home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

General Motors namerava da još više poveća svoje prisustvo u Kini, a deo planova podrazumeva i kreiranje novog brenda Baojun za tamošnje tržište.

Baojun ("čistokrvni konj") će biti namenjen kupcima koji pre svega traže pristupačna i ekonomična vozila, jednostavna za održavanje.

Novi modeli će se inače prodavati preko već postojeće GM dilerske mreže u Kini.

Koliko je za GM važno tržište Kine, pokazuju i podaci o prodaji za prvih šest meseci ove godine. U ovom periodu je GM kupcima u najmnogoljudnijoj zemlji sveta prodao 1.209.138 svojih automobila (povećanje za 48.5 odsto u odnosu na isti period 2009.), dok je na tržištu SAD-a u prvoj polovini 2010. našao 1.069.577 kupaca.

GM-ovoj prodaji pomaže popularnost modela kao što su Cadillac SRX, Chevrolet Cruze i Chevrolet Sail, dok je Buick jedan od najbrže rastućih brendova u Kini.



čitanja : 779



Komentari

ovi u gm-u stvarno ludaci. Pa tek sto su ugasila 10 brendova, a oni osnivaju nov.

Autor Damko 20 Jul 2010, 12:19