
Ako je verovati pisanju japanskog Best Cara, Toyota je pojavljivanje atraktivnog kupea FT-86 (koji je prvobitno trebao da krene u proizvodnju sledeće godine) odložila tek za 2013. godinu.
Kao razlozi za odlaganje proizvodnje naslednika "drifterske" Corolle se pominju ekonomske teškoće, ali i zaokret po pitanju prvobitno planirane motorizacije, a koja bi mogla da se okrene u korist hibridnog pogona.

Toyotini stručnjaci trenutno preispituju svoju odluku o kreiranju kupea, a takođe ih je i uspeh Honde CR-Z naterao da ponovno razmišljaju o hibridnoj varijanti.
Tako se čini da će, bar za sada, FT-86 koncept ostati upravo to - dizajnerska studija sa neizvesnom budućnošću koja u "originalnoj" verziji ima 2,0-litarski atmosferski boxer motor sa 200KS, u kombinaciji sa zadnjim pogonom.
Izvor : Autosport.hr
Foto : Toyota
Steta!Naprave jedan atraktivan koncept i kad treba da krene u proizvodnju...crko konj.
ma to je zavera americkih politicara da uniste toyotu, zato ovaj auto toliko kasni :))))
Ima li ovaj zmaj "leve" i "desne" felne? Ako nema, bojim se da na pravcu malo "vuče" u stranu ...
A ovom osećam da će da radi papučica za gas! Da je natisneš i da ne poželiš da se nikad vrati. Takav osećaj će biti u ovom automobilu. Prvo moderni Tojotin automobil koji je slika i prilika.
U poslednje vreme u americi je naglo opala prodaja forda, krajslera, buick-a, dodge-a itd... , veliki deo tržišta je preuzela toyota, a ostatak je počeo da privlači hyundai. Amerika je spremna da plati i najzagriženijeg toyotinog menadžera, samo da opstriuše planove. Govorio sam vec da toyotin dizajn centar u Francuskoj uporno pravi nedefinisane modele koji u Evropi nisu posebno zanimljivi, samo zato da ne bi uticali na domaće tržište. Masku hladnjaka boje u boju karoserije i poneke elemente prave kao da su iz devedesetih.
@Dejan L,
o cemu pricas? ford i gm imaju veliki rast prodaje svaki mesec ove godine. zanimljivo je da spominjes buick koji je sva 4 meseca ove godine (brojevi za maj jos nisu dostupni) imao ogroman rast prodaje, ukljucujuci velikih +76% u martu.
sa druge strane toyota je imala katastrofalan januar i februar (u februaru su bili jedina kompanija koja je imala pad prodaje). tek u martu, kad su poceli da nude 0% kamatu na sve modele (nesto sto nikad pre nisu radili), tek im je onda prodaja pocela da skace.
zaista, te vase teorije zavere protiv toyote - da nisu zalosne bile bi smesne.
bez uvrede, ali drugi put pretrazi malo brojeve pre nego sto kazes nesto.
januar
http://www.autoblog.com/2010/02/02/by-the-numbers-january-2010-total-recall-edition/
februar
http://www.autoblog.com/2010/03/02/by-the-numbers-february-2010-easy-being-green-edition/
mart
http://www.autoblog.com/2010/04/01/by-the-numbers-march-2010-get-off-my-back-edition/
april
http://www.autoblog.com/2010/05/03/by-the-numbers-april-2010-dont-count-chrysler-out-edition/