
U utorak je u Fordovoj fabrici St. Thomas, Ontario proizveden poslednji Mercury, čime je ova američka marka i zvanično ugašena.
Poslednji proizvedeni Mercury je inače model Grand Marquis, koji se u St. Thomas fabrici pravio 25 godina.
Podsećanja radi, Ford Motor Co. je još početkom juna prošle godine i zvanično potvrdio da će ugasiti brend Mercury. Ova vest nije predstavljala neko posebno iznenađenje, budući da se o tome poslednjih godina dosta pisalo, mada su iz Forda uporno demantovali takve priče.
Od 1938. godine do danas je inače u SAD-u prodato više od 21 miliona Mercurya, ali je 2009. godine prodato samo 92.299 primeraka, a u 2010. godini 93.195.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovako skoro su ugasili pontiac, sada i mercury, gaze baš krupnim koracima...
Inače dokaz koliko su bolja evropska, japanska, koreanska itd...
Pošto mile antena govori suprotno, podsetiću ga da hummer želi da izgleda kao bentley, ford gt kao mercedes itd... Znači kopiraju bolje
@Dejan L
Druze postavio sam nesto za tebe da vidis.
Tamo gde je A1 cabrio.
Javi kako ti se cini. :)))
Kakav god bio dizajn(odnosno odsustvo istog:) uvek sam tuzan kad ugase jednu legendu...
@hh,
nije ironija,uvek mi se svidjao Mercury Cougar iz sezdesetih i njegove evolucije.Od novijih Mercury Milan,mada su to bili Fordovi modeli uglavnom,samo sa njihovim znakom.
@Uros
Dzabe,ljudima ovde nije bitna istorija
@Dejan L
Kako ti mozes da kazes bilo sta o FORDU GT-U?!!!???!!??Zasto bi licio na 'nekog' Mercedesa kad Mercedes nesto takvo nema i nikad nije imao covece...Ne budite smesni i ograniceni ko terase...
Jebote koji šporet, ove amerikance treba vješati .
Pa brale navikli samo da prave limene konzerve od 6m koje trose kao tenk. Sad kad im je poskupio benzin na pola dolara po litri niko nece vise da vozi ih pa upadaju u krizu.
Dok kod nas benzin je kao zlato skup mora da vozimo auta koja malo trose...
Kod njih je dizajn uvijek retro (retro na retro)= novi modle americko auta.
Uglavnom lijepe zelje , pocrkali u ugasili sve marke sto imaju...
Ugasili jednu, pojavile se nove...
I nemojte uporedjivati vise Evropske i SAD automobile, to je neuporedivo, jer jednostavno nisu isti uslovi na trzistu... tamo se trazi jedno, a vamo nesto drugo...
Kao sto se ne mogu porediti automobili (kockice) za Japansko trziste, sa bilo kojima.
Auto je kopija Fordove cuvene Crown Victorije, respektabilan auto u svakom smislu.
PS @Moron velkam bek na Autoblog :)
evropa je naterala vecinu stanovnika kontinenta da voze mala govnjiva kola koja kao malo trose!!!i sad su svi kao srecni sto im auto trosi 8 litara a kuvaju se u sred leta o bezbednosti da ni nepricamo!! a iste te hvale i placaju ko ameri auta od 6 m!! ameri su svojim stanovnicima omogucili luksuz ovi sporeti kako ih vi zovete su imali klima uredjaje pre 25 godina!!! a dostupni su svakom normalno zaposlenom da ih kupi jer su neverovatno jeftini!!! ja bi rado vozio linkoln navigator od 6000 kubika da je gorivo 25 dinara. a svako kao kaze da mu je bolji polo 1.0 laze i sebe i druge!!!auto od 60 ks je nuzno zlo !!! ne daj boze da ga ikad moram voziti
pa cinjenica je da je mercury u poslednje vreme postao samo ford sa drugacijim grilom. sto je steta, jer automobil ima tradiciju i ime iza sebe i mogao je biti spasen na isti nacin kao sto je recimo gm spasio buick.
imali su gomilu odlicnih modela kroz istoriju. pocev od cuvenog 1949-1951 modela koji je danas #1 izbor u lead sled (i koga je james dean predstavio), pa do cuvenih trkaca iz kasnih 1950ih koji je pobedjivao carrera panamaricana trke u meksiku, cuvenih drag trkaca iz 1960ih, pa montego i cyclone iz nascar, cougar, koji je bio prvi auto koji je uspesno spojio americku snagu i evropski luksuz ... mnogo toga odlazi sa mercury.
p.s. za one koji kritikuju grand marquis sa slike ... ne moze mu ni jedan strani auto ni da pridje po kvalitetu