
Mercedes je saopštio da je do sada proizveo milion primeraka aktuelne C klase (W204), koja je u formi sedana inače predstavljena početkom 2007.
Karavanski T-model je stigao krajem te iste godine, a od tih milion primeraka, 160.000 su karavani.
SAD su najveće tržište za C klasu sedan (25% prodaje), a slede Nemačka i Kina. U SAD-u je u prvoj polovini ove godine završilo 29.600 primeraka, u Nemačkoj 14.300 a u Kini je plasirano 12.100 C klasa sedan. Širom sveta je za 6 meseci 2010. prodato 120.300 C klasa sedan, što je rast od 6 odsto. I karavanski T-model je zabeležio značajan rast isporuka na skoro svim tržištima u junu 2010. u poređenju sa junom 2009. (u Nemačkoj 6%, u Zapadnoj Evropi 19%, u Japanu 47%...).
Ovde i
podatak da je Mercedes do sada proizveo više od 8 miliona C klasa, s tim što
treba naglasiti da je u taj broj uračunat i model 190, predstavljen još 1982.
godine.
kakca cifra za samo 3 god. Svaka čast! Pa gde je ta konkurencija? :) U mojem gradu od preko 130 000 st ima najviše C klase, ima dosta i A4, a najmanje trojki i to baš slabo. Razlog tome je što bmw je najmanji, najneudobniji, slbo drži cenu, i slabo ima rezervnih delova. A i brate ružan je, pogotovo pozadi i unutra. Ko prati automobilizam zna o čemu pričam. Sećam se kad je izašla trojka, rekli su da pozadi liči kao neki korejanac, nisam samo siguran da li je bilo na "Vrele Gume ili "Top Speed".
Mercedes je Mercedes, retko kad BMW tu moze da parira. Jedino se Audi opasno priblizio poslednjih godina, mada im jos uvek fali brojnija paleta high-end modela da bi istinski ugrozili Trokraku zvezdu. O Lexusu da ne pricam - oni imaju kvalitet, know-how, dizajn su doveli u red manje-vise na svim modelima, ali im je prisustvo u Evropi premalo a Mercedes ih je nedavno pretekao i u SAD. Konkretno, u slucaju C klase, automobil je pun pogodak, nesto najbolje sto je u toj klasi moglo da se napravi u datom momentu, jedino mi je zao sto dizeli imaju zapreminu od 2,1 l sto prilicno ubija volju nekog ko nema narocito dubok dzep a ima nameru da jednog dana poseduje polovnu C-klasu aktuelne generacije. Prelep auto, koji u svakoj varijanti ostaje pravi Mercedes - iznad svih ali i samo za one sa dubokim dzepom.
Svaka im čast.
Mada to nije tema, čudno mi je da C klasa bude znatno duža od B klase, a da od nje ima malo manji Wb. Čudno i tužno. Za C klasu, naravno...
Podatak da se C-klasa najviše prodala u SAD u 1. polovini godine nije tačan. U Nemačkoj se prodalo 32.103 komada.
P. S.
Ala neki od vas imaju bujnu maštu da je to strašno :-).
Da li vi gospodo imate pojma koji automobil se najviše izvozi iz Nemačke posle neprikosnovenog Golfa?
Da li imate podatke o prodaji ili tako iz glave "što je babi milo..."?
P. S. 2
Još je zanimljivije što Mercedes-Benz za razliku od BMW-a skriva podatke o prodaji pojedinačnih modela.
Gagiba, Mercedes kad je proizvodio automobile, Bmw je poparavlj'o frižidere. :)
BMW je proizvodio avionske motore, a ne avione ;-).
Herbert Quandt je spasio BMW - da nije, danas bi BMW bio Dajmlerova marka ;-). Njegovi naslednici su vlasnici BMW AG-a.
P. S.
Daimler-Benz je nastao 28. juna 1926, a BMW 1916. Toliko o tome ko je stariji ;-).
Tako je Borise!
"BMW je nastao 1916. godine kada je Gustav Otto, sin izumitelja četverotaktnog motora sa unutrašnjim sagorevanjem, udružio svoju avio-kompaniju sa firmom RappMotorenwerke. Prvih godina novo-nastala kompanija se bavila sklapanjem V12 avionskih motora za potrebe Austro-Daimler-a, koji je kasnije postao Mercedes-Daimler.
Naziv Bayerische Motoren Werke je nastao zvanično 1917-e kada i zaštitni znak je krug plavo bele boje, prikazan od strane BMW kao kretanje aviona sa propelerom, i označava bele elise kako se vrte na plavom nebu.
Posle Prvog svetskog rata, BMW je bio primoran da prekine proizvodnju avionskih motora po uslovima Versajskog sporazuma. Kompanija je zbog toga prešla na proizvodnju motocikala u 1923. Kada je Versajski ugovor prestao da važi počinju ponovo proizvodnju automobila u 1928-29. BMW 1928 preuzima nemačkog proizvođača automobila Eisenach-a, koji u to vreme proizvodi model Dixi, pod licencom od britanskog Austina. Kada je 1931 istekla licenca za Dixi, BMW je dizajnirao svoj prvi automobil pod nazivom 3/20. Sledi model 303 sa karakterističnom prednjom maskom u obliku "dva bubrega"."
"1926. Дајмлерово и Бенцово предузеће се уједињују у предузеће названо Дајмлер-Бенц АГ из чега настаје данашњи назив Мерцедес-Бенц.
Док се фокусирала на производњу копнених возила, предузеће је производило и моторе за глисере, те војне и цивилне ваздухоплове, па чак и цепелине.
Иако најпознатија по луксузним лимузинама, предузеће је развило и бројне спортске аутомобиле као што су компресорским мотором покретан ССК из 1929. развијен од стране Фердинанда Поршеа пре него што је основао властито предузеће, те 300 СЛ, који је 1954. започео низ спортских модела СЛ-класе."
Alo bre, prvi auto je 1892 god napravio Mercedes, jeste li vi normalni... Jebo te kakvih likova ima. Bmw tek počeo da radi automobile 60-ih godina. Kad je Mercceds imao sportski auto, Ferari nije postojavao ili Lamborgini pravio traktore.
@Eki 28
ti bas nemas poverenja u istoriju?
Ako mislis da si u pravu, cekamo dokaze...
Prvi auto jeste napravio Mercedes i to svako zna. Uostalom zato i jeste Mercedes to sto jeste i zato niko ne moze da ga prevazidje,jer je prvi...
Naravno Mercedes nije uljuljkan starom slavom,nego uvek vodi napred,tj uvek je lider...
Mercedes je prvi ubacio Air-bag,ABS,ESP... Sigurnosne sisteme itd itd. Mercedes jedini ne moze da se ukrade (oni noviji sa ic kljucem) dok BMW i Audi se oteraju za 2 minuta...
I na kraju,na pitanje "koji je najbolji auto na svetu,uvek ce se cuti jedan odgovor,Mercedes!
Sem mozda kod nekog vlasnika Bmw-a ili Audija.
Ali realno,zna se ko je tata. Trokraka zvezda je tata.
@PITBULL
Da ti kazem,SVAKI automobil moze da se ukrade...Ne postoji automobil koji ne moze da se ukrade...
Inace,Bmw je prvi automobil napravio 1928,Mercedes 1892,a AUDI 1910...Dakle I mecka i Audi pre Bmw-a...Toliko o tome.
@Dusan
Mercedes ne moze da se ukrade. Moze "nasilno" da se odnese paukom,ali da se ukrade NE MOZE. Kao sto se ukradu Audi i Bmw. Mercedesa moze samo da gleda i da place...
Lopov mu ne moze nista,moze samo da se odslepa,paukom ili takvim vozilom. Ali tako moze svaki da se otera. Posto nije ni jedan prikovan za zemlju. Ali da se ukrade NE.
Slusaj ovo.Komsija mi je lik,koji vozi kamion za neku Slovensku firmu,medjunarodne linije...Pre mesec dana mu je dosao kolega,kupio novog Mercedesa,2010 god,C klasa...Extra sve naravno.Sa njima bio jos jedan covek,ovaj poceo ne moze da se otvori njegova mecka nikako,nikako...Ovaj drugi lik mu kaze,aj u 100 eura da cu da mu otvorim vrata za najvise 1.minut...Ovaj izvadi 100 eura i stavi na sto.Ovaj lik izvadi cigarete iz paklice,zapali paklicu i baci ispod auta,u roku od minuta,otvore se sva vrata :D hahaahhahaha...Lik uzme 100 eura stavi u dzep i kaze vlasniku:Za paljenje i ostalo,mozes da nadjes profesionalca gde hoces ;)) hahaha...Dakle,svaki novi automobil se tako otvara,a ako je vec luKSSS,LUKSSS,kao fora ne moze niko da ga upali,imas profesionalce svugde... ;)
@Dusan
Xaxa,duhovita prica. Samo steta sto nema veze s mozgom. Te price su toliko smesne. To i za zadnju stopaljku kad se razbije. To je mozda moglo na nekim kolima pre 20 godina a sad...
Pa nadji te profesionalce xaxa.
Mercedesa mogu samo da gledaju. NEMA KRADJE.
Ne mogu mu nista.
@PITBULL
Hahaha...Kad ti neko ispred kuce parkira novu mecku,ili bilo sta novo,zapali paklicu i baci ispod auta,pa mi posle javi ;))) ;)))
A samo neko dete moze reci da nema profesionalaca koji mogu da upale sta god pozele...
Mercedes je prvi ubacio laserski ključ 1996 godine, dok Audi i Bmw tek oko 2005-2006. Teško se to provaljuje. Svaki put kada uključuješ auto on menja kombinacije. Ja do sada nisam čuo nekom da su ukrali Mečku novije generacije sa laserskim ključem dok ove druge ubiše načisto. Što reče Pitbull samo da se plače pored njega. I potvrđujem da su inovatori za sve živo, ali očigledno dotična gospoda slabo prate automobilizam. Prvo oni izmisle pa posle svi kopiraju. Sad bi vam nabrojao sve to ali da ne dužim. :)
@Eki
Naravno. Kako to da nijedna Mecka nije ukradena a Bmw-a i Audija teraju uz kaficu.
@Dusan
Pa sto lepo ne bacis paklicu cigara ispred najnovijeg slona i oteras ga,imas onda auto od 150 soma :)
Ajde mi reci koji je Mercedes ukraden kod nas,samo jednog navedi (noviji sa ic kljucem)
I mercedes je napravio Distronic! p.s: i xenone su prvi upotrijebili...s klasa 1991 imala grijace zadnji sjedista...ista ta s klasa (w140) je imala sistem kada vrata ne zatvoris dobro,auto ih sam zatvori.
Sve je to lepo ali od stare slave se ne zivi...kad je Srbija vec imala hiljadugodisnju istoriju Dubai je bio ribarsko selo, a gde su oni sada a gde smo mi?
@PITBULL
Ti stvarno mislis da je nemoguce oterati Mercedesa?Aman covece,svaki automobil moze da se otera,samo je potreban profesionalac koji ce odraditi posao ;))
@Dusan
Ma pakla cigara i eto ga. Dobio noge. Sa kojim cigarama se brze otvara? Sa Marlborom ili Drinom? :)
@PITBULL
Ti znas da se ni jedan Mercedes nije ukrao?!Slusaj,imas hakere,profesionalce,kojima otvoris vrata od automobila,on u roku od 20 sekundi resi sifre,ostalo,pali automobil.Vozi ga na odredjeno mesto,gde se vadi GPS,automobil ne moze da se otkrije gde je i cao,cao.Ja ti kazem ovo za paklu,posto je covek tako uspeo vrata da otvori za opkladu od 100 eura,posto mu je prijatelj rekao da nema sanse da se otvore vrata od njegove nove Mecke.Pakla gori,kako ide dim,sistem automobila reaguje kao da je pozar unutar njega,automatski se otvaraju vrata.Paljenje,i taj drugi posao resava haker,tj profesionalac :) :) Ja sam veliki obozavao Mercedesa,ali opet tvrdim da i Mecka kao i svaki drugi automobil,moze da se upali i otera...
Srbi uvek najpametniji. Vas znalce da informisem da to sto lupate o pozaru i otvaranju mercedesa NE POSTOJI, ali svi pricaju i niko nije video. Nije mercedes glup da napravi tako nesto. Ne postoji takva oprema koja reaguje na takve gluposti, postoji nesto slicno koje funkcionise u slucaju sudara i teskih havarija kada je vozilo u pokretu-voznji ali nikako kada stoji parkirano