada si me opet zbunio sa svojom klasifikacijom.
Rekao si nam da je ascona bila klasa D. Dobro.
A sada je pezo 305 bio klasa C, iako je imao jedno 10 cm veci razmak osovina nego ascona iz iste godine ( veci komfor ) i uglavnom dosta jaci motor od ascone.
Moram da pitam - kako?
Gde ti, molim te, nadjes ( tehnicke ili koje? ) parametre kada pravis te klase? Znam sta ces reci, ne delis to ti, vec ...

Autor Moron 26 Mar 2010, 18:34

@Moron
iskustvo, brate! :)))
Jos ko zna koji put cu to ponoviti da se klase ne odredjuju na osnovu jasnih parametara . Neke marke su imale malo modela pa ih je tesko uklopiti u klase sa konkurentima(volvo). Na primer ako odgovaraju po velicini ne odgovaraju po snazi ili ceni, razumes li?
Zato treba uzeti marku koja ima modele u svim klasama, recimo, opel, ford, reno.
B=corsa
C=kadett
D=ascona
E=rekord/commodore
F=senator itd.

a to onda svrstaj problematicne modele prema njima...

Recimo citroen nije imao parnjaka golfu ali opel i ford su imali i to je C klasa ali citroen GS ne moze da ide tamo jer je veci za 25-40 cm a opet je manji od Ascone ili Taunusa...

Autor carobnjak 26 Mar 2010, 18:44

@MasterHaosis

Hvala, Hvala ;))!!!

Autor Predrag 26 Mar 2010, 18:49

Predraže, čarobnjak, nema na čemu momci, samo sam rekao ono što mislim. Vi ste iz različitih struka, a jedno vas spaja: AUTOMOBILIZAM!
Spaja vas zajednička ljubav prema Ladi hahahaahaha (ovo je bila šala, izletelo mi je hahaha)
Dobri ste obojica, i naravno tu su još neki kao što su Moron, lok, Čika Sima...

Autor MasterHaosis 27 Mar 2010, 00:06