
Pripremajući se za dolazak nove generacije modela ML, Mercedes je iz ponude još uvek aktuelnog modela izbacio nekoliko verzija, što u praksi znači da su u penziju poslati Mercedes ML63 AMG i ML450 CDI.
Podsećanja radi, ispod haube se kod ML63 AMG modela nalazi AMG 6,2 litarski V8 motor sa 375 kW/510KS pri 6800 o/min. i 630 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje do stotke u roku od 5 sekundi i (elektronski ograničenu) najveću brzinu od 250 km/h. Menjač je AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC, pogon je na sva četiri točka (distribucija 40:60 napred/nazad), a deo paketa su i AMG sportsko ogibljenje, AMG kočioni sistem, AMG petokraki alu točkovi od 20 inča sa gumama 295/40 R 20 (opciono 21-inčni sa gumama 295/35 R 21), AMG sportska kožna sedišta sa grejanjem i el. podešavanjem, AMG sportski volan...

S druge strane, ML450 CDI pokreće 4,0 litarski V8 dizelaš sa 225 kW/306KS i 700 Nm, dovoljno za maksimalnih 235 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 6,5 sekundi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kad kad je konkurencija iz Minhena pokopala, pogotovo sto se tice tih motora...
Kapa dole za ML 63 AMG.
Imao sam prilike da ga probam,sve sto se moze reci je duboki naklon.
Dok mi se standardni ML ne svidja nesto spec,samo AMG.
Pre ML-a (320cdi) bih uzeo X5 ili X6.
Ovaj 450 cdi mogu da mislim koliko se prodavao,na svakih 100 komada 320cdi mozda jedan 450.
Q7 jede i ML i X5 za uzinu!
Cayane je iz drugog sveta, a Touareg moze da se nosi bez problema sa ML, X5, Range Rover, RX, XC90.
Tu je svwe savwrseno
Kako se zove ta basna sto si procitao. Bas je kao za decu, sve nekako napoacke.
@Tu je svwe savwrseno
Hahahahahaha.
Tako je,u pravu si.
Sve si "realno" rekao.
Zaboravio si da kazes da Feton "jede" za dorucak A8,S i 7-cu,iako se proda kao sto ovi prodaju u nekom omanjem selu. :)
Ako si seo iz Juga u VW,to ne znaci da je VW najbolji.
Trebao bi da sednes u neki Mercedes,BMW,da malo prosiris vidike. :)))
Svaka od ovih marki ima poneki promaseni model,pa su tako kod VW to Phaeton i Lupo,kod Mercedesa CLC i Vaneo.Jedino kod BMW ne mogu da pronadjem takav model.
@milan,
Cenim da je to kod BMW-a serija 3 kompakt iz 2003. i danas ovaj 5 GT.
@Uros
Moglo bi se reci.Ustvari potpuno sam i zaboravio da postoji 5 GT.
SAVE THE PITBULL'S
Gde ga izvuce?
Naravno da i BMW ima greske, ali zaista najmanje, mada i ima manje sansi za "neuspeh" jer ima i manju gamu.
Trenutni ML mi je mocniji od najnovijeg Cayenne-a na cesti.
Inace, razocarao sam se novim Cayenne-om. Po meni, prosli Cayenne je ubedljivo najjaci SUV, kada se prica o brutalnom izgledu na cesti.
@Tataratira
Bas tako,kad eksperimetises,postoji i rizik ali isto tako i dobitak,kao sto je slucaj sa X6.
@milan
Moguce da se tebi svidja,ali nije prosao na trzistu,a to je izgleda najvazniji pokazatelj uspesnosti nekog modela.
Jos bih dodao BMW 850 na tu listu.
Verovatno je dobar auto,meni je i lep,ali nije prosao.
@yamaha
Meni se novi Cayenne uopste ne svidja kako izgleda.
Slabije od proslog modela.
Neubedljiv.
X5 i X6 su za njega Avioni.
Posebno zadnji deo Cayenna izgleda bzv.
Rekao bi covek Hyundai.
@Yamaha
A jos brutalnije izgleda od Cayenna (ML63 AMG) a i od drugih SUV-ova.
Plus je jos najbrzi,e sad posto su tek sad izasli X5 i X6 u M izdanju,od njih ne znam da li je brzi.
Ako bi se vodili statistickim podacima,onda nije.
Ali treba sacekati neki uporedni test.
Mislim i da je Cayenne prema podacima brzi,ali ga ML pojede.
I to jos Cayenne Turbo S,koji je snazniji od 63-ke.
https://www.youtube.com/watch?v=9kBHpHBYFiU
https://www.youtube.com/watch?v=taKUT-R0gyc&feature=related
i
https://www.youtube.com/watch?v=wnT6f5gNXr4&feature=related
Jos je ovde Cayenne modifikovan,ima 550 konja a ML fabricki 510.
Znaci 40 konja slabiji al mu ipak pokazuje ko je tata. :)
Da,da....Z8!Prelep auto,konkretno mislim na izgled zadnjeg dela.Citao sam samo da je bio malo vise americki konstruisan,kao muscle car,a ne upravljiv kao sto BMW ume. Zar nije 850 bio uspesan?Ako se uzme u obzir kad je bio na trzistu...Pre bi to rekao za Z1 sa onim ludim vratima.Lep ali redak,ruku na srce.
Haha,brzi je cak i od X6 M (555 konja). :)
Lepo sam rekao,najbrzi SUV. :)
https://www.youtube.com/watch?v=EGeKL94T9J8&feature=related
SAVE THE PITBULL'S
Ukusi.. Meni je X6 "visak" u gami. Malo koristan automobil.
Z8 i dalje ima dobru cenu.
Ne bih se slozio za seriju 8 koja je imala uspeha pa cak i u danasnje vreme primerci dobro kostaju( sto je najvazniji parametar kod polovnih automobila ).
@Tataratira
Ukusi se razlikuju.
Ali to ovde nije bitno,bitno je da je X6 prodavaniji nego sto su se najveci optimisti nadali u BMW-u.
To pokazuje da li je "visak" ili ne.
I jos uvek,niko ne izbacuje pandan tako da ce se X6 lepih parica nauzimati. :)
Mozda se ne slazes za seriju 8,ali se ona vise ne proizvodi,verovatno zato sto se slabije prodaje od ocekivanog i isplativog,a to je jedini parametar uspesnosti za fabriku.
A ne da li se meni ili tebi svidja.
Mora da se isplati inace gasenje.
Kao sto niko npr nema sanse sa Mercedesom CL.
Probali su u BMW-u da mu konkurisu sa serijom 8 ali su se olupali.
SAVE THE PITBULL'S
Tacno je da se X6 prodaje vise od ocekivanog, ali se moje misljenje ne menja(kod mene je visak).
Serija 8 je bila 10 godina na trzistu, sto je sasvim dovoljno(izgledom bi i sada mogao takodje). Proizvodjaci ne gledaju samo preko jednog modela uspeh(pogotovo za takvu klasu), tako da ce isti i istrpeti njegov "neuspeh" zarad njegovog "zivota", ukoliko to donosi vrednost samo po sebi brendu.
Moj favorit je buduci Gran Coupe.
BMW 8 je bio pre CL-a. I bio je san mnogih!
@Tataratira
BMW 8 je nastao kao konkurent Mercedesu CL (S klasi kupe,odnosno SEC,kako su ga tad zvali).
Ok,ima njih kojima se ne svidja X6,meni se svidja npr.
Ali jedno je sigurno,a to je da se rizik isplatio,yj da je uspesan model.
Isto tako R klasa se meni extra svidja,a nije prosla na trzistu kako su ocekivali.
SAVE THE PITBULL'S
Kod nekog se podaci ne poklapaju jer je 8 krenula 1989 a Cl 1992?! Nema veze.
Taman sam poceo da zaboravljam na R klasu pa je sada spomene. Za Ameriku dusu dalo, za Evropu nikako. Celokupan koncept( extra veliki skup karavan) mu smanjuje cenu sa vremenom.
@hh
Jesam.
Nista spec po meni.
Ne izazaiva mi nikakvo osecanje.
Mnogo vise me privlaci X5 kao i X6 i naravno ML63 AMG.
Sva ta tri su mnogo bolji izbor po meni od Cayenna.
Meni se prosli mod mnogo vise svidja od novog.
Novi je razocarao,sto se dizajna tice.
Prethodni je imao svoj fazon,prepoznatljiv,lep itd.
Ovaj novi je mlak.
@ pitbul
Sada vozim Golfa III 1.9 SDI 1995., a pre toga u porodici su bili Golf I i Lada 1200.
VAG je najvredniji i najbolji proizvodjac automobila na svetu. Da bi kupio Phaetona moras da imas nesto posebno, a takvih je nazalost malo.
@Tu je svwe savwrseno
Ok druze ako ti tako kazes. :)
Nego mozda si zaboravio na premium brendove,sta mislis?
VW nije najbolji proizvodjac.Ali je VAG grupacija jedna od najjacih(vjerovatno i najjaca).
Odose u penziju dve mnogo jake masine, godinama su drali konkurenciju i sad je vreme za novi ML. Novi 63 ce imati v8 bi turbo sa 571 ks, dok ML 450 cdi ce imati verovatno oko 370. :) I opet vlada...
@McLaren
Krivo mi je sto menjaju atmosferski 63 sa turbo 55 fakticki.
Bice 5500ccm turbo.
Steta,ovaj atmosferski je sila.
Stvarno je extra motor, ali dugo je na trzistu pa je vreme za promene. On ce bit najstartniji SUV, isto kao i sto je onaj bio u svoje vreme.
@McLaren
Jede Cayenna i ostale,cak i X6 M. :)
Iako je "mator" i dalje deli lekcije. :)
@McLaren
Prvo su imali V8 Kompressor (55) pa onda 63 atmosferski,pa sad opet 55 biturbo (mada su ga oni krstili 63 iako je fakticki 55) :)
P.S. Svidja mi se ovaj atmosferac zato sto posle brze voznje ne moras da cekas da radi u mestu neko vreme da bi sacuvao turbinu.
A i svidja mi se njegova cista surova snaga,bez ikakvih pomagaca (turba i ostalog). :)
@McLaren
I jos nesto,bolje bi im bilo da unapredjuju onaj 65 AMG motor,koji je isti otkad se pojavio,stagnira.
Ovaj 63 stalno jaca,sad se toliko priblizio 65-ci da za njom onda ni nema potrebe.
65-cu bi trebali da unaprede.
@PITBULL
Ako zadnji deo novog Kajena deluje kao neki Hjundai,na sta onda deluje zadnji deo novog CLS-A?? ;)
Nije se ni meni nesto posebno svidjao novi Kajen,ali kada sam ga video 10-tak puta u pola sata,promenio sam misljenje...Auto je doveden do perfekcije,izgleda fenomenalno...Uz to,cene u Nemackoj ML63AMG 105.000e,Kajen Turbo 115.000e...X5M je 106.000.e ;)
Kajen je malo visi nivo od ostala dva konkurenta koja mogu a i ne moraju da se stave sa Q7 V12,ali je on cak skuplji i od kajena,cena u Nemackoj 135.000e ;)
@dusan
Na Mercedes.
Cim je izasao Cayenne novi,video sam jedan crni i pitao se ko moze da da pare za njega a ne za X5,X6?
Da ne ubacujem ML-a i Q7,mada bih i njih uzeo pre nego Cayenna.
A da ne poredim ML63 AMG koji jede Cayenna i koji mnogo bolje i brutalnije izgleda.
Kao i X5 i X6 u M izdanju.
Cayenne je slab za njih,u svakom smislu,a ponajvise dizajnerski.
P.S. nadam se da si video kako ML jede Cayenna za dorucak :)
I to Turbo S verziju. :)
ML63 je moc !
@dusan
http://www.auto-types.com/images/_autonews/geneva_new_porsche_cayenne_4.JPG_1605979064.jpg
Zar nije?
Meni ovo na sve lici,samo ne na Porsche.
Prvi Cayenne svaka cast,ali ovaj novi je skroz mlak i neupecatljiv.
Prvi je bas bio pojava.
Originalan,lep.
Ovaj nastavak nije odgovarajuci,po meni.
Lepsi mi restayling Cayenne od novog 100 puta.
65 AMG je malo unapredjen, za tricavih 18 ks, sto znaci da ima 630 ks a Maybach 640, 1026nm je ostalo isto, redukovana je potrosnja i emisija stetnih gasova. Ali stvarno taj motor nije normalan kada on dere nacisto sve zivo a onolika limuzina. Eno na you tube, razbije M5, M6, i dve verzije Karere, i takodje sam gledao kada razbije F430. Mislim da se 65 AMG radi od 2004-e god.
@McLaren
Da ali to je samo softverski pojacan.
Vreme je da mu urade hirurski zahvat :)))
Posto je sad 63 AMG vrlo blizu njemu sa snagom,65 bi trebao da bude pojacan,tako da opet raznese bilo kog "konkurenta" :)))
@PITBULL
Kajen je skuplji,uz to je i Porse,inace ko ima tu kintu,zasto ne bi vozio Porse? ;)
Zasto bih vozio dosadni Mercedes,kada mogu da vozim Kajena,Porse? ;)
Zar cu ja moci da se trkam sa vozacima ML-a na ulicama?Haha...Kazes,jede kajena,to sto pricas je glupost,kada bi sela dva prava vozaca,ili bi bili slicni,ili bi Kajen dobio...Uz to,pre cu voziti prestizan automobil nego nesto drugo ;)
Pitbull, da podignu negde na nivou SL Black edition-a. :) a moze i na 700 ks. Hehe Dusane, a Mercedes nije prestizan uopste. Hahhah I ja volim Porse ali kad je nesti bolje, ono je bolje. ML je udobniji i mocnije izgleda, i naravno i off road mu je bolji, dok Cayen ima bolji sportski karakter.
@dusan
Ok,tebi je Porse Porse,i kad je slabiji od konkurencije.
Ti se palis na Porse,bez obzira kakav je.
Zasto bi neko vozio Porse?!
Samo zato sto je Porse?
To nije dovoljan razlog.
Mora da bude lep,brz itd.
ML63 AMG dosadan?!
Haha,pa mucenice kako mozes tako nesto da izjavis,kad je za Cayenna babaroga.
Sta li je onda Cayenne?
Mrtvo puvalo?
Jeftin dizajn,splacina?
Verovatno nisi nikad ni sreo ML63 AMG-a a kamoli seo u njega,vozio se.
Ti si nepopravljiv,ML63 je najbrzi dzip,brzi od Cayenna,a ti i dalje to ne mozes da podneses.
To je tvoj problem.
Sidji nam s kicme,nek je tebi Porse Porse,nemoj samo da ocigledne stvari opovrgavas,jer si smesan.
Krivo ti je sto je ML pojeo Kajena,sta da se radi,tako je.
Ne brini,pojesce ga i X5 i X6 M.
Sva ta tri modela su zveri za Kajena.
I mnogo bolje izgledaju i brzi su,objasnili su mu kako se to radi. :)
@PITBULL
Hahahaha...Ne,Kajen nije ni pravljen da bude najbrzi,on nema konkurente u ML-u,X5M,Q7 V12...Audi,Bmw i Mercedes se utrkuju ko ce napraviti brze,jace...Porse nema nista sa njima,Kajen ce ih sve pojesti u off roudu,enterijer mu je babaroga za predstavnike 'velike trojke'...Nije samo meni Porse Porse,vec svakom istinskom ljubitelju automobila,Porse zasluzuje da neko kaze Porse je Porse...Zar ces vise paznje privuci sa CLS-om ili Panamerom?Ili sa Kajenom ili ML-om? ;) ML-a imas dosta,odakle neko ko ne prati zna da je to ML63AMG?I da zna da je to taj ML,on ne zna sta mu znaci 63AMG,a kad vidi znas Porsea na haubi... ;)
Kajen je skuplji od ML-a,kvalitetniji,takodje je i za grad ali i offroad :)
Zapamti,neko ko je jeftiniji od Kajena 15-20.000e ne moze da mu bude konkurencija ;)
@dusan
Al si se nalupao covece,da nisi pio nesto? :)
Bolji u off-roadu.
Hahaha.
Niucemu nije bolji,bas niucemu.
Ni izgled,ni performanse,niti nista.
ML63 AMG se razlikuje od obicnog kao nebo i zemlja.
Odma se vidi moc,nabildovanost.
Kao bilder i obican covek.
A kod Cayenna nema razlike vizuelne,sem u broju auspuha.
Kajenova pojava je jad i cemer u odnosu na ML-a.
Mike Tyson vs Dzoni Stevanovic,hahahaha
@dusan
Panamera jeste odlicna,ali novi CLS je objasnio sto se tice dizajna.
Svakako ce vise pogleda privuci nego Panamera.
@PITBULL
Prethodni Kajen je imao nagradu za najbolji SUV na svetu 2008.god cini mi se...A novi je samo unapredjeniji,dakle bolji od prethodnika sto znaci da je ML iza i prethodnog,a i novog ;)
CLS je objasnio kako Nemac treba da izgleda ko hjundai :) Sva sreca pa ni jedan Audi i Bmw ne izgledaju tako :)
@ dusan
Znaš u čemu leži malo manje interesovanje za ML?
Malo je zastareo (dizajnerski), a drugo kad kažeš Mercedes, na šta te to asocira? Na limuzinu, a ne na SUV.
A kad kažeš SUV ja odma pomislim na Jeep, Land Rover ili Range Rover.
@dusan
Aha vazi.
Nesto mi ne izgleda tako na onom snimku gde ML masakrira Cayenna i to Turbo S ! :)
Taj nemac diktira trendove,koje Audi,BMW a i VW kopiraju (Passat CC).
Toliko.
Ne bi vise sa tobom diskutovao,ne uvazavas cinjenice,nema svrhe.
Vazno je da si video kako ML monstruozno jede Kajena,a ti i dalje lazi sam sebe,druge ne mozes.
@dusan 17:12
Ti vise ne znas ni sta pricas.
Kad nije najbrzi Kajen,onda nije ni pravljen da bude najbrzi.
hahaha.
Pa da,sigurno su ga pravili za off-road,da se takmici sa velicinama kao sto su G klasa,Jeep,Toyota.
Bravo genije!
Ubo si u centar!
Naravno da je Kajen pravljen da bude najbrzi,sto je i bio kad se pojavio (Turbo).
Ali sa pojavom ML-a 63 AMG,izgubio je tu titulu.
Velicas Porseove performanse,pa onda kazes kako ni nije pravljen da bude najbrzi nego za off-road?!
Cujes li ti sebe?!
Porse i off-road,da da,po tome je Porse poznat,sigurno. :)))
Boze kakvih gluposti covek ovde moze da cuje,to je za neverovati.
Velicas Porse,ponasanje na stazi,da bi onda rekao za Veyrona kako to nije vazno (ponasanje na stazi).
Odluci se vec jednom.
Samo mene zaobidji ubuduce.
Ne zelim da diskutujem sa nekim ko uporno tera svoje kako mu kad odgovara i to menja arsine.
Cas jedno,cas drugo.
Makar da se drzis jednog istog.
Nego ti ko politicar,cas jedno cas drugo.
Najvise mrzim kad neko vidi nesto ali i dalje ubedjuje u nesto u sta nikog ne moze da ubedi.
Zato ne zelim vise da diskutujemo.
Porsche Panamera npr je najbrza sportska limuzina i ne verujem da iko moze da joj parira,pa ni AMG CLS.
Ja za razliku od tebe ne zivim u iluzijama,kad je nesto tako,tako je.
Tebe boli sto je Kajen sporiji od ML 63,zao mi je,ali tako je.
Prihvati cinjenice,bice ti lakse ubuduce.
Ali ako se obistine najave za dolazak BMW X7..
Bice tesko konkurenciji.
Cayenne je bio osvezenje(iako suprotan tradiciji Poresche-a), medjutim sa skromnim off-road mogucnostima. Ne sa slabim, ali ne ni sa vrhunskim kao sto imaju modeli:Jeep(veci), Land Rover(osim Freelander-a), MB G klasa, Mitsubishi Pajero i Toyota Land Cruiser 100.
SAVE THE PITBULL'S
Tako bi trebalo.
Evo vidis hoce-nece.
http://www.topspeed.com/cars/bmw/2014-bmw-x7-ar99858.html
@Tataratira
Nadam se da ce izaci.
Sto vise modela to bolje.
Konkurencija ne sme da odmara onda,mora da stalno napreduje.
Radujem se novim modelima,pogotovo kad je u pitanju X serija (od X5 pa na gore)
@PITBULL
Ja uvek gledam i velicam perfomanse Porsea ;) Neko ko ima tako bogatu istoriju,zasluzuje to :)
Inace,Kajen nije 911,ili Panamera,ovaj novi je pogotovo napravljen da bude velika krstarica,pogledaj ti njegov enterijer,ne moze mu prici ML ni u snu,moze Range Rover ali ML je takodje daleko i od Range-a :) Novi Kajen nema Turbo S verziju,vec samo turbo od 500ks,tih 500ks iz Kajena su jaci od Amg 510ks,do 100 novi Kajen Tubro ide za 4,6,a Ml63AMG za 5,0...Ne pljujem ja ML,msm ja ne mogu da ga pljujem,ali mi se ne svidja njegov izgled pogotovo od pozadi,X5 je mnogoooo lepsi,takodje i novi Kajen...Za perfomanse Kajena sam rekao da nisu bitne posto je to SUV,kao sto je rekao Dzeremi Klarkson,ko hoce da baci mnogo para na nesto totalno nekorisno je ovo i pojavljuje se X5M,posle njega Range Rover 5.0 , pa Audi Q7 V12...Msm to ne moze da bude totalno nekorisno,ali ja ako volim brzu voznju i imam mnogo para,zasto bih uzimao Kajen Turbo umesto 911,ili uopsteno nekog drugog sportaka...Msm motor iz Q7 V12 tdi je prejak,ima 200 obrtaja od Zonde R,brutalna masina,ono vuce dzambo dzet,ali sta ce mi to?To je za pokazivanje,da se utrkuju milioneri ko ce bolje da vozi,zato bih ja bio zadovoljan jednom Q5-com 2.0tdi(170ks) i full :D D:D