
Toyota planira da Prius do 2020. godine zauzme poziciju najprodavanijeg modela ove kompanije u Sjedinjenim državama, a pred ovim hibridom je zadatak da osvoje američku javnost u narednih 10 godina.
Japanski proizvođač ima velike planove za Toyotu Prius i celokupan rang
automobila istog brenda.
Trenutna generacija Toyote Prius, poznata kao najprodavaniji eko model u svetu,
trebalo bi uskoro da dobije plug-in i minivan verzije, obe već pripremljene za
Detroit Auto Show. Ovaj trio trebalo bi da napadne američko tržište u narednih
nekoliko godina i privuče značajan broj kupaca.

Zvaničnici Toyote smatraju da će nakon Priusa, broj 2 na američkom tržištu ostati Camry, iako ne očekuju značajan pad prodaje. Oni svoj optimizam hrane na sve većoj prihvaćenosti hibridnih modela, kao i povećanom apetitu kupaca za efikasnijim modelima.
Izvor : Economy.rs
Foto : Toyota