
U čast nacionalnog meseca sigurnosti u SAD, Chevrolet se pridružio kompaniji OnStar i vodećim nacionalnim službama hitne pomoći da bi najavili prvi program obuke na električnim vozilima sponzorisan od strane proizvođača automobila.
"Mi verujemo da je neophodna edukacija da bi se pomoglo
ovoj veoma važnoj grupi spasilaca da se upoznaju sa električnim vozilima i da
ih razumeju u slučaju sudara ili neke druge hitne situacije“, rekla je Karmen
Benavides i Sektora za bezbednost u kompaniji Chevrolet. „Tim u Chevroletu i
OnStaru u saradnji sa službama hitne pomoći preuzima vođstvo dok mi električne
automobile i ostalu naprednu tehnologiju puštamo u saobraćaj."
Tokom poslednjih nekoliko meseci, Chevrolet je sarađivao sa predstavnicima
hitnih službi iz američkih bezbednosnih organizacija na razvoju edukacionog
materijala koji će se podeliti vatrogascima, policiji i hitnim službama širom
SAD-a.
Trening uključuje animacije i ilustracije Chevrolet Volta, naglašavajući na
primer mesto na kom je čelik velike snage, tačke za sečenje pri spašavanju,
označavanje hitnih službi, automatsko i ručno električno isključivanje i još
mnogo toga.
Počevši od juna, prve obuke treba da se odigraju na konferencijama vatrogasne
službe u Čikagu, Hjustonu i Indianapolisu. Chevrolet će biti domaćin obuka za
hitne službe u maloprodajnim tržištima Volta u drugom delu godine, u San
Francisku, Los Anđelesu, Detroitu i Vašingtonu. Svi oni koji ne budu u
mogućnosti da prisustvuju obuci, moći će da ga nađu na privatnom internet
sajtu.
Aktivne i pasivne bezbednosne odlike Chevrolet Volta
Bezbednosne odlike Chevrolet Volta uključuju protivkočioni sistem, sistem za
stabilizaciju i kontrolu vozila. Dodatne opcije za izbegavanje sudara uključuju
dnevna svetla i mogućnost handsfree telefonskog razgovora preko OnStar ili
Bluetooth opcije. U slučaju sudara Volt može da smanji mogućnost povrede uz
pomoć svoje konstrukcije bezbednosnog kaveza, senzora, zona udara, osam
vazdušnih jastuka i sigurnosnim pojasevima. A nakon sudara, Chevrolet Volt će u
SAD imati dodatnu zaštitu OnStara koji u određenim vrstama sudara, koristi
ugrađeni senzor da automatski OnStar savetnika koji je neposredno povezan sa
vozilom i može zatražiti hitnu pomoć da dođe na datu lokaciju.

Više od 50 testova sudara je sprovedeno pri raznim brzinama i uglovima tokom
razvoja Chevrolet Volta, uključujući direktni, bočni i stražnji udar kao i
prevrtanje automobila. U kosturu automobila je obilno korišćen ojačan čelik
kako bi postigli vodeće bezbednosne peformanse u ovom segmentu.
Tokom poslednjih nekoliko godina, Chevrolet je pripremao američko tržište za
električna vozila kao što je Volt. Otkad je 2007. godine proizvodni program za
Volt najavljen, Chevrolet je udružio snage sa Institutom za istraživanje
električne energije i 10 vodećih komunalnih električnih službi širom
Sjedinjenih država, sarađivali su sa nekoliko lokalnih i državnih službi, i
sastali su se sa gradskim zvaničnicima na važnim tržištima kako bi osigurali
široku upotrebu električnih vozila.