
Volkswagen je u aprilu ponovo bio najprodavanija marka na tržištu Evropske Unije, i to sa prodajom 138.304 svoja automobila.
Drugo mesto je zauzeo Renault sa 99.642 jedinice, treći je Peugeot sa 88.721 prodatih vozila, a četvrti Ford, koji je našao 87.721 kupca.
Najveće tržište u aprilu je Nemačka (prodato 259.414 novih automobila), slede Francuska (190.917), Italija (159.971) i Velika Britanija (148.793).
Ovde takođe i podatak da je u prva četiri meseca ove godine VW Golf bio i
evropski bestseler (prodato 186.202 komada), a da je u istom periodu Ford
Fiesta plasirana u 173.096 primeraka.
Da li ovoj robnoj marci "pristaje" da, recimo, na novom cross polu, divno "nasminkanom" ( koji ipak "dosta" kosta ), pozadi budu "doboš" kočnice. Ja sam se večeras "krstio" kada sam video "Besne" alu felne ( ne videh da li su 16 ili 17 cola ) i "doboši" ...
To se zove VW "cirkus"!
@Moron
"To se zove VW "cirkus"! "
koji se odlicno kotira zahvaljujuci svojim "klovnovima"... :)))
VW da nije dobar ne bi bio najprodavanji automobil Evrope. Isto važi i za Renault. A Fijat, on negde krpi rupe na tržištu.
Izgleda je cela Evropa luda samo ste vi pametni.
Dule
Ja samo hocu da kazem ovo, ako je skoda ispod VW-a, a najjeftinija fabia ( bez doplate ) ima pozadi diskove, zasto to bez doplate ne moze da ima jedan cross polo? To nije cak ni bazicni polo ...
@Moron
potpuno si u pravu kao i uvek ( u poslednje vreme...) :)))
P.S.
mozda su dobosi skuplji...
Sad ce neko da se javi i dokazuje da je Golf 2 najbolji automobil 20. i 21. veka...
Naravno da nije tačno da najjeftinija Fabia ima nazad diskove...
Samo Hyundai I 10 ima uvek nazad diskove....
Carobnjak i Panchev9
Ne idimo tako daleko...
Samo smatram da je to bruka i potcenjivanje zdravog razuma kupaca, a sve zbog mozda nekih 20 EUR-a po vozilu!
Neša
Ja bio vecars u Auto Cacku u III bulevaru na N.BGD, video diskove na baznoj, pitao prodavca da proverim i covek mi lepo rekao da i na baznoj sada dolaze diskovi ... Casna pionirska!
Moron
Te felne i niske gume su skupe, morali su na nečemu da prištede.
Moron
Najjeftinija fabija nema pozadi diskove a i ne trebaju joj.
I10 ima diskove pozadi da bi se o tome pričalo. A posledica će biti korozija diskova a zatim treska kočnica.
Dule
Sve i "pomozi Bože", ali koja korozija zad. diskova? O čemu pričaš, objasni mi, ja sam pravnik!
Ex Italo fan
Lepe su i felne i gume, ali su toliko niske, da je ono potpuno neudobno, a strah me pomisliti i sta ce sa njima na rupama biti i koliko to kosta...
Baš pravi "cross" auto ...
Moron
Na malim kolima zbog slabog korišćenja počinje disk da rđa od spoljne ivice ka unitra i eto ti trešenja kočnice. Zato je doboš na malima kolima a ne zbog jeftinoće, jer je cena veoma slična.
Moron
Zato ja za takve automobile uvek pitam: čemu to služi, a još uz to i ne radi.
Čarobnjak
Da će biti Dule
@Ex Italo fan
Sad ce neko da se javi i dokazuje da je Golf 2 najbolji automobil 20. i 21. veka...
Autor Panchev9 20 Maj 2010, 22:11
@Panchev9
a to ce biti Dule... :)))
Autor carobnjak 20 Maj 2010, 22:14
@Dule
"Na malim kolima zbog slabog korišćenja"
a odakle ti sad ovo?!?
Dule
Živi ti meni bio, ta pojava, to "sužavanje traga" po kome disk pločice "stišću" zadnje diskove, to možeš da vidiš na čemu hoćeš, bez obzira da li su kola B, C, D klase ili neki "jeep". Pa, moj kolega je na sebringu nedavno "tokario" zadnje diskove zbog toga. Nema to blage veze što pričaš, ne ljuti se, ali je tako.
A to se i lako izbegava, pa i "čisti", veruj mi :) Ja to radim već dve decenije ...
Ex Italo fan
To kola si ti kao devojka po sistemu - "gledaj me, ne diraj me" ...
Da će diskovi zarđati je najveća glupost koju sam u poslednje vreme čuo....Pa ne voze se automobili prazni...
Pogledajte malo zaustavne puteve Hyundai-ja I10 i konkurencije i kašće vam se samo...
Moron
Drug moj ti diskovi su za ZAMENU i na ovako malim kolima je još MNOGO izraženije.
Kočenje postaje slabije, kola vuku u stranu i kočnica počinje da trese. Pitaj majstore od kojih po neki taj "cunder" čiste brusilicom i prave još gore.
Dule
Samo budala to čisti brusilicom, kao što samo još veća budala može da dozvoli da se korozija dosta razvije ( jer će tada morati da posle čišćenja menja i pločice ). Može to mnogo lakše i brže, veruj mi, ali mora redovno, recimo jednom godišnje ( ionako menjaš let. i zim. gume ). Ne trebaju ti z.diskovi uopšte da se menjaju, mogu da nadžive kola ...
Moron
Tu si se prevario. Disk ne sme da bude zarđao. Kod aktivnog kočenja se to ne dešava.
Sigurno nisi u pravu jer ta dubinska korozija ima barem 1mm debljine i stvara velike probleme. Zato doboši još uvek postoje.
,,Zato ja za takve automobile uvek pitam: čemu to služi, a još uz to i ne radi."
Ex Italo fan, haha to se i ja po nekad pitam ali sve češće i češće. Evo na primer, ja se pitam čemu služi automobil kakav ima da bude Audi Q1.
Mali terenac ali zamisli! isto kao ovaj Cross Polo. Zna se šta je terenac.
Ali da ja dam ideju čemu služe takvi automobili.
Pa eto, za kurčenje po gradu. Ljudi postaju sve luđi kao i konkurencija za ljudima, pa prave automobile samo da budu što jedinstveniji. Kada odeš u kafić i parkiraš CrossPolo ili Q1 ili nešto slično iz konkurencije što če najverovatnije izaći u bližoj budućnosti, pa svi da pogledaju kako se tvoj automobil razlikuje od drugih, to jest da je najupečatljiviji. Drugu svrhu ne vidim.
Dule
Kada bi se kola vozila cesto "ostro" i kada bi pozadi bila opterecena, kociona sila pozadi bi bila jaca i to se verovatno nikada dogadjalo ne bi. Ali, obicno nije tako, te, ako vozis kao baba stalno, korozija pocne da se stvara, a ako je bas pustis da "raste" postace "dubinska". Ali, ne sme da se dozvoli da nastane dubinska. To je lako ocistiti, skloni disk plocice, uzmi malo kiseline za koroziju i ocisti ( ako bas treba, uzmi i najfiniji vodeni "šmirgl" ), a posle imas one sprejeve za ciscenje, a može i benzin, pa očisti disk. Bitno je da pločice ostanu čiste i suve, da ih ne kvasiš time. Veruj Dule, ja sam drugarima nekada čistio tako loše diskove ( kiselinom i čel. četkom na brusilici ), da su se čudili kako to dobro ispdane. Ne treba ih tokariti ako čistiš na vreme. Ako su i pločice propale ( suzile se ) moraš da ih zameniš, da bi "dodlirivale" celom površinom, inače će korozija odmah da se vrati.
Dule, pozdrav i ne ljuti se.
Moron
Pločice ne smeju da idu po tom čišćenom delu. Ako je tako ta kola imaju polu kočnice. Nagore kad nove počice nalegnu na taj čišćeni deo. Dešava se da tuče a ne da trese. Više puta me je koštalo dok nisam shvatio šta je u pitanju.
Dule
pročitao sam, ne slažem se, svi srećni.
Pozdrav
P.S. ne koristiti "fleksericu" niti bilo šta slično i ne dozvoliti razvoj korozije. Samo da jednom godišnje uzmeš krpu namočenu i kiselinu ima da to ošistiš bez muke. Probaj, neće ti ništa biti!
stani,da li vi mislite da dobos kocnica ne korodira?!
p.s. a dobos je je naravno jeftiniji,a i ugradnja rucne(u isto vreme i pomocne,mehanicke) kocnice mnogo jednostavnija,samim tim i jeftinija.A u pricu o borbi protiv te male korozije ne bih da ulazim jer se to resava sa par jacih kocenja,posle voznje po kisi ili sl.. Takodje bih dodao da je disk mnogo bolji za putnicka vozila jer je ponasanje kocnice u svim uslovima voznje isto(predvidljivo) i to omogucava elektronskim sistemim sistemima ,pre svega esp-u, da pravilno funkcionisu.(pored toga sto disk ima efkasnije kocenje)
naravno kod laksih vozila nisu potrebne,osim slucaja kada je u igri esp(sto u toj klasi vozila nije cesta pojava)..
Ovde vecina stvarno ne zna o cemu prica i gura neku papagajsku besmislicu koja kaze da je VW losiji od ostalih, a "dizajn" (ma sta to znacilo) daleko zaostao.
U realnosti vazo da su VW najbolja ili medju nekoliko najboljih marki po kvalitetu - u globalu. I to nije samo individualno misljenje vec cinjenica. Sto se tice "dizajna" o tome je suludo raspravljati. Jedini problem je sto je VW za to nesto bolje sto nudi zaista PRESKUP