
Iz Alfa Romea je sa Salona automobila u Parizu stigla i informacija da je od zvaničnog starta prodaje novu Giuliettu naručilo nešto više od 30.000 kupaca.
U Alfi su zato optimisti i očekuju da će u prvoj godini prodaje plasirati 100.000 primeraka ovog modela koji je premijerno predstavljen u martu na Salonu u Ženevi.
Prodaja u Italiji je veća od očekivane, a treba reći da je Giulietta na nekim važnim tržištima, poput Velike Britanije, startovala tek prošlog meseca.
I u Parizu se govorilo o tome da su u Volkswagenu zainteresovani za preuzimanje Alfe od Fiata. To je potvrdio i prvi čovek VW-a, Martin Winterkorn, koji je izjavio da ako Fiat želi da proda Alfa Romeo, VW je zainteresovan.
Alfa Romeo na Salonu u Parizu inače nema premijeru nekog potpuno novog modela, pa zato pažnju privlači novim verzijama već poznatih modela.
Pre svega, tu su Giulietta sa 2.0 JTDM dizel motorom od 140KS i 350 Nm, kao i Giulietta 1.4 MultiAir sa turbo benzincem od 170 konja u kombinaciji sa TCT menjačem sa duplim kvačilom.
Ovde i podsećanje da je Giulietta nedavno počela da se prodaje i u Srbiji.
Cene kod nas počinju od 19.500 evra za verziju sa 1,4 litarskim turbo benzincem od
120KS i paketom opreme Progression, sa 1.6 JDTM dizel agregatom od 105KS košta
od 20.500 evra, a Giulietta Quadrofoglio Verde sa 235KS ima cenu od 26.500
evra.
Stvarno sto je neko rekao lici na Bravo.
Samo sto ima drugacije stopove i farove.
Bocna linija je skoro ista kao Bravo i oblik auta uopste.
A astra je sto bi rekla danasnja deca vrh vrhova, pa sad svi ostali treba da piju mleka da bi je dostigli. Glupost!
Jedno su slike a drugo je izgled uzivo.Koliko je Astra lepa na slikama toliko je ruzna na ulici,posebno zadnji kraj,sav zdepast..a potpuno je druga prica za Djuilijetu:na slikama izgleda samo pristojno dok je na ulici neodoljiva.Astra a i Opel u celini,kao i bilo koji nemacki brend,bar sto se spoljnjeg dizajna automobila tice zaostaju bar 5 god. za Italijanima.Tako je bilo -tako je sad-a tako ce i ostati u buducnosti!
Vw planira da bude najveci proizvodjac automobila do 2018 ako se ne varam, ali oni to nece postati povecanjem prodaje postojecih marki ili nekim dobrim dizajnom nego kupovinom novih brendova.Pa jedino tako i mogu.A o dizajnu italijana nema pogovora jer to je upravo sta prodaje automobile samo izgleda da italijanima nesto ne ide pre bi rekao da i kvalitet ima neke veze
@Pex
Verovatno se zato ubijaju od prodaje,zato sto je ruzna :)))
A i ovaj GTC model im je strasno ruzan :)))
Nova Astra je bez premca!
I po dizajnu i po kvalitetu.
Na prvoj slici,ova bocna strana mi izgleda kao copy/paste 147-ce...
Jbt,isti Bravo! Isto ima 4 tocka,cak ima i ovaj lim preko shasije a video sam i jednog crvenog Brava pa sigurno je i boja od njea.Isli su dotle da su stavili i prozore sa strane kao na Bravu,a i volan nisu zaboravili.Bas su shashavi....DAAJJ Pitbull,o cem ti pricas?!Navedi jedan deo da podupres svoju pretpostavku... A budi siguran da ce biti i jedna ljuta verzija ove Alfe ili bar sprint model pored koje ce GTC izgledati potpuno drugacije.A i budi siguran da GTC nece izgledati kao ovaj koncept,odnosno da ce biti mnogo blazi.Seti se kako je izgledao koncept na osnovu koga je nastala prethodna Astra. Nebo i zemlja.
I treba da lici malo na prethodni model,to se zove nastavak TRADICIJE!Izrazeni bokovi kao i linija prozora,odnosno zavrsetak kod zadnjih vrata koji u Alfi zovu "slomljena strela".
@Uros Cuore Sportivo
Izgleda da se ti ne secas kako je izgledala prvi koncept Astre GTC, potpuno je bila ista kao i serijska verzija odnosno obratno, a i ova ce isto izgledati jer veruj mi video sam slike sa proba bez kamuflaze bice ista i po linijama i po detaljim osim ovih LED maglenki jer su one rezervisane za OPC
@Rade
Nisam je video uzivo.
Astru jesam i prelepa je.
@uros
Pogledaj zadnji deo Bravo-a i Giuliete,sem stopova,sve je isto!
Bocna linija takodje.
Astra ne lici ni na jedan drugi auto!
A lepsa je od svih konkurenata i to mnogo.
GTC pogotovo.
Kakva Alfa...
Videcemo Alfin odgovor na GTC.
Giulieta moze da dodje na 2. mesto posle Astre.
A GTC je ubedljivo najlepsi a pored njega,Alfa ce muku muciti sa Meganom coupe,Sciroccom...
Jadna ti je prica da je to koncept bla-bla-bla...
Lepo ti je odgovorio Orlo...
Koncept: http://www.netcarshow.com/opel/2003-gtc_geneva_concept/1600x1200/wallpaper_06.htm
Srijski: http://www.netcarshow.com/opel/2005-astra_gtc/1600x1200/wallpaper_04.htm
Utvrdi sam i javi utiske. Ne pricam ja da je Astra losa,ali radi se o tome da oni svedu dizajn na konfekciju koja ce biti dopadljiva/pristupacna svima. Astra ce biti uvek bolje prodavana od Alfe jer je jeftinija i tu nema pogovora.Ali to nije dokaz da je auto bolji.Kupis ono sto volis i koliko si para spreman da das.Kupci ova dva brenda su nebo i zemlja. Prijatan dan!
A jer je Alfa 147 sa troja vrata izgledala drugacije od one sa petora vrata - nije. Pa tako ce i sada biti jer nemaju oni mnogo novaca za nesto spektakularno kao sto ni novi Bravo nikad nije ugledao trovratu verziju - zbog love
@PITBUL
Zato i kazem, da ko nije video Alfu, misli da je astra najlepsa. U martu smo planirali da kupimo astru jer je prelepa na slikama. Vidim je kod komsije i odusevim se, skoro pa je porucili i onda vidim giuliettu na slikama i odmah je porucimo. Stigla pre mesec dana, i veruj mi nema osobe koja se nije okrenula za alfom. Moras je videti uzivo, na slikama nije toliko lepa kao uzivo. Svaka linija je na svom mestu, zadnji kraj nije zdepast kao kod astre, vec je jako misicav. Mnogi su nalazi li zamerke za prednji deo, ali odmah su prestali cim su je videli uzivo.
@Rade
Nisam je video uzivo,kad je budem video javicu utiske,do tad je za mene Astra bez premca...
@PITBUL
ode sam postavio par slika, skrul na dole :-)
http://forum.cars.rs/forum3/viewtopic.php?f=24&t=6085&start=180
Uzivo je mnogo lepsa od astre. Ne komentarisem kvalitet jer je ovo prva alfa koju vozim. O kvalitetu cu kroz paar godina kad se uverim kakva je :-)
@Rade
Lepa je,nema sta.
Ali iskljucivo bela boja po mom.
Onda dodje do izrazaja sva njena lepota.
Crvena na drugom mestu i tu je kraj.
Enterijer je lepsi i kvalitetniji u Astri.
@Uros Cuore Sportivo
Viedemo novog Spajdera jer ce sigurno onako da izgleda kao koncept - aha. A one Astre GTC su potpuno iste nije kao kod nekih pa nema blage veze koncept i serijski model, cak je voditelj Top Gear-a pojeo dlake sa svoje kose jer je izgubio opkladu za izgled serijske verzije Astre. A o ceni i nije ti neko poredjenje jer ko je lud da napravi auto koji kosta kao premujum modeli a ovako i nije nesto osim izgleda koji je pristojan ne traje dugo jer je tako sa svim automobilima koji izgledaju ekstravagantno
Pricati o kvalitetu Opela je najmanje smesno,po meni vise bezobrazno.Pa nije Alfa pred likvidacijom vec Opel...A sto se same voznje tice,samog osecaja u voznji,tu je Alfa medju prve 3 marke,sa prednjim pogonom sigurno prva ,druga.Ko je vozio novu Alfu nema nikakvih problema sa kvalitetom,ni vise-ni manje nego bilo koji drugi auto.Druga je stvar kad se kupi polovna Alfa iz trece,cetvrte ruke jer-Alfa se vozi,ne stedi se,takva je koncepcija te marke da vozaca tera da vvozi zustro.A sta tu reci za Opel sem penzionerska marka,a se niko ne uvredi!
Ono sto mi je zasmetalo kod astre, je veliki deo od volana do soferke, cela ta povrsina je prevelika. Razumem postupak da su zeleli da stvore vecu prostranost time. Kod alfe mi smeta sto nije bilo u ponudi automatskog menjaca, a manuelni je jako tvrd, prva i druga su bas teske.Moja oktavija ima bolji menjac. Uporedjivao sam malo i snagu, oktavija sa 140ks deluje brza zbog razlicite konstrukcije motora PD u odnosu na CR motore, koji vuku skladno, nema ekslpozije kao kod oktavije. Ali je mnogo upravljivija alfa, u krivinama ne bezi i kad se dotera do maximuma. Neverovatno kako da ide po sinama, a ne po putu.
@Pex
Pa u tome i jeste poenta.
Svaki auto je "dobar" i ne kvari dok je nov,prve 2-3 godine.
A sta cemo posle?
Posle dolazi do izrazaja kvalitet i zato su Italijanska kola na losem glasu a Nemacka na dobrom.
@PITBULL
Ženina, Moje vlasništvo je oktavija, ali evo već mesec dana stoji na parkingu :-)
Ma naravno zato Alfa koristi platforme Fiata i napravi godisnje do stotinjak hiljada auta a opel preko milion - a da to je zbog likvidacije.Koliko je puta Fiat bio pred stecajem u poslednjih dvadeset godina - i suvise.A sto se tice voznje hmm da upravo to prodaje automobile jer u gradu sigurno moze da vidi koliko je upravljiva i da li ulazi u krivinu 0.0034 km/h brze od konkurenata - to ne prodaje auto zato dacija proda vise automobila od alfe odnos kvalitet-ulozeno je bitan
@PITBULL
Hvala hvala :-)
Moj najomiljeniji brend je SAAB, tako da nemam razloga da hvalim alfu, ali je uživo stvarno više mladalačka, sportskija od astre.
@PITTBULL
Tako je ako si im rekao!
Citao sam o pouzdanosti Fiata 500 na super testu auto bilda i mislim da im je to najgori auto koji su imali.Crkao im je jedan cilindar na manje od 50 hiljada a dalje da ne pricam a kad su imali Brava i to ovog novog nasli su kako neku gumu na ventilaciji su naopacke postavili - ludilo.Sad ce neko da kaze - a tamo maltretiraju kola pa da sto su onda ovi ostali bolje prosli
@Pitbull
To sto pricas vazi samo za srbiju i jos neke istocne zemlje..mislim taj nacin razmisljanja..da su nemci toliko superiorni u pogledu kvaliteta italijani bi odavno propali,ali to su samo predrasude ljudi koji iz ove zemlje nisu izasli(ocigledno).Vozim Fiat 500 1.4 Lounge,kupljen nov,bez ikakvih problema..otac u Nemackoj vozi Alfu 166,kupljena nova i bez ikakvih problema do sada..presla oko 120 000...servisirana uredno..sta vise da pricam!A kad se kupi auto sa 200 hilj. km,i to jos od svercera sa auto pijace onda ni nemcu ne vredi sto je nemac ako je kvalitetan kao sto ti mislis.
@Orlo
Bolje pazljivije procitaj test o Bravu pa vidi gde je rangiran.A to sa F500 nije nista neopbicno,pa Audi je,svojevremeno,imao muke sa ventilima motora 1.8fsi,crkavali su kao ove obicne sijalice danas ali niko nije rekao da je to los auto..Pricati tako napamet a i ne sesti u taj auto je nemoralno!Vozacima juga mogu sve da oprostim kad za bolje i neznaju!
@Pex
To vazi za ceo svet,ne samo za Srbiju.
Da vazi samo za Srbiju onda bi Alfa i Fiat bili vece fabrike od Opela,VW-a...
Pogledaj samo rezultate prodaje na globalnom nivou i sve ce ti biti jasno.
Sigurno je da Srbija nema znacajan uticaj na globalne rezultate :)))
@Pex
S obzirom da ne vozim juga mogu i ja da oprostim vozacima zastavinih vozila, ali mislim da je najbolji pokazatelj cena polovnog vozila.Ne mislim na audija ili neku drugu premijum marku nego na one jeftinije.Verovatno zbog dugogodisnje pouzdanosti i kvaliteta vec decenijama Fiatova grupacija zadrzavala dobro cenu - da sigurno :)
30.000 za 7 meseci je otprilike uspeh? Pa, nisam bas siguran... Mozda za Alfu.
@Bleki
Pardon,u pravu si.
Slazem se sa tim sto si rekao,u potpunosti.
P.S. Astra je prodata u 200 000 primeraka samo u Kini!
@PITTBULL
Ne do sad je iz fabrike toliko izaslo, nije da je toliko prodato u Francuskoj
@pitbull,oro
To kolika je ko fabrika nema nikakve veze...Nemaca ima oko 80 miliona,talijana oko 40..Da je tacno to sto pricate(kvalitet itd)onda nemci nebi mogli samo za sebe da proizvedu kad su "toliko kvalitetni"a kamoli da voze "tamo neki"fiat ili neku drugu marku.Kad je Opel toliko kvalitetan i toliko velika fabrika,kako majku mu dodje do toga da gotovo ode na likvidaciju?Fita jeste bio u problemima ali nikad pred gasenjem,hvala Bogu!Da,i kako to da je Opel koristio fiatove motore,dizele pre svega ,kad su toliko "nekvalitetni".To je jedino sto je valjalo u tim Opelima tih godina,kao i Isuzov dizelas koju deceniju ranije.
A od tih 30.000 trecinu su kupile auto kuce za prodaju i planiraju da ih prodaju krajnjum - pravim kupcima
Nadam se da vam je sad jasnija situacija...:)))
Pozdrav svima koji "imaju srce" i onima koji to razumeju!
@PITBULL
Astra nije konkurencija Giulietti niti ce to ikada biti, za nju je tu Bravo!
Giulietta nema nista zajednicko sa Bravom vizuelno, Delta mu je slicna...
@Pex
Nisam ja Oro jer to je zlato na talijanskom i nivo opreme u Lanci. :) Polako vidim da je tema pogodila pravo u srce.Opel nije bio pred likvidacijom zbog nedostatka novca zbog slabe prodaje kao Fiat nekoliko puta, nego zbog GM koji je poceo da tone zbog ocajne politike, novca koji su povukli da se spase posrnuli gigant i zbog automobila koji su im kao dinosaurusi u americi.Mnogo trose i ogromni su - bez razloga
@carobnjak
Posto si rekao da ne siris,rekao sam ti siri,posto bi krenuo o lepoti i snazi Fiata,Alfe...A onda bi kao i uvek,dosli ljudi koji bi ti rekli,molim te covece,prestani vise s tim,o cemu ti pricas,a ti bi im uporno govorio,Ferrari,Lambo,8C...Zanimljivo :)
@Carobnjak
Salu na stranu,posle Astre kupio bih Giulietu.
Nisam je video uzivo nazalost,ali premisljam se da skoknem do salona da je vidim :)))
@dusan
nema potrebe, samo bi ih uputio na gornju vest, pa zar ne znas da se moja "politika" bazira na argumentima? :)))
@PITBULL
ja sam je video letos u Italiji, crnu, veruj mi-ludilo!!!
P.S. neko je gore napisao da ima nekvalitetnu i ruznu unutrasnjiost sto je velika glupost! Pa Bravo ima fantastican enterijer koji su i "nemci" pohvalili (i zavrsnu obradu!), a kamoli jedna Alfa!
@Carobnjak
Ja bi iskljucivo belu uzeo :)))
Bela mi je najlepsa.
A koliko ispadne u nekoj finoj opremi (dig. klima,xenoni,felne i bela naravno,cini mi se da ima perla bela jel?)
Sa motorom od 140 ili 170 konja.
Prvi je dizel,drugi benzinac.
P.S. Nisam znao da ovaj model nosi oznaku 149...
Tj puno ime 149 Giulietta.
Kada se astra pojavila zvanično i kada sam video one oštre linije, koje su tako jasno i čisto izvedene, samo sam o astri pričao, medjutim evo komšija kupio jednu grafitne boje (tamno sivu).
Čim padne i najmanja čestica prašine izgleda kao da je totalno prljava, a ako ostanu kapljice posle kiše deluje kao nespretno izgitovana, ulubljena i šmirglana. I sam kaže da je izabrao groznu boju, deluje kao kadett suza u mraku. I farovi su već izgubili prozirnost posle samo 6 meseci, jer ju je prao svaka 3 dana. Pogotovo za vreme onih kiša proletos.
Kaje se što nije uzeo bordo metalik ili crnu! Još 1 zamerka koja mi bode oči kad pogledam kroz prozor je narandžasti migavac na zadnjij štopaljci!
@Dejan L
Mozes ti da pricas sta hoces,auto je prelep.
Ozbiljan,kvalitetan,lep enterijer,nema greske.
Eve ga: :)))
https://www.youtube.com/watch?v=7ESgVzP3XYA&feature=related
Prvo - Gulietta je "onaj" razlog zasto i danas "ludovati" za automobilima...
Drugo - @PITBULL : dve mane Astre su nedovoljan boljitak u komforu obzirom na "poraslost" i bezvezan volan( ovo vazi i za Insigniu i Nerivu)... Bilo bi dobro ako moze da se naruci neki drugi, ali koliko znam ne moze...
@Predrag
Meni je crvena jedna od favorita( i sad posedujem), ali nije zahvalna za odrzavanje...
Tamna varijanta sive je Ok... Mislim da je Fabia poseduje...
@ Pitbull
Ja nisam rekao da je ružna, već da mi se svidja sve dok ne padne i najmanja čestica prašine, sve ono zbog čega sam zavoleo astrin dizajn je oštrina linija i preciznost, enterijer je vrh, ali ponavljam čim se malčice zaprlje ta oštrina nestaje i nikako joj ne stoji grafitno siva boja, tamno siva boja I ZATO SAM napisao ovo gore, ako neko bude kupovao novu astru da se ne zezna s bojom, a zaključio sam i zašto, ta boja ima nevidjeno krupne šljokice iliti metalne opiljke. Ali crna, crvena, bordo metalik i ledeno plava joj stoje vrh.
P.S. đulijeta mi je ipak No=1
@Dejan L
Ok.
Ali mislim da kao auto,ne moze ni jedan da pridje Astri.
Ni po komforu,unutrasnjem prostoru ni opremi.
Evo:
https://www.youtube.com/watch?v=0wVg6vpNNRw
@ carobnjak
Postoje razne nijanse grafitno sive boje, ima ih toliko finih i toliko groznih, neke grafit sive kasnije dobiju žućkasti izgled, neke dobiju zelenkasti odsjaj, ali kod nove astre ta grafit siva deluje suvo, izgrebano, jer su joj šljokice krupne (metalni opiljci). Mnogo lepšu grafit sivu je imala prethodna astra! I to je sve, mada je glupo komentarisati o bojama, ukusi su različiti.
@ Predrag
Eto ti odgovor zašto smo uzeli crvenu, 90% fabija su metalik sive boje.
ha, vidim raspricali ste se o boji. TO je bio glavni razlog zasto smo odugovlacili 2 nedelje da porucimo auto. Napakovali opremu, ali zaboju nikako da se odlucimo. Gledam na mobile.de ima ih u svim bojama, ali mi ni jedna nije wow astra. Kao 99% crna, i onda ugledamo slike Giuliette.
Nije mi jasno da su toliko podbacili sa bojama, a napravili odlican automobil.
@ Rade
Nemci su hladni, kod njih nema srca, Ne sećam se kada sam zadnji put video nemački auto, a da to nije crna, teget plava, grafit siva i metalik (srebrno) siva, pa i poneki ledeno plavi se nadje.
Kod francuza slična priča, mada oni ubace i po koji tamno zeleni, bakarni megani i bordo metalik C4, jedno vreme su eksperimentisali sa kameleon ljubičastom bojom kaljenog čelika, maslinastom perla bojom, ali su se vratili na neke standardne boje, evo sad su se zakačili za braon nijanse
Italijani su po tom pitanju dosta ludji, od talijansko narandžaste, žute, pretežno crvene do crne, raznih derivata sive itd...
@Panchev9
pisao sam gore da smo odustali od astre i porucili giuliettu. Belu 2.0jtdm sport pack + premium pack :-) i vozimo se vec mesec dana i svakako nismo pogresili u odabiru jer auto vise pristaje mladjim ljudima od astre. Mada svestan sam da cim dodju deca, morace da se pazari veci auto, npr saab 9-5 sa tri beby sedista iza :-)
Rade
Cestitam majstore!!!
I puno LEPIH kilometara...
Nisam bio stigao da procitam komentare, pa je bilo pitanje...
Rade
A koji je to motor u tvojoj alfi?
Vidim da si na forumu povlačio neke paralele sa škodom octaviom koju takodje voziš ( ili tvoja supruga ili devojka, shvatio ili zapamtio baš nisam. Čitah danas, davno bilo, Izvini ...) I koje su najbitnije razlike i sličnosti ta dva vozila ( i koji motor je u octaviji ?
P.S. Naravno, čestitke za nova "gladna usta" u kući!
@Rade 17:41
Koliko je ispala Alfa sa tim motorom i tom opremom?
Tj ako mozes ukratko da kazes sta ima od opreme.
140 konja je ako se ne varam,jel da?
@Mron
izvini sto kasnim, bio sam zauzet. Motor u alfi je 2.0 jtdm sa 170ks CR. U oktaviji mi je 2.0tdi sa 140ks, mada kazu neki da taj motor zapravo ima 155ks. Rekao bih da skoda ne zaostaje snagom ni malo, cak je osecaj u ubrzanjima bolji jer je motor explozivniji, ali u alfi jos uvek nije ni razradjen, presao tek 2500km. Mada u krivinama je alfa mnogo mnogo bolja, krivine koje skodom izvlacim sa 80km/h sa alfom bez problema prolazim sa 120 km/h. Naravno ne vozim uvek ovako, cisto testa radi :-)
Udobnost ne mogu da merim, skoda ima 15" felne a alfa 18" + sportsko vesanje tako da je malo tvrdja sto je i normalno za vakvu postavu.
@PITBULL
u aprilu nije bilo u ponudi motora od 140ks, vec samo od 170ks, a i ne bi smo uzeli taj, slab je :-)
Izasla je oko 37.000e ali ima sve od opreme sem navigacije. xenoni, panorama, bluetooth konekciju, 18" felne, sportsko vesanje i paket spojlera, kozna sedista sa automatskom regulacijom i grejacima, brze grejace za zimu, senzore za parkiranje...
Rade
Svaka cast za kupovini na nevidjeno...
Sta ce Ti navigacija kad sa tim motorom stignes pre nje... :)
Sedeo sam u Giulietti QV, i to je auto sa vise stila narocito u unutrasnjosti.Astra je iznutra previse nakicena, previse dugmica itd... U giulieti je jedino mana sto je rucica menjaca od plastike a ne od aluminijuma, da je od alu bio bi to pun pogodak. Neznam jedino kolika je astra iznutra, posto giulietta nije bas extra prostrana pozadi, ali nije joj to ni namena nego da se vozi. Jednostavno kada sednete u giulietu vidite cemu je namenjena, uopste ne cilja istu grupu kupaca kao golf, fokus...
@Panchev9
Iskreno ja sam i protivnik navigacije za automobile. malo gubljenja upoznavanja sa gradom, a ne ko taksijem da se vozis. Jedino sam u Milanu koristio jednom i popizdeo sam kako me zezala oko sajma, pa sam je iskljucio. Mozda bih koristio za frankfurt ili tako nee vece gradove, ali za npr Atinu, Barsu, Budimpestu zaista ne treba.
@ilijapaun
slazem se sa konstatacijom, alfa je skucenija od komercijalnog c segmenta. A sto se tice kugle na rucici menjaca izbacili su je kao dodatnu opremu u aluminijum verziji tako da moze da se zameni.
@Predrag
cestitam na kupovini, fabija je odlican auto, vozio i prvi i drugi model, doduse samo dizel. Ne brini za fabijine farbe dobre su i metalik i nemetalik. Auto je pravljen za svakodnevno drndanje tako da podnosi sve tipove ponasanja :-)
Za taj motor kazu da mora bas dobro gorivo, jer je osetljiv, ali drug ga ima u YEtI-ju i za sada ima samo hvale kako auto ide, nisam probao, samo prenosim misljenje.
Rade
Možda malo jaka cena, ali ljubav i zadovoljstvo verovatno nemaju cenu. Uživaj!
Razlika da je mogao jos i Mito onako kao privezak...
Ipak, svaka cast i obzirom na "brojnost" nadam se da cu ga videti u gradu... :)
Moron
Postoje razne vrste šper diferencijala. Glavna razlika je u procentu kad počinje diferencijal da šperuje i način kako to radi. Što je veći procenat diferencijal pre zatvara. U momentu zatvaranja diferencijala oba pogonska točka imaju istu ugaonu brzinu što za krivinu nije normalno. Treba ovu osobinu iskoristiti u krivini kada je unutrašnji točak potpuno rasterećen ili na izlasku iz krivine, kada je potrebno brutalno ubrzanje. Najčešće se koristi tako što pri punom davanju gasa se upravljč vraća ka pravcu, inače imaš veliko podupravljanje i isklizavanje iz krivine. Navedeno važi za prednju vuču.
Rade
Hvala takođe!:) Nisam ljubitelj Fiat grupacije, ali moram da priznam da Giulietta odlično izgleda (posebno njen zadnji deo).
Kada čarobnjak bude pročitao da imaš Alfu, zaboraviće na stare drugare. Zaseniće nas tvoja Alfa! ;)
Želim ti puno zadovoljnih i bezbrižnih kilometara!
P.S. Imao sam već Fabiu, pa su mi poznate sve njene vrline i mane ;)
@Rade
Hvala na informacijama.
Malo je ljuta cena za moj ukus (jer bi ja pre uzeo polovni A8 za te pare i to jos kakav :))).
Ali u svakom slucaju,neka te srecno sluzi i gledajuci one slike sto si mi poslao,auto je prelep.
Jel krov fabricki crn ili si mu ti to radio?
@Rade
Ako mozes posalji te slike na @auto pa nek postave nesto realno...
@PITBULL
fabricki je crn krov jer ima panorama krov, dvodelni siber, gde se prednji otvara.
A sto se tice cene, svaka eksluziva se placa, pa tako i poruciti auto na samom pocetku proizvodnje, mada je ta cena i sada i bice narednih godinu, dve sigurno. Ja npr bi pre za slican novac uzeo saab 9-3 ttid 180ks aero, ali nisam ja kupio auto vec zena, ona je birala model, ja pakovao opremu:-). Inace A8 je odlican auto, ali ne vidim sebe u takvoj masini, i u toj klasi.
@Panchev9
narpavicu neki review na forumu kasnije, nemam vremena zadnjih dana, auto blog nije za takav tip prezentacije.
@Rade
Odlcno.
Znaci samo nema navigaciju,sve ostalo ima.
Pretpostavljam i kadice.
Znam sta je panorama,ne moras da se trudis da objasnjavas :)))
i moram da ti kazem,sreca sto je zena birala auto :)))
Bolji izbor je napravila.
Naravno,svaka ekskluziva se placa a i najbolje je na pocetku proizvodnje.
Isto toliko ce kostati za 2-3 godine.
Pa bolje je onda imati je prvi.
I to ima svoju draz.
Mada sam ja pristalica dizela,mozda bi pre kupio Djulijetu benzinca,jer mi nekako vise ide neka zmija od motora uz nju :)))
Kakve performanse ima sa motorom od 170 konja.
Mora da ima dobre.
A potrosnja ne verujem da prelazi 7-8 lit?
@Rade
Jos jedno pitanje.
Jel ovo perla bela na tvojoj Alfi?
I da li ima obicna bela i perla bela ili samo jedna od te dve u ponudi?
Jos jedna stvar, zadnji disk na giulietti je velicine od prilike kao prednji na mom ford fjuznu...:)
@PITBULL
potrosnja se krece oko 8,2 do 8,7 litara. ali opet too nije validno prvih par hiljada kilometara, zadnjih 500km pise 8,2 a bas smo je garili. Znacu za koji mesec kad ubijemo jedno 10.000.
A boja je bela sa pastelnim premazom preko, kao dodatak koji se doplacuje. Ne postoji bela kao sto ima peugeot/citroen, ona sedefasta. Ali opet nije ni cista bela, bas pre neki dan je stajala pored mazde 6 u beloj boji i ima malo lepsu nijansu bele, onako toplo bela.
Inace ja sam pristalica dizela jer tucemo po 35-40.000km godisnje x2 auta, tako da je usteda velika u odnosu na benzin. A i nikad nisam uspeo da nateram benzince na ispod 9 potrosnje, lose ih vozim :-) tako da sam odustao od benzinaca.
Sa motorom sam zaodvoljan za sada, stvarno tecno vuce, nema turbo rupu. Izrazeno bolje ubrzava kada je u Dynamic modu u odnosu na Normal mod. D mod ga jos i stegne i volan postaje direktniji, sto je odlicno za preticanje po Ibarskoj magistrali :-)
Taj DNA sistem je zanimljiv, kad se predje u D mod kao da se ukljuci chip tjuning, mnogo bolje ubrzava, ali se i cuje turbina kako brze radi. U N modu je normalna voznja, a sto se tice ubrzanja, deluje mi kao da nije svih 170ks u igri. Voleo bih da probam neki WV/audi/skodu sa 2.0 tdi 170ks CR motorom da bih mogao da uradim tacnije poredjenje.
@Rade
Cestitam na novom automobilu, nek je sa srecom, ali jos vise na komentaru za saab 9-5, moj omiljeni!
@Moron
nisam skontao jednu stvar, sta radis sa onim flomasterima za metal?
@Mange
dobro je videti te da si opet tu.
@ostali
pozz svima!
@Rade
cestitam! Ako ti neko zavidi onda sam to upravo ja! Takodje sam i podjednako srecan...:)))
@Mange
zdravo druze stari! Znao sam ja da ti neces moci bez mene...:)))
Samo da ti kazem nesto - ocekivati od nekoga da se promeni je uzaludan posao, posebno ako sam ja u pitanju, na stranu sto za takvu "misiju" ne postoji nijedan normalan iliti realan razlog...
P.S. kao sto si mogao da vidis znao sam da pratis "desavanja" i vise puta sam osetio tvoj duh i "pozitivnu energiju" kako lebdi tu negde, sto sam i notirao, ostali mogu da potvrde...:)))
zanimljivo je koliko alfa emocija izaziva ni oko jednog drugog auta nema ovoliko rasprave! bas cudno
@vlada _bolec
nije tu nista cudno, to dovoljno govori! :)))
@Rade
hvala, impresioniran sam sto me mnogi "prate", neki i slede...:)))
Jeste da ima off-topic komentara ali sto se Alfe tice ako je neko nahvalio, onda sam to ja! A i ti to znas...:)))
@Predrag
ajde nemoj vise...Bolje da pricamo o Skodi, ovaj, Alfi! :)))
@Predrag
@Panchev9
Iskreno,nikaaaadaaa za taj auto ne bih dao 39000 eura...Sta sve mozeee da se kupi za te pare.39000 euraaa eejjj! :D
Iskreno, kada bi bilo dosta para, uzeo bih Gulietta-u za blizu 40.000 eura...
Ali ako bi bilo "manje", onda bi verovatno imao razmisljanje kao i sada: sve preko 20.000 eura je veliko bacanje para...
I jos... Ako mi neko pronadje cenovnik Gulietta-e u Srbiji, bio bih mu zahvalan...
Dakle ne onaj telefon iz Bul. Despota Stefana...
@Panchev9
Slažem se sa tobom u potpunosti!
Koliko god para da imam, sa ove tačke gledišta, mislim da nikada ne bih za automobil dao više od 20000 eura (max. 25000).
@dusan
Ja ne bih toliko dao za nijedan automobil :))
"sa ove tacke gledista"...
Svi mi pricaju da je tu "fora"... I onda sledi: ne bi tako razmisljao itd.
Ako se ima mogucnosti, onda treba kupiti koji god automobil ali da ne razmisljas o izgubljenoj svoti koja je takva kako god da okrenes...
@Panchev9
slazem se sa komentarom.
Ljudi ovo nije neki trosak za veliku firmu, ali za pojedinca jeste. Meni je bacanje para samo kad se pije do zore, posle glava boli i nista drugo, ostalo,a pogotovu automobili je prijatno uzivanje u zivotu.
@Rade
Slazem se takodje...
Osim malo za "zoru", kada je pravi razlog...
Pozdrav i uzivaj(te) u voznji Gulietta-e...
Pocecu sam da "skupljam" za Civic-a, pa ce to biti "ljuta" trka...
Uh kako se meni svideo civik kad je izasao. Sav je cybertech, bas kako volim, kada sam trazio sebi polovan dizel sa lizinga, nije ih bilo u ponudi a nisam imao para za nov.
Inace kajem se "zore" tek kad ustanem oko podne, a dok traje lumpuraj ne dam nikome da ide kuci :-)
Hehe...
Mora se u "vertikalu"...
Civic diesel se prodaje jako retko... Ludnica kako vuce...
Drago mi je i zbog utiska za Civic-a i zbog "zore"... :)
@Rade 22:52
"A i nikad nisam uspeo da nateram benzince na ispod 9 potrosnje "
Nije uspeo niko... :)))
A i da uspe,to bi bila voznja takva da ti presedne zivot :)))
Posto dosta prelazis,logican izbor je dizel.
Jel imas podatke koliko ubrzava od 0-100,cisto da imam predstavu kako ide :)))
Pozdrav.
PITBULL
Mislim da je 8 sec i 218 km/h, imas sve teh. podatke na
http://www.alfaromeo.hr/alfasite/
@PITBULL
Mercedes C180 kompresor,145 konja,gradska prosek 8L,na otvoreno nesto manje.
Panchev9
Pa, ako ti želiš Alfu za manje pare ( recimo ovaj dizel od 170 ks ), možeš uzeti paket Progression, gde dobijaš čelične felne, manuelnu klimu i sl. ( ako sam ja juče dobro video katalog )
@Moron
Negde sam naisao na podatak da je 8.8 sekundi,onda na you tube-u 8.4 i evo sad 8 :)))
Mozda je najbolje Rade da nam kaze,ako ga je uopste testirao,s obzirom da je nov auto :)))
Moron
Gde si nasao sa celicnim felnama?
Ako vec pitas za ukuse, obzirom na cenu zadovoljio bih se sa 1.4 TB...
Panchev9
Na nekom sajtu sam sinoć našao katalog za naše tržište, ne mogu sada da ga nadjem, ali kada "unidjem" u "History" kod kuće, javiću ( pa ćeš da vidiš i platične ratkapne od 16 cola, lepe su, mada je "alu" daleko lepši ).
Takva "bazna postavka" opreme ( pa čak i uz najjači dizel ) me podseća na filozofiju VW-a ( tako da moguća kupovina alfe od strane VW-a ima smisla )
A jel ima uopste Djulijete kod nas?
Delta je valjda ne uvozi trenutno.
@Rade
Gde si je ti kupio?
Ovde ili si je sam uvozio?
@PITBULL
Uvezli smo je sami, jer nam je DELTA dala pogresan podatak da se auto nece uvoziti, a u stvari oni je nece uvoziti i nisu nas uputili na FIAT Srbija. Sada je FIAT zvanicni uvoznik, alfe i lancie i fiata. Koliko znam uvezli su nekih 12komada za prezentacije i test voznju, mozes zakazati test voznju, valjda u salonu kod Skadarlije, tamo je izlozena.
Sto se tice ubrzanja od 0-100 nisam merio, nemam gde, u gradu nema 200m puta bez rupe da razvijem brzinu, a na autoputu bih morao da stanem. Mada meni nije ni bitno da li moze za 8 ili 10 sekundi do sto, bitnije mi je da ima odlicno ubrzanje kada preticem, u tim situacijama ima dovoljno snage, prebacim u D mod i zaobidjem sleper za sekundu i nesto.
Najbolje je da zakazes test voznju, vidim da su na nekim forumima vec pisali da se zakazuju obicno subotomo polusatne voznje.
A i moze da se uzme ovaj auto za manje para, npr ne uzmes odmah velike felne, najlakse ih je zameniti kasnije, zatim panorama kosta nekih 1600e doplate, pa polu kozna sedista smanjuju cenu 1700e itd moze da se napakuje za manje para.
@Rade
Ok,hvala.
Mada iskreno,nije mi to taj auto kad je slab i kad je "pistolj" :)))
@Ex Italo fan
Licno iskustvo...Inace je to onaj C180 kupe,2003.god.C180 kompresor...Ide kao lud,startan naravno,da se ne prica kako ide u preticanju itd.Najvecu brzinu je moj drug na autoputu dostigao 235 km/h,nas 5 u kolima,na 5,5 hiljada obrtaja.
@Rade
Najiskrenije, sve me vise odusevljava cela tvoja prica oko Gulietta-e... Uvezli sami... :)))
@PITBULL
Slazem se, uvek sam za to bolje niza klasa sa full opremom nego visa klasa klot.
@Panchev9
nemoj da te odusevljava, 2 meseca nam auto stajao u skladistu u italiji dok nismo sredili sve papire da ga uvezemo. Ogromna je peripetija, a auto je jos ispao za nijansu skuplji nego da su nam uvezli iz fiata.
Ja sam za to, kad mi treba neka roba odem u radnju i kupim. Ovako smo morali da upoznajem zakon, procedure, kako uvesti nov auto, homologacija blabla, registrovanje u italiji, da bi se uvezao kao polovni...
Auto kupljen u aprilu, vozimo ga tek od septembra, poceli smo da se sprdamo da im javimo da mu stave zimske gume :-)
Jedan zakljucak izvucen od nasih dilera, zasto je npr najvise fabija u sivoj boji, ili nekih drugih auta, zato sto se svi trude da kupe vozilo sa lagera, da ne cekaju po tri meseca samo zbog boje npr. A uvoznici uvoze najprodavanije boje, nece da rizikuju.
@Rade
Odusevljava me volja za kupovinom... Pitanje je da li bi ja imao toliko snage...
Naravno da je postupak uzasan i da su Vam "krv ispili"...
Svakako je lepo imati tako redak automobil u Srbiji !!!
dusan
Iskreno, voleo bih da verujem da ti mečka c 180 kompresor "po gradu troši 8 litara", ali ne mogu, osim ako pod gradom podrazumevaš deo auto puta broz BGD "van šica" i to nakon što je pre par dana prekinuta rekonstrukcija Gazele.
Znam koliko dizeli troše "u špicu" i "u krugu dvojke" ( mogu i preko "tvojih" 8 ), a imao sam prilike da svojim očima vidim i koliko baš u tim uslovima troše, recimo accord ( do 18 ), 407 ( onaj od 160 ks i preko 20 ). Zato ne mogu da "svarim" to što kažeš. Potpuno mi je "neživotno" ... Posebno jer sam našao da ta mečka u "kombinovanom režimu" troši 8,4, pa mi nejasno kako u gradu može da troši još manje
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=98615
@Moron
Kompjuter pokazuje konstantno prosek od 8-8,4L!!Ne smatram gradsku deo auto puta kroz BGD,vec stvarno gradsku voznju...Ja takodje nisam mogao da verujem!!!Veruj mi,ne zelim nikoga da lazem,volim sa ljudima da razmenim informacije,tako mu na kompjuteru stoji.Nisam ni ja mogao da verujem da tako trosi ta mecka,ali je to jako elastican motor,jako dobar,pa pocni da verujes :) Inace prijatelj mog caleta ima Audi A6,2004,god. 2,5 quattro,potrosnja po gradu je oko 9-tke , na otvorenom 7...Iako sam mislio da on po gradu bije 12,13...
@Dusan
@Moron
Ni ja ne mogu da poverujem u tu potrosnju.
Rekao bi da po gradu trosi prosecno oko 10-12 a na otvorenom 8.
A sto se tice A6,kakvih 9 lit,on na otvorenom trosi toliko.
A u gradu verovatno 15.
Moron,verujem ti 100% za podatke koje si izneo,jer nazalost,iskusio sam na licnom primeru "evropski" kvalitet naseg benzina.
P.S. Sigurno nije takva potrosnja benzinaca u nekoj normalnoj zemlji,gde je gorivo normalnog kvaliteta.
Cisto da budemo potpuno objektivni.
Mada i dalje je veca od fabricki deklarisane ali ne toliko...
@PITBULL
Da mi je neko rekao,pa da ja ovde kazem,i da budem delimicno siguran,pa ajde...Ali sam se svakog dana vozio sa tim Mercedesom,nije islo preko 8,4 po gradu!!
A zasto mislis da A6 trosi 15 po gradu?To je jedan od najboljih motora kod Audija,uz 3.0,i da,u toj A6-ici je nova generacija 2.5 motora...Auto je ladja.
@Dusan
Suzuki SX4 1.5 100 konja benzinac trosi po gradu 9 lit.
Gledao licno.
Pa kako onda moze Mercedes 180 kompresor sa 145 konja da trosi 8.5 po gradu?!
Ma kakvi.
Nemoguce.
Mozda nocu kad nije guzva,da ga mili i gde nema puno semafora.
Ali opet,ja u to ne verujem.
Benzinci kod nas se uopste ne isplate jer je uzasno gorivo.
Zato oni mnogo trose (mnogo vise nego sto bi trebali).
Mozda od 1. se promeni situacija,daj boze.
Sad benzinci trose bar 30% vise nego sto bi trebali,ako ne i vise.
Zbog kriminalnog "kvaliteta" benzina a pritom jos idu mnogo slabije nego sto bi trebalo.
@Moron
pa eno ti ga katalog za Giuliettu, u gornjem desnom uglu ovog bloga!
@Predrag
@Panchev9
slazem se, mada po meni je 15-16000 eura plafon za jedan ok automobil, mada kad je Giulietta u pitanju moze i 20000! :)))
@Carobnjak
Kia proceed kosta 10 500 :)))
Mislim da je to extra auto za male pare.
A ima i Lx-sport verzija za 13 500.
17-ce felne,maglenke,ona najbolja oprema.
Za 15-16 ne mozes da uzmes auto Golf klase a da valja :)))
Tj da je ljudski opremljen.
Evo vidi Djulijeta kako bog zapoveda kosta skoro 40 000.
Mnogo...
Mozes A4 da uzmes za te pare i to dobar!
A djulijeta u osnovnoj opremi (i motor) nije mi "to-to".
Mora da bude kao Radetova ili jos jaci motor.
E to je prava Alfa!
Samo nazalost,preskupa...
@PITBULL
za tu cenu od 40000 si u pravu, sto kazu, za to se moze kupiti i automobil...:)))
Kako ne mozes uzeti za 15000?
Mozes Megane sa solidnom opremom, Bravo, i30, Ceed, Focus, Mazdu 3 (oko 16000), 308, Astru, ( H u fullu), Auris...
Sve se odnosi na motore od 100-115 ks i dobrom opremom!
Za prosecnog vozaca u Srbiji to je dovoljno...
P.S. mislim da je vreme da pocnes da pratis desavanja na trzistu, to mozes saznati iz jednog primerka autocasopisa sa kioska...:)))
@Carobnjak
Zavisi kako gledas.
Meni osnovna verzija nije dovoljna.
Volim dobro opremljene.
Bazne verzije mozes za 15.
Ne Astru H,vec gledaj novu,J.
Ona pocinje od 14500.
Znaci "pistolj" za 15 000 :)))
P.S. Volim dizel motor (dobar),bogatu opremu...
Kao ova Djulijeta npr.
Samo sto bi na Radetovom mestu,doplatio i za navigaciju.
Nista ga ne vadi jos to da zaokruzi na 40.
Pa onda bar da bude totalni full.
Za prosecnog vozaca je dovoljno da ima klimu.
Ali za ljubitelje (taj sam) nije...
Hvala na predlogu,imam Top Speed od 1. primerka,redovno kupujem Sat plus,Auto bild (iako nema potrebe jer sve saznam odavde i pre nego sto objave) Vrele gume i ponekad Auto,Turbo (kad ima nesto zanimljivo) i 2 tocka :)))
Meni je to dusevna hrana :)))
@carobnjak
Automobilizam,motociklizam.
Volim da pratim sve sto ima veze sa tim temama.
@Panchev9
Pogledaj 'link' do kataloga sto je Carobnjak gore dao, mozda su tu ratkapne i dr. za djulietu ...
@Moron
Nadji pa daj link...
Ako Gulietta ima ratkapne imas rucak...
@Moron
@Panchev9
Giulietta "Progression" paket: celicne felne 16" sa ratkapnama!
"Distinctive" paket: alu felne 16" Sport 205/55
"Quadrifoglio Verde" paket: 17 ili 18" specijalne alu felne...
Ufff...
Izgubio sam znaci...
Srecom pa je Moron mrsav...
A bio sam uveren da ne postoji Gulietta sa ratkapnama...
Na mobile.de nisam video... Verovatno za siromah trzista...
Posto sam ja sinoc gledao na hr... I tamo prvi paket ima alu felne...
Jel moguce da je su na putu za Srbiju skinute alu i stavljene stare dobre chelichare...
Sa sajta za "zapada"...
Progression
Alu naplatci Elegant 205/55 R16
S
@Panchev9
prevideo si cinjenicu da bazni model u HR kosta cak 22000 eura a kod nas "samo" 19500!
Jeste, ali cene alu felni su 400e, 500e i 600e...
Gledao jesam pogresan sajt, ali mi deluje nestvarno da nemaju alu...
Kao sto je već neko među komentarima rekao "Hvala ljubiteljima Wolksvagen-a što su nam omogućili da vozimo dobar auto za malo para" :)))
Citat sa odlicnog foruma:
http://forum.cars.rs/forum3/viewtopic.php?f=1&t=567
Panchev9
Ubiše te alfine "gusane" felne :)))
Izgleda da je vreme da počnem da "postim"...
P.S. Ići ćemo na ručak bajsom, na neko daleko brdo, da malo prethodno ogladnim :)))
@Moron
Kao sto rekoh srecom pa nisi "jeshan"...
:)
Kad gledam Hr sajt, a ne ovaj domaci koji uzgred nema cene...
Bajs tesko iz "poznatih' razloga...
Sa ovim oblikom je prvi izasao Subaru sa Imprecom jos negde 2007. Posle nje slede kopije: Megan, Astra, BMW X1...
"da su nemci toliko superiorni u pogledu kvaliteta italijani bi odavno propali,ali to su samo predrasude ljudi koji iz ove zemlje nisu izasli(ocigledno)"
Ajde kazi nam onda odakle te predrasude? Koje postoje vec jako dugo i ocigledno ce se zadrzati? Sami Srbi izmislili da su nemacki automobili kvalitetniji od italijanskih ne uzimajuci u obzir broj stanovnika? Maksim po diviziji.
Jedna krajnost je Srbin sa predrasudama da je "Nemac Nemac brate" a druga krajnost je onaj sa zazivelim kompleksima i stavom da je bas on "izmislio toplu vodu".
Nego jedna stvar mi nikako nije jasna. Toliko (opravdane) kritike oko cene nemackih vozila (narocito VW) a sad se pojavi alfa koja zbog "osecaja u voznji" (jos uvek nepotvrdjeno ali generalno vazi za alfe) i lepe spoljasnjosti kosta vise nego bilo koji konkurent - i to je ok? Realno? Razumno? Kad se podvuce crta, muskarci ne dodju cak ni do nivoa prosecne zene.
@Merlin
Jedino je definitivno jasno zasto ljudi po svaku cenu izbegavaju Hitnu pomoc. :)
@MileNS
ahhhhhhh, jos jedan hit meseca oktobra!
Italijani da nekoga kopiraju? Ne mogu da verujem...
Giulietta je naslednik pravca koji je zapocela jos 147-ca a nastavili Bravo ( predstavljen pre Impreze!) i Delta...
Astra? Pa mozda i lici na Imprezu ali ne aktuelna nego ona "F" sa pocetka devedesetih, na tom nivou je otprilike ta famozna Impreza( na stranu njene vozne odlike)...:)))
@Cika (deda) Sima
ne pratis redovno zbivanja ovde inace bi znao da ne radim u Hitnoj pomoci, nego da sam vec 2 godine na specijalizaciji ( citaj - unapredjen sam!). Svejedno, slobodno mozes da se obratis i toj sluzbi, sigurno ce ti pomoci...:)))
P.S. a mozes i meni za savet! :)
"na tom nivou je otprilike ta famozna Impreza" rece doktor i ostade ziv... Ima i muskaraca koji ne gledaju na auto kao zene, samo da znas. :)
Pratim pratim ali to za specijalizaciju sam propustio. Zato i drzava ide u ku888 :):):)
@Cika Sima
Mile je govorio o "obliku" vozila i dobio je adekvatan odgovor! Ja sam razgranicio tj. istakao njene "vrhunske vozne osobine" koje niko i ne primecuje...:)))
Tvoj problem je sto tesko kapiras sta ja u stvari hocu da kazem a vrlo je jednostavno! Iz mojih komentara se ne moze zakljuciti ono sto ti tvrdis, 90% komentara ovde je upravo i o izgledu, obliku i dizajnu jer 99% komentatora nikada ni nije videla ove modele a kamoli vozila... Zivela Srbija!
P.S. poziv za pomoc i dalje stoji...
Besmisleno je kritikovati ili hvaliti auto (ili cenu vozila jos bolje) na osnovu izgleda. Ili se i tu ne slazemo?
Ne moze da se zakljuci da ima muskaraca koji ne gledaju na auto kao zene? "Doktore" gubis se. :)
@Cika Sima
ja uopste ne vidim u cemu je problem?
Svi komentatori su za izgled Giuliette napisali pozitivne kritike! Slazem se da je rano ocenjivati njen kvalitet, pouzdanost, vozne osobine , posebno preko slika...mozda neki jesu ali ja to ne radim!
Ja sam je video uzivo i znam o cemu pricam!
Vrlo sam precizan kad nesto pisem, problem je u onima koji to ne kapiraju!
Zna se gde spada Alfa i ko je "blati" ali bez uspeha...
Sto se cene tice, one se izrazavaju brojkama i vrlo lako se mogu uporediti sa konkurentima kao i sta se za taj novac dobija, samo treba pratiti trziste. Vrlo jednostavno, ili mozda nije?
P.S. da ti pojednostavim, sve se svodi na pitanje ukusa, hteli mi to priznati ili ne, a moj vrlo dobro znas, kao i svi ovde...:)))
P.S.
i nema potrebe da imitiras Mangeove fazone, ne stoji ti, Mange je neponovljiv...:)))
Čarobnjak
Bilo bi lepo da se Alfa vrati na mesto gde ti mislis da spada.
Da li si video Djuliju u Auto Klubu?
@Ex Italo fan
nazalost, u mom gradu se vise ne moze kupiti Autoklub...:(((
@Ex Italo fan
Jel ovo u pitanju? Mogu samo da kazem VAUUU!
http://autoklub.jutarnji.hr/giulia-dolazi-krajem-2011-/812339/
carobnjak
Preseli se... :)))
Meni se vise svidja plava varijanta... http://alfaromeofans.blogspot.com/2009/08/alfa-romeo-favors-giulia-sedan.html
Sto bi Pitbull rekao - kida... :)
Čarobnjak,
nije, izvedena je na platformi Đulijete sa produženim međuosovinskim rastojanjem.
Izgleda bolje od rendera koji si naveo.
@Ex Italo fan
pa to isto i pise:
"Dorađuju se završne linije jednog od modela ključnih za budućnost Alfa Romea. Nova Giulia naslijedit će model 159, a na tržište bi trebala stići krajem 2011. godine. Nova limuzina više srednje klase nastat će na produženoj verziji nove platforme koju koristi netom predstavljena Giulietta.
Alfa jamči osjetno bolje vozne osobine i performanse od ne osobito impresivne 159-ice, a navodno će i ponuda benzinskih i dizelskih motora biti među najnaprednijima u klasi. Modeli će imati mjenjače sa šest stupnjeva, a uz neke motore će se nuditi i opcijski automatik s dva kvačila."
@Panchev9
ta plava je samo naduvana 159, dok je crvena bliza Giulietti, ne verujem da ce biti velike razlike...
Joj, kad "nemci" vide novu Giuliu...:)))
@Panchev9
@Ex Italo fan
Zasto pricate o lepoti i izgledu? Oteracete Cika Simu pravo u ludnicu pa mu ni ja necu moci pomoci...:)))
Meni se vise svidja "naduvana" jer ima ozbilniji izgled, dok crvena lici na Giuliettu, a to bi znacio "pad" u klasu ispod...
Ako ne valja VW da klonira, onda ne valja ni Alfa Romeo...
Ne bih voleo da se crvena pojavi...
E sad... Mito i Giulietta lice na 8C... Ko ce ga znati...
carobnjak
Mislim da su to grube reci...
Ne znam sta je "razlog razdora", ali nema potrebe to potencirati...
Nasao sam crvenu gde nije losa...
http://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/200907/2011-alfa-romeo-giulw.jpg
@Panchev9
i treba da lice ai su sasvim drugog oblika, konkretno najvise lice prednji farovi...
Klonovi su automobili istog karoserijskog oblika, istog prednjeg i zadnjeg dela, razlika je u velicini, jacini motora i ceni...
Nemoj me terati da "prozivam" primere zarad zdravlja prisutnih...:)))
@Ex Italo fan
plava je ista 159-ka, ne znam kako ne vidis, crvena je Giulietta sa repom, prednjica ista!
@Panchev9
mozes vrlo lako da vidis ko je potencirao i poceo...
Ova poslednja crvena je savrsena! :)))
@Panchev9
nove Vrele Gume, video reklamu za Civic sa full opremom za samo 15990 eura ali je motor od samo 100ks...
Ako si zainteresovan:
http://www.honda-srbija.rs/code/navigate.php?Id=1
carobnjak
Hvala ali nisam sad planirao "bacanje sitnisa"...
Taj motor je odlican za Jazz, ali slab za Civic...
Po Auto Klubovim fotografijama, đulija je sedan verzija đulijete. Ceo prednji deo je isti, zadnje svetlosne grupe su jako sličnog oblika.
@Ex Italo fan
Koliko sam razumeo teoriju sa stranih sajtova oni veoma "povezuju" Giuliettu i Giuliu...
Tako da se slazem...
E ja tu sustinu ne gotivim... Ne volim da vidim da lici automobil iz C i D segmenta...
Ipak je u Auto Klubu foto šop, pronašao sam original fotografiju đulijete koju su doradili.
@ Cika Sima
"a sad se pojavi alfa koja zbog "osecaja u voznji" (jos uvek nepotvrdjeno ali generalno vazi za alfe)"
Sedi, vozi i bice potvrdjeno, ako ne bude onda batali i svaku pomisao na Alfu.
A u tekstu ispod slike pise: "Alfa jamči osjetno bolje vozne osobine i performanse od ne osobito impresivne 159-ice,". Ja sam mislio da je 159 vrhunska sportska limuzina?
@carobnjak
06 Okt 2010, 18:13-Dobar komentar,s tvoje strane stvarno dobar :)
A auto do 40 000 eura,nov.Audi A4,2009. god,1.9 d,sa jaaakom opremom.
@carobnjak
Slatko se nasmejem :)
Za 40000eura,auuu covece sta sve moze za te pare da se kupi...Glava me zaboli majke mi :) Nekako moj prvi izbor bi bila Audi A4...
@dusan
vidis da sam pogodio sta ti se dopalo...:)
Mada, moras priznati da i drugi deo tog komentara nije za bacanje! :)))
@carobnjak
Naravno,zar je za bacanje Pezo 308,Toyota Auris(koja mi se jako dopada),i30 mi se takodje svidja,Pro Ceed.Uostalom,kako se cene automobili od 200 000 eura,moraju se ceniti i oni do 15 :) A najvise od pomenutih nekako volim Pro Ceed i 308.
@dusan
ima puno dobrih modela za te pare, da nisam naklonjen "italijanima", iskreno ne znam koji bih izabrao...:)))
Jedino znam da to nikada ne bi bio 308, lici mi na onu praistorijsku pticu, uplasim se kada ga vidim (Moronu oprosti!)...:)))
P.S. i naravno, Golf zbog svojih "kvaliteta i epiteta" nikada nece biti razmatran sa moje strane, on je van svake konkurencije...