home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema vestima koje stižu iz Nemačke, Toyotin glavni test vozač Hiromu Naruse (67) poginuo je u sudaru Lexusa LFA Nurburgring Edition (za čijim volanom je bio Naruse) i BMW-a serije 3 sa dva putnika (takođe test vozači). 

Dok su BMW-ovi test vozači preživeli, Naruse je preminuo na licu mestu. Nesreća se dogodila blizu test staze Nirburgring. 

Naruse je inače bio i lični vozač Akia Toyode a u japanskoj kompaniji je radio od 1967. godine.



čitanja : 1802



Komentari

Auuu,strašno...

Autor shofer 24 Jun 2010, 00:15

Tragično.
P.S. Zaglavila mu se papučica gasa?

Autor Moje ime 24 Jun 2010, 00:31

kako mozes tako da pricas a covek poginuo, nije se ni glavila papucic gasa , to se glavi kod lanije, fiata, alfe

Autor nesa 24 Jun 2010, 00:49

67 godina ????????

Autor Ðenka 24 Jun 2010, 01:12

Procitao sam ovo (sad vec) juce, jedan od onih koji su bili u bmw-u je zivotno ugrozen, drugi je na bolnickom lecenju, ali ocekuju da ce da prezivi.
Bas tragicno...
Fabricki test vozaci, ovaj u lexusu je bio jos i glavni test vozac toyote, hm, nikad covek ne moze da kaze da nece pogresiti u saobracaju, ma koliko dobar vozac bio...

Autor Damko 24 Jun 2010, 01:42

Strasan udes...oduvek sam imao averziju prema automobilima iz Azije, a pogotovo kada su poceli da prave sportske automobile koji postiznu strahovite brzine a uz to su veoma povoljna?
Koliko samo ljudi odmahne rukom kada cuje koliko Mecka, BMW i Audi lupaju love na celokupnu sigurnost auta (da ne nabrajam sve moguce sisteme, kocnice, airbagove...)

P.S. Koliko vidim ovde je u pitanju onaj super brzi Lexusov auto, ovo je veoma losa slika veoma brzog i "sigurnog vozila", a jos njihov iskusni profi vozac vozio - nije to uzeo u ruke tatin sin da voza ...

Autor drago 24 Jun 2010, 01:47

@nesa
a ti nisi cuo da je upravo Toyota imala taj problem?!?

Autor carobnjak 24 Jun 2010, 02:00

docice nama azija glave sa svojim slatkim proizvodima :p

Autor milos 24 Jun 2010, 02:17

R.I.P...

Autor Aleksandar 24 Jun 2010, 02:46

Cuo sam ali naravno da im ne verujem , na sve su spremni glupi ameri samo da spasu njihovu auto industriju. Kao sto je bilo za toyotu prijus digla se prasina oko toga a posle ustanovili da je lik hteo da im uzme ostetu jer je bio u dugovima.

Autor NESA 24 Jun 2010, 03:44

@NESA
ista prica ti je i za Alfu...
nisam znao da si ti i "nesa"...:)))

Autor carobnjak 24 Jun 2010, 03:49

znam da je ista prica i za alfu dao sam komentar, onaj magarac stiska gas kao sivonja jos krivi nogu pa gde se tako jos stiska gas.

Autor nesa 24 Jun 2010, 03:56

Čovek sa 67 godina nikako više ne može imati dovoljno dobre reflekse, motoriku i sve ostalo što je neophodno da bi se vrhunski auto kakak je LFA vozio po pisti Nirburgring. Da je tako, još uvek bi Niki Lauda, Prost i ostali vozili F1.

Rekao bih da je malo precenio svoje mogućnosti.

Mogu ljudi preko 60-65 godina da voze, čak i sa 80 godina, ali ne LFA, Ferrari i sl. po Nirburgringu, nego obične automobile po putevima i gradu...

P.S. Sasvim je sigurno da superautomobili tipa LFA, Merc SLS, F430 scuderi i sl. uopšte ne bi prošli dobro na NCAP kraš testu. Jednostavno oni nisu dizajnirani da tamo dobro prođu, već isključivo da imaju dobre performanse i što manju masu.

Autor Miki 24 Jun 2010, 07:23

Buda da mu dušu prosti! Dobra je toyota, dobar je i leksus, ali su ružni do kraja. Oni se dizajnom vraćaju u devedesete!

Autor Dejan L 24 Jun 2010, 09:17

@miki nemoj se gubiti
https://www.youtube.com/watch?v=RMNVVHI2ZNg

Autor hh 24 Jun 2010, 12:19

Sada ,stvarno, Toyota na stranu, čovek je legenda auto industrije, i imao je makar nadprosečne reflekse.

Problem je u... automobilu. I da je on izazvao nesreću, automobil koji košta 300 000 evra bi morao da absorbuje sudare od 200 kmh. Niko ne kupuje LFA da bi ga gledao parkiranog.

Autor Moje ime 24 Jun 2010, 12:54

niza cijena auta-manje crash testova

Autor vojko 24 Jun 2010, 13:30

Moje ime
Ja mislim da ne postoji automobil koji "apsorbuje sudare od 200 km/h"... Taj se "rodio" nije!

Autor Moron 24 Jun 2010, 14:27

Da su išli 200 km/h, verovatno da bi od njih ostale samo mrlje na putu.

Autor Predrag 24 Jun 2010, 14:42

Automobil se na ncap crash test-u testira pri brzini od 60 kmh pri udaru u nepokretnu prepreku. Racunaj da su se oni sudarili direktno, pa neka nisu isli vecom brzinom od 60 kmh (a verovatno jesu), to su dva vozila koja zajedno teze oko 3,5 tona, idu jedan drugom u susret pa jos saberi njihove brzine (to vise nije 60 kmh na sat nego mnogo vise), nema tu auta koji garantuje prezivljavanje. Inace da su isli 200 kmh ne bi se moglo prepoznati ni o kojim se automobilima radilo.

Autor Damko 24 Jun 2010, 15:34

Automobil se na Euro Ncap crash test-u testira pri brzini od 64 km/h. Osnovni test, koji moraju da polože svi automobili, da bi se prodavali u Evropi, sprovodi se pri brzini od 56 km/h. Njega je i Yugoslav položio. :)

Autor Predrag 24 Jun 2010, 15:45

steta. lfa je strasno skup auto , serija 3 je 16 puta jeftinija od lfa i opet ljudi prezivjeli....sta je razlog?

Autor hahe 24 Jun 2010, 17:14

Nešo, kako da ne, ono i ja mrzim Amerikance i psujem ih svuda, ali tu priču Amerikanci ne mogu da plasiraju. 8,5 misliona vozila, to je već previše čak i za Amerikance da podmetnu. To je stvarno bilo, nemoj pa oni sve na Ameriku da svaljuju, oni jesu zli, ali nisu Bogovi da takve stvari podmiću.

Autor MasterHaosis 24 Jun 2010, 18:36

Nemoj da pricate za LFA da je ruzan...Auto je fascinantan! :)
Jos kako zvucii...Uh. :)

Autor Dusan 24 Jun 2010, 19:54

Nissan GTR je 5x bolji auto, pogtovo u aspektu cene i kosta 3x manje. Dobro, deluje kao da su se kretali 85kmh npr. Ipak, automobil od 300 000 evra treba da stiti svog vlasnika MNOGO bolje.

Autor Moje ime 24 Jun 2010, 23:53

Ovaj auto kosta mnogo vise od 300.000, negde sam procitao da Lexus LFA Nurburgring Edition, tj. ovaj koji je vozio vredi 1,5 miliona.

Autor Vlada 25 Jun 2010, 00:43