
Kompanije Tojota (Toyota) i Honda su danas saopštile da su prekinule produkciju u nekim od svojih fabrika u Kini zbog štrajkova koji su pogodili prozivođače auto delova.
Kineski radnici migranti, kičma kineskog industrijskog
sektora, su sve glasniji u zahtevu za većim platama. Više sporova u radnim
odnosima buknulo je u poslednje vreme u regionu Guangzou gde Tojota i Honda
imaju proizvodne baze.
Tojota u svojih pet kineskih fabrika može da napravi oko 800.000 automobila
godišnje. Pogon Honde, sad zaustavljen zbog štrajka, ima godišnji kapacitet od
240.000 vozila.
Rastuće nezadovoljsvo kineskih radnika predstavlja sve veći problem za strane kompanije koje su premestile produkciju u Kinu u nadi da će izvući korist od niskih trškova rada i da će zaraditi na sve većem kineskom tržištu.
Autor : Beta-AP
Ovaj crvendac je najbolji automobil na trzistu...
Za te novce nema boljeg...
@Panchev9
slazem se, jedan od najboljih...
Skoda? Ma salite se...
Ali neverovatan je Nesa sa Ostavijom...
RS gledam samo na netu i u Nemackoj a Accord-a svaki dan...
Nisam ja dosadan sa Oktavijom, samo pominjem auto koji je em bolja kupovina em apsolutno bolji od Honde...
Ništa više, ništa manje :)
@Nesa
Razumem drugacije misljenje, ali tvrditi da je Skoda bolja od Honde je ipak manjak znanja...
Mozes da kazes da je za tebe Ostavija najbolja kupovina, ali ne i da je "apsolutno bolja" od Honde...
Honda ima dugogodisnju tradiciju pravljenja kvalitetnih automobila, a Skoda je ozbiljan igrac zadnjih 15g...
Neka Skoda prvo zavrsi srednju skolu, pa fakultet, pa mr pa dr... i tek onda da je uporedjujemo sa brendom po imenu Honda...
...manjak informacija...
da se ne uvredis jer to nije namera...
Necu vise uporedjivati pomenute brendove jer je svakom ko prati auto industriju, stvar vrlo jasna...
Ej deco, nikada nećete odrasti :)
treba gledate realno i racionalno, e ne "srcem" ili kako već...
Accord Type S je auto koji ne može da priđe Octaviji RS, a ako uračunamo i cenu, svaka dalja priča postaje besmislena.
Octavija RS je Golf VI GTI, pogledajte samo taj 2,0 TSi turbo motor i uporedite ga Hondinim, dalje ni ne treba da gledate.
A reći da Česi imaju "kratku tradiciju" je sledeća besmislica kada je opšte poznato koji su to zapravo auto koje Česi sklapaju.
Ja opšte nisam germanofil, niti imam nemački auto, ali u poslednje dve godine oni su prosto pocepali konkurenciju. Reći da nije tako mogu samo oni koji ili ne znaju, ili su potpuno zaslepljeni...
Opet vidim da je tema pročišćena, obrisano je više od polovine komentara koji su bili čist off-topic ili raznorazne besmislice koje nemaju veze ni sa smislom, niti sa bilo kakvim rezonom.
Pozdravljam i taj potez admina, treba da bude još oštriji. Ne treba dozvoliti da par dečaka, pričajući stvari koje niti su istinite, niti imaju bilo kakvog smisla ili rezona - ovaj blog pretvore u kafanu.