
Francuski proizvođač će uskoro tržištu predstaviti novu podbrend. Naime, nakon nedavno predstavljenog DS-a, koji označava premium verzije Citroenovih proizvoda, novi podbrend će predstavljati ulazni deo ponude, prvenstveno namenjen mlađoj populaciji.
Dakle, ovi automobili neće biti klasični ogoljeni i jeftiniji izbor, već bi
naglasak trebao da bude na jednostavnosti i atraktivnosti
dizajna i privlačnosti automobila mlađim kupcima. Naravno, uz
pristupačniju cenu.
Pravi primer takvog automobila je koncept C-Cactus (na slikama) čija će serijska verzija biti
jedan od modela pod novom značkom. Tačnije, C-Cactus bi lako mogao biti i prvi
model nove linije, s obzirom da se njeno predstavljanje priprema za ovogodišnji
Salon u Parizu.

Ime još uvek nije poznato, ali iz Citroena najavljuju pravu malu revoluciju pa se nadaju velikom interesu tržišta.
Izvor : Autonet.hr
Foto : Citroen
Nesto nisam siguran da ce se ovaj model nuditi po nekoj povoljnoj ceni. Dizajn je diskutabilan, ali definitivno ne deluje kao nesto sto ce cenom osvajati kupce.
@Damko
u tekstu pise "ulazni deo ponude" pa ne bi trebalo da bude skup, posto je DS linija premijum...