
Grupacija Renault postigla je novi prodajni rekord u 2010. godini. Isporučeno je naime 2,6 miliona vozila, što je za 14 % više nego u 2009.
Sva tri brenda Grupacije povećala su prodaju i učešće na tržištu (Renault +14 %, Dacia +12 %, Renault Samsung Motors +19%).
U Evropi se Renault pomerio jedno mesto naviše i postao je drugi proizvođač
putničkih vozila, dok je u segmentu lakih privrednih vozila Renault zadržao
vodeću poziciju sa tržišnim udelom od 15,9 odsto.
Na globalnom tržištu putničkih i komercijalnih vozila, Renault Grupacija je
ostvarila tržišni udeo od 3,7 odsto, uz povećanje prodaje za 14 odsto
(2.625.000 vozila).
Time je oboren dosadašnji prodajni rekord iz 2005. godine, kada je prodato
2.535.000 vozila. Kada je u pitanju tržište putničkih vozila, Renaultov tržišni
udeo iznosi 4,4 posto, a prodato je preko 2.293.000 vozila (povećanje od 12,8
odsto).
Grupacija je na evropskom tržištu povećala tržišni udeo za 1,1 bod, uz ukupnu
prodajnu brojku od 1.642.000 vozila. Izvan Evrope, Grupacija nastavlja sa
rastom i prodala je 983.000 vozila. Prodaja izvan Evrope sada čini 37 odsto
ukupne prodaje, za razliku od udela od 34 odsto iz 2009. godine.
Kada su u pitanju modeli, porodica Megane nastavlja sa povećanjem udela u C
segmentu, dok je Master potvrdio liderstvo u segmentu lakih komercijalnih
vozila. S druge strane, Dacijin model Duster beleži neverovatnu popularnost,
baš kao i Samsung SM5, koji je od lansiranja početkom 2010. prodat u preko
67.000 primeraka.
S obzirom da se u 2011. godini očekuje rast globalnog automobilskog tržišta za
preko 4 odsto, Grupacija će nastaviti sa međunarodnom tržišnom ofanzivom.
Očekuje se zadržavanje postojećih rezultata, a glavna preokupacija će biti
lansiranje električnih vozila.
Izvor : Renault Nissan Srbija
Ovde svi ostavrili rekordnu prodaju,a ko li onda plati danak?!
Uz ovakvu vest treba da stoji sa koliko dobitka/gubitka su poslovali i koliko je francuska drzava dala subvencija.
carob
Zato su mali porasti prodaje, ali se uzima veoma losa 2009g.
I novi automobili su bili retko tako jeftini kao prosle godine.
Doduse i dalje traju "popusti".
Sigurno je da kada se preracuna u profit, prosla 2010g bila ocajna u odnodu na 2008g.