
Nissan je promociju nove, četvrte generacije modela Micra (u Japanu Nissan March) održao početkom marta na Salonu u Ženevi, a u međuvremenu je u indijskom gradu Oragadam i zvanično startovala proizvodnja ovog gradskog automobila (čija prodaja u Evropi počinje u poslednjem kvartalu 2010).
Do kraja godine se planira proizvodnja oko 80.000 primeraka, a u 2011. bi taj broj mogao da naraste i na 200.000 komada. Micra proizvedena u Indiji će se, sem u Indiji, prodavati i u Evropi, na tržištima Bliskog istoka, kao i u nekim afričkim zemljama.
Nissan će inače novu Micru proizvoditi u pet fabrika širom sveta (između ostalog i u Kini, Meksiku i na Tajlandu), ali Sunderland fabrika u V. Britaniji nije među njima (umesto toga proizvodiće novi crossover Juke).
Više o novoj Micri pročitajte OVDE.
Dobro pitanje! Ako je:
A klasa automobila dužine oko 3.5m
B klasa dužine oko 4.00m, u šta onda spada ova nova micra od 3.7m?
B klasi pripadaju Polo, Fabia, Ibiza, Fiesta, Corsa, 207, klio, C3, Punto i Grande punto pa ne koštaju kao micra, uostalom ni MINI nije B klasa, dugačak je 3.6m . Izvinite bmw i mini fanovi, ali morate se složiti sa mnom
I da dodam još da se za 12.000 mogu kupiti automobili čak C klase: CHV CRUZE, Kia ceed Hyundai i30, CHV Lacceti i još neki drugi
Nissan Pixo = A klasa
Nissan Micra = B klasa
@Dejan L
vidi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification
Mnogo mi lepša ona stara... Jes da je teški ženski auto...
@carobnjak
nešto smo utanjili svi s komentarima ovih dana...
Nijedna Micra nije "zaudarala" na lepotu...
Ali se slabo nalazila po oglasima jer su vlasnici bili uglavnom zadovoljni...
@blitzman
pozdrav!
tebe nema, Predrag uci, Moron spava, Master je u Haosu, samo sam ja tu...
@carobnjak
ja sam bio ceo vikend u Vrbasu, tamo dialup net, ja za to nemam živaca:) I ja sam uvatio da učim, rok je za 20 dana, stislo u grlu:)
Dje nam je Master, nema ga ni ovde ni na forumu?
@carobnjak
koliko ti je prešao zmaj talijanski? Ima li nekih većih problema?
@blitzman
114000 km! Imao sam problem sa ECU odmah posto je stigao ( verovatno zbog klimatskih promena). To sam reparirao pa je posle 3 meseca opet crkla, onda sam uzeo novu i sve je ok...
Posle sam na netu nasao podatak da ECU riknjava na oko 100 000 km!
P.S.
a mozda ga je i "zbunilo" nase gorivo u odnosu na slovenacko, ko ce ga znati...
@carobnjak
koliko je koštao ECU novi?
Ako mu je samo to bilo, to nije ništa! Jel 3 ili 5 vrata?
@blitzman
u zvanicnom servisu su mi trazili 700 eura ?!? Nabavio sam za nesto vise od 300 ( ne secam se kursa) ali preko nekih ljudi...
Sama reparacija je 200 eura!
Sa 3 vrata je, naravno! :)
Tamnosivi metalik, to mu je najlepsa boja ali vrlo nezahvalna jer se svaka cestica prasine vidi. Ubedljivo najzahvalnija boja je srebrna...
@carobnjak
mašala!!! Ja imam najzahvalniju boju kola, panacotta
http://www.multipublicacion.com/uploads/img/coche/original/353072.jpg
Ne moraš je nikad prati, a ja opet svaki drugi dan perem, šta ću kad volem;)
Inače, smaram te oko kola zato što sestri hoće da kupe auto, a ona bi baš Punta:)
@blitzman
pa sad ne znam sta da ti kazem, mora da sedne u njega i da ga proba, ja sam se odusevio, posebno prostorom za mene koji ne zna gde ce sa nogama... :)
Samo nemoj da uzme 1.9D jer je to tesko sranje, dok je 1.9 JTD mnogo bolji...
Kod mene su dizeli otpali jer ih ne podnosim, takodje i zbog registracije.
Ako je mk2b u pitanju ( od 2003.) mislim da je najbolji izbor 1.3 multijet...
P.S.
samo nemoj da me teras da joj prodam mojega jer nema sanse... :)))
@carobnjak
ona hoće 1.9jtd, pošto je na njemu polagala, ali će shvatiti da joj to ne treba, pošto je registracija 30.000din. Ako bude bilo išta od toga, to će biti 1.2 oko 2000god. Samo da nađem neki da nije iz Italije, pošto oni ne vole da menjaju ulje i tako to:)))))
O ho ho
...tesko sranje...
Upotrebi uz fiat...
Treba ovo staviti na wiki...
Vreme, 24 Maj 2010, 23:59
:)
Molim moderatore da ovo ne obrišu:
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Ostalo/Rusko-dostignuce-generalka-motora-bez-alata-i-zanata-/1381526
Da li je moguće da neko veruje u ovo?!?!?!?!?!?
@Panchev9
nisam ni primetio, do ti ne napisa
:))))))))))))))))))))))))))
@blitzman
sa tim motorom bukvalno leti ali i trosi skoro ko benzinac, tako da se prednost gubi...
Treba da ga uvezes iz Slovenije, moj je perfektno ocuvan, sa realnom kilometrazom ( zavisi od toga ko ce ti ga dovesti), imam sve kartice iz servisa i sve se poklapa sa kilometrazom ( vremenski)...
P.S. nemoj 2000. imali su neke fabricke greske i "recall"
blitzman
Ovakvih stvari se treba čuvati. Najčešće ga koriste oni što preprodaju kola, ali u zadnje vreme stanje motora više nije takav problem.
Ma šta pisalo ovi preparati najviše sadrže teflon, koji na kraju dovede motor do potpunog kraja. Zapeknu karike, zapuše kanali za podmazivanje, što rekli potpuna skleroza.
@carobnjak
a i cenim da Slovenci lepo održavaju kola, kulturan je to narod... Ako mi neki baš zapadne za oko, sam ću otići da ga pokupim:) Hvala na info!
@Mange
ja mislim da je to "metalpaste", sipaš je u karter i ona pod visokom temperaturom reaguje i zapekne, pa se i možda podigne kompresija, ali zato kad ga jednom ugasiš, mislim da ga više palit nećeš:)
Inače se ta pasta koristi za zaptivanje kućišta mašina, manjih pukotina na blokovima motora(traktori).
A šta se desi sa viškom koji nema šta da popuni? Valjda popuni šupljine za ulje, pa se motor više greje, pa crkne još gore i više.