home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kompanija "FIAT automobili Srbija" (FAS) počeće proizvodnju novog modela krajem 2011. i do tada će uložiti oko 700 miliona evra u opremanje proizvodnih pogona, a već sledeće godine očekuje se ukupna proizvodnja od oko 200.000 vozila i prihod od milijardu evra, rečeno je danas na okruglom stolu o ulozi partnerstva za FIAT-om u društvenom i ekonomskom rastu Srbije.

Generalni direktor FAS-a Đovani de Filipis rekao je da ta kompanija planira da do kraja sledeće godine započne proizvodnju novog automobila, što podrazumeva da će većina planiranih investicija biti tokom ove i naredne godine, ali nije želeo da iznosi više detalja o novom modelu putničkog vozila.

"Nameravamo da uspostavimo pun kapacitet proizvodnje do kraja sledeće godine, kako bi počeli proizvodnju 2012. Nismo menjali iznos investicija koji nameravamo da uložimo. Tu nema ništa novo, već smo nekoliko puta najavili da ćemo uložiti oko 700 miliona i to mogu da potvrdim", rekao je Filipis.

Na okruglom stolu "Partnerstvo sa "Fijatom" kao doprinos ekonomskom i društvenom rastu Srbije" koji je organizovalo Ministarstvo ekonomije i Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED), zamenik gradonačelnika Kragujevca Nebojša Zdravković naveo je da je u periodu od 2001. do 2010. godine prosečna bruto zarada u tom gradu porasla sa 57 na 429 evra (u dinarima), dok je budžet grada narastao sa 10 na 70 miliona evra.

Trenutno se u Kragujevcu puno gradi, od izgradnje obilaznice i putnog pravca preko Batočine kako bi se grad povezao sa Koridorom 10, do pripreme za izgradnju pogona za komponentaše na Koroman polju, dok se u samom gradu ili podižu ili planiraju novi tržni centri, poslovni i stambeni prostor, kaza je Zdravković.

Profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu Jurij Bajec rekao je da je Srbiji potrebno više strateskih partnera, poput FIAT-a, navodeći da Srbija do 2020. godine mora da razmišlja o ekonomskom rastu od najmanje pet do šest odsto, da bi tada dostigla 8.000 evra po glavi stanovnika.

Istovremeno, investicije bi morali da udvostručimo na najmanje osam odsto BDP-a, da bi 2020. godine ulaganja dostigla 30 procenata BDP-a, da bi nadoknadili tehnološki zaostatak za zapadnom Evropom od 25 godina, da bi bi bili koliko - toliko ravnopravni partner za ulazak u EU, kazao je Bajec.

Komentarišući najavu radnika fabrike "Zastava automobili" da će od ponedeljka, 24. maja radikalizovati štrajk, zbog smanjenja zarada onima koji nisu zaposleni u ovoj kompaniji, državni sekretar u Ministarstvu ekonomije Nebojša Ćirić poručio je da to ministarstvo neće odstupiti od svog stava.

"To je stav od koga nećemo odstupiti i tu smo vrlo odlučni u tome da oni koji ne rade i sede kod kuće mogu i smeju da dobiju 60 odsto zarade. Naravno da se trudimo da što više ljudi ima angažovanje od tih ljudi koji su ostali u zastava automobilima", rekao je Ćirić u izjavi novinarima.

Autor : Tanjug.rs



čitanja : 1830



Komentari

Prvo se skoči, pa se kaže HOP!!!

Autor blitzman 20 Maj 2010, 20:13

ovo je naj odvratniji fiat u istoriji svojoj i ako racunaju da ova rugoba zaradi tolike para mora ce da kosta jeftinije od tate nano...

Autor im 20 Maj 2010, 20:15

Što ga više gledam,više mi liči nqa staru pandu. Ponovo igraju na ružno pače. Multipla nije bila dovoljna.

Autor Ex Italo fan 20 Maj 2010, 21:52

Da li to znači da će novi model koštati 5.000 evra? Tako kaže matematika.

Autor Ex Italo fan 20 Maj 2010, 21:55

@Ex Italo fan
za ovaj na slici najavljena cena je od 8000 eura...

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:00

Da li je ovo konkurencioja VW, renou i ostalim.
Ovo je konzerva sa znakom Fiat.
Žao mi je što će nam naružiti ulice.

Autor Dule 20 Maj 2010, 22:02

Čarobnjak
Onda bi trebalo da prihoduju 1,6 milijardi, ili da izbace neki jeftiniji model zbog proseka. Šalim se samo zbog inače ustaljenog lupetanja ciframa.

Autor Ex Italo fan 20 Maj 2010, 22:05

@Dule
ne boj se, nije im konkurencija, oni tek treba da izbace "kante"...
Zar ne znas da uvek Fiat prvi izbaci novitete kako u modelima tako i u tehnici? :)))

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:07

@Ex Italo fan
ne zanimaju me proracuni, podatak o ceni sam nasao na stranim sajtovima...

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:07

Nije narocit lepotan, ali su komentari svih nas kao da smo proizvodili Alfu Giulietu, Jaguar XJ i Citroen DS pre dolaska Fiata...

Autor Panchev9 20 Maj 2010, 22:08

carobnjak
Kako vesti kažu izgleda će kod nas kante postati u modi.
Samo ja nisam smetlar da vozam kante.
Fiat je potpuno spreman kvalitetom za kineski sindrom, samo još da spusti cene.

Autor Dule 20 Maj 2010, 22:13

Čarobnjak
Pročitaj još jednom moj predhodni komentar. Sa naglaskom na poslednju rečenicu.

Autor Ex Italo fan 20 Maj 2010, 22:16

@Dule
takva su vremena i spas je u "low-cost" modelima jer ostali se jednostavno nece dobro prodavati...
Fiat je u zadnjih nekoliko godina drasticno popravio kvalitet, ocigledno nisi u toku...

A Kinezi su to shvatili i pre Fiata...

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:17

@Ex Italo fan
video sam odmah, ne brini.
Informaciju o ceni sam naveo zbog ostalih, posto je neko "pustio buvu" da ce kostati 12000 sto je besmisleno!

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:19

carobnjak
Još su ljudi 70tih godina prošlog veka shvatili šta je fiat a ti još nisi.
Čime je to fiat popravio kvalitet, saradnjom sa Suzukijem najgorim Japanskim autom? Ili saradnjom sa propalim GM? Ili tim što su svi pobegli od njega?
Napredak fiata je samo kod tebe u glavi.

Autor Dule 20 Maj 2010, 22:23

@Dule
a maksimalna ocena za Fiat Bravo na siupertestu Autobilda?
5 godina "unlimited" garancije u V.Britaniji?
U Hrvatskoj-5 godina garancije ili 500 000 km ?!?
Sta sad?

Ti si ocigledno jos u sedamdesetim...

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:28

Dule
A sto je suzuki najgori japanski auto? Zar bas niko gori od njega ???
Ima eventualno neka objektivna činjenica pre tog ponudjenog zaključka?

Autor Moron 20 Maj 2010, 22:29

@Dule
Prvo, ne postoji najgori japanski automobil...
Dok nemacki postoji...
Suzuki je odavno vrlo kvalitetan automobil... Sto dokazuje i u proizvodnji motora...

Autor Panchev9 20 Maj 2010, 22:29

carobnjak
Bi li ti smatrao juga kvalitetnim i najboljim kolima kad bi imao tu garanciju od 5god?

Autor Dule 20 Maj 2010, 22:30

Panchev9 Moron
Konstrukcijski, sigurnosno, po opremi, po ceni, po onome što pruža je najgori japanski auto ubedljivo.
Mislite li da je bolji od tojote, honde, nisana, mazde, micubišija, subarua, dajhacua.
Nemojte biti smešni! nisu džabe sarađivali sa fiatom koji je poslednje rame za plakanje.

Autor Dule 20 Maj 2010, 22:35

@Dule
nije sve u garanciji, to sam naveo kao napredak u odnosu na 2 godine ili 100 000 km, sto je velika razlika!
To su uradili zbog takvih kao sto si ti, punih predrasuda...
Da te obradujem - za 2 godine ce svaki drugi model u SRBIJI biti upravo Fiat pa ce se to lose odraziti na tvoje zdravlje ( ne zameri, ja sam lekar pa preventivno razmisljam...).
Uostalom vozim upravo Fiat tako da ne moras da mi objasnjavas kakav je, verovatno ga nikada nisi ni vozio...

P.S. jedno malo razmisljanje za sve tvoje istomisljenike:
Da li ti stvarno mislis da bi u ovom surovom ekonomskom vremenu, bilo koja fabrika
OPSTALA da pravi nekvalitetne proizvode?
Moram da te razocaram da ne bi...

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:37

Dule
Da baba ima onu stvar zvala bi se deda.

Autor Ex Italo fan 20 Maj 2010, 22:38

Mozda misli na sedamdesete godine... :)))

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:38

@Duke
Konstrukcijski, sigurnosno, po opremi, po ceni...
Uspeo si d napomenes 4 stvari i ni u jednoj nije "najgori" kako ti kazes...
P.S. Ne bih vozio Suzuki ali cinjenice su cinjenice

Autor Panchev9 20 Maj 2010, 22:40

Ex Italo fan
Kad bi fiat imao tu stvar bio bi prevaziđeni deda a ovako je kanta br. 1 u Evropi a i šire.

carobnjak
E sad si smirio vlasnike fiata. Ne mora da brinu.
Italijani su stari trgovci i prodavci macki u džaku!

Autor Dule 20 Maj 2010, 22:43

@Dule
mozes da pricas sta hoces, nisi naveo nijedan realan argumenat tako da to sve pada u vodu, kao i uvek...
Moras malo vise da se trudis!

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:47

Uvek dodje neki novi "uljez" sa strane koji samo prouzrokuje ponavljanje istih rasprava i tema!!!
Savet za takve - mogli bi nekad da se upoznate sa blogom i procitate prvo stare teme i komentare, pa ako imate nesto novo i pametno da kazete, javite se!

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:50

Dule
Procitao sam,ali se ne slazem sa tvojim razmisljanjem.
Nema veze, svako pri svome :)

Autor Moron 20 Maj 2010, 22:50

Suzuki je dobar za motore, za automobile je onako osrednji, niti najbolji niti najgori. Ne može mnogo da se pohvali sa novitetima, da budemo realni. Ali ni konkurencija pojedina ne nudi Bog zna šta.
ja sam rekao da mi se sviđa ovaj Fijat Uno, ali ipak Fijat jeste da ima definitivno najgoru politiku. Samo odlažu nešto, a za sve krive ekonomsku krizu (mada taj deo da preskočim jer je kriza svima kriva.
Šta ima tolko treba da se započne proizvodnja tek krajem 2011? Ajde da je neki automobil iz C klase pa nagore, ali ovo nije Big zna šta komplikovano uraditi, bar Fijat ume da pravi grdske automobile. Samo kod nas zabušavaju.

Autor MasterHaosis 20 Maj 2010, 22:53

Volite vaše fiate u zdravlju i veselju.
Vidim da vas istina vređa pa neću više.

Autor Dule 20 Maj 2010, 22:53

@Dule
tako je! Ziveo Golf 2! :)))

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:55

Koja je to gora japanska auto industrija od suzukija, kad vi tvrdite da on nije najgori.
Koji je onda najgori?

Autor Dule 20 Maj 2010, 22:55

@Dule
bolje bi bilo da postavis kriterijume u cemu neko moze biti najgori pa da pricamo, ok?
Ovo je samo presipanje iz supljeg u prazno...
Nisi mi odgovorio na zadnje pitanje od 22:37?

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 23:00

carobnjak
Pitanje je prosto. Kao kad bi ja tebe pitao po kojim kriterijumima je fiat najbolji.
Jednostavno, koji je to gori japanski automobil od suzukija, recimo spleša ili svifta?

Autor Dule 20 Maj 2010, 23:05

De si čarobnjak!

Autor MasterHaosis 20 Maj 2010, 23:06

@Dule
cek malo, odakle ti podatak ( i jos nekima) da sam ja ikada rekao tako nesto za Fiat ?!?

Pitanje se odnosilo na opstanak nekvalitetnih proizvoda...

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 23:07

@MasterHaosis
pozdrav! Evo me, na zadatku... :)

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 23:11

čarobnjak, Na kom zadatku?
Neka prepirka sa Duletom kolko vidim?

Autor MasterHaosis 20 Maj 2010, 23:12

Jaoj, opet šuplje priče o ljbimcima. Svako voli svog i mir neka vlada.

Moron
Diskovi se ne čiste, brusilicama i kiselinama, u obzir dolazi isključivo mašinska obrada. Postoje ljudi koji obruse dubinsku koroziju po obimu diska, ali tako da pločice ne dohvataju do njih, inače izaziova podrhtavanje pedale kočnice i smanjenu moć kočenja.

Autor Mange 20 Maj 2010, 23:19

@MasterHaosis
:)))

Ne zna da mi odgovori...

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 23:20

carobnjak
Ili koji je to gori japanski suv od SX4?

Autor Dule 20 Maj 2010, 23:23

@Dule
u cemu gori?!?
Kao prvo SX4 nije SUV!!!
Nemas ti pojma i nemoj da bezis od teme, ako hoces da se raspravljas odgovori na prethodna pitanja!

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 23:28

@carobnjak

Ne pricaj sa njim nab... ..
:)))
Dirka te zbog Sedici-ja ali lukav si pa ga ne pominjes...

Autor Panchev9 20 Maj 2010, 23:30

carobnjak
Ja sam tebi postavio pitanje a ne ti meni, bar mi se tako čini. Sećaš se spleš, svift i SX4, koji je japanac gori od njih? Prosto zar ne?

Autor Dule 20 Maj 2010, 23:31

Mange
nisam iz te struke, ali znam o čemu pričam, upravo o koroziji koja se pojavi na obodu ( gde pločice ne dodiriju ), te kada to počne da se širi ka središtu diska, a takodje može u isto vreme da krene i od sredista ka obodu. Za godinu dana sa svake strane na z. diskovima može da ti se javi po možda 1 mm, najviše 2. Ako se to na vreme i redovno čisti ( ja to najpree sastruzem prostom rotacijom diska, anekad taaj gornji deo ocistim celic. cetkom na buslici, a kiselina pomogne daa sve to lakse ode ), tu će i da zauvek ostane. I ja te obodne delove ( koje ne diraju plocice ) tada obicno ofarbam vatrostalnom bojom i miran sam godinu dve. Tako radim poslednjih 20 godina i nikada nisam imao problem ni sa eventualnim vibracijama, ni slicnim. Naravno da ako bi se dopustilo da se dubinska korozija pojavi po sredistu diska da tu pomoci nema osim "tokaranja", ali ni to ne moze u nedogled.
Eto, tako to radim ja ...

Autor Moron 20 Maj 2010, 23:32

@Dule
tako je ali posto ti tvrdis da su najgori a ne ja, pitao sam te U CEMU ?!?

@Panchev9
nije tako, boli me uvo i za SX4 i za Sedici, covek jednostavno ne zna sta prica ili ne ume da se izjasni, a ja bih kao i uvek, da pomognem... :)))

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 23:34

Jel na ovoj slici leva strana hladnjaka(gledano odavde) zamislja vazduh...

Autor Panchev9 20 Maj 2010, 23:39

Moron
To je OK. Ali ovde je priča o površini od barem 1cm širine i više, koji se poravna brusilicom da ne dohvata. Rđa je uvek jako duboka i čišćenjem se spusti za barem 1mm. Čim ovako očišćenu površinu dohvate pločice, to je bez kočnica.Tolerancija je neku stotu pa vidi!
Diskovi su danas jeftini i treba ih menjati posle dve garniture pločica a to je od 100 000-150 000km (prednje).

Autor Mange 20 Maj 2010, 23:40

Mange
To se slazem, to je nesto savim drugo, ali zaista mislim da samo budala moze dozvoliti da mu se zbog zapustene rdje od po 1 cm sa svake strane "sirina" koceceg dela diska toliko smanji. Znam ja i da diskovi nisu skupi, ali ja rdju ne mogu da gledam ocima ( neka "bolest" iz detinjstva ) i to cistim po malo u garazi svaki put kada menjam zimske i letnje gume. Bolest, znam ali sta ces ... Svako od neceg boluje.
A recimo, na proslom 307, sa nekih 110.000 km sam prednje diskove sa standarnih 22 uspeo da "stesem" tek na 21-21.5 mm, jer u pravilu zaista veoma malo kocim. Trudim se da idem "tecno" ...

Autor Moron 20 Maj 2010, 23:47

@Moron
šta je "tokaranje"?:)))
Predpostavljam obrada, ali kakva?

Autor blitzman 20 Maj 2010, 23:47

Carobni
Ne razumem cemu to preganjanje sa svakim klincem koji misli da izazove neku reakciju.

Pronasao sam na nekim nemackim sajtovima da je prodaja najavljena za pocetak 2012. sa cenom od oko 7500 evra

Autor balkanboy 20 Maj 2010, 23:47

Blitzman
Masinska obrada, kada "glodalica" malo "stese" i poravna disk, ne znam za koliko, gledao sam, ali nikada nisam imao svoj "strug" i bas mi je zao :)

P.S. Laku noc svima

Autor Moron 20 Maj 2010, 23:49

@balkanboy
necu dozvoliti da se iznose ovakve gluposti i neistine!!!

Autor carobnjak 20 Maj 2010, 23:52

čarobnjak, haha, vidim, imaš i ti muke!
Nemoj da im dozvoliš ništa! Samo ti brani istinu!
I ljudi, slušajte čarobnjaka, dok ne sedne u Galjarda, i krene u pohod na vas. A verujte mi, Lambordžini je brz, jeste da ga Fijesta pobedi u onim čunjevima, ali čarobnjak neće da bozi po čunjevima nego na auto put, da mu odgledate registraciju! haha

Autor MasterHaosis 20 Maj 2010, 23:57

blitzman
Tokarenje je obrada na strugu. Disk se obrađuje dok se ne izvuče u potpumosti ravna površ sa jedne i druge strane a ako debljina padne ispod minimalne, menja se nov.
Zbog složenssti centriranja, danas je jeftinije i bolje kupiti nove diskove.

Autor Mange 20 Maj 2010, 23:59

Pozdrav Mastere!!!!

Autor blitzman 21 Maj 2010, 00:04

@carobnjak
Neko ti napao Fiat??? :PPpPPPp
Heheheheheeheh...Izgleda nisam jedini koji prica lose o fiatu :))))

Autor Dusan 21 Maj 2010, 00:08

@Dusan
jao da znas da sam vise voleo da se "raspravljam' sa tobom! :)))
A vidim da se ni ti bas ne slazes sa njim...

Autor carobnjak 21 Maj 2010, 00:10

Carobnjak
Znaci dokazano i pokazano pa menjaj kantu fiat.
Odoh na spavanje. Sutra se radi.

Autor Dule 21 Maj 2010, 00:16

@Dule
kako da ne, jos samo da dokazes...
Ne zaboravi sta sam ti rekao za zdravlje, uskoro ce Fiati da te jure sa svih strana i trebace ti lekovi... :)))
Nemoj posle da kazes da si iznenadjen!

Autor carobnjak 21 Maj 2010, 00:19

Držite se teme,a tema je:
LATINI SU STARE VARALICE!
PS.Matematika je egzaktna nauka.Proizvodnja 200.000 kom,a zarada/profit 1.000.000.000 EUR?????(možda dinara)iliti "malo morgen"!

Autor Zoki,Beograd 21 Maj 2010, 00:21

@Zoki,Beograd
dobro je dok ima ko da nas vara...

Autor carobnjak 21 Maj 2010, 00:23

@carobnjak
Trudim se da ne citam o Fiatu kad se prica o ulaganjima u Zastavu :D haha... Lazu,mazu...ne zelim da se nerviram :) Cuo sam bio da je pre par godina Renault hteo zastavu,ali je nasi nisu dali...Pa onda ljudi ulozili u Daciu,napravili nesto novo...jbg :) Mozda je istina,mozda ne,ne znam...Inace nisam mogao da procitam bas sveee komentare ovde,jbt,ima ih milion!!! :))))Uglavnom sa Duletom delim misljenje,da je Fiat uzas :)

Autor Dusan 21 Maj 2010, 00:27

@Dusan
a da li se slazete oko Aston Martin-a ? :)))

Autor carobnjak 21 Maj 2010, 00:42

@carobnjak
Nikako...Nemam volju da nekog ubedjujem da malo proveri,kakvo je ime Aston Martin kroz celu svoju istoriju,kakav je to stil,imidz... :))))

Autor Dusan 21 Maj 2010, 00:50

@Dusan
ja znam odlicno :)
Mada on bi trebao da proveri malo i ostale marke, mnogo lupeta...

Autor carobnjak 21 Maj 2010, 00:51

@carobnjak
Pa kad covek kaze da Aston Martin tezi da napravi sportaka,a nikad ne uspe...To sam cuo veceras prvi put,i krstio sam se,i iznervirao,spominje lik kraljicu,i neke nebuloze...mislimmmm...Treba da mu se dotera jedan DBS da mu grmi ispred kuce :D haha

Autor Dusan 21 Maj 2010, 01:02

blitzman! Gde si care šta ima?

Autor MasterHaosis 21 Maj 2010, 01:41

Ja sam rekao da ce cena da bude visa od 11000e, a to sam procitao na sajtu speed industry. Danas sam pitao google i evo sta kazu: "The price in Brazil though is a bit expensive. Priced in the range of $15,500 to a little ove $ 17,000"
evo i linka: http://www.bsmotoring.com/storypage.php?autono=2021

Evo sa jednog drugog sajta:
Official Prices for Brazil
One Vivace Evo 1.0 Flex – actual 27 350 / 11 950 euros / $ 15,500
Attractive One Evo 1.4 Flex – actual 31 080 / € 13,500 / $ 17,600
One Way Evo 1.0 Flex – actual 28 470 / 12 490 euros / $ 16,100
One Way Evo 1.4 Flex – actual 31 870 / € 13,900 / $ 18,000
link: http://www.auto-car-shop.com/2010/05/the-new-fiat-uno-2011-is-now-official-with-prices/

Autor STrider 21 Maj 2010, 02:30

Carobnjak
Evo ti more dokaza da je fiat najveća kanta Evrope. Slučajni primeri:
1. Punto mk 2 ili ti punto 2 čest kvar servo volana popravka 1000 evrića
http://www.bhtuning.com/fiat-kvar-na-servo-volanu-t-15434.htmli problem mase fantomskih kvarova.
http://www.nsautomobili.com/vest.php?id=108.

Znači imaš ovde 1000 dokaza a ne jedan koji tražiš.
Nemoj da zamajavaš ovaj narod sa propalim fiatom i smanji strasti a auto promeni dok ti nje otišao servo volana, koji je skuplji od vrednosti tvog a
2.Spisak od jedno 1000 čestih kvarova raznih modela fiat. Treba ti ceo dan da pročitaš!
http://www.croforums.info/forum/archive/index.php/f-73.html
3.Fiat stilo na testu novinara uta.
Srećno!

Autor Dule 21 Maj 2010, 11:28

@Dule
ti kvarovi koji su navedeni javljaju se i kod svih ostlih vozila, svaki auto ima svoje tipicne boljke.
Cena koju si opalio je u Deltinom servisu, to se moze resiti za 2-3 puta manje, kao i novi ECU...
Forumi su napravljeni da bi se medjusobno pomagali, vise prodatih modela vise i kavrova...
Mislim da ce vise srece trebati tebi, uskoro...

Autor carobnjak 21 Maj 2010, 11:34

carobnjak
Mislim da vidiš šta sam ja tebi natrpao a ne ti meni.
Čitaj one kvarove, trebaće ti ceo dan!
Za mene je raprava završena a ko je hteo video je koliko si ostrašćen i koliko si zastranio i da bez veze daješ ovde komentare.

Autor Dule 21 Maj 2010, 11:38

@Dule
burazeru ja za te forume znam vec tri godine a tebi je trebalo 24h da ih nadjes a najvazniji si zaboravio , gde mozes naci i mene...

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?act=idx

jos jednom, puno srece u buducnosti!

Autor carobnjak 21 Maj 2010, 11:41

Kanta na kvadrat. Ruzna. Sta radi Fiat? Ovo, a i facelift grandea. Punto s brkovima. Jel su opet Nemci dosli u Fiatov dizajnerski centar? Ili neko s dalekog istoka?

Autor niki 21 Maj 2010, 12:21