
Hyundai Motor America povukao je kontroverznu reklamu, jednu od tri snimljene za Svetsko prvenstvo u fudbalu u Južnoj Africi 2010. godine.
U reklami se prikazuje služba u jednoj južnoameričkoj crkvi gde se vernici
klanjaju fudbalu, koristeći običaje Katoličke crkve, što je izazvalo gnev ove
verske organizacije u nekim zemljama Južne Amerike. Ova reklama u trajanju od
30 sekundi (trenutno obrisana sa najvećih video-portala) prikazivana je na
ESPN-ovom SportsCentru, a glas u reklami pripada glumcu Džefu Bridžisu.
Hyundai je jedan od glavnih sponzora Svetskog prvenstva i njegova kampanja
Loyalty pripremljena je da ujedini fudbalske navijače širom sveta.
Reklama je naišla na osudu raznih katoličkih blogova i websajtova, iako je čak
i nekoliko zvaničnika ove verske organizacije navelo da je u Južnoj Americi
fudbal u statusu božanstva i da ova kompanija nije načinila neoprostivu grešku.