
Prošle nedelje je Automotive News pisao da nemački Volkswagen Group planira da preuzme kontrolni udeo u italijanskoj dizajnerskoj kući Italdesign Giugiaro SpA., a danas je to i zvanično potvrđeno.
Tačnije, na današnjoj zajedničkoj press konferenciji u Torinu, Volkswagen i Italdesign su saopštili da nemačka kompanija preuzima 90,1 odsto Italdesigna, dok će ostatak ostati u rukama porodice Giugiaro.
Ova italijanska dizajnerska kompanija je inače osnovana 1968. godine, trenutno zapošljava oko 800 ljudi, a do sada su je vodili Giorgetto Giugiaro (71) i njegov sin Fabrizio (45).
A ostali proivodjači neka se snalaze kod drugorazrednih dizajnerskih kuća? A nije loša ni PininFaina, u pojedinim slučajevima nadmašuje ItalDesign
Vidite ovo , španski dizajner Garsija, koncept A9
http://www.mibz.com/wp-content/uploads/2010/05/07a9conceptdaniel.jpg
Odlicno, sad ce Golf da bude svima uzor kako se dizajnira automobil!
Predlazem da to bude Golf "jedinica"...
Carobnjak
Ja sam saglasan da golf jedinica ( na neki način ) bude uzor, jer će to možda da znači da će širina "stubova" da se vrati u granice stvarnih potreba i razuma, a ne da imaš C i D stubove koji ne samo da su ružni, već su široki kao da nose mostove ... I tako dobijaš nepregledan, nebezbedan, pa i ružan automobil!
@Moron
posto je i "jedinica" Giugiaro-vo cedo, ne bi me zacudilo...
@Moron
Svaka čast za komentar, slažem se 101% s tobom. Nova vozila imaju preširoke c i d stubove. Kažu takav je trend, smešno!!! Moderno naspram funkcionalnog
Carobnjak
Pa, da li je moguce da gde god dirnem, moram da "ubodem" Zabare?
Dejan L
Uzasavam se "savremenog dizajna" C i D stubova. Blago receno, gade mi se, posebno bezbednosno. Kada bih poceo da nabrajam kola takvog "kvaliteta", ne znam kada bih stao ...
Ako je ikome ikada bio potrebniji dizajnerski studio to je zasigurno VW&Audi ma dijelom i Skoda oni su toliko zaglibili u konfekciju i inhouse dizajn da to nije moguce. Otpustite postojece dizajnere eksterijera dajte talijanima da rade ono zasta su stvoreni, a nek se njemci drze mehanike. Brate na prste jedne ruke mozes nabrojati dizajnerski uspjesne njemačke modele?!