
Hyundai je postao pravi hit u Evropi. Uz odlično prihvaćenu Hyundai "i generaciju", najnoviji model, Hyundai ix35 obara sve rekorde u broju narudžbina kada je u pitanju CUV segment (Corss utility vehicle).
Naime, samo u prvom mesecu zvanične prodaje u Evropi, naručeno je više od 33.000 primeraka, što je znatno više od plana. Hyundaijevi analitičari jesu planirali veliki interes za novim modelom, ali je potražnja ipak premašila sva očekivanja.
"Mogli smo da pretpostavimo da će interes biti veliki, jer je Hyundai i ovaj put napravio odličan proizvod, pa smo zato i imali velika očekivanja. Ali broj narudžbina nam govori da je interes još i veći, pa bi naš plan prodaje do kraja 2011. godine mogao biti realizovan do kraja tekuće godine" rekao je Allan Rushforth, zamenik direktora Hyundai Motor Europe.
Izvor : Proauto.ba
Foto : Hyundai
"CUV segment (Corss utility vehicle)". Sta je sad pa to? Kako izmisljaju ove "segmente", na kraju ce ih biti koliko i modela ...
Što jes, jes... Terenski 4x4, SUV, CrossOver, CUV, šta je sledeće?
Inače ix35 je u proseku zaista dobar. Nije savršen, tj. moje zamerke su:
1) mogao bi biti još koji evro jeftiniji (naročito dizel varijante)
2) imati opciju nešto višeg klirensa (ima bednih 170mm, najniže u klasi, celih 20mm manje od Tucson-a i skoro na nivou prosečnih automobila)
3) Imati bolji osećaj za volanom (probao ix35, i osećaj upravljanja nije toliko dobar kao recimo kod Honde CR-V, Landrovera Freelander, pa i Suzuki Grand Vitare).
Kad vec postavite pitanja bilo bi lepo da to ucinite i na forumu.Ovde ostavljajte samo komentare vezane za pomenutu vest...Hvala
@A
Pitanje je u direktnoj vezi sa tekstom tj. pomenutim modelom! Nemojte preterivati !?!
Stvarno prave odlične automobile, ali mislim da je skoro 19000 eura, previše za osnovni model. Šteta što nemaju turbo benzince :(
@Predrag:
Heh, pa sta ti fali u njihovoj osnovnoj verziji? :) Kozna sedista? :P
U osnovnoj verziji recimo fali 4x4 (koj' će mi SUV ako se po snegu i blatu ne ponaša ništa bolje nego običan auto), rezervna guma i parking senzori (jako loša preglednost unazad pa su to mogli da stave i u standardnu opremu).
Dakle mora se ići na platinum verziju, koja u metalik boji košta skoro 23600e za benzinca 4wd, i to sa samo petostepenim menjačem. Što je mnogo, mnogo je!
Da me spominjem bezobrazluk od 3100/3800e doplate za 2.0crdi dizel motor.
p.s. @Predrag: osnovni "Gold" model je 19500e
Moje primedbe:
1/bazni nema rez.tocak,sto je bezobrazno,
2/u i30 cw pozadi ima dósta vise mesta za glavu i jako je nepregledan pozadi,
3/doplata za dizel je pljacka,niti razumem sta ce mu 8 lit.ulja u karteru
4/steta sto 3. paket opreme ima kozu
5/ranije pomenut klirens
6/unutrasnja plastika mestimicno deluje jako jeftino i nemastovito.
Ostalo je na prvi pogled ok.
Moron
Ti si ga baš zagledao. Mene je odbila cena! Pozli mi svaki put kada čitam hyundaieve pakete opreme. Navode razne budalaštine... a nema ono što treba...
Ne privlači me ni izbor benzinskih motora!
Postavlja se pitanje čemu služe ovakva vozila. Mali klirens i jako kruto vešanje ga čini teško upotrebljivim za off road.
Velika masa, nepotrebni sklopovi pogona 4x4, visina i preterana potrošnja goriva, koja je izazvana prethodnim razlozima, ga čini nepovoljnim za asfaltne kolovoze i kao takav se nikada ne može meriti sa normalnim vozilima.
Jedina logična upotreba je u zimskim uslovima, na asfaltnim putevima koji se slabije čiste. Uz to treba dodati da vozilo dolazi sa letnjim pneumaticima i da je za ovakav profil potrebno izdvojiti velike pare za zimski profil.
Zato je po meni jako uska upotreba ovakvog vozila i nije mi jasna zainteresovanost ljudi za ovakvo vozilo. Valjda mu to dođe kao neka moda.
Predrag
Vozao sam se u njemu par puta ( napred i pozadi ), ima ga jedan moj kolega, pa sam ga bas detaljno pregledao. To koliko je nepregledan unazad je neverovatno ( za jedan SUV,SAV,CUV, CROSS.., sta god da je ). Kada si visok i nekako sednes pozadi ( smestig glavu ), sanse nema da vidis bocno kroz prozor, jer je gornja linija bocnog stakla dosta nisko postavljena i jako zakrivljena ka pozadi.
A kada pogledam toliku doplatu za dizel ja se uplasim koliko li benzinac ustvari trosi.
A zamisli na 150-200.000 km koliko ces kod dizela pri odrzavanju baciti para na "visak" motornog ulja. Bas ne razumem sta im je to trebalo.
Laik
Pa nisu valja skupe 4 zimske bazicne gume od 17 cola ili one 225/50 R18? To je samo "par stotina" EUR-a ...
Moj komsija je juce uzeo za sorento 15 cola 4 komada ( neki "no name" ) za 53.000 ...
@Moron
Brendirana, kvalitetna guma ovoga profila bi tebalo da bude oko 200 evra ali cena može značajno da varira, posebno za retke profile.