
Idemo dalje. Slupan je još jedan Ferrari 458 Italia, ovoga puta u Češkoj.
Vlasnik je 458-icu na slikama slupao samo 6 sati pošto je auto preuzeo kod dilera.

Ovo je inače već deseti Ferrari 458 Italia koji je slupan ili izgoreo za poslednja tri meseca.
Foto : GTspirit.com
izgleda da ko ne koči dovoljno jako, zakuca se negde, a ko koči jako, zapali kočnice i eto ferrari rostilja
Mozda nesto nije u redu sa ovim autom, kad toliki vozaci ne mogu da ga kontrolisu :)
Ovo je ukleti model, sad neko i da mi ga pokloni ne bi ga vozio zivota mi :-)
Ili imaju neke greske ili toliko neznaju da voze.Sa f430 mislim da se nije ovoliko desavalo ovoga!
Vlasnik ga je posedovao u voznom stanju celih 6 sati, kratko ali jebitacno
Znate za model ENZO.
Kada bi bilo ko od nas seo u taj model Ferrari-ja, sigurno ne bi odmah lupili po gasu...jer imamo strah...šlušali smo i čitali razne priče o tome koliko je teško kontrolisati taj automobil.
Uostalom, ipak je to bio ultimativni Ferrari...- bio.
Godine su prošle od tada...tehnika je nastavila da se razvija.
Dolazimo do modela 458 Italia...ljudi misle da je to tek samo malo brži auto od ostalih...tek malo brži od modela 430...i zato nemaju tu dozu neophodnog straha...strahopoštovanja.
Međutim, istina je da Ferrari 458 Italia NIJE SPORIJI od modela ENZO, što je pokazano i u testu na stazi Top Gear.
Enzo ima vreme od 1:19:0
458 ima vreme od 1:19:1
Npr. Gallardo 560-4 ima 1:19:5
A, pominjani Ferrari 430 ima 1:22:9
Tolika je razlika. Toliko je veliki skok napravljen sa modelom 458.
Kad bi ljudi znali šta su kupili...drugačije bi se ponašali.
Nije auto kriv...već usijane, neinformisane glave koje ga voze.
p.s. A, nek' bar neko pročita uputstvo za vlasnika, koje naravno ide i uz Ferrari 458 kao i uz svaki drugi automobil. Neka pročitaju šta treba da se uradi nakon vožnje u visokim obrtajima...kako se mora ohladiti mašina.
Episode 6.
Prvih 15-tak minuta je predstavljanje Ferrari 458
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42428
Imate poređenje i sa 430...