
Fiat je navodno odložio dolazak nove, treće generacije Pande na tržište, a reč je o posledici štednje u poslovanju. Sada se očekuje da bi novu Pandu mogli da upoznamo tek 2012.
Lansiranje novog modela se prvo očekivalo ovog leta, ali je to za sada već dva puta odloženo. Naime, prvo je dolazak prolongiran za septembar 2011. godine, a sada je sve prebačeno u 2012.
Ova štednja, koju su u Fiatu započeli u oktobru 2008., prolongirala je i dolazak zamene za Lanciu Ypsilon. U Fiatu su želeli da uštede nešto novca, ali i da izbegnu lansiranje novih modela usred krize i da njihov dolazak sačuvaju za vremena kada se očekuje novi tržišni rast.
Izvor : Index.hr
Render : arhiva Autoblog.rs
DOPUNJENO 7.10. 2010. u 18.00h - Nova Fiat Panda tek 2012.
Lansiranje "Fijatove" nove "pande" ponovo je odloženo posle najnovije odluke uprave kompanije da zamrzne ulaganja. Kako saznaje portal Automotive News Europe, nova "panda" pojaviće se u januaru 2012. godine.
Očekivalo se da će "panda" biti predstavljena ovog leta, ali je
izvršni direktor "Fijata" Serđo Markione naredio zamrzavanje svih
troškova i lansiranje je već bilo odloženo za septembar 2011. godine. Ipak, to
nije bilo dovoljno, pa se kao konačan datum sada navodi januar 2012.
Pored "pande", za 26 meseci odloženo je i lansiranje malog automobila "lanča ipsilon", prvobitno planirano za maj.
Umesto u decembru 2011. godine, proizvodnja dva minivena koja bi trebalo da
zamene modele "fijat idea" i "multipla" počeće u drugoj
polovini 2012. godine, zbog toga što je procenjeno da novi modeli ne bi trebalo
da se nude u trenutku kada potražnja opada.
Markione ne očekuje da će se evropsko tržište automobila oporaviti u kratkom
roku, navodi Automotive News, podsećajući na izjavu šefa "Fijata" na
Sajmu automobila u Parizu kada je kazao da "nema smisla nuditi nove
proizvode na tržištu koje je tako strukturno slabo".
Markione je naglasio da "Fijat"
pokušava da "čuva municiju" za period oporavka.
On je predvideo da će prodaja kola u zapadnoj Evropi u 2011. godini dostići
12,5 miliona, što je isti broj kao ove godine. Markione smatra da će prvo
tromesečje u 2011. biti slabije nego što su bila tri meseca ove godine, kada je
prodaja automobila bila podsticana vladinim subvencijama na glavnim evropskim
tržištima.
Autor : Tanjug.rs
Svašta, opel je u doba najveće krize napravio najbolje automobile ikada, ovde nije reč o krizi (tvrdim na osnovu vesti da je fiat grupa konačno ostvarila profit), već o tome što su prvobitni planovi bili da se proizvodi u Srbiji, a komponentaši (proizvodjači auto delova) nisu još uvek spremni, kao 2. razlog navešću ČINjENICU da je fiat trenutno okrenut modelim koji će biti primarno orijentisani ka tržištu SAD-a, a Evropa može da pričeka. Velika su ulaganja u chrysler, da bi se čekalo sa time.
Opako batice ali neznam gde si cuo da Fiat ima profit kada je prodao preko 100.000 automobila manje nego lane a Markioni se nada, neka mu bog pomogne posto kupci nece, da ce biti neki profit iako to tako ne izgleda