
General Motors namerava da još više poveća svoje prisustvo u Kini, a deo planova podrazumeva i kreiranje novog brenda Baojun za tamošnje tržište.
Baojun ("čistokrvni konj") će biti namenjen kupcima koji pre svega traže pristupačna i ekonomična vozila, jednostavna za održavanje.
Novi modeli će se inače prodavati preko već postojeće GM dilerske mreže u Kini.
Koliko je za GM važno tržište Kine, pokazuju i podaci o prodaji za prvih šest meseci ove godine. U ovom periodu je GM kupcima u najmnogoljudnijoj zemlji sveta prodao 1.209.138 svojih automobila (povećanje za 48.5 odsto u odnosu na isti period 2009.), dok je na tržištu SAD-a u prvoj polovini 2010. našao 1.069.577 kupaca.
GM-ovoj prodaji pomaže popularnost modela kao što su Cadillac SRX, Chevrolet
Cruze i Chevrolet Sail, dok je Buick jedan od najbrže rastućih brendova u Kini.