home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nekoliko nedelja pre obeležavanja 125-godišnjice prvog automobila (29. januara 1886. Karl Benz je dobio patent za svoj "Motorwagen"), Mercedes-Benz je na Salonu automobila u Detroitu i zvanično najavio serijsku proizvodnju električnog sportiste SLS AMG E-Cell.

SLS AMG E-Cell će se na tržištu pojaviti 2013. godine, a za razliku od standardnog SLS AMG-a sa benzinskim V8 agregatom od 420 kW/571KS (do 100 km/h mu treba 3,8 sekunde, najveća brzina 317 km/h), SLS AMG E-Cell raspolaže sa 392kW/533KS i 880 Nm (baterije su litijum-jonske, 48 kWh).


Ubrzanje od 0-100 km/h traje 4 sekunde, dok prema nekim ranijim najavama njegova autonomija treba da iznosi između 150 i 180 kilometara.


Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1389



Komentari

Opasan elektro-auto :)))
Bogami koliko je gorivo skupo,nije mi vise toliko glupa ova ideja.
Kad pogledas da taj auto trosi oko 30l prosecno i vise ako ga gazis.
Uopste nije lose ovo.
Jedino sto mu fali zvuk.
A i mislim da ce biti toliko skuplji da se sa benzincem vozis bar 3 god :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 14:13

P.S. Enterijer je odlican!

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 14:13

Enterijer odlican!!!

Autor Damko 12 Jan 2011, 16:55

Evo nesto za Audijeve fanove :)))

http://www.presretac.com/tuning/ostalo/audi-rs6-sa-amg-felgama-1670.html

Ne zameram im,samo teze najboljem :)))

Kad porastem bicu... :)))
Jos upecatljiv znak,ostao da bode oci :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 17:02

Pocelo je pocelo :)))

Evo i Porsche ide krupnim koracima ka hibridnoj tehnologiji. Veliki igraci hoce odmah sebi da obezbede primat i u prevoznim sredstvima buducnosti!

Autor yamaha 12 Jan 2011, 17:23

4 sek do 100. Odlicno. Sigurno ste gledali kada ga vozi David Coulthard, bese covek fasciniran sa performansama. Ono bese dobro, ubijes ga po gasu, nema nikakvog zvuka, a katapultira te na mesec. A SLS ima extra enterijer, mada je ovaj blago modifikovan. Totalni full a super sportak. To stalno napomenu kada ga testiraju. Ali je zato tezi od konkurencije.:) Pitbull, dobro si to nasao. :D

Autor McLaren 12 Jan 2011, 17:29

I Ferrari 458 i Gallardo su potukli ovaj SLS, kao i sve ostale, samo tako! Bilo u nedelju na SAT-u, supertest "klub 4 sekunde"...
Zna se ko su carevi, bili i ostali! :)))

Autor carobnjak 12 Jan 2011, 17:58

Stvarno lep auto...i eto polako elektroautomobili osvajaju sve segmente...

Autor Ivan Malagurski 12 Jan 2011, 17:59

@ carobnjak
Da s tim da je pobedio Lambo, ali su naglasili i da je vanserijski doradjen.
SLS je samo 7 stotinki bio brži od audija R8, a razlika u motorima izmedju SLS-a i R8 mnogo veća.

Autor Dejan L 12 Jan 2011, 18:13

@Dejan L
znas ono "the winner takes it all"...:)))

Ko zeli da uziva u testu, neka pogleda na:

http://www.rts.rs/page/tv/ci/story/17/%D0%A0%D0%A2%D0%A1+1/821632/%D0%A1%D0%90%D0%A2.html

Autor carobnjak 12 Jan 2011, 18:17

@ carobnjak
Kada se kaže super sport, ja se 1. setim ferarija.
Kada se kaže džip ja se setim Grand čirokija.
To su mi 1. asocijacije na te 2 stvari. Za mene će uvek biti No1

Autor Dejan L 12 Jan 2011, 18:25

@Dejan L
Jeste ovde pobedio Gallardo LP570 Superleggera,ali mislim da bi od standardnih verzija,prvi bio 458.
Jer ovaj je Superleggera a 458 standardan,nije Scuderia.
Iako vise volim Lambo,meni je Lambo no.1,priznajem da je Ferrari ovaj put odradio odlican posao,bas je brutalan 458.
Nikad Ferrari nije imao tako ubedljiv auto u toj kategoriji.
Iako mi se F430 vise svidja dizajnesrki (najlepsi Ferrari ikad po meni) 458 je mnogo odskocio po pitanju tehnlogije i performansi.
Sta li ce tek Scuderia ili Chalenge da rade?! :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 18:39

@Carobnjak
SLS je malo drugi svet u odnosu na 458 i Gallardo.
On je udobniji,luksuzniji i svakodnevniji auto od njih.
Njega mozes da vozis kao i svaki drugi auto,dok ova dva i nisu bas za svaki dan.
Njegova jedina mana i odnosu na njih je tezina.
Zato je sporiji.
Tezi je oko 400 kg cini mi se.
Ovo je Mercedes,mozes da ga vozis svaki dan,preci ce brdo kilometara.
A oni su beskompromisni supersportisti,kojima su Performasne u prvom planu,kao i exkluziva (dizajn,pojava).
Na njima,kvacilo ces morati da menjas na svakih 20 000km ako ne i pre,a SLS nece traziti nikakve vanredne troskove,kao npr kvacilo svaki ili svaki drugi servis.
Bez obzira,opet bih pre uzeo Lambo pa i 458 pre nego SLS-a.
Ali ima i onih koji vise vole da se voze kao u pravim kolima a da opet bude supersport auto.
Ne znam da li si gledao kad je Jeremy Clarkson rekao za SLR da je to najudobniji supersportista i da jedini moze da se vozi koliko hoces dugo (da se putuje sa njim) a da nije zamorno i tvrdo,kao u ostalim supersportistima (Ferrari,Lambo itd)

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 18:50

@Pitbull pa nema veze sto je ambo jaca verzija! Ferrari 458 je novi model,lambo je napravio lp570 da bi mogao konkurisati 458ici.I 458 ima oko 570ks...

Autor hh 12 Jan 2011, 19:12

Ma nije loša ova diskusija na struju, samo je još uvek nepraktična. Treba neka revolucija u proizvodnji baterija prvo. Skoro sam gledao da Britanci najavljuju razvijanje neke plastične polimerske tehnologije do 2020. (poklapa se datum kada su ovi naši najavili da Srbija stiže Kinu u BDP-u) xD.
Inače sada su totalno pukle ove litijum-jonske kombinacije po zimi. Smanjuje autonomiju sa 160 na 50 km svaka temeperatura ispod 0.

Autor Gagiba 12 Jan 2011, 19:15

@hh
Pa ima,nisu "egal".
Trebali su da uzmu obicnu LP560 verziju.
Sa Leggerom,paritet je Scuderia!
Treba biti fer. :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 19:20

@Gagiba
S obzirom na divljanje cene goriva,ovaj el. superauto deluje sasvim kao dobra solucija.
Samo sto ce djubrad kad svi pokupuju el. kola,dici cenu struje tako da ti se opet ne isplati. :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 19:22

Da znaš PITBULL da će sve to tako biti sa strujom, nego cenim da će moći neka kućna solarna ploča da se nabavi ili neka fora na vetar...ma nešto mora sigurno da izmislimo i to otprilike mi Srbi naterani mukom... :)

Autor Gagiba 12 Jan 2011, 19:33

@Gagiba
Haha.
Nego gledaj ovo,mozda bi na vreme svi trebali da pocnemo da vezbamo ovako,izgleda da ce nam to ostati jedina adrenalinska zabava i prevoz. :)))
Dok i tu nesto ne smisle,pa kazu to je luksuz,ne moze svako,porez na luksuz itd :)))

https://www.youtube.com/watch?v=Cj6ho1-G6tw&feature=player_embedded

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 19:53

@PITBULL
Haha...Felne,zezanje...Da voli Mecku,kupio bi covek E63AMG,ionako je jeftiniji :) RS6 AVANT stavlja u haubu E63amg ;)

Autor dusan 12 Jan 2011, 23:31

@dusan
RS6 masta da bude AMG,jesi video i dokaz? :)))
Koliko RS6 od 580 ks ide do 100?
fabricki podaci

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 23:33

Pogledaj test na Fifth Gear, E63 i Rs6, pa onda pricaj nesto. :-)

Autor McLaren 12 Jan 2011, 23:38

@PITBULL
Gde li samo isčupa ovog biciklistu? :)

Autor Gagiba 12 Jan 2011, 23:41

@dusan
https://www.youtube.com/watch?v=oAynI7oC44k :)))
Slusaj sta kaze :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 23:44

@Gagiba
Sta kazes,kakav je? :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 23:45

Ma lud nacisto!!
Koliko li je samo puta pao taj u životu svom?! :))

Autor Gagiba 12 Jan 2011, 23:47

https://www.youtube.com/watch?v=LSP5P1t_K_0

@Gagiba
hahaha,ali ga je zato doktorirao.
Oseca svaki milimetar bajsa. :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 12 Jan 2011, 23:51

@PITBULL
Audi RS6 AVANT 4,5 do 100 km/h,naravno prethodna verzija,ovaj sada sto je izasao jos nema RS verzije,a planiraju 600ks,zar Audi toliko mora da gazi po konkurentima?!:D
@McLaren
Ne razumem,E63AMG je bolja,zasto?Posto moze sa njom da se luduje?Hahaha...RS6 je pokazao svojim konkurentima na Ringu ko je NO.1! ;))
Inace,i na Fifth Gear-u je nova E63amg vs prethodna verzija RS6,ceka se sledeca RS6 pa tek da se vidi dominantnost Audija ;)

Autor dusan 12 Jan 2011, 23:55

Tad ce da bude u E63 V8 bi turbo. :-) Vide li ovaj test, E63 je bolji auto, brzi.. Ne smem ni da pomislim sta ce biti kad ubace bi turbo. :-)

Autor McLaren 13 Jan 2011, 00:12

@McLaren
O tome ko je brzi je suvisno pricati,ubrzanje do 100-tke im je isto,tj Avantu je 4,5 kao E klasi limuzini,nebitno,Audi je jaci,ali i tezi za 160-170kg ;)
Staza je glavni pokazatelj ko je brzi,pogledaj vremena na Ninburgringu,i sve ce ti biti jasno,to ti je dokaz,nemam ja nista vise da ti dokazujem,vidis na sajtu vremena,i zavrsis ;)

Autor dusan 13 Jan 2011, 00:16

@Gagiba
Evo i za tebe nesto ! :)))
https://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk&feature=related
:))

Autor dusan 13 Jan 2011, 00:17

Da budemo fer, gde je bio RS, kada je AMG radio W123, W124, W126, W140. Konkurencija nije mogla ni tablice da im vidi. :-P

Autor McLaren 13 Jan 2011, 00:19

Hehe ovde je limuzina i ubrzava za 4,6 a E63 sa atmosfercem za 4,5. :) AMG je institucija za sve. :)

Autor McLaren 13 Jan 2011, 01:38

evo pravo auto a ne bmw i8 sa gumama za tacke i cenom od 200.000eura..
MB TATA.
cisti dokaz.

Autor hahe 13 Jan 2011, 17:29

@hahe
Stvarno su mu smesni oni tockovi,kao bickilo.
Niko nije primetio da je jedino AMG izbacio potpuno samostalno razvijen model,a to je SLS AMG.
Ni M odeljenje,ni RS niti bilo koja druga tjunerska kuca,bilo fabricka ili privatna,nije napravila tako nesto.
SLS AMG prozivod AMG-a.
Kamo M ili RS auto ? :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 13 Jan 2011, 17:38

@Pitbull
BMW GmbH je samostalno napravio M1 jos 1978.

Autor loshmi89 13 Jan 2011, 19:16

@loshmi89
Ne pricam za fabrike,vec za tjunersko odeljenje.
Kad je M odeljenje izbacilo potpuno samostalno razvijen model ili Audijevo RS odeljenje,u tome je poenta.

Autor SAVE THE PITBULL'S 13 Jan 2011, 19:56

@Pitbull
BMW M GmbH je kao prvo trkacko odeljenje, za razliku od AMG-a koji je bio samostalan tjuner, pa je posle postao fabricki tjuner. Po nacinu rada moglo bi se reci da je pravi konkurent AMG-u ustvari Alpina, jer dok je M GmbH deo BMW-a, AMG je posebna firma koja se bavi tjuniranjem "na proizvodnoj traci", slicno Alpini. BMW M1 je razvilo trkacko odeljenje M GmbH, da bi posle samo bio prilagodjen ulici zbog homologacije.

Autor loshmi89 13 Jan 2011, 22:04

@loshmi89
Ma sve je to ok,nego kamo im onda samostalno razvijen auto?!
Taj bezvezni AMG ima SLS,a to vrhunsko M odeljenje nema nista,kako to? :)))

Autor SAVE THE PITBULL'S 13 Jan 2011, 22:14