home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački AutoBild piše da Volkswagen planira kreiranje novog automobilskog brenda za kinesko tržište, i to u saradnji sa kineskim partnerom.

Plan je da se pod novim brendom kineskim kupcima ponude pristupačni automobili, s tim što u VW-u za sada još nisu odlučili o imenu novog brenda.   

Volkswagen još nije izabrao kineskog partnera, jedino je poznato da su pregovori u toku. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1052



Komentari

VW osvaja svet svoim kvalitetom.

Autor Tu je svwe savwrseno 20 Jan 2011, 17:13

Bice to neka varijanta Skode koliko vidim.

Autor milan 20 Jan 2011, 18:27

@auto

zasto ne objavite ovako bitnu vest, sta cekate?

"Volkswagen će otpisati 1.4 TSI?"

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2011&mm=01&nav_id=486548

http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html

Autor carobnjak 20 Jan 2011, 18:40

@carobnjak,
To ce srusiti savwrsenom svet,brinu oni sa sajta.Da ga ne nose na dusi :D

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Jan 2011, 18:44

Ovo su rhvati pisali, tako da to meni nista ne znaci.

Autor Tu je svwe savwrseno 20 Jan 2011, 19:22

"Tu je svwe savwrseno
ma nema problema..:)))
Ovo su nasi pisali:

"Sve lepo piše u tekstu. Bruka i sramota celokupne nemačke auto-industrije, njihove inženjerske elite u klasičnom mašinstvu i njihovog upravljačkog (menadžerskog) kadra. Lihvarska politika ipak je u pitanju. Turbo motori izmišljeni su 30-tih godina, da bi se ponovo pojavili 70-tih u benzinskim motorima sa mnogo većim razvojem snage nego danas i ubrzanjima od skoro 2 G. Bez obzira na nedostatke (turbo rupa, ogromna snaga), turbini se preporučivala lepa budućnost (smanjenje motora, smanjenje potrošnje), ona je gurnuta u podrum da se zaboravi. I tada je izbačen dizel na tržište - Golf 1. Tadašnji dizeli radili su kao traktor, dimili kao lokomotiva i bili spori kao trotinet, ali su mu ugradnjom turbine, drastično poboljšali performanse. Od tada kreće besomučno razvijanje dizela, a benzinac tavori. Da se vratimo na sadašnjost. VW priznaje da je bi-turbo (promašio temu) skup projekat, i da turbina sa promenljivom geometrijom statorskih krilaca može da reši taj problem (ali onda ćao dizelu i skupoj opremi za proizvodnju). Isto to napravio je BMW pre tri godine sa bi-turbom motorom, ali ih je FIAT odmah poklopio sa jednom turbinom promenljive geometrije u Bravu. Izrada i izdržljivost motora nije problem, stvar je u tome da je benzinac jeftiniji za izradu od dizela(fabrika onda mora da spusti cenu), a i kvarovi dizela su skuplji nego benzinca(servis donosi besplatne pare). VW se specijalizovao za kvarove pojedinih sistema na dizel motoru. Što se tiče ekologije, Vi u svoj benzinac možete da ugradite TNG ili CNG, dok za dizel, morate da kupite novu ekološku generaciju motora. FIAT odavno ima mnogo pošteniju i korektniju politiku prema svojim kupcima po pitanju ekologije, ili ugradite ili kupite auto sa TNG/CNG. I ovaj princip je jeftiniji nego hibridi. Dizeli omogućavaju velikom broju profesija sigurnu egzistenciju-lekari,farmaceuti,grobari. Zašto neki proizvođači guraju dizele? Zato što ih je FIAT u 20. veku poklopio sa benzincima, karburatorima i njihovim patentima sa ubrizgavanjem goriva koja je prodao BOSCH-u i celom svetu. Biće interesantno u budućnosti. FIAT i Japanci su moji izabranici za budućnost.
(Radovan, 18. januar 2011 21:19)

To su oduvek i radili, ali na sitno.pogledaj Fabiu od nekih 10-ak hiljada evra i Passata od 30-ak. Imaju iste prekidace za svetla, podizace stakala itd. a sve to na ustrb dizajna.
(Andrej, 19. januar 2011 09:36)

Kizo, ne postoji jaca autoindustrija od evropske, sa tehnoloskog aspekta. Sve najbolje i najmodernije dolazi iz Evrope, zar ti to nije ocigledno.

A vagen mora da se pomiri sa tim da nisu tehnoloski lideri i da su mnoga tudja resenja bolja, cist primer je njihov sistem pumpa-dizna koju nisu uspeli da proguraju, pa su ga na kraju i sami odbacili zbog CR sistema ubrizgavanja koji se pokazao u mnogim aspektima bolji.
(Mario, 19. januar 2011 18:35)"

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=486548

Autor carobnjak 20 Jan 2011, 19:27

Nadji mi to na sajtu Politike, Kurira...

Autor Tu je svwe savwrseno 20 Jan 2011, 19:32

@Tu je svwe savwrseno
Kurir?!? E svaka ti cast!

Autor carobnjak 20 Jan 2011, 19:35

@Carobnjak
U textu koji navodis se govori o "nabildovanom" 1.4TSI sa mehanickim i turbo punjenjem (ugradjuje se u Polo, Fabiu VRS i mozda jos poneki model).
Obican turbo (bez superchargera, znaci samo turbo) 1.4 TSI je prosto savrsenstvo, tojest u Golfu, Oktaviji, Superbu i Yetiju se pokazao predobro. Licno nisam probao taj motor ali svi testovi na koje sam naisao kazu da se za benzinca ponasa kao CR sa vecom potrosnjom, ali sa elasticnoscu benzinca, sta vise pozeleti?!
To sto je VW neisplativo da ga prodaje po ceni po kojoj ga nudi u svojim brendovima je druga stvar, ali svakako ne znaci da je to los motor, cak stavise...

Autor krle 20 Jan 2011, 21:10

P.S.
Ko o cemu, carobnjak o Fiatu, a ovaj savwrseni ludak o VOlksvagenu, kao da su Dzekil i Hajd!

Autor krle 20 Jan 2011, 21:13

@ carobnjak
Kasniš
Ja postavio taj link za 1.4 tsi još pre 2 dana na temu široko

Autor Dejan L 20 Jan 2011, 21:27

@krle
ne pricam ja o Fiatu, slucajno su ga pomenuli drugi...:)))

@Dejan L
ne kasnim, ti si samo pomenuo vest a ja sam postavio link pre 2 dana na:

https://autoblog.rs/blog/auto/tuning/2011/01/18/senner-tuning-audi-a1-1.4-tfsi

Autor carobnjak 20 Jan 2011, 21:43

@ carobnjak

VW 1.4 TSI NO MORE

http://www.b92.rs/automobili/vesti.php?nav_id=486548

Kao što je i sistem pumpa brizgaljka bio mnogo skup.
Autor Dejan L 18 Jan 2011, 11:04

Autor Dejan L 20 Jan 2011, 21:46

I jel onaj od 122, 160, 180?
Ima vise varijanti?

Autor Panchev9 20 Jan 2011, 21:49

@Dejan L
a gde si postavio link, nisam nasao?

Autor carobnjak 20 Jan 2011, 21:52

@ carobnjak
Ja ti sad napisah sve kad šta gde u kol sati.
Pogledaj lepo sad ovde u 21:46 ponovio sam baš zbog tebe

Autor Dejan L 20 Jan 2011, 21:54

@Dejan L
alo bre! Postavio si link za B92 a ja te pitam gde si postavio link na OVOM blogu?!?

Autor carobnjak 20 Jan 2011, 21:57

@Dejan L

ovo si trebao da navedes:

https://autoblog.rs/blog/auto/tuning/2011/01/18/jms-volkswagen-scirocco2

Autor carobnjak 20 Jan 2011, 22:10

@ carobnjak
Kasniš
Ja postavio taj link za 1.4 tsi još pre 2 dana na temu široko
Autor Dejan L 20 Jan 2011, 21:27

Napisao sam lepo pre 2 dana na temu široko

Čoveče zabrinjavaš me!
ALO

Autor Dejan L 20 Jan 2011, 22:14

@Dejan L
lepo sam te pitao za link a ne da sad ja trazim Scirocco po blogu, znas da me ne zanima...:)))

Autor carobnjak 20 Jan 2011, 22:19

ljudi nije kraj obicnog 1,4 TSI od 122KS nego onog jaceg 1.4TSI 160(180)KS sa mehanickim kompresorom i turbo punjenjacem...on je dosta skup za proizvodnju a ne prodaje se mnogo...dok je obicni 1,4TSI savrsenstvo od motora...startovao je u Golf V GT, a sada se standardno ugradjuje u golfa...vozio sam ga i mogu vam reci da je extra motor...samo napred VW!

Autor DaMir 21 Jan 2011, 08:22