home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pored plate od oko dva miliona funti voditelj popularne emisije “Top Gir” Džeremi Klarkson prošle godine zaradio je i 850.000 funti zbog neuobičajenog ugovora koji ima sa marketingom BBC-ija.

Naime, Klarkson je svoju poziciju jednog od najplaćenijih tv lica učvrstio dogovorom da mu pripadne deo zarade od prodaje magazina, DVD-ijeva, knjiga, maketa automobila i ostalih proizvoda koji se povezani sa brendom “Top Gir”. 

U Britaniji mnogi trvde da je ovakav dogovor neprimeren i da njime Klarkson ucenjuje tamošnji javni servis.

Zvanični podaci pokazuju da je on prošle godine u firmi “Beder 6” zaradio 854.000 funti. On je zajedno sa producentom emisije “Top Gir” Endijem Vilmanom osnivač ove kompanije.

Klarkson je samo od dividendi kompanije dobio 504.000 funti u toku 2010. i 350.000 funti mu je isplaćeno na ime usluga.

Portparol "BBC Worldwide" opravdava njihov dogovor jer kako kaže, svesni su da je Klarksonovih ruku delo to što je “Top Gir” posato svetski fenomen.

Preuzeto sa : Blic.rs

Foto : Topgear.com
 



čitanja : 1734



Komentari

Sta gledas?!
Kupuj to! :)

Autor SAVE THE PITBULL'S 03 Jan 2011, 13:48

Sposoban covek iz sposobne familije, jednostavno osudjen na uspeh. Procitajte biografiju na wikiju i sta su mu radili otac i majka, ..

Autor krle 03 Jan 2011, 14:55

Moze mu se,svaka cast

Autor ilijapaun 03 Jan 2011, 16:12

Ma neka mu je i neka Top Gear serijal potraje još dugo...

Autor Miki 03 Jan 2011, 17:02

Meni ni iz dzepa ni u dzep!Samo neka nastavi da radi kao i do sad.

Autor Uros Cuore Sportivo 03 Jan 2011, 17:26

mogu samo da ga mrzeeee, oni sto ga ne voleeeee :)

Autor Stole 03 Jan 2011, 19:23

@Stole
Jeremy peva "i dalje me zele" :)

Autor SAVE THE PITBULL'S 03 Jan 2011, 19:27

Stoji i ramislja u sebi: zasto mi Englezi ne znamo da napravimo ovako nesto.
Dok je bilo vise "engleskih" automobila, bio mi je zanimljiv njegov nacin ironije prema "ostatku", ali vise nije tako.
Jedan dobar show, ali ako nemas potrebe da saznas nesto previse o automobilima.

Autor Tataratira 03 Jan 2011, 19:38

@Tataratira
Aston Martin,McLaren F1,Jaguar,Lotus,Range Rover,Rolls Royce,Bentley,Mini...U pravu si,nista nemaju ;)
Vise se svi pitaju zasto nemaju nesto posebno poput Astona,Jaguara,Rolsa,Bentlija,nego sto se oni pitaju zasto nemaju neku Zondu nastalu pre 11 godina,a oni ljudi prave automobile od pre 120 godina... ;)

Autor dusan 03 Jan 2011, 20:57

@Auto
Napisite velikim slovima na vrhu stranice,'Pre upotrebe(komentarisanja),dobro razmisliti ;)))

Autor dusan 03 Jan 2011, 20:59

dusan
Nije previse bitno. Svi modeli koje si nabrojao su "engleski" isto onoliko koliko je i Punto Classic "srpski". A za nekada se zna.
McLaren-u svaka cast, ali je proizveo minimalan broj automobila.
Napisi sta nije tacno?

Autor Tataratira 03 Jan 2011, 21:14

Da, imaju Englezi automobile, ali je samo engleski samo naziv. Hhaaahah Pukli su oni davno.

Autor McLaren 04 Jan 2011, 00:21

Secam se emisije kada je vozio Veyron, pa je na kraju rekao da mu je jedino zao sto ga vise nikada nece voziti... nikad ne reci nika...
:-)

Autor Dejan 04 Jan 2011, 00:27

@Tataratira
Sta to ima veze ko ih drzi,ako su i dalje ti modeli inspirisani starijom bracom?Pogledajte izgled Jaguara kroz istoriju,i najnovijeg Xk npr,ili DBS pogledajte i pogledajte DB5...Vidi se da se i dalje drzi do onoga sto je bilo pre ;) Samo drugi finansira,takodje po meni je Volvo i dalje Svedja,a ne kinez...Vi fanovi 'Mecke' koju vidjate svaki dan i divite joj se,niste jos videli prestiz Engleza,a pogotovo niste seli u njih da bi pricali,rado bih vam prepricao prelepe trenutke,uzivanje u zvuku Dzegovog V8,ali me mrzi da pisem ;)

Autor dusan 04 Jan 2011, 00:42

dusan
Malo brkas loncice. Imam veliko postovanje prema istima, ali je tema bila "vlasnistvo kompanija", a koje je cinjenica da je dosta sa "istocnjacke" strane.
Nisam fan 'Mecke'. Ali postovalac jesam.
Ili kao u onom filmu: "I TATA bi sine."
Samo sto je ovde TATA kompanija. :)

Autor Tataratira 04 Jan 2011, 00:49

@DEJAN,
Nije to bilo kao da ga nikad on nece voziti vise,nego je bilo u smislu da misli da je to vrhunac superautomobila sa velikim motorom koji ce sve vise biti zamenjen nekim alternativnim pogonom i kako ta era superautomobila izumire(nailazi na otpor pokreta zelenih i sveopsti trend smanjnenja zagadjenja)...

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Jan 2011, 01:27