home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fijat Automobili Srbija počev od kraja 2011. godine, proizvodiće u fabrici u Kragujevcu dva nova modela, nove verzije „fijat idea” i „lanča musa”.

Predsednik upravnog odbora Fijata Serđo Markione je obelodanio tu vest tokom konferencije povodom tromesečnog bilansa Grupacije, saopštila je kompanija Fijat automobili Srbije.

Dva monovolumenska vozila, koji se do danas proizvode u fabrici Mirafjori u Torinu, pripadaju klasi „L0”, napravljeni na platformi „puno evo”, proizvodiće se sa raznim verzijama motora, sa pet i sedam sedišta.

Autor : FoNet



čitanja : 3210



Komentari

Me Like!
Stvarno,odlična vest...iz prostog razloga što su sve sumnje otklonjene i što su to ozbiljni planovi...

Autor 4Matic 21 Jul 2010, 20:39

Lancia se proizvodi kod nas... lepa vest

Autor ilijapaun 21 Jul 2010, 20:49

Ovo mi se ne svidja, ovo više liči na onaj fiat 600 koji su najavili kao fiat 500 sa 5 vrata. A takodje ovo mi ne liči da je uradjeno na platformi punta evo i treće ova IDEA treba da konkuriše hondi jazz, kiji venga, reno modusu, citroenu c3 picasso, nissan note-u, škodi rumster i opel merivi, svi su oni nastali na produženim platformama B klase. Loše se piše ovoj IDEJI u svakom smislu te reči

Autor Dejan L 21 Jul 2010, 21:02

Bene, bene..

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 21:09

odlicna vest , samo jos da imamo ponudu kao za punta bice to odlicna ponuda

Autor nesa 21 Jul 2010, 21:21

@ XxXxXx
Đulija: malo bmw malo maserati, ali odlična je prosto savršena
@ nesa
Pa kad je punto klasik 7.000€, šta misliš koliko će ova idea da košta? Minimum 9.500 € , em je na novijoj platformi , em je noviji model, em će morati da ima i abs i esp, imaće moderniji motor od klasika, budi realan pa proceni koliko će da košta

Autor Dejan L 21 Jul 2010, 21:29

Imate malo ispod tekst o novoj Fiat Ideji, stvarno ne znam zasto su na blogu stavili sliku Fiata 500 sa zadnjim vratima...

Autor STrider 21 Jul 2010, 21:50

* С тридер, па она идеа за Бразијско тржиште личи на цхерѕ его, само је 5х лепша од ега и наравно дужа 35см од ега
* Дејан
А конкуренти из твоје приче гризу тржиште, а тек цена од 9500 Е је и одлична. Хоће, биће 9500 Е , али уз субвенцију од 2000 Е

Autor Милош 21 Jul 2010, 22:04

@ Miloš
Gledaj sad ovo:
Jazz 15.900 €
Note 14.390 €
Roomster 12.319 €
Modus 12.845 € ...itd
Ajde da kažemo da će se Idea sklapati u Srbiji i da neće biti carine i da će brat bratu koštati 10.000 što je opet od drugih konkurenata jeftinije čak 2.319€ manje, mada sumnjam

Autor Dejan L 21 Jul 2010, 22:31

neka bude 9500, 10000e opet je dobra cena, naspram konkurencije

Autor nesa 21 Jul 2010, 22:32

@ Dejan L
Za sada si dao najbolji i najopsirniji pregled svega sto se Idea-e ticati moze, gde crpis informejsn? Ajde sad daj sud o Lanciji musi, ona je fijatov luxury brend, tzv. luksuzni fijat, ja cenim da ce kostati 16.789 €vra

Autor Ital_hater 21 Jul 2010, 22:49

Znate li ljudi gde je kraj 2011god?
Do tada možda i fiata nestane.

Autor Mange 21 Jul 2010, 22:49

@Mange
31.12.2011g.
Mozda i Renault-a ne bude...
Onaj Ghosn je cudan neki...

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 22:51

Panchev9
Sve je moguće, ali da fiat nestane ili da ukine ili raskine ugovor sa FAS-om, je mnogo verovatnije.
Mnogo je fiat u zadnje vreme lutao...
I u krizi ponovo nađe baš nas, i to nas koje je nepovratno napustio...

Autor Mange 21 Jul 2010, 22:57

PS
Valjda ih Mlađa zamoli, pa se smilovaše.
Mada kod mene u komšiluku kažu, gde se Mlađa pojavi tu trava više ne raste.

Autor Mange 21 Jul 2010, 23:00

@Mange
Gde vidis to lutanje, jer od vremena od kada su "pogodili market" sa Grande Punto-m oni su jedna od kompanija koja najbolje posluje i koja je imala medju ostalima najmanje problema sa krizom( Lancia i Alfa Romeo su prica za sebe)...

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 23:02

A Alvirovic rek'o da ce krajsler da sklapaju, ubi se dosadjujuci raznim upucenim personama da mu priznaju da ce da se sklapa krajsler u Kg-u.
Kakve sam modele ocekivao da ce poceti da sklapaju ovi su jos i dobri. S tim da obim proizvodnje od 200.000-300.000 ne deluje ni blizu realno.
Iznenadilo me da ce i lanchiu sklapati u Kg-u.
Nego da pricekamo da vidimo da li ce stvarno i poceti, moze tu da bude i odlaganja, a i promena planova, nije fiatu za verovati.

Autor Damko 21 Jul 2010, 23:03

@Damko
Dobro si primetio...
Brojka od 200-300.000 jedinica je nemoguca za pomenute modele...
Morace da bude kao sto su rekli, ato je 2 posebna modela...
Ova 2 kao "1" model i jos neka klasicna limuzina...

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 23:05

Panchev9
Mislim na brak sa GM-om, pa sad sa Krajzlerom.
Žabari su to. Ako koja firma propadne, to će biti oni.
Veće se hvataju za slamke.
A njihovim izveštajima o poslovanju ne verujem isto kao i deklarisanim podatcima o potrošnji goriva i performansama.

Autor Mange 21 Jul 2010, 23:09

Alvirovic izgleda zna i kako Altavila i markione peglaju gaće, a na kraju ispade da ne zna ništa, kada čitaš Mirko to znači VW, kada čitaš Alvirović to znači AutoBild, a kad kažeš Mladen ono jbt piše quatroruote magazin, a kad vidiš NAVAK znaj da si kod Dinkića došao

Autor Spilberg 21 Jul 2010, 23:13

@Mange
Nisam spominjao da su nihovi podaci...
To su bili podaci sa berze...
Ne vidim sta ih je toliko pogodilo sa GM( osim sto su se rastali), ali tu je GM mnogo vise nagrabusio zbog svega sto se desilo...
Ipak je sa dilom sa Chrysler-om dobio veliku mrezu dilera u SAD-u... Sto nije mala stvar...

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 23:22

Panchev9
To i pričam. Ko se sa njima veže, nagabusi.
Verujem da su dani Krajzlera odbrojani.
To je mašina za "usisavanje".
Ali polako dolaze do eksera, koji će im kesu probušiti.

Autor Mange 21 Jul 2010, 23:25

Ako se bude proizvodilo i 100.000 kom godišnje, to znači da će trebati još radne snage odnosno još radnih mesta i smanjiće se broj nezaposlenih, to je ono na šta puca Dinki Vinki, zaboli njega Mirko za Fiat kad se čovek vozi u ženinom Pežou 206. Molim čelnike fijata da mu poklone 1 novu fiat Ideu da se ne bruka kako ga žena vozi, kupujmo domaće!

Autor Dejan L 21 Jul 2010, 23:26

@Mange
Pa to je nesto drugo ako kazes da svako ko sa njima igra propada...
Ali Fiat za sada opstaje i to dobro...
Za Chrysler ne da ne bih suzu pustio, nego bih ga zabravio za nekoliko meseci...

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 23:33

Panchev9
Ma nije meni za fiat. Ja ga kupovati neću. Kamo sreće da fabrika FAS radi i izvozi a meni nebitno šta.
Ali bojim se zbog njih a još sumnjivije mi je zbog Dinkića.
Ovoj zemlji je dosta prevara a posebno skupih. Prodaju javna preduzeća, srce zemlje a finansiraju propali fiat?
Nisu to čista posla.

Autor Mange 21 Jul 2010, 23:40

Panchev9
Padoh u bedak zbog složenih razmišljanja...

Autor Mange 21 Jul 2010, 23:46

@mANGE,

Nisu cista posla. I ovo su slagali samo tako.

Pcnimo sa tih *ebenih 300,000 ili cak vise kako su govoruli, a sada corak.....

Autor MunZe 21 Jul 2010, 23:46

@Mange
Nemoj... Nije vredno...
Ko ce u narandzi da uziva...

Autor Panchev9 21 Jul 2010, 23:57

Mislim da je ovo jos jedna u nizu novinarskih patki jer se jednostavno ne uklapa u Fiatov 5-godisnji plan!

Ovo na slici nema veze sa Fiat Ideom , na tablici pise "IDEA" sto je skracenica za italijanski dizajn centar:

http://www.idea.institute.it

@Spilberg
lupetas gluposti, Mirko Alvirovic radi za SAT Plus a to je ispostava ITALIJANSKOG "Quattro Ruote" a ne Autobilda i nemackih lazi!

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 00:05

@Mange
znas da te cenim ali ovo sto si izvalio za "propast" Fiata je totalna nebuloza! Bez ikakvih argumenata, naravno, a neces ih ni naci...

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 00:23

Ma nemojte ljudi da se primate!! Pa jel prošle godine šatirani Boriša i veseli Mlađa idoše da se reklamiraju po Italiji, pominjući neke famozne skrivene modele, kojih će ove godine izaći nekoliko stotina hiljada iz Zastave. Voleo bih da grešim ali...poješće opet vuk magarca...

Autor Gagiba 22 Jul 2010, 00:48

Pretpostavljam kako je predsednik Fijata ozbiljan covek, koji vodi ozbiljnu kompaniju, i zato ne verujem da laze. Bar nebi lagao toliko puta i toliko masno, nije politicar. Nek je i polovina od ovoga tacno, jedan model i 100 hiljada, pa dobro.
Ali ono sto najvise nervira je sporost, jos ni autoput od KG do Batocine tj. koridora nije izgradjen, zemlja na Koprman polju nije otkupljena od vlasnika, pa jos ni infrakstrukturu za kooperante ne mogu poceti da rade. Mesecima vec renoviraju, popravljaju krovove. I verovatno ce na kraju preseliti neku od fabrika iz Italije, sto ce pripisati kao svoje ulaganje. A sto se tice modela verujem da ce se Dinkic radovati bilo cemu sto sidje s trake, a sto neko rece za godinu dana mogu i promeniti plan. Generalno verujem kako ce se u Zastavi praviti neki model(i) ali koji, i u kolikim kolicinama nisam siguran.
Zavisi od trzista.

Autor Boki Maradona 22 Jul 2010, 05:51

Ma nema poima. Sumnjam i da Punto prave u Kragujevcu, dobiju gotova vozila vozovima iz Italije i samo ih prosetaju kroz halu. Snimci su propaganda, gde oni znaju da sklope Punta i Yuga su jedva sklapali, i imao je sto mana, a na Punto se niko ne zali..

Autor Milence 22 Jul 2010, 07:26

Dakle nigde toliko nadobudnih na jednom mestu!
Fiat Punto se sklapa u halama nekadasnje "Zastave".
Nemam pojma koji je petogodisnji plan ali evo sta je izjavo Markijone:
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100721/ANE/100729967/1198

Pozdrav

Autor cmrkz 22 Jul 2010, 10:38

@cmrkz
sve moguce varijante su do sada potekle od njega pa tako i ova!
Licno mislim da je to samo psiholoska igra radi "opipavanja trzista"...
Prosle godine je bio jednako "ubedljiv" da ce se proizvodisti Chrysler u Kragujevcu, sreca pa mu ja nisam poverovao...:)))

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 10:43

P.S.

"Fiat will invest 700 million euros in the joint venture with the Serbian government. The aim is to build 200,000 units a year at Zastava's former plant in Kragujevac. There is an option to boost the plant's output to 300,000 at a later date.

It is likely that the first new model that will be built at the plant is a subcompact sedan to replace the Fiat Linea. The sedan, which is code-named project 342, is set to be sold in central and eastern Europe following its debut in late 2011.

The new sedan could be exported to the United States as a Chrysler model. The strategic plan Marchionne introduced for the U.S. automaker in November 2009 included a Fiat-build model for the Chrysler brand. The car is currently known as the B-car and is due to launch in 2013.

Western Europe is likely to get the second Serbia-built model: a subcompact hatchback derived from the new sedan. At 3850mm long, the hatchback would fit in between the Panda small car (3540mm) and the Grande Punto/Punto Evo (4065mm). The new hatchback also could be built in India.

Most of the cars made in Serbia will be exported to Europe and Russia. An advantage of service Russia from Serbia is that the country has a free-trade agreement with Russia."

Read more: http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100414/ANE/100419967#ixzz0uOoKeIyW

Gomila ostalih vesti i obecanja:

http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/search?Category=SEARCH

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 10:49

P.S.2
vi koji pljujete Dinkica ne kapirate da te cifre u vezi proizvodnje ne poticu od njega nego od menadzmenta Fiat-a! O Srbijo...

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 10:52

Agencija AP:

Marchionne also announced that due to labor concerns in Italy, Fiat would produce the next generation multiperson vehicles for the Fiat and Lancia brands in Serbia — not Italy as intended. Three models will replace the Fiat Multipla, Fiat Idea and Lancia Musa, all currently produced at Fiat's Mirafiore plant in Italy. They are scheduled to go on sale in 2012.

Autor Vladigar 22 Jul 2010, 10:54

@Vladigar
to sto si naveo je samo jedna od mogucnosti kao i moj citat, a bilo ih je puno do sada...

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 11:00

carobnjak
Ja samo sumnjam u dobre namere svih učesnika "the joint venture".
Moje razmišljanje je samo jedno pesimističko razmišljanje o svemu. Prvo ja lično bi voleo da tako ne bude, ali posle svega što nas je zadesilo više nemam veru...
Znaš ono moje: "Vreme će pokazati."
Posle toga možda bude i izvinjenje. Voleo bi da do njega dođe.

Autor Mange 22 Jul 2010, 11:07

@Mange
s obzirom da si zreo covek cudi me tvoj nacin razmisljanja u vezi ovih tema! Kakve dobre ili zle namere, kakav pesimizam, vera? Pa ne radi se ovde o medjuljudskim odnosima! Cilj je vrlo jasan, samo profit i tacka! Jedino pitanje je da li cemo i mi biti u tom lancu ili cemo biti van igre kao poslednjih dvadesetak godina...
Vrlo jednostavno!

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 11:13

Auuu sad ce Italijani da besne na nas, "Srbi nam otimaju radna mesta" reci ce. Sto se tice Markionea njemu je bolje da se ne pojavljuje u Italiji...

Autor Vladigar 22 Jul 2010, 11:20

carobnjak
Cilj je da država Srbija, propala, zadužena, bez industrije, uloži sredstva u Fiat. Profit niko ne garantuje i ko zna šta će biti. Čim se Dinkić "gura", iskustveno znam da dobra nema.
Tako je bilo i sa NIS-om, koji sad ima monopol na tržištu a narod u Srbiji nema goriva za moderna vozila. A cena? Jedino je tu igru odigrao Koštunica a sad igra Dinkić.
I šta kod nas uopšte ima ozbiljno? Mi smo kao automobil bez upravljača. Svugde ide, ali tamo gde treba ne. A ambis je blizu.

Autor Mange 22 Jul 2010, 11:25

PS
I dok se svi "čupaju" iz auto industrije, velesila Srbija ulaže u nju, i to baš u Fiat, pri tom prodajući Telekom, koji je jako interesantan investitorima i donosi profit.
I ti živiš na "budžetu" pa razmisli.

Autor Mange 22 Jul 2010, 11:31

@Mange
au, u kakvom ti haosu zivis!
Srbija da ulozi sredstva u Fiat?!? Koja sredstva? Valjda Fiat treba da ulozi da bi on ostvario profit a ne Srbija! Ti si totalno pomesao cinjenice...

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 11:35

P.S.
da Srbija ima "sredstva" odavno bi sama imala jaku autoindustriju i to svoju! Kao sto svi znate i ona traljava koju smo imali je nestala sa scene...Zapitajte se zasto, verovatno zato sto smo imali "sredstva"...

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 11:37

Ulaze drzava Srbija... To nije sporno...
Ali "oni" se nadaju povratku tih sredstava kroz izvoz...

Autor Panchev9 22 Jul 2010, 11:43

carobnjak
Ko je poklonio fabriku?
Ko je uložio prvi desetomilonske sume u zajedničko preduzeće?

Pročitaj:
Prema onome što se sada zna, na osnovu relativno šturih informacija koje su iznete prilikom usvajanja "paketa" sporazuma sa Fijatom na vanrednoj sednici Vlade Srbije (u nedelju, 28. septembra) Fijat će u kragujevačkom poslu biti podržan sa 100 miliona evra novčanog uloga u novom preduzeću, sa 50 miliona evra kredita tom preduzeću i sa određenim poreskim olakšicama u veličini od oko 50 miliona evra, dok Kragujevac "ulaže" u posao 60 hektara građevinskog zemljišta i odriče se lokalnih taksi...

Linkova ćeš naći milion.

Autor Mange 22 Jul 2010, 11:50

@Mange
pokloniti plac i odreci se taksi i nije neko ulaganje!
Fiat ulaze 700 miliona eura! Sta je tebi?

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 12:00

Srbiji ne treba autoindustrija. Srbiji trebaju investitori, koji će stvoriti industriju.
Srbija ne može biti investitor, jer se ruše svi postulati dosadašnjih privatizacija. Sve što vredi je prodato a najveća srpska rupa ponovo "vuče" sredstva i do toga očekuju profit.
Sarkazam.

Autor Mange 22 Jul 2010, 12:01

carobnjak
A šta je sa kešom od 100 mil. evra?
A šta je sa kreditima od još 100 mil.
A šta je sa porezima i taksama od kojih ustvari živimo? Fiat ima profit a mi?

Autor Mange 22 Jul 2010, 12:04

@Mange

"U kompletnu rekonstrukciju pogona Fijat će uložiti više stotina miliona evra."

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2010/03/31/fiat-u-kragujevcu-poceo-velike-radove

"Kompanija "FIAT automobili Srbija" (FAS) počeće proizvodnju novog modela krajem 2011. i do tada će uložiti oko 700 miliona evra u opremanje proizvodnih pogona, a već sledeće godine očekuje se ukupna proizvodnja od oko 200.000 vozila i prihod od milijardu evra, rečeno je danas na okruglom stolu o ulozi partnerstva za FIAT-om u društvenom i ekonomskom rastu Srbije."

Nameravamo da uspostavimo pun kapacitet proizvodnje do kraja sledeće godine, kako bi počeli proizvodnju 2012. Nismo menjali iznos investicija koji nameravamo da uložimo. Tu nema ništa novo, već smo nekoliko puta najavili da ćemo uložiti oko 700 miliona i to mogu da potvrdim", rekao je Filipis.

https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2010/05/20/milijardu-evra-prihoda-od-automobila-iz-kragujevca

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 12:08

Mange moze se reci da si trenutno u pravu, ali ako krene kao sto bi trebalo, to moze biti jedna odlicna prica za Srbiju...
Nudili smo mi taj isti "paket aranzman" i drugima ali nisu hteli...

Autor Panchev9 22 Jul 2010, 12:08

carobnjak
Kolika je plata radnika na trakama u Fiatu u Italiji? 500 evra.
Zašto beže radnici od FAS-a i kolika im je plata?

Sve se radi o procentima. 10% od 200 mil. je 20 a Dinkić i dalje vozi 206, kao nema para.
Siroma čovek.

Neću više, bolje da nisam u pravu.
Čeka me posao...

Autor Mange 22 Jul 2010, 12:10

@Mange
ono sto si napisao u komentaru je greska, tih 100 miliona je ulozio Fiat!

Autor Mange 22 Jul 2010, 11:50

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 12:10

P.S.

"U novoosnovanom preduzeću Republika Srbija ima udeo u iznosu od 33 odsto, a "FIAT Grupa" udeo od 67 odsto kapitala.

Početni osnivački kapital društva iznosi 700.000 evra, od čega "FIAT Grupa" uplaćuje 469.000 evra, dok je Republika Srbija danas uplatila 231.000 evra u dinarskoj protivvrednosti.

Ostatak osnivačkog kapitala društva biće uplaćen od strane "FIAT Grupe" i Republike Srbije najkasnije do proleća 2009. godine, u skladu sa Ugovorom o zajedničkom ulaganju koji je zaključen 29. septembra ove godine.

Ukupan ulog FIAT-a u novoj kompaniji, predviđen Ugovorom, jeste 200 miliona evra u novcu, dok ulog Republike Srbije iznosi 50 miliona evra u novcu i 50 miliona evra u stvarima i pravima."

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 12:12

@Mange
to za plate nije istina, ne bi niko radio za 500 eura u Italiji, pricas gluposti!

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 12:13

@Mange

Srbiji ne treba autoindustrija. Srbiji trebaju investitori, koji će stvoriti industriju.
Srbija ne može biti investitor, jer se ruše svi postulati dosadašnjih privatizacija. Sve što vredi je prodato a najveća srpska rupa ponovo "vuče" sredstva i do toga očekuju profit.
Sarkazam.
Autor Mange 22 Jul 2010, 12:01

Ovim si do daske pobio samog sebe! Stvarno ne razumem sta je u tvojoj glavi...

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 12:15

Carobnjak
Evo jedan link:http://www.vreme.com/cms/view.php?id=714253

A plate u italijanskim Fiat fabrikama su mizerija. Znam ljude koji su tamo radili.

Autor Mange 22 Jul 2010, 12:27

@Mange
tekst je dosta optimistican, ne znam zasto si bas ovaj izabrao...
Jedino si zaboravio da je star 2 godine!

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 12:30

P.S. logicno je da u zajednicko preduzece ulazu obe strane pa ce tako i deliti profit, ne vidim u cemu je problem?

A koliko ce jos investitora doci nakon Fiata, to si zanemario? I koliko je to novih radnih mesta?

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 12:32

carobnjak
Za popravku opšteg mišljenja o sigurnosti kapitala si skroz u pravu.
Jedino mi se ne sviđa ulaganje Srbije u Fiat.
Očigledno da bez toga nije išlo a lov u mutnom je možda, ali možda "teorija zavere".
Vreme će pokazati. Pozdrav.

Autor Mange 22 Jul 2010, 12:49

@mange
Iz FAS-a beze ljudi koji su pred penzijom da bi uzeli novac od otpremnine kao i oni koji imaju preko 50 godina a vec su se snasli tj. oni koji su imali neki posao sa strane.

Nikome strani investitori nisu stvorili industriju, makar to do sada nije zabelezeno.
Za auto-industriju vec ima primera.
Telekom je rupcaga u kojoj nestaju grdni novci, doduse jeste i izvor gotovine. Sta je bilo sa njegovom privatizacijom - nista!

NIS je isto tako na povrsini izgledao lepo a kada su malo pogledali u stvarno stanje videla se rupa bez dna.

Mozda da smo pametni sa nasim JP treba da postupimo kao Cesi sa svojim CEZ-om. Ali i tada bi to proizvelo nezaposlene, manje plate, vise cene...

Poklanjanje zemlje u Korman polju i oslobadjanje od taksi je normalan potez u svim zemljama koje zele da privuku strane investicije.

Italija je 5. industrijska sila u Svetu i ne shvatam toliku malicioznost i omalovazavanje iste.
Pogledajte njen BDP i recimo Rusije a pri tome Italija nema nikakve sirovine za izvoz.
Dakle mozda jeste steta sto se nije ostvarila zelja rukovodstva zastave da se u njoj proizvode uz FIAT-ove i OPEL-ovi modeli i mozda jos nekog kineskog proizvodjaca ali kako je bilo dobro je i ovako.

Autor cmrkz 22 Jul 2010, 13:44

Razmisljajte pozitivno a ne samo u smislu nekakvih prevara i koliko ce ko zaraditi. Cinjenica da je Zastava bila propala i zastarela, na budzetu Sr. i ovako je sigurno bolje.

Autor Boki Maradona 22 Jul 2010, 21:36

Kada kažu 2 modela misle na 2 karoserijske verzije, tačnije:
1. verzija će biti sa 5 sedišta i proizvodiće se 2 različite marke na istoj traci (idea i musa), sa 90% istih komponenata. Oni to grubo zovu 1 model, što u stvari i jeste (razlika će biti u farovima, masci i enterijeru-lanča luxury fiat)
2.verzija krajzlerova platforma sa 7 sedišta (voyager)

Autor Dejan L 22 Jul 2010, 21:55

Razmisljas kao moj komsija Mile, bolje da razdvoje ideu i musu sa iste trake, moze neki deo da zaluta sa muse na jeftinu ideju, pa ideji skoci cena zbog toga. Samo da ne ugrade deo sa vojadzera u ideu, to bi bilo gadno.

Autor Sinisa_KG 22 Jul 2010, 22:01

Neki kažu da se već u Kragujevcu kotrljaju idea i musa i da se cesto mogu videti po gradu u zaštitnim folijama.Oće da iznenade sve, pa se računa da će se već oko nove godine moći kupiti po promotivnim cenama za 4 999- za prvih 100 kupaca.Navodno će Tadić i Dikić iz njih narodu čestitati novu 2011.

Autor GoksiKg 22 Jul 2010, 23:13

Samim tim sto Lancia u saradnji sa Fiatom ulaze u ovaj projekat, dovoljno govori o njegovoj ozbiljnosti. Poznato je da Lancia dugi niz godina spada u sam vrh svetske automobilske industrije. Ovo govorim iz licnog iskustva,a i iz iskustava drugih. Jer ko imalo poznaje Lancijine modele zna da se u njima nalazi skoro sve ono sto u drugim automobilima spada pod "full opremu". Znaci veoma dobro opremljena auta, stabilna, veoma dobro ubrzanje, ostar, brz... . Inace nisam nesto pristalica Fiatovih automobila,ali posto se tu Lancia umesala nesumnjam da ce to biti kvalitetno realizovano. I ne treba sve gledati sa crne strane i odmah mesati politiku u celu stvar, vec se nadajmo da je ovo pocetak jednog uspesnog razvoja automobilske industrije u Srbiji! pozdrav svima!

Autor GodfatherSasa 23 Jul 2010, 00:36

@GodfatherSasa
pozdrav i tebi sa napomenom da si Fiat i Lancia ista firma, ista tehnologija, moze se reci da je Lancia luksuzni Fiat i to je sve...
Naravno, to se placa!

Autor carobnjak 23 Jul 2010, 10:21

Ako se Fiat vec pozicinirao na trzistu Srbije, kako to da te Srbije nema na Fiatovom zvanicnom sajtu www.fiat.com .Prisutne su sve zemlje u okruzenju a nas nema nigde, kao da ne postojimo, a ne da jos imaju fabiku.

Autor punto 25 Jul 2010, 22:07

@punto
Srbija se nalazi u petogodisnjem planu Fiat-a i to je dovoljno!

Autor carobnjak 25 Jul 2010, 22:40