
Nemački BMW Group je saopštio da je u prošloj godini povećao svoju prodaju za 13.6 odsto u odnosu na 2009.
Širom sveta je prodato 1.461.166 BMW, Mini i Rolls-Royce vozila. Sam BMW je plasirao 1.224.280 automobila (rast od 14.6 odsto), Mini je našao 234.175 kupaca (plus od 8.1%), dok je Rolls-Royce zabeležio rekordnu prodaju.

Rolls-Royce Motor Cars je naime objavio da je tokom 2010. plasirao ukupno 2.711 automobila, što je za čak 171 odsto više nego u 2009. (tada su prodata 1.002 primerka) i više nego duplo u odnosu na raniji rekord iz 2008. kada je prodato 1.212 automobila.

Najveće tržište za Rolls-Royce je i dalje SAD, na drugom mestu je Kina, a na trećem Velika Britanija.
Za 2011. godinu BMW Group planira povećanje prodaje na više od 1,5 miliona automobila.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
PR saopštenje Delta Motorsa
BMW Grupa učvstila lidersku poziciju u prodaji automobila premium segmenta
Rast prodaje nastavljen i u decembru.
Rast prodaje zabeležen na gotovo svim tržištima u svetu.
BMW Grupa je završila 2010. godinu sa drugim najboljim rezultatom ikad. Prodaja BMW, MINI i Rols-Rojs automobila povećana je za 13.6% u odnosu na prethodnu godinu, dostigavši ukupan broj od 1,461,166 prodatih vozila. U decembru 2010. zabeležena je prodaja 141,358 vozila, što predstavlja rast od 14.2% u odnosu na isti mesec 2009. godine. Zahvaljujući ovim rezultatima, BMW Grupa je učvrstila lidersku poziciju u prodaji automobila,u premium segmentu.
Ovu informaciju je sa medijima podelio Ian Robertson, član Borda Direktora BMW grupe, na pres konerenciji povodom otvaranja Sajma automobila u Detroitu. Ovom prilikom, Robertson je još izjavio: “Prethodna, 2010. godina je bila veoma uspešna za BMW grupu. U vrhu smo zahvaljujući novim modelima, i činjenici da pravimo modele koje ljudi žele. Uspešni smo na svim kontinentima, u većim i manjim zemljama, sa odličnim balansom između Evrope, Azije i Severne i Južne Amerike. Gledajući u budućnost, planiramo da održimo lidersku poziciju u prodaji automobila premium segmnta, i očekujemo da prodaja premaši 1.5 miliona vozila u 2011. godini, postavljajući novi rekord za BMW Grupu.”
Rast prodaje je zabeležen na gotovo svim tržištima, a največi rast u Evropi je zabeležen u Nemačkoj, gde je u 2010. godini registrovano 266,009 novih BMW i MINI vozila, što je za 3.1% više nego prethodne godine. Zahvaljujući prodaji modela BMW X5 i X6, koji se proizvode u Spartanburgu (USA), američko tržište je drugo po broju prodatih vozila u 2010. godini. Na ovaj način, BMW Grupa je obezbedila vodeću poziciju na tržištu Amerike, čineći BMW brend najprodavanijim Evropskim premium brendom za celu 2010. godinu.
Kina, treće najveće tržište po prodaji automobila BMW grupe, beleži rast od čak 86.7% u odnosu na prošlu godinu (168,998 prodatih vozila), a slede Velika Britanija (157,312), Rusija, Južna Koreja, Brazil, Indija.
BMW
Prodaja BMW automobila je zabeležila rast od 14.6% u 2010., godini, dostigavši cifru od 1,224,280 prodatih vozila. U decembru 2010., prodato je 115,570 vozila, što je više za 10% u odnosu na isti mesec prethodne godine.
Najbolje prodajne rezultate, zabeležili su modeli BMW Serije 5 (211,968 vozila- 22.6% više nego prethodne godine) i X1 (99,990 vozila). Odmah za njima slede automobili BMW Serije 7 (24.9% više nego 2009. godine) i ostali X modeli (X5- 15% i X6- 11.4% više nego 2009. godine).
MINI
Sa ukupnim brojem od 234,175 prodatih automobila, što je za 8.1% više nego prethodne godine, MINI je postavio novi rekord. Pre svega zahvaljujući modelu MINI Countryman, koji je u prodaji od septembra, u decembru je zabeležen rast prodaje od čak 38.3% u odnosu na isti mesec prethodne godine. Osim Countryman modela, MINI Hatch je zabeležio rast prodaje od 3.9%, a MINI Cabrio od čak 15.5%. Povećanje prodaje je zabeleženo na gotovo svim tržištima, a najveći broj prodatih MINI vozila je u SAD (45,644), dok slede Velika Britanija (44,514) i Nemačka (31,472).
Prodajni rezultati BMW Grupe za decembar 2010. i za celu 2010. godinu
|
Decembar 2010 |
Poređenje sa decembrom 2009. |
2010. |
Poređenje sa 2009. |
BMW Grupa |
141,358 |
+14.2% |
1,461,166 |
+13.6% |
BMW |
115,570 |
+10% |
1,224,280 |
+14.6% |
MINI |
25,359 |
+38.3% |
234,175 |
+8.1% |
Rols-Rojs |
429 |
+16.9% |
2,711 |
+170.6% |
BMW Motocikli |
3,764 |
-29.8% |
98,047 |
+12.3% |
BMW - 1.224.280
Audi AG - 1.092.400
desetak procenata više...
ode Bangle kad ono BMW šije Audi
Po vestima poslednje nedelje,zakljucio sam da su svi proizvodjaci pobedili u prethodnoj godini!I kao da su se svi iznenadili svojim uspehom!Nekako mi milo.Em milo em drago! :D
I zašto se svi po običaju baziraju na EU i SAD, gde je tu Kanada ili Rusija? Ni to nisu mala tržišta.
Voleo bih da neko nadje te podatke, pa da podeli sa svima
Lep rezultat,cestitam.
@Miki
Sa Banglom je BMW prvi put i uspeo da izbije na prvu poziciju po prodaji.
Dobar rezultat, nema sta.. Podsetite me, bese li Bmw presao Mercedes u prodaji 2007 god? Ne mogu da se setim.
maybah u odnosu na ovo gore izgleda ko da ga neki seljak sklepao!
Sto se tice rezultata - ocekivano. Povratak na nivo pre krize. U 2011. bmw-1.3 miliona, cela grupa-1.54 miliona. Moje prognoze:)
@McLaren,
Definisi pojam "luksuz",konkretno kod oba modela. Da li je to broj gedzeta,materijali,komfor,detalji,kvalitet izrade,pomen marke i njen znacaj u drustvu?
@McLaren,
Ne lozi se :D Ocigledno da kupci ne znaju za to kad ga toliko NE KUPUJU kao RR.To znas i sam. Da si rekao brzi,duzi,s vise tehnologije u sebi pa i ajde,ali ovako si samo strasno subjektivan.
@Uros
Evo nesto sto Rolls nema,a slazes se da se moze nazvati luksuzom. :)
@toma
kad vec pravis poredjenja,onda spram ovoga u Rollsu deluje kao da sedis na klupi u parkicu. :)))
http://www.motortrend.com/features/112_0403_luxury_yacht_maybach_jet/photo_01.html
http://news.cnet.com/i/bto/20070109/maybach02_270x282.jpg
http://static.cargurus.com/images/site/2009/03/20/00/51/2009_maybach_62-pic-13104.png
@toma
Taj "seljak" sto ga je sklepao je napravio auto dok su svi ostali giljali peske :)))
ja se apsolutno slažem da je Maybach luksuzniji auto od RR, tj. da ima više tih zezancija koje bas i ne možeš da koristiš svaki dan osim ako ne putuješ stalno, RR je za show off, a Maybach - on je ipak samo za prevoz na dužim relacijama i moram da mu spomenem dizajn koji je bezveze samo zato što liči na s klasu koja je ispala iz proizvodnje 2006. godine
@Save the...
Da li ti mislis da RR ne moze da ubaci onakva sedista pozadi. Pa to je na Pancevackom putu u Natuzzi bilo za 1500evra jos pre 6 godina. Jedan proizvod ne cini samo jedan njegov deo, vec proizvod mora biti kompletan, od luksuza, tehnologije pa do dizajna. Sta vredi Maybahu sto ima sedista sa boljom potporom za noge ili sto ima neke druge tehnoloske prednosti kad na nekim drugim detaljima puca ko zvecka. Kad ga vidis, jedino divljenje koje mozes da izustis je: eee j*bote, ovo cudo kosta koliko nasa dozivotna plata. Ali onda pogledas dizajn i kazes: buuuljaaak! I naravno ako si imao srece da pre toga nisi jeo neku picu ili nesto slicno zesce zacinjeno sve se zavrsi samo na tom bljak. RR ima vise iskustva u pravljenju limuzina od 300 i vise hilada $, i tacno znaju sta je potrebno takvim kupcima. I to ugradjuju. A sto se dizajna tice, pogledaj sliku gore. Najlepsa super limuzina bez bilo kakve, makar i priblizne konkurencije.
@toma
Ne znam da li ne mogu,ali znam da nisu ubacili.
Rolls ima bolju pojavu,to ga vadi,inace luksuzniji je Maybach,kao i to sto ima jaci motor a pretpostavljam da je udobniji.
Bez obzira na sve,Maybach ne sme da izgleda kao S klasa i zato je platio danak.
Mora da bude originalan,jedinstven,da ne lici ni na jedan drugi auto.
@PITBULL
Reci mi sta ce Rolsu veci motor od ovog sto ima?Ta sedista prave za onog ko hoce,Rols se pravi i po narudzbinama,i glupo je komentarisati tvog Majbaha koji kosta nesto malo vise,a izgleda ko S klasa i nije interesantan kao Rols ;)
Dobar je PITBULL...prima se na sedista!!! :)))
E da su samo sedista to sto prodaje automobil, Majbah sigurno ne bi bio ugasen. Znam, znam...nije jos pod katanac otisao, al visi.... :)
@toma
1 600 000 +.... jedinica u 2011!
BMW 1 350 000!!
Videcemo se dogodine u ovo vreme!! :))
@Gagiba
@dusan
Pa takva kola se prodaju uglavnom onima koji se voze pozadi. :)))
Kad je vec tako,onda je bolje da pozadi imas dnevni boravak. :)))
Video sam Rollsa uzivo,mnogo bolju pojavu ima,ali mi se iznutra vise svidja Maybach.
Dusane,kako mozes da kazes da nije interesantan kao Rolls,pa i nije,jer ima mnogo vise gedzeta i luks spravica,kao perverzna sedista ili lezaljke,sta li su vec :)))
Onda stakleni krov kome se steluje nivo osvetljenja itd.
Rolls ima samo konkurenta Maybachu 57 ali 62-ci nema.
http://farm2.static.flickr.com/1065/752462545_a1a89275b4_z.jpg?zz=1
A Rollsov enterijer pozadi spram Maybacha deluje kao klupica. :)))
I deluje siromasno,prazno,makar u poredjenju sa MM-om.
http://www.limohirederby.com/images/newImages/lgRollsRoycePhantomSilverInterior.jpg
@PITBULL,
a sta mislis kad bi otisao do sedista RR, izbacio spisak dodatne opreme i zamolio ih da ti spreme automobil po specifikaciji, da li bi ti izasli u susret?!
A Bentley ovoj 2-ci ne moze ni da prismrdi.
Sta vise,on ni nema konkurenta tu...
@Gagiba
Mozes ti jos milion da das i da ga produzis i napravis bazen u njemu. :)))
Mi ovde pricamo o fabrickoj verziji.
Plus,ne verujem da bi stalo to u njega,zbog duzine.
Jer ni u MM-u 57 nemaju ta sedista,samo u 62 verziji.
To je jos pola metra !
Nema mesta u Fantomu i 57 za njih.
@PITBULL
E bre, slabo ti pratis autoindustriju... :)
Vidis, RR ima nesto sto Majbah nema a to je visedecenijska tradicija koju kupci prepoznaju.
Ta "klupica" vodi poreklo s pocetka veka a to kupcima nesto znaci...e sad kome ne znaci nesto mi govori da ce dizajner bez problema da mu izadje u susret!!
* S pocetka proslog veka!! :)
Prave amerikanci limuzine za te koji hoce bazene, lezaljke i slicno...sve ima svog kupca!!!
p.s osim Majbaha izgleda... :))))
Dosta svadje, sad će da udje mile antena i da vas nauči kako je onaj kadilak od 7m jedina luksuzna limuzina i da majbah i rr nemaju šta da ponude...
:)))))) HAHAHAHAHAHAHA
@Pitbull,
Ma da,Bentley Mulsane od 5.58 metara ne moze ni da im prismrdi.Mozes misliti tu sirotinju kojoj je dosta toliko "mali" auto kao sto je Mulsane... IRONIJA
@Uros CS
Moja licna impresija je da pomenuti Mulsan moze da kupi samo slabovidi ekscentricni britanski aristokrata rodjen u njihovom tradicionalnom incesuidnom braku! :))
@Uros
Mulsan je konkurent Ghostu a ne Fantomu i Maybachu.
A ruzan je ne za 5,58 nego za 7,58 metara :)))
@Gagiba
Nisi morao da se mucis,lakse je reci "ODVRATAN JE" :)))
@Gagiba,
Zanimljiva teorija... Ali je ocigledno kupuju i slabovidi sheici,amerikanci... Verovatno ih je prvo zaslepela Majbahova lepota i originalnost,i onda misle da su nedostojni toga :D
@Pitbull,
Onda je Majbah i Fantom prava sirotinja za onu belu Kadilak De Vil limuzinu,sto cesto stoji u Zemunu kod Opelovog dilera.Za svadbe,krstenja,ispracaje.Ako je sve u duzini.. :D
@save the...
a ti koji se voze pozadi u takvim automobilima ne ispustaju gadgete iz ruku....
@Uros
Ne mozes racuntati jeftinu razvucenu glistu :)))
Postoje klase,kao sto postoji C,E,S klasa.
Tako su MM i RR najvisa klasa za limuzine.
A Mulsane i Ghost klasa ispod.
E sad,pitam se je a pitam i sve druge.
Ko je taj koji bi pored lepotice Ghosta kupio ogavni Mulsane?!
Ja bi njemu dao orden za neukus i slab vid. :)))
@toma
Onaj koji se zavali u Maybachu iza,bas ga briga za ceo svet :)))
Prodje pored ovog u Rollsu sto sedi kao u skolskoj klupi i sekira se sto mu auto "ne izgleda dobro" :)))
@Uros CS
Ma vazda ce da se nadje par stotina ekscentrika na planeti koji zele drugima da nametnu svoju posebnost.
Ali...lepota je u oku posmatraca! Neki preferiraju debele, maljave zene s ociglednim viskom muskih hormona...ja sam pre za one skladne, izrazenih oblina i negovane spoljasnosti...valjda tako i automobile posmatram... :)))
Evo sad sam na face-u razgovarao sa Aleksandrom Uglješićem ( Vrele gume )
Proćaskali smo neke teme, a osim toga na pitanje da li je bmw serije 5 najbolji kako je u emisiji predstavljen, šta je sa x3 i kantrimenom, previše je bmw-a u Vrelim gumama zadnje 3 emisije su bukvalno posvećene bmw-u, on odgovara: ,,Od svih koje sam vozio u toj klasi jeste (možda sam malo subjektivan), ali te moram podsetiti da uskoro stiže novi A6, a šo se tiče X3 stvarno je odličan auto (ne kažem savršen), emisije su bile u nastavcima... hvala na predlozima i sugestijama, razmotrićemo ih...''
@PITBULL
hehe
"skolska klupa"
haha
Obrati paznju gde se nalazi odmoriste za noge pa proceni velicinu klupice a onda se zapitaj zasto ta klupica nema bocnu podrsku?! Da li ti mozda pada na pamet da joj nije potrebna????
@Dejan L
Pa sta je on vozio,samo novu seriju 5? :)))
Hahaha,nisi se setio da ga pitas zasto je onda cak i u bednoj Srbiji E klasa prodavanija od 5-ce?
11 kom vise
80 prema 69
@PITBULL
Sedista,sedista,sedista...Nemas pojma kako su udobna sedista u Pezou 406!!Vrh!
Nisu sve sedista,u Rolsu ce ti napraviti sta pozelis...
@Gagiba
Taj Bentli takodje ima tradiciju,veliku...I kupice Mulsana ko voli automobilizam i ko je svestan u sta ce se voziti ;)
@Dejan L
Ma naravno da mu je najbolji kad je platio gazda Misko zimovanje na Kopu, spremanje kolenica i dodao pride par zelenih za trosak! Nego sta nego je najbolji.
A i jeste najbolji!! :)))
@Gagiba,
Upravo tako,Beauty is in the eye of the beholder,vise puta koristio tu krilaticu na ovom blogu. Dakle opet smo dosli do zakljucka da su ukusi razliciti,ali nazivati zadnje sediste RR-a "skolskom klupom" je krajnje smesno... Ispada da je 6.2 metra naeki parametar.Pa u pomenutoj limuzini pozoves par ortaka,ubacite kompove,privezete se LAN-om,pikate CS,paralelno vas Playboy zecice poje sa shampanjcem...Onda i Majbah pada u vodu. Luksuz je cudna definicija,slozices se.
E bre kakvi ste vi BMW-ovci iliti Rollsovci :)))
Necete da priznate ono gde je MM bolji.
Uporno branite neodbranjivo.
Ja lepo kazem,Fantom ima bolju pojavu,Maybach je luksuzniji,brzi.
Rolls takodje ima lep enterijer ali nije tako komforan kao MM.
@PITBULL
Tih jedanaest viska su svi sa potkovicama!!!! :))))
@dusan
Bentli je vrhunska masina. Cenim da je najprodavaniji u Americi sto se tice tog top premijuma ali onaj Mulsan je spodoba i pomoci mu nema!!!! :)
@dusan
hahaha,ti me uvek zasmejes.
Da,svestan da ce voziti rugobu. :)))
Ne vide ja jos da je neko rekao,ili dokazao da je neki auto udobniji od Mercedesa.
Mozda se ne razumem dovoljno ili ne pratim :)))
A Maybach je Mercedes.
@Dejan L
Sto ne pita tog tvog da prokomentarise onaj test BMW-a 5 ce,sada prethodnog modela a tad je bio aktuelan i Citroena starog 20 ili 30 godina,Ajkula ili vec koji.
Kad su na hipodromu vozili oba i testirali udobnost.
U Citroenu kamera mirna a u BMW-u ne vidis sliku koliko se trese.
Al dobro,treba imati razumevanja,Citroen je star boga oca,a BMW nov. :)))
@ Gagiba
Čovek je rekao naglašavam još jednom, ALI te moram podsetiti da uskoro stiže novi A6
Čitaj izmedju redova...
@ Pitbull
E klasa je pokupila sve sa S klase, ono što konkurenti ubacuju tek sada kao vrh tehnologije, a šta će tek biti dostupno u novoj S klasi, to ni sam vlasnik mercedesa neće umeti da nabroji, a da se ne zbuni i ne upita jesam li to već pomenuo?
@Dejan L
Covek prica kao da E klasa ni ne postoji,hahahahaha.
Kakav kralj,treba mu odati priznanje za "poznavanje" automobilizma.
@Uros CS
Koliko god to nama delovalo kao naucna fantastika, ta vrsta zabave (zecice i sirokopojasni net u limuzini) je jako popularna u Americi! Ima tu jos koje cega ali nije za javne forume!! :))
I bilo bi vise nego zanimljivo proceniti koji je luksuz zanimljiviji!!! :)
@ Pitbull
Udji na face, ukucaj Aleksandar Ugljesic, pa ga dodaj za prijatelja, ispričaj se s njim o svemu. Ja sam sastavio 1 podužu rečenicu, jer znam da će čim stavi online status pola face-a da mu se obrati
Dakle zakljucak cele rasprave:
Majbah je luksuzniji i najbolji pa svi misle da ga nisu zasluzili i zato ga ne kupuju, a RR je losiji i smesan jer ima klupu pozadi umesto lezaljke i zato je prodavaniji,i kupuje ga vise ljudi,koji imaju ozbiljno ostecenje cula vida i ukusa.Zar ne? :D
@Gagiba,
Naravno,skoro sam gledao jedan dobar "film" na tu temu... :)
@PITBULL
E bre opet si pao na Jeremijeve fore!!! :))
I nije bio star 30 godina, ako se ne varam bio je XM a petica u M opremi sa niskoprofilnim gumama. Cudi me da ih posle hipodroma nije provozao po stazi!! :)))
@Uros
Ne,pomesao si pricu za Mulsana i RR-a.
Nisam ja rekao da je Rolls ruzan i bez ukusa.
Vec da je MM luksuzniji unutra a da je RR lepsi spolja,tj ima upecatljiviju pojavu.
@Dejan L
Ma kakvi,budali mozes kupiti kapu a pamet nikad :)))
Mogu jedino da ga predlozim za neku vrstu klovna ili cirkuzanta,npr "pitajte Novosadskog Ekrema sve u vezi kola" :)))
Hahaha
@PITBULL
Cinjenica,Mercedes dizes u nebesa kao da je AVION,a ostale pokazujes kao da su JUGO...Cinjenica je da ce BMW uvek imati bolje motore od Mercedesa,cak stavljam Mercedes na 3.mestu po motorima,ipak je Audi na le manu zadnjih godina pokazao o cemu se radi ;)
Zasto po tebi svi misle da je Mercedes najudobniji?Jel si pitao svakog coveka,ili tako nesto...Po udobnosti ovako kao industrija su poznati francuzi...
@dusan
Sta cu kad je tako.
Nisu drugi ko Jugo to si to rekao.
Ali cinjenica je da su slabiji.
Sta mislis zato Mercedes uvek na uporednom testu pobedi na testu udobnosti.
A testiraju ga sa Audijem i BMW-om,ne sa Pezoom ili Citroenom.? :)))
BMW je sportskiji,samim tim i tvrdji.
@dusan, Pitbull,
1960. godina,Francuska, Pariz...Sharl de Gol,uobicajena voznja s posla,udoban Citroen DS 19,ogibljenje kao na oblacima...Iza coska atentatori pucaju na njega,unistavaju jednu gumu,a auto bez ikakvih problema odlazi sa mesta atentata. Predsednik preziveo,lepo se provozao...luksuz.
@PITBULL
Slabiji,po tebi!!Smaras vise sa time,Mercedes,Mercedes...
Pa kako da uporedjuju Mercedes sa Pezoom a skuplji je 20.000e!?Bmw je sportskiji,tvrdji,ali imas i one koji nisu tvrdi...Izgleda samo znas za M5 i M3 pa tako pricas i izgleda kao da se nikad nisi provozao u nekom Bmw-u...U pravu si,A6,A8,Q7,Bmw 5,Bmw 7,X5 uopste nisu udobni ;)
@dusan
Pogledaj test 530d,E320cdi,A6.
Ili 730d,S320,A8.
Pa javi sta kazu koji je najudobniji. :)))
Nisam ja rekao da ostali nisu udobni,vec da je Mercedes udobniji,sto i jeste.
Smaras ti sa jednom glupo pricom zvana Porse je Porse iako ga ostali sure. :)))
@ Pitbull
A Mirko NAVAK Alvirović?
Šta odma vredjaš, moje pitanje A. Uglješiću je bilo zašto su poslednje 3 emisije posvetili bmw-u i zar to nije favorizacija 1 marke, a drugo pitanje je bilo da li su serija 5 i x3 stvarno toliko dobri, odgovorio je da je možda malo subjektivan, a najvažnije je da je rekao: ,,ALI USKORO STIŽE NOVI A6...''
@Dejan L
Cinjenica da bi Pitbulla i McLarena trebalo kulirati,SLS je po njima vrh sporta,S klasa vrh limuzina,C klasi niko ne moze prici,E klasa vrh vrhova,A klasa je bez premca,R klasa-udobnost i sirina ubija,ML nesto sto Bmw i Audi nikad nece imati,a cudno GLK ne pominju fanovi Merca ;)
@PITBULL
Ko suri Porsea?Zar ti nisi video vremena na ringu,nisi video da su svi Ferariji i ostali iza Porsea?SLR-a kojeg stalno pominjes,koji ima 626 konja na pravcu pojede Karera GT...
https://www.youtube.com/watch?v=K76qBP2zklU
Bolje da ovo nisu izbacili,on ti je kosmar,muci te nocima...Kako Porse?!Kako si ovo napravio!?Ehh,Porse,Porse...Ne daje Porse da na ringu bude ispred njega neki Ferari,to je ponizavajuce za stazu ikonu.
@dusan
Hehe,stavrno si smesan.
Sve to sto si rekao gore,nisam nista rekao od toga.
Sem za E klasu,koja jeste vrh u svojoj klasi.
A i S je najudobniji.
SLR jede Careru GT
evo:
https://www.youtube.com/watch?v=mdDKT6B_adY
@PITBULL
Kako nisi,kad god o nekima rec,uvek su ispred svih...
Zar jede Kareru GT?Po mnogima i promasaj Porsea,koji je ujedno jak 612ks,a McLaren SLR 626 ks i u jednoj trci je dobija Karera,ne smem da pomislim kako bi ugazila SLR po krivinama ;)
@ dusan
Nije sve u brzini!
Nije sve u Nirnburgringu!
Niti u Le Mansu!
Ima nešto i u lepoti, tehnologiji, bezbednosti u ekskluzivnosti, klasici.
Ove rasprave postaju glupe
@dusan
Evo ti ko je brzi. :)
https://www.youtube.com/watch?v=u9qkyId-41I
Lep posao ima Jeremy,em se navoza svega i svacega najboljeg na svetu,em mu jos domacinski plate. :)))
Lepo se igraju.
Posao snova :)
@PITBULL
Ni ne zelim da pogledam test Top Gear-a ;) To je zezanje,i gledam to samo zbog smeha...Pravi test ne zelim da vidim iz Top Gear-a,pogotovo sto Klarskon ne voli Porse,mogu da zamislim sta je napricao...
@dusan
Priznaj da mu je extra fora kad je rekao: "Porse dizajn,najmanje sto covek moze da dobije za svoj novac" :)))
Ubo ga je u centar :)))
naravno,to se odnosilo na 911.
@Dejan L
Nemoj tako,svi vlasnici takvih kola voze samo na Nirburgringu,trkaju se po ceo dan i samo je to najvaznije. :)))
Mozda Dusan i slicni mnogo igraju Gran Turismo :)))
Realnost je nesto drugo,ne videh ja da oni u Strahinjica Bana divljaju sa Ferrarijem :)))
Parkira ga samo,lagano i dovoljan je spektakl. :)
@PITBULL
On ne voli nista na ovom svetu sem naravno Britanskih automobila,to se da zakljuciti...Po neka druga pohvali,ali im vise mana nadje..Nebitno,ne cenim ni jednu njegovu po tebi pametnu recenicu...
@dusan
Pa dobro,sigurno ni na drugom mestu neces naci da Porse nudi vise po pitanju dizajna od Ferrarija,Lamborghinija,cak i Audija R8.
A ja bi rekao i SLS-a.
Astona naravno...
Takoreci,od supersportista je najruzniji.
Sporstka buba :)))
@Dejan L
Na Ringu pokazujes sta si napravio,po cemu da ti se dive zaljubljenici u automobile,ako se prica o supersportacima,SVE JE U BRZINI,ako se govori o izdrzljivosti svega u automobilu,sve je na LE MANSU ! :) Ovo je i za PITBULLA koji je podrzao tvoj komentar.Ima i u lepoti,911 je prelep,Karera GT jos Lepsa,Panamera fantasticna,takodje i Kajen.
@PITBULL
Strahinjica Bana,zar mene treba da interesuje to??Svi koji dolaze tu sa svojim silnim automobilima ne znaju ni sta voze,bas onaj sto dodje sa Ferarijem zna sta vozi,zna da je Ferari,a dodje onaj ko zna sta vozi sa Porseom,stanu na semafor...Loading...Loading...Game is over ;) No.1 Porse ;)
@ Pitbull
Pogledaj tvoje zadnje 2 rečenice u 14:26
A šta sam ja rekao u 14:15
@PITBULL
Opet gledas svoj ukus,po tebi je Porse ruzan,milionima nije...Tako da ne pricaj gluposti...
Astona ne stavljaj pored Lamboa,Ferarija a pogotovo SLS-a koji tek ne moze da mu pridje ni tradicijom,ni izgledom,ni brutalnoscu...Aston je poseban nivo,po meni nekad sam za sebe.
@dusan
Realnije bi bilo da ih testiraju na nekoj kracoj stazi.
I to da ih vozi jedan isti vozac,koji zna u prste stazu.
To bi bio jedini realan rezultat.
Ovaj sa Ferrarijem ne mora ni da se trka sa ovim u Porseu.
Pobedio ga je vec na samom parkingu :)))
@Dejan L
Pa bas tako.
Nisu kupci tih kola pomahnitali ludaci da samo jurcaju po gradu sa njima.
Uzivaju u njima,naravno i stisnu ga kad treba.
Ali divljati samo sa njima,to nema ni u igricama. :)))
@PITBULL
E to pokazuje o tvom znanju...Zao mi je takvih poznavaoca koji ne postuju rad Porsea,toliko trofeja u raznim trkama i toliko pokazitelja da je vrhunac...Ne divim se Ferariju ko Porseu,i uvek cu se pre okrenuti za Porseom posto znam sta se nalazi tu,Ferari je dosadan sminker.
@PITBULL
Jos kad znas da za to divljanje imas PORSEA!!!!???Pa ti si na konju! :)
A ko može da tvrdi da novinar namerno izvoza 1 auto do maksimuma, a na drugom štedi gas, koji je taj koji će biti objektivan?
Uzmu nemci ferrari i štede ga, a jadnom porscheu izvade dušu i on naravno pobedi.
@ dusan
Porsche jeste ružan ako ga porediš sa ferrarijem, ali je isto tako lep, ako ga porediš sa nissanom gtr
@dusan
Pa ja se divim silnim pobedama Ferrarija na F1 i ostalim takmicenjima.
A posebno se divim Ferrariju,sad kad je napravio 458 koji jede konkurenciju za dorucak.
@dusan
Ferrari dosadan.
Bravo care,pobedio si.
Ubedljivo najunikatniji odgovor.
Ovo je za istoriju neke zbirke gluposti npr...
@Dejan L
Opet o ukusu,po tebi je GTR RUZAN,meni nije,opet kazem milionima nije!!Porse nije jadan,ti koji znas nesto samo o Pezou,Sitroenu i po nesto o Audiju o Porseu ne mozes ni da pricas...
@PITBULL
Dosadan,rekao sam to zato sto svako ko vidi nesto crveno nabijeno zna i kaze Ferari,to je najbolje,a to govore oni koji ne znaju nista o automobilizmu,nista...Kako 458 jede konkurenciju,pa Gt2rs joj deli lekcije kad hoce...Druga staza ne moze,zato sto je Ninburgring najzahtevnija i najmocnija staza na svetu...Tu se ispituje sve,neces valjda Top Gear Stazu?Da ispituje Dzeremi?Da mu Jaguar iz '50-te godine bude najbrzi?
Kojim drugim takmicenjima Ferari?F1 je nesto drugo,laki sa nabijenim motorima,tu pobedjuje i Reno,o tome nema prica,i Dzili kineski ce napraviti bolid i ubaciti 700ks...
@PITBULL
Ujedno,imam dosta prijatelja,ali pravih zaljubljenika i poznavaoca automobila kojima je Porse ikona staze i koji je vrhunac perfomansi,iako najvise vole Ferari!Malo im je tesko da priznaju,ali su priznali i priznaju to ;)
@dusan
Ti poredis samo GT2RS.
Extremnu verziju koja je skuplja od 458.
i ona je jedva brza 6 sekundi od STANDARDNOG 458.
458 se poredi sa Turbo ili Turbo s.
Cene su im egal.
A jede i gt2,gt3,gt3rs.
STANDARDNI 458!
Standarni 458 kao i svaki ima isto konja,zar ne?!Hahaha...458 je nesto najsavrsine i najbrze iz ferarija,i svugde mu je direktni konkurent GT2RS!Niko drugi,vec on...Sto je i tacno...
Inace,rec coveka kojeg jako postujem:''Porse je fantastican,prelep,brz...Ko voli voznju,ali stvarno voli voznju,Porse je broj 1.''-Tiff Nedel,inace doktor za tvog Dzeremi Klarksona ;)
Gt2rs je 250.000e,458 je jeftinija za 10-tak soma samo...
@dusan
458 kosta 163 000 osnovna cena.
Plus 19 posto porez,to ti je oko 195 000.
Haha,simapticaN taj cikica "prelep" kaze,haha.
Jeste stvarno prelep,kao sportska buba.
@dusan
Evo zasto ti kazem,vidi jedan vozac je psotigao vreme 7:24 sa GT2RS.
Znaci ima i do vozaca.
Jedino realno je na nekoj "normalnoj" stazi,tj kracoj,gde dolaze do izrazaja sportske osobine a da vozi sva kola jedan isti vozac,koji stazu zna u prste.
Kao Stig recimo.
Tamo se vidi ko je zaista brzi.
@PITBULL
Pa nije cikica,Tiff Nedel je profesionalni vozac,bio ;) Vozio na Le Mansu,u nekoj Formuli,mislim da je Formula 2,takodje imao mnogo trka pored toga,svakako je doktor za Dzeremija ;)
I da ti kazem,Gt2rs nije trkacka verzija,Porse ima trkacke verzije,prave,u vidu GT3RSR,GT3R,GT3Cup...To oni koriste,a Ferari ce 458 Challenge da koristi za trke,e zato Challenge nije konkurent Gt2rs...
@dusan
Haha,pa poredi onda standardnu sa standardnom verzijom.
Naravno,ne mislim na onaj krs 911 pocetni sa 300 konja. :)))
Njega bi i moja E klasa preskocila.
Ferrari nema tako jadne modele.
Zato je Ferrari...
Gledaj ovu zver.
Pit u akciji. :)))
1,6 G bocno ubrzanje !!!
https://www.youtube.com/watch?v=iI54jLxesBM&feature=related
@PITBULL
Najslabiji 911-ica ima 380 ks i kosta u Nemackoj 95.000e ;)
https://www.youtube.com/watch?v=YlWqNzV-1Sk
Porseov Challenge ;)
https://www.youtube.com/watch?v=bhDky_6_Ouc
Ferrari 599 GTB 6.0,611ks,Porshe GT2 3.6,530ks,da li se ovaj vozac Ferarija misli,kako je ovo moguce!?Ehh,kako...Pa nisi stao na crtu sa Puntom Klasikom :P
https://www.youtube.com/watch?v=2335KhXWLLc
Na toj stazi se okupilo mnogo supersportaka,svaki Ferari kad stane na crtu sa porseom se pita:Boze,zasto opet :D hHhaha
@dusan
Slusaj ovo,nadam se da uspevas da prepoznas koji je zvuk Audija a koji Porsea :)))
https://www.youtube.com/watch?v=MtrlYrnlK6c&feature=related
@dusan
Zasto lazes?
Ima 345 konja.
Popravili su se otkad sam zadnji put gledao.
I kosta 85 000.
E to je totalni klozet od auta. :)))
Turbo ok,nije lep al ide.
Al ova komedija... :)))
Blagi uzas.
Blam da vozis.
@dusan
Ovaj GT3 RS se nesto upuvo na startu :)))
Turbo S vec startuje za Respect.
@dusan
Ta sto si spomenuo od 385 konja je jaca verzija :)))
To je 911 S !
:)))
Ferrari nema takve leseve :)))
@dusan
Ako vec pricas o vrhuncu,evo ti gledaj,
Od ovoga nema dalje.
Svi mogu da samo gledaju i placu.
Gledaj kako lezi na putu,kako prolazi kroz krivine,skoro kao formula.
Najblize Formuli jedan je ova Zonda R.
https://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM&feature=related
@dusan
Gledaj sta je auto.
I slusaj ovaj zvuuuuuuuk !!!
https://www.youtube.com/watch?v=QfsTsHGgOhg
100!!
Porse i Ferari su kante!
"Samo BMW je autoindustrija, sve su ostalo radionice!"
Zamislite da se svi sa ovog bloga skupite na jednom mestu. Onda ispred vas da stane i pozira pet najlepshis zena na svetu. Slozicete se samnom da njhovu lepotu i obline nema potrebe ocenjivati. Svako bi birao prema individualnim ukusima i potrebama. Ali opet bi svaka od njih, svakome bila naj! Zato vasha rasprava nema nikakvog smisla, a sve sto navodite kao prednosti svog favorita ima alternativu u onom tudjem... Bilo bi odlicno kada bi kompletno svi komentarisali automobile na neki drugi nacin. Pozdrav!
@Gagiba
Vidi ovo cudo :)))
https://www.youtube.com/watch?v=RngrdmFdKW8
Slusaj taj bolestan zvuk :)))
AMG POWER !!!
@dusan
@gagiba
Motor je bez premca ! :)))
https://www.youtube.com/watch?v=Man0X0bf8vk&feature=related
Milose, svaka ti dala. :) Pitbull, toj deci ces tesko objasnit' neke stvari. :) Dusan bi trebao da radi u Top Gear-u, i da ga zovu Captain Cock. :)
@McLaren
Pogledaj kralja brzine i adrenalina,motor... :)))
Ni jedan auto ne moze da mu pridje...
https://www.youtube.com/watch?v=JJ4tdGVBJts
@McLaren
Evo nesto za tebe :)))
https://www.youtube.com/watch?v=RngrdmFdKW8&feature=player_embedded#at=40
https://www.youtube.com/watch?v=QfsTsHGgOhg&feature=player_embedded
@PITBULL
Mislio sam da je ta verzija najslabija,zato sam i rekao,posto ne proveravam po netu,vec sam to citao pre par meseci pa sam tako mislio...Mislis da je tih 385ks smece?To ima odlicne perfomanse,nije to ne znam ciji motor od 385ks,ne znam kako do sada nisi zakljucio da je Porse za svaki dan,iako sam ti ja dosta puta rekao,zato imas model od 90.000.e ;)
Inace i da,kad bi se odlucivalo po zvuku koji je automobil najbolji,Aston Martin,Jaguar i Mustang '70 ne bi imali premca u svetu,tako da je glupo pricati o tome...Ja sam ti postavio linkove,video kako Ferari voli da gleda gepek Porseu,pa ti vidi ;)
Ne znam kakav je Ferari sa drugima,ali sa Porseom...Video sam...Lepo se pokazao ;)
@dusan
E bre,ja moram da te ucim o Porseu,c,c,c... :)))
Chu li ti zvuk Zonde?! :)))
@McLaren
Neko ko postoji toliko kratko mora jos da uci od najvecih,najboljih ;)
@PITBULL
Pa ne ucis me,nego sam ja o cenama i to citao odavno,a retko kada nesto o Porseu proveravam na netu,jedino ovde kada se navodi nesto novo...
Cuo sam zvuk,ali ja vise volim zvuk britanskog i americkog V8 motora koji je brutalan,kao npr u Jaguaru Xkr,Aston Martin V8 Vantage,pusti na you tube Mustanga starog,Hemi V8 motor,imas da se u*eres,ono kad prodje pored blokova zgrada sve ih potrese,mislis da je zemljotres :D
@dusan
A gde pise da mora da uci od "starijih"?
Vidis da ih je preslisao sve :)))
Ako vec tako pricas,onda ces morati da se slozis i sa jednom bolnom cinjenicom za tebe,a to je da onda svi moraju da uce od Mercedesa jer je prvi ! :)))
@ Pitbull
Sad bio film na rts1, uzeli mercedes S klase i kao ovaj 1 kaže: ,,zar nisi rekao da je ovaj auto komforan?'' Kao trebao je da uzme nešto američko... SLEPCI
Dejan L, bas slepci. Ono je jedini auto u kojem mozes da se opruzis napred a da ne smetas onome pozadi. Hajde sto je komforan, vec ima ogromna sedista. Kad uporedis sa konkurencijom oni kao da su klasa ispod.
@dusan
Suvise prdi za moj ukus.
Jesi cuo nekad AMG-a uzivo?
55-cu,63-ku ili 65?
Da vidis sta je grmljavina,ali cista,simfonijska :)))
Slusaj...
https://www.youtube.com/watch?v=Ifisi023p8g&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=xBOw1XKqIis&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=A5R894ykrHQ
@Dejan L
Ma komedija.
Vozio sam ja novu S klasu,320 cdi,ladja nema sta.
Najudobniji auto u klasi.
Posle njega A8 pa onda BMW 7.
P.S. Novu 7-cu nisam vozio,samo sam sedeo u njoj,nekako mi je tesnija od S-a i A8.
Ali zato odlicno izgleda i bas je lep i luksuzan enterijer.
Ova je bila 750LI,televizori nazad,krem koza,kamere u branicima,full.
Bas mocno izgleda.
A8 mi se extra svidja,vozio sam 4.0 i 3.0 tdi.
4.0 tdi je metak,kao kad neko ispali metak,tako povuce kad das gas.
3.0 ide sasvim lepo,ali nije toliko brutalna kao 4.0.
A najvise mi se svideo enterijer,odlican je,kao i to sto sam ga odma vozio kao da ga vozim 100 godina,.
Srodio sam se sa njim odma.
U krivinu pun gas,neverovatno je kompaktan i sportski auto,kao da je manja klasa.
A izuzetno udoban,lebdi po putu.
@dusan
Ovaj treci klip ti je najverodostojniji zvuku uzivo.
@dusan
Slusaj samo pri malom gasu kako grmi :)))
https://www.youtube.com/watch?v=awR0I6wPBs8&feature=related
@PITBULL
Vozio sam se u S55 AMG,nazalost nije bilo mnogo po gasu,niti brze voznje,tuga :( :( :D
O nastanku automobila je suvisno govoriti,i da je Mercedes,sta bi se ucilo od njega i da su ga prvi napravili to se sastojalo od tockova bicikla itd,bzvz...Ali nesto sto sam ja citao skoro je to da je prvi automobil na paru napravio neki Englez...Ali je nebitno,necu o tome...Glupo je o tome...Inace,Zonda nije nikoga preslisala,zar ti vidis koliko ona ks ima?I samo je za stazu napravljena,to nekima nije cilj,drugi hoce prodaju,Porse,Ferari...Pa vecina proizvodjaca moze napraviti auto od 1200-1300kg i od 800ks i da ga podesi odlicno,i da juri kao lud,u pravu sam sigurno...Zasto bolna cinjenica ako je Mercedes prvi?Ja sam uvek govorio da volim Mercedes...
@McLaren
Kako mozes da kazes da su Bmw 7 i A8 klasa ispod od S KLASE!?Ti toliko glupe komentare ostavljas da to nije norm...
@dusan
Koja je to S klasa,god ne znas?
Jer ima stara 55 AMG koja nije nesto,360 konja,a restajling vec ima 500,ta je vec brutalna,metak :)))
To je prethodna S klasa,od 2000-e,samo me zanima da li je pre 2004 ili 2004 i mladja odnosno restajling.
Ako ne znas,pomoci cu ti,ako ima dve linije na stopaljci,to je onda prva verzija,a ako ima 4 linijice,tanke,onda je restajling. :)
@PITBULL
Nema sta da mi pomazes,zar mislis da bih dozvolio sebi da se provozam u to,a da ne znam sta je?Ristajling,S55AMG-500KS,crna cela,crna stakla,naravno crna koza,crne felne...Jos kad bi znao od koga je kupljena... :P
@dusan
Ok,samo pitam. :)))
Steta sto ga nije zgazio.
Reci,jel zver? :)))
@PITBULL
Pa ja sam bas pre par dana govorio da mi je ta S klasa najbolja i najlepsa,enterijer je extra odradjen,dok mi se kod nove S klase npr ne svidja,ne kako su neki rekli i obrnuli moje reci mislivsi da sam rekao ne kvalitetan,ko to moze da kaze?Niko,rekao sam da mi se ne svidja,dok mi je kod te S klase,fantastican...Nije mogao da nagazi propisno uopste,bukvalno smo milili zbog guzve...Imam srecu da taj moj malo dalji prijatelj ima brata u Svedskoj koji drzi auto salon i plac za polovnjake,pa stalno ovde dolazi sa necim fantasticnim,dolazio sa 991 turbo,sa Bmw 645ci,Bmw M5,sa Bmw 535d koja ima oko 270ks,on je chipovao na 330-340 tako nesto,pa je dolazio sa RS4,sa Kajenom Turbo S i u jos dosta toga,u sve sam to uspeo da se provozam :D Ali ne i da pipam papucicu :D Ako nekad budem imao,pipacu papucicu,nista dok nije tvoje :D Ovom bratu je ostavljao cesto da proda nesto ako moze,ostavljao mu S55AMG(zavrsila u Krusevcu),ostavljao RS4 i ne mogu tacno da se setim sta jos...Uglavnom mu je i dovozio zadnju Hondu CBR1000! :D E,to smo uspeli da pipnemo,jao majko! :D
@dusan
Haha,motor je keva ipak !
Nista nema tako brzo.
Meni se ne svidja sto je Mercedes poceo da kopira BMW sa I-drive-on.
Najvise sam voleo taj njegov enterijer pun dugmica,kao u avionu.
A i jednostavnije je za koriscenje i lepse,meni.
Ja imam ZX6-R Kawasaki,600ccm,2008.
I on ide kao metak :)))
@dusan
A naucio sam da menjam brzine na Hondi CBR 1100 XX :)))
Bas lep motor za ucenje :)))
Koliko god malo da pipnes gas,on prima :)))
I da znas,mnogo je agilniji od ovog mog sad,zbog kubikaze.
Ovaj moj je "mrtav" do 8000 obrtaja,a od 10 000 puni kao metak.
Dok je ta Honda isla i na malim obrtajima ko luda.
Ides 60 4-om brzinom i on cima :)))
164 konja je imala Honda.
Moja Kawa 125.
Ali kubikaza...
Nezamenljiva je.
Zato ja volim mnogo ccm :)))
@dusan
Prelep enterijer,jedino sto je sad sa ove tacke gledista mali ekran navigacije,ali za to vreme... :)))
http://4.bp.blogspot.com/_lsyt_wQ2awY/SJlewwzNh7I/AAAAAAAABS8/V-ItFJQxrdU/s400/Mercedes-Benz-S-Class_2000_800x600_wallpaper_09.jpg
Pitbull, pa kud svi Turci tu i mali Mujo. :-) Mada je Mercedesov sistem najbolje odradjen, lak za koriscenje i najfunkcionalniji. Na onaj Bmw-ov su svi kukali. :-) Cak je i Audi-jev bolji od njihovog.
@PITBULL
Volim i ja motore,vozio razne ali ne tako jake...Ovo nisam hteo,jel znas ti da ona Honda,pomislis da si kilometar ispred,bukvalno preletis...Ono,sedeo iza,drzim se za rezervoar,ma kakvo drzanje,krenuo sam da se odlepljujem kad mu nabio gas,drzao sam se za druga...Kakav adrenalin,auu :D
Pa ne kopira Bmw,to je kopirao u S klasi,ali pogledaj ostale,pogledaj enterijere C klase,A klase...Uostalom,najvise volim enterijere kod Audi modela,tj kokpite...Enterijer u A7,koji je takodje i u novoj A6-ici je brutalan,prelep,elegentan,u A8-ici je oduvek bio full enterijer,u novoj je takodje full,obozavam onakav stil,kod A3 takodje mi se svidja enterijer,kod Q5 koji je takodje lep..Jednostavno Audi dosta vodi racuna o tome,i po meni najlepse to rade...
A6 ima mnogo dobru unutrasnjost mozda cak i najlepsu ali u E klasi su bolji materijali upotrebljeni. Bmw petica je unutra bila najruznija, tu nema dileme.
SAVE THE
Jel ovo Veyron na 8:40s?
https://www.youtube.com/watch?v=Ln_omwmIEu4
@Tataratira
Da,VEJRON! :D :D Zamisli :D Haha. . .
@McLaren
Ne pricaj o materijalima,vrhunski su u sva 3 modela,a poznato je da je zavrsna obrada najbolja u Audiju vec odavno.Msm to sam milion puta cuo,citao itd.
@dusan
Pa ja sam rekao da Merc kopira BMW-ov I drive. Nisi mozda procitao lepo.
Ma motor je cudo.
Najgore je sto ljudi nemaju osecaja,jer motor nenormalno ubrzava.
Hiljadarke idu 160km/h prvom!
druga vec 200.
A covek mahinalno misli kao na kolima 3ca-4ta brzina ide 60,aj na motoru vise,mozda 100-120.
Al ti cim ubacis u trecu ides preko 200.
Imao sam BMW motor F650 CS,enduro.
Znas kakav je to motor,ladja,vozim ga ceo dan i ne umorim se,a udoban...
Imao je ABS i prenos preko kaisa a ne lanca :)))
Dva grmalja na njemu mogu udobno da se voze,dok na zujalici jedan i jos devojka max :)))
Jer i fabrika ogranicava tezinu na 180 kg.
Znaci dva putnika i to da je onaj drugi sitniji :)))
@ Tataratira
Jao,to je onaj mucenik iz Texasa sto je potopio Veyrona.
Uzas,totalna steta kazu.
Da places.
Ode milionce i vise za cas posla.