
Škoda je saopštila konkretnije detalje o rekordnoj prodaji u 2010. Češki proizvođač je naime u prošloj godini prodao rekordnih 762.600 automobila.
To je 11.5 odsto više u poređenju sa 2009. godinom kada je plasirano 684.200 automobila, a to je takođe i prvi put da je Škoda prodala više od 750.000 vozila.
Naprodavaniji model je opet Octavia (318.900 primeraka), slede Fabia (229.000), Superb (98.900 komada, +121.9% u odnosu na 2009.), Yeti (52.600), Roomster (32.300) i Octavia Tour (30.900).
Na domaćem, češkom tržištu Škoda je zabeležila rast prodaje sa 56.500 primeraka u 2009. na 58.000 u 2010. (+2.7%), uz povećanje tržišnog učešća sa 33.4% na 34.5%.
U saopštenju se ističe i povećanje prodaje u zemljama centralne i istočne Evrope. Tako se kao primeri navode da je u Ukrajini prodaja povećana za 17.1%, Sloveniji (15.9%), Estoniji (18.7%) i Srbiji (takođe 18.7%).
Što se zapadne Evrope tiče, Škoda navodi novi rekord u Velikoj Britaniji (plasirano 41.600 jedinica, +15.6%) i povećanje prodaje od 77.2% u Holandiji (15.400 komada).
Takođe, prodaja u Kini je veća za 47.3% (prodato 180.500 komada), u Rusiji (45.600 komada, +38.1%) i u Indiji (20.000, +37.7%).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
A ko je n***bo onda da izvinete? :)))
Svi oborili rekorde,nikom pala prodaja.
I od nove godine, umesto da pojeftine zbog snizenja carine, oni jos podigli cene. Kao Ceska je digla cene... a u celom regionu ostale iste ili nize cene, osim u Britaniji gde je porez skocio ne same cene...
Ovce su za sisanje... Skoda? ne hvala...
@PITBILL
To je isti slucaj kao sa gledanoscu televizija-svi tvrde da su najgledaniji.