home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ruska vlada ne namerava da do kraja 2011. ili početka 2012. godine pregovara sa Francuskom o razmeni udela u "Avtovazu" za akcije "Renoa", objavio je danas moskovski poslovni dnevnik "Vedomosti" pozivajući se na izvore u ruskoj fabrici i vladi.

Ideju o razmeni paketa akcija dva automobilska koncerna prvi je plasirao ruski premijer Vladimir Putin krajem juna, na sastanku sa predsednikom francuske vlade Fransoom Fijonom.

Rusija je, međutim, kako pišu "Vedomosti", morala privremeno da odgodi pregovore o ovom pitanju, zbog planirane dopunske emisije akcija "Avtovaza" do 2012. godine. U suprotnom, i Francuzi bi morali da učestvuju u toj proceduri, a analitičari su uvereni da "Reno" ne bi pristao na takav korak.

Ruska vlada još nije podnela zvaničnu ponudu za razmenu akcija "Renoa" i "Avtovaza", ali ne odustaje od takve namere. Sekretar za štampu ruskog premijera Dmitrij Peskov je za "Vedomosti" izjavio da "pitanje razmene aktive ostaje na dnevnom redu vlade u narednim godinama", ali da "mora da se doradi".

Dopunski plasman akcija "Avtovaza" u vrednosti 1,01 milijarde evra, deo je biznis plana za razvoj kompanije. Ovim putem, najveći akcionar i kreditor kompanije, državna korporacija "Rostehnologije", će uspeti da konvertuje deo dugova fabrike u akcije, povećavši svoj udeo u "Avtovazu" sa sadašnjih 25 procenata plus jedna akcija na 44 procenata.

Reno će pri tom zadržati svoj 25-procentni paket, uloživši u "Avtovaz" 240 miliona evra do 2012. godine.

Autor : Tanjug.rs



čitanja : 1115



Komentari

Trebali su Rusi da ponude fiat, čiji je model Lada, napravljen u više od 20 miliona primeraka.
Sa svojim "kršem" su zatrpali istočnu Evropu, a kod nas pride dodali 4 miliona "keca" i "juga".
Tu je i Poljska fabrika FSO sa takođe 3-4 miliona primeraka.

Zahvaljujući fiatu istočni blok je bio zatrpan sa cirka 30 miliona primeraka fiat-lom tehnologije.

E sad Reno treba da povrati tržište kod razočaranih vlasnika fiat tehnologije!

Važno je da u Srbiji fiat nastavlja tradiciju "tehnološkog razvoja".

PS
Zahvaljujući poslovima iza "gvozdene zavese" fiat je opstao, u vremena teška po njega i danas gordo razvija svoj kinetički dizajn-zamazivanje očiju slabije upućenih ljudi.

Autor Mange 02 Avg 2010, 21:31

Odlicna ideja! Predlazem da to bude Renault 4 - pobednik vremena...

Autor carobnjak 02 Avg 2010, 21:39

Mange
Hoćeš reći da je Reno 12 u obliku Dačije kojim je istočna evropa zatrpavana do pre neku godinu bio manje krš od Lada i kečeva?
Nije ni od Fijata ni od Renoa zavisilo do kada će Zastava, Lada i Dačija cediti licencirane modele. Jedino što je tranzicija malo ranije nastupila u Rumuniji pa je Reno otkupio Dačiju i doneo novu tehnologiju. Slično se desilo i u Poljskoj sa Fijatom, pa se tamo sada rade panda, 500, a bogami i Ford ka. Sad je izgleda došao red i na Rusiju i Srbiju.

Autor Ex Italo fan 02 Avg 2010, 22:50

Ex Italo fan
Taj Reno 12 je bio auto i te kakav!
A to što se pravilo u Rumuniji je bila nekakva interpretacija.
U Rusiji u Toljatiju su i WC izgradili italijani, a svoj model fiat 124, modernizovali i nazvali ga Lada.

Autor Mange 02 Avg 2010, 22:58

Mange
U startu je i Dačija bila vizuelno identična Renou 12, a kasnije su se pojavile interpretacije, kao u ostalom kod Lade. Ne možeš reći da je Fijat zatrpavao Ladama istočnu evropu samo zato što je Rusima prodao licencu, a ovi posle nisu hteli da je zanavljaju novijim modelima, kao uostalom i Rumuni i mi sa Zastavom.
A pomenuti 124 je bio čak i automobil godine u Evropi kada se pojavio.

Autor Ex Italo fan 02 Avg 2010, 23:09

Mange

Ima jedna izreka koja kaze: u raju, Nemac je inzenjer, Britanac je policajac, Italijan je ljubavnik, Francuz je kuvar a Svajcarac je birokrata. U paklu, Italijan je inzenjer, Nemac je policajac, Britanac je kuvar, Francuz je birokrata a Svajcarac je ljubavnik.

Italijani nemaju bas neku reputaciju kao inzenjeri, bar ne u poredjenju sa Nemcima, ali hocu da kazem da treba da se oslobodis predrasuda prema Fiatu, da shvatis da zivimo u vremenu globalizacije i da je Fiat danas globalna kompanija. Ford Focus i Chevrolet Cruze su americki automobili - ali samo po imenu.

PS Zatrpavali su oni i Spaniju svojim krsevima :)

Autor Vladigar 03 Avg 2010, 09:11