home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Prema podacima agencije Promocija plus, u Hrvatskoj je u prvih pet meseci 2010. godine registrovano 15.757 novih putničkih vozila, u poređenju sa 21.241 jedinica u istom periodu 2009.

U maju 2010. je prodat 3.651 novi automobil, što je za 529 automobila više od prodaje u aprilu 2010. godine.    

Najprodavanija marka za prvih 5 meseci je Opel koja sa 2.035 vozila drži 12,91 odsto tržišta. Na drugom mestu se nalazi Volkswagen sa 1.842 vozila (11,69 odsto tržišta), na trećem mestu je i dalje Chevrolet sa 1.349 vozila (8,56 odsto), a na četvrtom Renault koji sa 1.266 vozila drži 8,03 odsto tržišta.

Što se prodaje po modelima tiče, sa 975 komada prvo mesto za pet meseci 2010. drži Opel Astra. Slede Volkswagen Polo (791), Opel Corsa (606), Volkswagen Golf (542), Renault Megane (463), Renault Clio (426), Škoda Octavia (423), Hyundai i30 (415), Ford Focus (384), Chevrolet Cruze (376) itd.

U maju je najviše prodato Opel Astri (198), slede Ford Focus (146), VW Golf (130), VW Polo (126), Opel Corsa (118), VW Passat (105) itd.
 



čitanja : 1026



Komentari

Sudeći po prodajnim top modelima, naše "komšije" imaju malo drugačiji "ukus" od nas. Ili više para ...

Autor Moron 06 Jun 2010, 13:11

Nigde nema Dacije i Fabije, biće da imaju više para:)

Autor blitzman 06 Jun 2010, 13:27

Danke Deutschland pevali nekada...
Opel je godinama najjaci na datom trzistu...
Kupovali bi i oni Punto Classic da su imali povoljan kredit kao sto je ovde...

Autor Panchev9 06 Jun 2010, 13:31

Panchev9
I prodavali majice sa natpisom: "Deutschland über alles!"
Ali, sve im džabe kade namaju Dinkića ...

Autor Moron 06 Jun 2010, 14:09

Oni nisu konzervativni kao mi, mi se bojimo koreanaca, znamo samo za VW, a sve ostalo nam je krš.
Marketing je čudo, pogledajte samo reklame na HRT1 i HRT2. Kod nas se to nikad niko nije video. Te reklame su bolje i od reklama na NATIONAL GEOGRAPHIC.
Jedna još primedba, oni su 3x zaduženiji od nas, imaju dobre plate, s obzirom da im je privreda NULA. Ćutite i gledajte šta će biti s njima. Nemojte im zavideti! Da li bi više voleli da vozite Punto znajući da niste zaduženi do guše ili Astru i da ne možete noćima da spavate?

Autor Dejan L 06 Jun 2010, 14:48

Chevrolet je automobil koji je sklon koroziji do maksimuma, u odnosu na ostale marke. I Opel je barem nekada imao istu sklonost, mada za ove današnje modele (zadnjih 5-6 godina)to ne znam. I jedna i druga marka pripada GM, pa još kad pomislim da je i Fiat u braku sa GM loše prošao, osetim odbojnost prema GM.
Recimo na Captiva ili Spark, posle 2 godine su potpuno korodirali unutrašnji limovi pragova i profilnih gredica. Na captivi propadaju ležajevi u točkovima i pojedini delovi vešanja, davači ABS, na oko70 000km a klima se mora barem jedamput godišnje servisirati. Ta Captiva postoji i u obliku Opela Antara, kao potpuno isti auto.
Mora da GM u Hrvatskoj ima nekakve popuste, tj. niže cene svojih modela.

Autor Mange 06 Jun 2010, 15:12

Ljudi izazvaćemo Boru "čorbu" da ponovi svoju besedu:

"Tuđe g...o nam lepše miriše nego sopstveno!"

:))

Autor Ðenka 06 Jun 2010, 15:20

@ Mange
jedaMput?
To za Opel i Chevrolet što se korozije tiče nema blage veze sa životom, imam astru 1994. god, ništa mi korodiralo nije. Nadji mi ijedan chevrolet koji je korodirao, ti što je najgore veruješ u to što pričaš. Lanos 1998. god stoji na prodaju kod moje zgrade, znam mu i vlasnika i znam da je većinu vremena proveo kraj puta na trotoaru, kisnuo i prskan solju za asvalt. A lanos je daewoo, a chevrolet je lacceti, mnogo jači lim i mnogo bolja legura, takodje pocinkovana. A Captiva neka je najstarija moguća iz prvih serija sigurno ne može da bude trula.
Mange Lažovu

Autor Sava 06 Jun 2010, 16:21

Koji Opel truli?
Kadett suza i Calibra. A ostali su limarijski super, pogotovo posle 1996. godine.

Autor Dejan L 06 Jun 2010, 18:31

Za HOLDEN(GM) provereno znam da su tek razradjeni na oko 100 000km. Ovo nije marketing. "Nasi" to jako dobro znaju i zato rado kupuju COMMODOREa. Ima sitnijih problema sa elektronikom ali to opet zavisi koji paket opreme kupujes.

Autor ChedomirADELAIDE 06 Jun 2010, 20:22

Moj jedan drugar ima omegu 2,2 DTI iz 2002. i ima dosta korozije na obe zadnje "obrve", kao i na jednom pragu ( mada nije "lupan" ). Naravno, nije ni blizu kao na "staroj" omegi, prvoj astri ili vektri, koje su u pravilu bile ocajne po pitanju korozije vec posle par godina.
Brat mi je 2004. uzeo ( novu ) astru G, koju i danas ima i na njoj po karoseriji nema vidne korozije, ali mu je, recimo, vec na oko 50.000 km morao da menja zadnji lonac ( bio je sav zardjao i izbusen ). "Biser" je bio kada mu je pre neku godinu na jednim zadnjim vratima potpuno ispao klin iz gornje "sarke" i zamalo se desilo pravo zlo. Da ne poverujes... Inace, meni je ono jedan neverovatno tvrd i neudoban automobil.

Autor Moron 06 Jun 2010, 20:55

Savo
Ja gledam kola malo drugačije nego ti. Havarisana i rasklopljena kola ne mogu ništa da sakriju.
Vozaj ti astru i uživaj i ovde se sigurno ne obraćam takvima kao ti.
I moj tata se kleo u ladu i sve loše izrečeno na njen račune je shvatao lično.
A što se pravopisa tiče, greški ima mnogo u prvem redu što obično ovo pisem ma mobilnop telefonu. Ako ti to smeta nemoj čitati moje komentare.
Posle astre kupi oper opel i živi srećno.

Autor Mange 06 Jun 2010, 21:13

Ja sam imao prvu generaciju astre i stvarno je bila katastrofalna po pitanju limarije, ali mehanika je bila odlicna, nijedan veci kvar za 8 godina koliko je bila u porodici nisam imao. Prodao sam je prosle nedelje.

Autor STrider 07 Jun 2010, 01:59